Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

^ Olin liian laiska kirjoittamaan kokopitkät nimet  ;D

Mullakaan ei ole kokemusta shampoista, mutta toi WC toimi kyllä esihoitiksena kivasti. Sen tuoksu on kyllä mun mielestä sitä pahempi, mitä kauemmin olen sit käyttäny...
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

WC-sampoo ei ole mikään älyttömän kosteuttava, mutta pesee ihan hyvin, mutta ei jätä hiuksia narskuviksi. Sen pitäisi olla sieltä kosteuttavimmasta päästä AO:n sampoita, mutta en kyllä pitäisi sitä kosteuttavana samaan tapaan kuin MOPin kosteuttavaa sampoota. Nealle tuo sampoo käy varmaankin hyvin, kun se pöyheyttää munkin hiuksia ja mulla on kuitenkin pituutta enemmän painamassa hiuksia alas kuin Nean polkassa.

Aika samanlaisia INCI-listat näkyy olevan noissa sampoissa, joten en usko, että mitään älytöntä vaihtelua kosteuden ja pesevyyden suhteen noissa AO:n sampoissa olisi. Olisi silti kiva lukea, jos joku olisi kokeillut useita AO:n sampoita, että miten ne eroavat toisistaan vai eroavatko.

Edit: ajatusvirheiden korjaus ja vääriä tietoja sisältävien lauseiden poisto. Rosa Mosqueta -hoitista myydään pienemmässä, 120 ml:n pullossa.
Viimeksi muokannut ellen, 06 Elo 2009, 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

^ Puhuinkohan mä höpöjäni? Mun HR-hoitis (tai ainakin luulen sitä HR:ksi) on ihan samankokoinen kuin toi kuuluisa WC-hoitis. Eli isompi kuin 120 ml.

Oon nyt töissä, enkä pääse tarkistamaan pulloa. Elän siinä uskossa, että olen käyttänyt HR:ää, mutta pieni erehtymisen vaara on olemassa.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Et sie ole puhunut läpiä päähäsi, vaan mie ;D. Mie oon puhunut (ja ajatellut) koko ajan Rosa Mosqueta -hoitiksesta, en Honeysuckle Rose -hoitiksesta. Ruusuja siellä sun täällä, niin mie meen sekaisin ;D.
Viimeksi muokannut ellen, 06 Elo 2009, 10:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Miltä muuten toi Rosa Mosqueta tuoksuu? Mä odotin sen WC:n jälkeen että HR tuoksuisi myös joltain tosi hurjalta, mutta se onkin kevyesti ruusuntuoksuinen eikä ollenkaan niin yrttinen. Jostain syystä toi WC:n tuoksu on nyt tullut mulle psykologiseksi esteeksi käyttää ko. ainetta. Onneksi se toimii lyhyelläkin vaikutusajalla mainiosti. Muutenkin on tuotteena tosi kiva, kunhan huuhtelee hyvin huolellisesti.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Rosa Mosqueta tuoksuu juuri siltä mikä sen nimi onkin: ruusumäskiltä ;D. Se tuoksuu siis vähän ruusun ja mudan sekoituiselta, ei mikään hirveän paha, mutta ei mielestäni kovin hyvääkään. Selkeästi rekkumainen tuote, joka tarvitsee pikahoitiksen tai etikkahuuhtelun hiussuomujen sulkemiseksi. Ihan kiva, mutta en osta uutta pulloa.

Mie en edes huomaa WC:n tuoksua ollenkaan, haiseeko se muka pahalta? A'kin-tuotteiden jälkeen kaikki tuotteet tuoksuu hyviltä, kun ne A'kinit oli sellaista venäläisen taksimiehen partavesi -tavaraa, että huh huh.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

OT, mutta minulle ainakin tulee mieleen tuosta Rosa Mosquetasta 'ruusumoskiitto'  ;D Johtuu kaiketi tästä marjastusajasta..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

^^ Mun hajuaisti on herkkä, joten se mikä mun nenässä on tosi voimakas tuoksu, voi olla muille ihan normaali. Mies ei oo hoitista mitenkään kommentoinut, joten epäilen että ylenpalttinen haju on pääni sisällä  ;)
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

ellen kirjoitti:
Mie en edes huomaa WC:n tuoksua ollenkaan, haiseeko se muka pahalta? A'kin-tuotteiden jälkeen kaikki tuotteet tuoksuu hyviltä, kun ne A'kinit oli sellaista venäläisen taksimiehen partavesi -tavaraa, että huh huh.
Mun mielestä WC on yksi kamalimmalta haiseva hiustökötti mitä olen koskaan käyttänyt enkä edes ole hajuherkkä. Jatkan kuitenkin sinnikäästi sen käyttöä, koska on mun mielestä todella hyvä hoitoaine! Ehdoton suosikkini.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
lumiprinsessa
Haiven
Haiven
Viestit: 46
Liittynyt: 28 Helmi 2009, 18:48

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja lumiprinsessa »

Mulla on Rosa Mosqueta shampoo, jonka tuoksu musta ihan ok, ei mitenkään erityisen hyvä mutta oikeastaan aika miedon huomaamaton/neutraali. Sellainen melko tyypillinen luomutuotteen tuoksu, jos näin voisi luonnehtia. ;) Sen sijaan shampoon kaveriksi hankkimassani Honeysuckle Rose -hoitiksessa tuoksu on melko vahva kukkainen eikä kyllä kuulu lempituoksuihini. Lisäksi hoitis on ohuelle hiuslaadulleni melko lätsäyttävä eikä siloita ollenkaan eli tukka valuu lähes päätä myöten ja pinta on pörröinen. Käytänkin tuota hoitista melko harvoin (silloin kun ei ole mitään menoa tiedossa) ja toivon että se jo loppuisi, uutta putelia en kyllä aio hankkia. Rosa Mosqueta shampoosta olen tykännyt tosi paljon, se tuntuu kosteuttavalta ja jättää hiukset myös mukavan ilmavan ja pehmeän tuntuisiksi. Se myös vaahtoaa/levittyy paremmin kuin esim. Mop hydrating ja sen koostumus on paksuhko joten se ei herkästi valu latvoihin, joita yritän pestessä varjella.
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Nyt on tullut testattua sekä White Camellia- että Honeysucle Rose-hoitoaineita ja molemmat ovat aivan ihania! WC on ehkä vielä hiukan raskaampaa ja selvittävämpää kuin HR, mutta molemmat toimivat todella hyvin.

Tuoksut olivat noissa yllättävän vahvoja, HRssä sentään miellyttävämpi kukkaistuoksu. Varoituksen sanana: Älkää käyttäkö WCtä krapula-aamuna, se ei meinaan ole hyvä yhdistelmä :D
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Mä nyt laitan oman viestini perään uuden, kun tässä on jo aikaa vierähtänyt ja uutta asiaa :)

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että WC on liian vaikeeta mulle :P Kovasta huuhtelusta huolimatta tukka jää ihan hirveän lähmäiseksi, eikä auki jättäminen ole mahdollisuus... Tällä hetkellä voisin sanoa kyllä tykkääväni HRsta enemmän ja ajattelin, että WCtä voisin käyttää vaikka tehohoitona silloin tällöin...
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

^ Mullakin on ollut aika haasteellista toi käyttö, joten sen vuoksi WC on ollut joko latvasuojana ennen pesua (siis just ennen levitettynä, ei niin että olisin astunut ovesta ulos sen laitettuani  :) ) tai sitten pikahoitiksena. Jälkimmäisen kanssa on kyllä ollut silti ongelmia, vaikka olen yrittänyt huuhdella todella huolellisesti.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Kronia kirjoitti: Nyt on tullut testattua sekä White Camellia- että Honeysucle Rose-hoitoaineita ja molemmat ovat aivan ihania! WC on ehkä vielä hiukan raskaampaa ja selvittävämpää kuin HR, mutta molemmat toimivat todella hyvin.

Tuoksut olivat noissa yllättävän vahvoja, HRssä sentään miellyttävämpi kukkaistuoksu. Varoituksen sanana: Älkää käyttäkö WCtä krapula-aamuna, se ei meinaan ole hyvä yhdistelmä :D
Allekirjoitan tämän. :) Tuli nyt kokeiltua toisen kerran HR:ää ja kuten totesin jo ekalla kerralla: tämä on kyllä hyvä hoitoaine. Ei tee hiuksia yhtä raskaiksi kuin WC mutta vaikuttaa silti hyvin tehokkaalta! Hajukaan ei ole yhtä tuju kuin WC:ssä eikä lähmä efektiä tarvinut pelätä.

Harmi, ettei noita saa isommissa purnukoissa ja että yhteen tilaukseen saa vain 3 pulloa. :D pakko laittaa kolmas tilaus jo menemään.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Aubrey Organics -hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

ellen kirjoitti: Mie en edes huomaa WC:n tuoksua ollenkaan, haiseeko se muka pahalta? A'kin-tuotteiden jälkeen kaikki tuotteet tuoksuu hyviltä, kun ne A'kinit oli sellaista venäläisen taksimiehen partavesi -tavaraa, että huh huh.
Tän kommentin jälkeen taidan uskaltaa tilata AO:ta, jes!  :D A´kineita en pysty käyttämään, mutta Aubreyn ihonhoitotuotteissa on muistaakseni mun mielestä ihan siedettäviä tuoksuja ja osa omalla erikoisella tavallaan jopa hyviä.

Urtekramit vetelee viimeisiään, joten taidan seuraavaksi perehtyä näihin.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Vastaa Viestiin