Bangtox tai muu vastaava irto-otsis

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Juhannusruusu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 165
Liittynyt: 08 Huhti 2009, 21:50

Bangtox tai muu vastaava irto-otsis

Viesti Kirjoittaja Juhannusruusu »

Uskaltaudun avaamaan uuden aiheen, siirtäkää please jos löytyy jo sopiva thread aiheesta. Etsin Bangtox-sanalla täältä juttua, mutta en löytänyt.

Eli jupisen täälläkin, että mistä löytäisin Bangtoxin. Katsoin just vanhan Tyra Shown ja siinä oli sellainen Bangtox-juttu esittelyssä. Awww, mä haluan sellaisen! Mulla on julmetut pyörteet otsalla joten ainoa tapa saada otsatukka olisi liimata karvat erikeeperillä naamaan kiinni. Voisikohan tuollaista askarrella itse jostain lisäkkeestä? Tai tietääkö joku paikkaa josta voisi löytää jotain samantapaista?

Tällä videolla näkyy tuo Bangtox: http://www.youtube.com/watch?v=schXjSrdZW8
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Bangtox tai muu vastaava irto-otsis

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Mä yritin tehdä itse hiusnauhasta, mutta siitä tuli jotenkin hassu. Liian ohut se oli ainakin ja hiusnauhan ollessa suora niin se ei ylhäältä istunut hiuksiin kivasti. Näytti lähinnä kuin olisin yrittänyt tunkea Robin Hoodin irtopartaa otsaani.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Juhannusruusu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 165
Liittynyt: 08 Huhti 2009, 21:50

Vs: Bangtox tai muu vastaava irto-otsis

Viesti Kirjoittaja Juhannusruusu »

Kiitos, ihanaa!
:-*
isla

Vs: Bangtox tai muu vastaava irto-otsis

Viesti Kirjoittaja isla »

Jos päädyt ostoon, niin vaadin käyttökokemuksia tänne! :)
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Bangtox tai muu vastaava irto-otsis

Viesti Kirjoittaja Lila »

No minä tilasin Hairtradelta klipsiotsiksen helpoksi ratkaisuksi lääkekuurin takia harventuneeseen kuontaloon. Otsis on mallia http://www.hairtrade.com/product_info.p ... ts_id/1267 eli tuommoinen sivu-otsis.

Värin kanssa kävi vähän niin kuin arvelinkin #6 Medium Brown on liian lämmin tuhkanruskeaan luonnonsävyyni. Aion kokeilla taittaa sävyä hieman vihreällä karamellivärillä ja hapolla - omia hiuksia kun kampaa päälle niin sävyero ei näytä pahalta mutta otsatukkamaisuus vähän häivyttyy. Tummuusaste sen sijaan on oikein hyvä ja otsis on pehmeää, eurooppalaistyyppistä hiusta, joka ei liikaa eroa omasta superpehmeästä ja liukkaasta hiuslaadustani.

Otsiksen yläreunassa on ommel, joka täytyy peittää omien hiusten tai jonkun hiuspannan alle. Tämä onnistuu melko helposti. Otsatukka on muotoiltu tosi kivasti, sen lisääminen antaa kampaukselle välittömästi ryhtiä ja volyymia. Sivuotsis on tavallaan pisaran muotoinen ja olen aika varma, että sen voi kiinnittää myös takaraivolle tietyntyyppisten kampausten tueksi, omien hiusten alle. Klipsit eivät minusta ole ihan yhtä hyviä kuin irtokappaleina Hairiumista ostamani peruukkiklipsit, mutta kyllä näillä otsis paikallaan pysyy.

Harmittaa tämä väri, jos olisi löytynyt täydellinen osuma niin olisin varmasti hankkinut myös tuommoisen tuuhean tasaotsiksen!

Edit. Otsis on nyt lillumassa vihreässä Kool Aidissa - ja näyttää ottavan väriä paremmin kuin oma hiustoni (johon elintarvikeväri ei tartu lainkaan). Palaan asiaan kun lopputulos selviää!

Edit. edit - sain kuin sainkin otsikseen itselleni toimivan sävyn. Kool Aidilla taittui pois punaisuus, mutta tuppo oli käsittelyn jälkeen liian keltainen, ehkä jopa aavistuksen vihertävä. Länttäsin päälle vielä Wellan sinimustaa suoraväriä - vaahdon sävy on tässä syvän mustanvioletti ja olen käyttänyt sävyä taittamaan pois lämpimyyttä omistakin hiuksista silloin kun pituuksissa vielä oli väriä.

Nyt irtotuppo on aavistuksen omaa sävyä tummempi, mutta sävy on niin hyvä, että sen saa todella hyvin sekoitettua omiin hiuksiin. Jos noissa otsistupoissa olisi Ash Brown -sävy saatavilla niin tilaisin varmasti myös suoran otsiksen. Nyt en ole ihan varma innostaako toinen värjäilyoperaatio - etenkin kun suoravärjäystulos tulee haalistumaan tupon tulevissa pesuissa.

Mutta voin kyllä suositella irto-otsista, todella mukavasti sillä saa vaihtelua kampauksiin!
Viimeksi muokannut Lila, 18 Marras 2009, 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Bangtox tai muu vastaava irto-otsis

Viesti Kirjoittaja bast »

Mua kiinnostaisi nuo hairtraden otsikset, mutta miten sen oikean värin osaisi arvioida? Noiden värikartan 14 tai 18 olis varmaan lähinnä, mutta mitä eroa niillä on? ja mun tukka on ehkä keltaisempi.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
leben
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 19 Heinä 2009, 01:37

Vs: Bangtox tai muu vastaava irto-otsis

Viesti Kirjoittaja leben »

Oooh... tämäpä mielenkiitoinen uutuus omalle kohdalleni. Tuollahan saisi vaikka minkämoista amuutosta oman tukkaan vaivattomasti.  :T
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Blogini: http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.com/
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Bangtox tai muu vastaava irto-otsis

Viesti Kirjoittaja bast »

Tämmönen teko-otsis mulla nyt on:
http://www.hairtrade.com/product_info.p ... ts_id/1268

Vaati aikalailla leikkelyä ja muotoilua. Ei ole otettu huomioon, että otsa on kaareva. Litteänä otsis oli suora, mutta päässä sivuilta pidempi ja keskeltä vielä sojotti suorana eteenpäin ja näytti tosi päälleliimatulta heinäkasalta. Leikkelin sitten sivuilta liiat pois ja taivutin koko hässäkän sisäänpäin kaarevaksi. Kai se nyt otsiksesta menee, mutta ei kyllä yhtään sellainen Lady Gaga-malli kuin kuvassa. Aika kiva silti, mutta miten tuon kanssa uskaltaa mennä ulos, ettei tuulenpuuska paljasta huijausta ;)

Väri (18) on aika hyvä, mutta aavistuksen tummempi saisi olla (värikartan seuraava sävy olisi kyllä ollut jo liian tumma). Turha varmaan kuitenkaan lähteä sävyttämään, on kumminkin niin lähellä oikeaa väriä. Hiuslaatu tuntuu pehmeältä ja sileältä.

Tilasin samalla 2 tällaista: http://www.hairtrade.com/product_info.p ... cts_id/405
Synteettisen karvan sävy 206 on aikalailla sama kun aitohiuksen 18. Nyt voin viritellä hapsottavia jättinutturoita  :D Toisessa vaan on kuminauha paljon löysempi kuin toisessa ja tuossa tiukemmassa näyttää olevan kolminkertainen ja löysemmässä vaan kaksinkertainen... Kai nuo silti hintansa väärti oli.


Ot: Himottaisi myös klipsijatkot, mutta hairtradella ei ainakaan tällä hetkellä ole mun väriä laineikkaana. En kumminkaan jaksa omaa tukkaa suoristaa niin jatkeidenkin tarttis olla kiharat ja tietysti se pisin vaihtoehto.


Edit: Nyt on kuljettu julkisesti tämä päässä. Taitaa ihan täydestä mennä  ;D Muutaman tuijotuksen sain, mutta luultavasti (=toivottavasti) katsoivat vain että onpas kauniisti laitettu tukka. Peitin kiinnityskohdan huivilla, aika hankala muuten saada peitettyä kun oma tukka on pitkä. Jotenkuten sain laitettua, mutta en luottanut, että tukka pysyy "sauman" peittona, niin päädyin huiviin. Muu tukka oli sivuponnarilla. Tykkään kyllä tästä lookista. Vähällä vaivalla siisti ja laitetun näköinen tukka  :D Yleensä kun mulla on vaan sivujakaus ja siitä sojottavat lyhyemmät hahtuvakäkkärät.

Ehdottomasti pelastaa mut epäonnistuneilta otsisleikkelyiltä jatkossa. Vaihtelun kun saa nopsaan, eikä tartte kyllästyttyä kasvatella pois. Omasta tukasta ei saisi ikinä näin kivaa otsista kun pyörtäiset ja luonnonkihara tekevät temppujaan vaikka kuinka yrittää taltuttaa.
Viimeksi muokannut bast, 14 Huhti 2010, 19:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Vastaa Viestiin