Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Jostain kumman syystä White Camellia -hoitis ei enää tee lähmähiuksia niin kuin aiemmin. Oon käyttänyt sitä melkein joka pesussa latvoihin, ja huuhdellut aika huonosti, mutta latvat eivät ole siltikään näyttäneet rasvaisilta. Ehkä pieni annostelumäärä selittää sen asian, kun näköjään WC-hoitista voi laittaa ihan minimaalisenkin määrän ja silti se tuntuu kosteuttavan.

Nyt odotan innolla iHerbistä tilaamaani Honeysuckle Rose -hoitista, että pääsen nyt oikeasti kertomaan siitä jotain, enkä puhumaan läpiä päähäni Rosa Mosquetasta. Kovasti nuo teidän hehkutukset auttoivat ostospäätöksessä, kun White Camellia on loppumaisillaan ja uutta hoitista piti tilata.

Onneksi WC-sampoo loppui, se oli mielestäni todella mitäänsanomatonta kokonaisuutena. Pesi kyllä ihan hyvin, mutta ei kosteuttanut tarpeeksi. Edelleen siis MOP rulettaa sampoissa.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

Saatoin sortua tilaamaan pari sh+ha settiä kun The Organic BodyCare Shopista tuli tarjousmaili (hoitis kaupan päälle). Lähiaikoina testiin lähtevät siis Camomile Luxurious ja Island Naturals.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Kaikkien "ohjeiden" vastaisesti en malttanut olla kokeilematta Honeysuckle Rosea koirien turkkeihin. Ja vau miten upea lopputulos! Molemmat on ns. turkkikoiria ja karvat jää pesun jälkeen kuiviksi ja takkuisiksi, vaikka käytössä onkin ollut kalliita (vaikka eihän se kallis ole sama kuin hyvä) koirille tarkoitettuja shampoita ja hoitoaineita. Jos koirien iho ei ala reagoimaan, niin honeysuckle rosea käytän niillä jatkossakin. On myös omaan päähän ehdoton ykkönen.
Vaihtelun vuoksi pistin Tigi Dumb blonde hoitoainetta, joka ennen oli suosikkini, ja lopputulos oli aivan kamala Aubreyn hoitoaineisiin verrattuna. Kovasti tekisi mieli kokeilla muitakin Aubrey hoitoaineita.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Mun täytyy nyt ruinuttaa, että ehkä nää AOn tuotteet ei toimi mulla. Mitä pitempään oon käyttäny, sitä huonommalta tukka näyttää ja tuntuu...

“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Tuli tässä joku kerta suihkussa mieleen, että olisiko syväpuhdistava sampoo auttanut ongelmassa ollenkaan. Vähän niin kuin joskus öljyjenkin kans käy, että kun lotraa öljyjen kans liikaa pitkän aikaa putkeen, hiukset saattaa yhtäkkiä muuttua kuivaksi hampuksi, mutta kun pesee syväpuhdistavalla, hiukset muuttuu taas pehmeiksi ja sileiksi. Noissa hoitiksissahan on paljon öljyjä, että olisivatko ne voineet alkaa kerääntyä hiuksiin jotenkin.

Honeysuckle Rose kyllä ilahdutti heti ekasta kokeilusta: aivan ihana tuoksu, todella paksu ja kermainen koostumus, levittyy helposti, vähän hoitista riittää pitkälle, kosteuttaa ja selvittää. Taitaa jäädä erikoiselta tuoksuva White Camellia nyt pahasti HR:n varjoon.

Ainoa miinus tuossa HR:ssa on se, että tavara on niin jänkkiä, että se on hankala saada pois pullosta. Pulloa pitäisi puristaa kahdella kädellä, että saa sieltä kunnon turauksen. Muuten hoitis on kyllä ihana, siitä on muodostunut hetkessä mun suosikki.

Lisää edittiä: Kokeilin pienen nokareen verran Aubrey Organicsin Honeysuckle Rose -hoitista jätettävänä ja sehän pelitti oikein hyvin. Hiuksista tuli niin pehmeät ja sileät, että! Aivan varmasti kokeilen hoitista jätettävänä uudestaankin.
Viimeksi muokannut ellen, 05 Marras 2009, 08:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Tilasin Aubreyn GPB Glycogen Protein hoitoaineen ja hiukan petyin siihen. Tuo on kai rakennepaikkaava hoitoaine (?), joten se voisi selittää miksi hiukset jää melko koviksi. En enää muista hirveästi  incien tulkitsemisesta, mutta jos tuo on paikkaava hoitoaine niin jatkan käyttöä. Mulla ei tällä hetkellä ole muita rakennepaikkaavia kuin joico k-pak hoitis ja se haju tekee jo pahaa.

Multa löytyy nyt Honeysuckle rose, GPB ja white camellia ja jännä huomata, että jokaisella hoitoaineella tulee eri lopputulos vaikka kaikissa on melkein samanlaiset incit alkupäässä listaa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Chinaski

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Chinaski »

Melkein "unohdin" etta minulla on tuolla kaapissa muutama puteli Aubrey Organics-shampoita ja hoitiksia ja paatin eilen CO-pesta tukan Island Naturals-hoitsikalla. Tuli varsin ihana tulos--tahan hiirenhantaan tuli kivaa ilmavuutta ja kuohkeutta. AO:n shampoot on mielestani ihan ok (en voisi joka pesussa kayttaa) mutta hoitsikat ihania. Kaytossa ovat olleet em. Island Naturals, GPB ja Honeysuckle Rose. Kaksi viimeksi mainittua suosikit, tosin Island Naturals tuntui tosi kivalta myos. Laitoin pienen nokareen jatettavaksi ja hyvin tuntui pelittavan. Jatkan kokeiluja :) (nama ovat jaaneet pahasti unhoksiin kaapin peralle muiden tuotteiden taakse--juu, olen product junkie...:))
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Mustikka kirjoitti: Multa löytyy nyt Honeysuckle rose, GPB ja white camellia ja jännä huomata, että jokaisella hoitoaineella tulee eri lopputulos vaikka kaikissa on melkein samanlaiset incit alkupäässä listaa.
Millaiset tulokset saat eri hoitsikoilla?

Tilasin kokeiluun Honeysuckle rose-hoitista iHerbistä. Onko Aubreylla MOP hydratingia vastaavaa shampoota pesutulokseltaan? GBP-hoitista täytyy myös tilata toisella kertaa, kun näytepussin perusteella se vaikutti tosi hyvältä.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

Kukka kirjoitti: Onko Aubreylla MOP hydratingia vastaavaa shampoota pesutulokseltaan?
Mie en ainakaan ole kokeillut ikinä yhtä kosteuttavaa sampoota kuin MOP Hydrating, eikä AO:n sampoot valitettavasti tee siihen poikkeusta. Eivät ole siis kummoisia pesutulokseltaan, kosteutetumman tuntuiset hiukset saa esim. Urtekramin vauvasampoolla.
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kukka »

^Kiitos. Täytyy sitten pysyä luottotuotteessa shampoiden osalta tästä edeskin. (Urtekramin no perfume oli pettymys.)
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Kukka kirjoitti:
Mustikka kirjoitti: Multa löytyy nyt Honeysuckle rose, GPB ja white camellia ja jännä huomata, että jokaisella hoitoaineella tulee eri lopputulos vaikka kaikissa on melkein samanlaiset incit alkupäässä listaa.
Millaiset tulokset saat eri hoitsikoilla?
Mie olen tosi huono vertailemaan erilasia tuloksia, mutta kokeillaans. :P
Honeysuckle on mulle sellainen melko perushoitis. Ei mikään superkosteuttava eikä lätsäyttävä mun paksuhkoille ja hamppuisille hiuksille. Honeysucklea käytän yleensä silloin, kun aion pitää hiuksia auki, sillä hiukset jäävät ilmaviksi mutta pehmeiksi.
WC taas on todella lätsäyttävä ja rasvamainen hoitoaine. Käytän tätä yleensä vain ihan latvojen päihin, koska on vaikeasti huuhdeltava. Lopputulos on kyllä ihanan pehmeä ja painava, mutta huonosti huuhdeltuna tuloksena on rasvaletti.
GPB taas teki hiuksista koppuraiset ja karhean tuntoiset. Hyvä lopputulos vaatii selkeästi jonkin toisen hotoaineen apua.

Aikomuksena olisi tilata vielä muitakin AO:n hoitoaineita kokeiluun. Tällä hetkellä tuntuu, että ainoa säväyttänyt on WC.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Piti ihan mielenkiinnosta tilata White Camellia shampoo ja hoitis hetki sitten iherbistä. Mulla on siis suora, mutta helposti kuivuva hiuslaatu joka vaatii kosteutta kosteutta ja vielä kerran kosteutusta. Viimeisin rakkauteni on Davinesin Momo. Mietin vielä että pitäisikö rinnalle hankkia Honeysuckle Rose shampoo ja hoitis?
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Olen kokeillut Honeysuckle Rosea pitkällä ja lyhyellä vaikutusajalla. On ihan ok, mutta jättää paikoitellen pieniä takkuja hiukseen. Ilmeisesti hoitaa hyvin, koska hiukset rasvoittuu nopeammin kuin normisti, mutta silti kosteutus ei näy tai tunnu hiuksessa hoidon jälkeen. Ihan ok perushoitis, mutta kaipaisin vielä tuhdimpaa ja kosteuttavampaa tulosta. White Camellia, ehkä?

GBP:tä olen käyttänyt näytteen verran ja tulos sen kanssa oli pehmoisempi ja selvitetympi kuin HR:n kanssa.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja nelma »

Minkälaisella vaikutusajalla White Camellia on toiminut mielestänne parhaiten?
Olen etsinyt pikahoitoainetta, joka saisi hiukset oikeasti hoidetun tuntuisiksi jo lyhyen suihkun aikana. Vai onko WC "liian hyvä" ihan vain pikakäyttöön (jos hoitoaine tehoaa oikeasti, en meinaa raaskia olla pitämättä sitä pitkään ettei mitään meisi hukkaan). Kuitenkin haluaisin jonkun pikakäyttöön sopivan  ;D
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Vaikka ei olekaan AO:n tuote, niin todella hyvä pikahoitis suihkuun on Avalonin hajusteeton hoitis: selvittää todella nopeasti hiukset, kosteuttaa, pehmentää, silottaa ja toimii todella hyvin pitkälläkin vaikutusajalla.

Jos pitää olla ehdottomasti AO:n hoitis, niin musta Honeysuckle Rose selvitti nopeammin kuin White Camellia.
Vastaa Viestiin