Sivu 1/1

Aussie Haircare

Lähetetty: 10 Huhti 2009, 15:00
Kirjoittaja lily
Mitä mieltä olette Aussien tuotteista? Niitähän saa nykyään myös Suomesta, Kicksistä. Minun kyllä tekisi mieli kokeilla  :D

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 10 Huhti 2009, 15:19
Kirjoittaja Lucine
Porvoon Sokokselta löytyi myös, pyörittelin kyllä pulloa käsissä mutta en raaskinut vielä ostaa. :)

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 10 Huhti 2009, 15:23
Kirjoittaja Ilyasviel
Ostin Lontoosta sarjan 3min tehohoitoja ja colour care -suihkeen. Tehohoidot ovat paksua jankkia, mutta ihan loistokamaa! Puree tähän tukkaan kuin häkä ja tuloksena kiiltävä, jämäkkä tukka joka selviää helposti. Suihke haisee aika kummalle, joten sitä en ole hirveästi käytellyt, ei ollut mitenkään kummoinen.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 10 Huhti 2009, 17:13
Kirjoittaja Rapunzel
Ainakin Aussie Moist -hoitiksen ja 3 Minute Miraclen jenkkiversiot sisältävät silikonia (dimethicone (Moist) ja simethicone (3MM)). Suht silikonittomia siis kuitenkin. Musta toi 3MM on ihan ok perushoitista, joka selvittää varsin hyvin. Tehohoidoksi en sitä kyllä sanoisi... Minkä hintaisia Aussiet ovat Suomessa? Ostin USA:n matkalla n. 800 ml:n pullon 3MM 5 dollarilla, mutta ei taida Suomesta ihan sillä hinnalla saada? :)

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 10 Huhti 2009, 20:56
Kirjoittaja Manna
lily kirjoitti: Mitä mieltä olette Aussien tuotteista? Niitähän saa nykyään myös Suomesta, Kicksistä. Minun kyllä tekisi mieli kokeilla  :D
Mulla on viimeisimmäksi ollut käytössä Aussie Moist ha ja se lyö laudalta mm. kaikki tähän mennessä kokeilemani Redkenin hoitoaineet. Ostin tämän ihan sokkona ja nyt pitäisi hamstrata sitä pari pulloa  ::)

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 11 Huhti 2009, 20:40
Kirjoittaja funky_chicken
Olin menossa ostamaan Moisteja, mutku Color Matet tuoksuvat persikalle, niin enhän mä voinut vastustaa... Tarttui matkaan myös 3 Minute Miracle. Kokemuksia kerron, kunhan otan ne käyttöön.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 11 Huhti 2009, 20:56
Kirjoittaja Magia
^ Voitko tarkistaa, onko sinun 3 Minute miracle-pullossasi silikoneja? Ja jos on, niin missä kohtaa inciä?Minulle on kaksi pulloa noita blogiarvonnasta tulossa.

Aussie vaikuttaa ihan kiinnostavalta sarjalta, mutta Suomessa taitaa olla laatutasoon nähden vähän turhan kallis. Muistankohan ihan oikein, että olisivat jotain 6-8e luokkaa per pullo?

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 11 Huhti 2009, 21:32
Kirjoittaja Lucine
Ainakin Sokoksella hintaa oli enemmänkin 10-11e pullo, sen takia ne jäikin vielä hyllylle... :-\

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 11 Huhti 2009, 22:50
Kirjoittaja funky_chicken
Magia kirjoitti: ^ Voitko tarkistaa, onko sinun 3 Minute miracle-pullossasi silikoneja? Ja jos on, niin missä kohtaa inciä?
Pikatsekkauksella löysin vain simethiconen viimeisestä neljänneksestä.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 11 Huhti 2009, 23:35
Kirjoittaja Juhannusruusu
Minulla on tuo 3 minuutin ihmehoitsikka, ei ole mitenkään erikoista, mutta ihan kelvollista. Minua vaan ärsyttää se pullo, sitä pitää puristaa hampaat irvessä, että saa ainetta ulos. Eläkeläisenä en voi tuota käyttää, tai sitten on ryhdyttävä rankkaan kehonrakennukseen vanhoilla päivillä  :D

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 13 Huhti 2009, 23:47
Kirjoittaja nelma
Onko Luscious Long-sarjasta kokemuksia?

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 17 Huhti 2009, 09:49
Kirjoittaja pitkätukka
Anki kirjoitti: Bongasin muuten Aussien tuotteita myös Sokokselta (Hki keskusta) markettihiustuotteiden osastolta.
Kävin muutama päivä sitten juuri tuolla Sokoksella ja olisin halunnut vilkaista niiden incejä. Tuotteet eivät kuitenkaan osuneet silmääni. Olen toisaalta tunnettu siitä, että en löydä sitä mitä lähden etsimään. Sokeus maksimoituu siinä tilanteessa.

Ovatko Aussiet muuten Suomessakin 800 ml:n megaputeleita? Jos, niin olettaisin havaitsevani ne jossain vaiheessa.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 17 Huhti 2009, 09:51
Kirjoittaja Magia
^ Minä en ole tainnut nähdä kuin pienemmissä pulloissa. On kai niitä jenkeissäkin monen kokoisia.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 17 Huhti 2009, 11:49
Kirjoittaja pitkätukka
Kiitos paikkatiedosta :). Uteliaisuus ajaa minut kuikuilemaan sitä hyllyä vielä uudestaan  :D.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 17 Huhti 2009, 16:40
Kirjoittaja Rapunzel
Pitää mennä minunkin kyttäilemään Aussie-hyllyä... :D En usko, että Suomessa on noita "family-size"-pakkauksia, mutta jenkeissähän normikokokin Aussien hoitoaineissa on 400 ml (tai 1 litra), joten siellä kaikki on tosiaan vähän suurempaa. Vähän harmittaa, kun en tuota Moist-hoitoainetta ostanut, vaikka sitä hiplailinkin moneen otteeseen. Monessa paikassa kun tuntuu olevan siitä varsin hyviä arvosteluja. Itse asiassa kävin noilla Suomen Aussie-sivuilla ja tajusin, että olen n. 5 vuotta sitten ostanut Heathrow:n lentokentältä Miracle Moist shampoon, mutta en yhtään muista, oliko hyvä tuote vai ei. Varmaan aika keskinkertainen, kun ei herätä sen kummempia muistoja.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 17 Huhti 2009, 21:28
Kirjoittaja MerGirl
Mulla on sekä Moist-että Luscious Long hoitoainetta ja molemmat ovat superhyviä! Ihanan pehmeitä ja kermaisen tuntuisia ja tykkään että ne tekevät hiukset huuhdellessa hieman raskaammaksi, ihankuin tukkaa olisi enemmän  ;D

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 17 Huhti 2009, 22:15
Kirjoittaja Stationery
Minä en oikein ole lämmennyt noille kokeilemilleni Aussien tuotteille. Kokeilussa on ollut Miracle Moist shampoo ja hoitoaine sekä rakennepaikkaava 3MM. Shampoo oli todella pesevää eivätkä hoitoaine ja tehohoito tuntuneet kovin hoitavilta. Incitkään eivät vakuuttaneet minua. Mutta varsinkin shampoo kyllä tuoksui kivalle.  :)

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 18 Huhti 2009, 09:50
Kirjoittaja Ropelli
Nyt olen saanut tyhjäksi Miracle Moistin shampoon ja hoitiksen ja ihan tyytyväinen olen kyllä aineisiin. Niinkuin Lynx sanoikin, hoitis on ihmeen maitomaista, mutta ihmeen hoitavaa siitä huolimatta.
Luscious Longia haluaisin kokeilla seuraavaksi tästä sarjasta.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 23 Huhti 2009, 13:35
Kirjoittaja Mella
Ihastuin kyllä kovasti Aussien Luscious Long -shampooseen ja tehikseen. Tehis on ihanan kermainen, toi pullosysteemi vain mietityttää että saakohan tuosta puristettua ulos sitten loppuvaiheessa viimeisiä rippeitä pois. Jännä. Shampoo oli ihanan vaaleansinistä, tuoksui miedosti ja vaahtosi hyvin. Latvat näyttävät nyt aika hyviltä. Like it!

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 23 Huhti 2009, 16:18
Kirjoittaja nelma
Oliko noi Luscious Long sh- ja ha silarittomia? Tein kaupassa pikavilkaisun enkä ainakaan heti ollut löytävinäni...

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 26 Touko 2009, 19:22
Kirjoittaja Vince
Ostin eilen pikahoitikseksi Miracle Moist -hoitiksen uteliaisuuttani. Hiukseni ovat kuivahkot ja pörröiset, vähän laineilevat. Tänään sitten aamulla testasin sen, pidin päässä shampoon jälkeen viitisen minuuttia. Tuo tuntui kumman kevyeltä, mutta ei kuitenkaan ollut ja pieni määrä riitti hiuksiin mainiosti. Hiusten kuivuttua hahtuvat olivat mukavan pehmeät ja pörröisyys ei ollut niin silmiinpistävää. Ekalta kokeilulta tämä toimii mulla mainiosti pikahoitiksena ja ostan varmasti lisää, kun tämä loppuu. Tosin nyt tekee mieli ostaa kaikkia muitakin sarjan tuotteita. ::)

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 27 Touko 2009, 13:52
Kirjoittaja Liina
Törmäsin Sokoksella näihin tuotteisiin, olivat ihan normaalikokoisissa pulloissa (250ml?) ja hintaa taisi olla reilu kymppi. Siellä oli korissa ilmaisia näytteitä tuosta 3 min tehohoidosta, jotka oli tosi isoja (20 ml) ja mulla riittää pari näytettä varmaan puoleksi vuodeksi  ;D ei siis tarvii ostaa. Näytteitä siis ainakin Espoossa Tapiolan Sokoksella 

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 27 Touko 2009, 16:13
Kirjoittaja Kronia
nelma kirjoitti: Oliko noi Luscious Long sh- ja ha silarittomia? Tein kaupassa pikavilkaisun enkä ainakaan heti ollut löytävinäni...
Mitä katselin noita kaupassa, niin mielestäni ainakin kaikissa hoitoaineissa oli silikoneja.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 10 Kesä 2009, 20:13
Kirjoittaja Annaperkele
Sain Aussie 3 Minute Miracle lahjaksi, tietääkö kukaan saako/uskaltaako tätä käyttää pidennyksiin? Touksuu/Haisee kyllä vähän oudolle. Aika pistävälle. En tiedä sitten miltä tuoksuu hiuksissa.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 01:42
Kirjoittaja Liiselot
Minäkin olen mielenkiinnolla tutkaillut noita tuotteita, varsinkin sitä Luscious Long  -sarjaa. INCI-listoja lueskellessani totesin ihmetyksekseni, että Luscious Long shampoon ja hoitoaineen ainekset olivat täysin  samat!!! (kumminki oon lukenu vaan kahta shampoo pulloo :P) Samassa järjestyksessä jopa! Mietin että onkohan niissä määrissä sitten kumminkin jotain eroa vai ihan tyhminäkö ne meitä pitää... Miten siihen teiän mielestä pitäis suhtautua?

Ostin kyllä sitten sen shampoon kun oon halunnut koitella jotain sulfaatitonta ja se käsittääkseni oli sellainen. Niin ja en siis nähnyt siinä hoitiksen (niinkuin en shampoonkaan siis...) INCIssä silikonia, kun siitäkin joku kyseli. Mutta oonkohan lukenut nyt jotenki ihan hassusti niitä listoja vai oliko ne pullot jotenki väärillä teksteillä...  ???

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 06:25
Kirjoittaja Anissa
Mulla oli jossain vaiheessa Hair Insurance suihke ja hoitoaine (jenkeistä) ja mun mielestä aika peruskamaa. Suihke oli enemmän selvittävä, kuin hoitava ja hoitoaine perus silarimössöä.

Maksoin näistä ehkä 4 dollaria kipale (hoitoainekin oli 400 ml:n pullossa), joten Suomen yli 10 €/plo tuntuu ihan järjettömältä riistolta. Tämä sarja ei kyllä vakuuttanut mitenkään noin muutaman tuotteen perusteella.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 11 Kesä 2009, 10:41
Kirjoittaja Maii*
Anissa kirjoitti: Maksoin näistä ehkä 4 dollaria kipale (hoitoainekin oli 400 ml:n pullossa), joten Suomen yli 10 €/plo tuntuu ihan järjettömältä riistolta. Tämä sarja ei kyllä vakuuttanut mitenkään noin muutaman tuotteen perusteella.
Ostin Aussien tuotteita huhtikuussa Lontoosta ja muistelisin, että siellä maksoivat noin kolme ja puoli puntaa kipale, lisäksi oli tarjous, että kun osti kaksi sai toisen puoleen hintaan. En ole vielä ehtinyt testailemaan, ostin myös pari muotoilutuotetta shampoon ja hoitoaineen lisäksi.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 14 Kesä 2009, 16:18
Kirjoittaja Jenni.
Kamala kun niin tekisi mieli ostella tuota Moist-sarjaa. Lähinnä shampoon ja tehiksen tahtoisin kokeiluun, mutta onneksi ovat kuitenkin sen verta hintavia etten rahojani laita niihin. Suihketta ei tainnut ainakaan Tampereen Sokoksen hyllyssä olla? Tai ei sitä ole tainnut missään muuallakaan olla. Se kiinnostaisi vieläkin enemmän.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 29 Kesä 2009, 20:36
Kirjoittaja Hilippa
3 Minute Miracle tehistä olen käyttänyt nyt 2 pulloa ja tämä jää kyllä vakiokäyttöön. Tämän tuoksukin on mun makuun ja pidän siitä että se jää hieman tuoksumaan vielä kuiviinkin hiuksiin. Kiva kuitenkin olisi jos tuo puteli olisi vähän pehmeämpää muovia niin saisi aineen jämätkin vaivattomammin ulos.

Myös Miracle Moist hoitoaineesta olen pitänyt, vaikka se äkkisiltään tuntuukin tosi kevyeltä. Kuitenkin hiukset on kuivuttuaan pehmoiset ja sileät. Ja käytän tätä usein siis aamuisin, jolloin en anna hoitoaineen vaikuttaa juuri ollenkaan vaan huuhdon lähes heti levittämisen jälkeen pois.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 01 Heinä 2009, 08:58
Kirjoittaja Neriana
Olen ajatellut tuota 3MM tehistä käydä ostamassa ulkomaanmatkalle mukaan.. Siellä ei ole pahemmin aikaa muhitella tunteja naamioita joten tuo voisi olla ratkaisu.. En vain ole koskaan käyttänyt ko. tuotetta eli pitäisi kokeilla ensin kotona.

Olen vain puun ja kuoren välissä sillä Aussiella on kaks tehistä jotka kiinnostaa;

Luscious Long tehis
3MM tehis

Kaipaisinkin vertailua näistä tuotteista, kumpi on parempaa, ja miksi. Myös mainitkaa pliis hiuslaatunne, omani on kihara.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 01 Heinä 2009, 11:41
Kirjoittaja amelié
^En osaa verrata noita, kun olen käyttänyt vain tota Luscous Longia, mutta se ainakin toimii mulla hyvin kuivahkossa ja laineikkaassa tukassa. Tulee ihan pehmeää ja kiiltävää jälkeä. Tosin käytän sitä satunnaisesti muiden tuotteiden lomassa, joten osittain vaikutus voi johtua myös muista aineista.
Matkalle kun haluat sen mukaan, niin kannattaa ottaa huomioon ettei siinä ole varsinaista korkkia ollenkaan, eli jos laukkuun kohdistuu kova puristusvoima, niin se voi spruittaa aineet laukkuun.(Siinä on korkki ikään kuin purkin sisällä joka työntyy ulos kun puristaa lujasti ja päästää sit ainetta esiin) ???

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 01 Heinä 2009, 12:18
Kirjoittaja Neriana
^^ Ihana kuvaus korkista :D

Joo ok.. Hmm.. pitäisikö sitten ostaa tuo 3MM kun sitä niin kauheasti kaikkialla kehutaan.. (siis ei täällä mutta lehdistä olen lukenut)

tai sitten tuon ''spruittailevan'' Luscous Longin :D

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 01 Heinä 2009, 14:03
Kirjoittaja amelié
Vielä lisäyksenä että noissa näytti olevan molemmissa samanlainen "korkkipatentti". Luscious Long on kyllä mulla viikonloppureissulla käyny mukana ihan siististi, mutta jos joutuu ruumassa muiden laukkujen puristuksiin niin lopputulos voi olla yllätys laukkua aukoessa.
Mutta siis saa puristus olla aika kova että "spruittailua" tapahtuu  ;D Suosittelen vähintään pakkaamista muovikassiin.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 01 Heinä 2009, 14:38
Kirjoittaja Neriana
Joo no yleensäkkin pakkaan kaikki ns. kylpyhuonetavarat muovikassiin sillä varsinkin lentäessä monesti paine aiheuttaa sen että kiinnikkin teipattu shampoo pullo tms. on purskahtanut auki.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 02 Heinä 2009, 09:15
Kirjoittaja amelié
^Sama käytäntö täällä. Tosin osasyy on se ettei vielä tähän päivään mennessä ole löytyny pussukkaa, jonka tilavuus riittäis mun tuotteille, vaikka kuinka yrittäis suosia matkakokoja ja jättää kuorinnat sun muut kotiin. Loput menee sit muovipusseissa... 8)

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 05 Elo 2009, 14:57
Kirjoittaja Manna
Kylläpä Aussiet on kovissa hinnoissa täällä Suomessa, ostin matkalta kaksi pulloa Moist ha:ta hintaan 3 €/kpl.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 05 Elo 2009, 19:10
Kirjoittaja Neriana
Epätoivoisena elottoman hamppulettini kanssa menin sitten ostamaan tuon aussien Luscious Long tehohoidon. Pidin sitä varmaan joku about 3-5minuuttia ja olen kyllä sitä mieltä, että tuote toimii! Latvat eivät ole edes kovan tuntuiset vaan hiukset ovat silkin pehmeät, silti hiukset eivät ole sellaiset lötköt vaan pystyin muotoilemaan ne niinkuin aina.

Yleensä ongelmani kaikkien hiushoitojen kanssa on ollut, että hiukset lötkistyvät mutta latvat jäävät kuiviksi. Noh, tämän kanssa noin ei käynyt ja olen todella tyytyväinen. Voin suositella +++

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 05 Elo 2009, 19:54
Kirjoittaja Tristy
Hankin Miracle moist -hoitiksen ensimmäisenä Aussie-tuotteena jonkin aikaa sitten ja nyt sitä on ehditty joitakin kertoja testailemaan. Tykkään kyllä paljon. Kokeilin kylässä yötä ollessani jotain tuntematonta shampoota, joka veti hiukset ihan huovutetun villan kaltaiseksi palloksi ja aloin jo olla epätoivoinen, että millä niitä saa selvitettyä. Pidin Miracle moistia joitakin minuutteja ja hiukset olivat ihan selvät ja sileät. :l Myös muissa pesuissa olen yllättynyt positiivisesti tuosta hoitiksesta, selvittää hiukset nopeasti ja kuivuttuaan hiukset on pehmeät, kiiltävät ja kosteutetun oloiset.

Sain näytteen 3 minute miracle -tehohoidosta ja sen suhteen onkin nyt aika kovat odotukset, kun hoitiskin toimi niin hyvin. Vielä en ole ehtinyt testailemaan, mutta jos viikonloppuna.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 05 Elo 2009, 20:11
Kirjoittaja Neriana
^ Minäkin sain näytteen tuosta 3MM tehiksestä. Sitä kokeilen seuraavaksi.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 06 Elo 2009, 23:11
Kirjoittaja NekoNeko
Mä kidutin itseäni pitkään Aussien tuuheuttavalla shampoolla mutta eilen vapautin itseni käyttövelvollisuudesta. Lopputulos ei ollut huono mutta ei myöskään ihmeellisen hyvä ja päänahka kutisi aivan tajuttomasti tuon jäljiltä. Palasin rakkaaseen Tommygunsin tuuhettavaan ja tämä aamu alkoi sen myötä aurinkoisissa merkeissä  :-*

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 07 Elo 2009, 01:51
Kirjoittaja Triina
Ostin joskus kesäkuussa Miracle Moist -pikahoitiksen ja minulla se ei kyllä valitettavasti tee oikein mitään. Silottaa siinä missä muutkin eikä se mitään huonoa hiuksille tee, mutta en saa kosteuttavia tai hoitavia tehoja irti. Kokeilin co-pesussakin vaisuin tuloksin. Olen käytellyt sitä nyt tehiksiin sekoiteltuna tuomaan enemmän sileyttä ja laittanut kerralla paljon, meneehän se siinä. Näillä näkymin en ole ostamassa muuta tältä sarjalta, Suomesta ainakaan.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 07 Elo 2009, 08:43
Kirjoittaja Neriana
Minulla jää kyllä tuo Luscious Long tehohoito vakikäyttöön. Eilen käytin sitä ihan tavallisena pikahoitiksena, olen yleensäkkin huomannut että tavalliset pikahoitikset eivät riitä minulle ollenkaan, siksi käytän tavallisena hoitiksena aina tehohoitoja.

Tänään kokeilen naamiona tuota 3MM resconstructoria josta sain näytteen.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 09 Elo 2009, 01:47
Kirjoittaja Strix
Omistan tuon 3MM reconstructor. En yhtään osaa sanoa mikä se haju on, ei erityisen miellyttävä mutta ei epämiellyttäväkään. Porukalla mietittiin että mikä kumma se on.

Hinta-laatusuhteeltaan kohtuuton, ei ainakaan kaksi käyttökertaa ole vakuuttanut.

Edit: Latvat on ihan takussa, pitkästä aikaa :P En ole ties koska joutunut kostuttamaan hiukseni aamulla että saisin harjan läpi. Ei tuote nyt mikään ihan pommi ole, mutta en osta uudestaan :( Pitää kehittää joku soveltava käyttövaihtoehto tälle.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 09 Elo 2009, 09:30
Kirjoittaja Neriana
Kokeilin tässä viikonloppuna tuon 3MM Reconstructorin ja pidin sitä jokin 15-20minuuttia. Latvat jäivät kuiviksi, hiukset olivat kiitettävässä takussa jne. Haju oli todella voimakas, etäisesti tuttu jostain mutta en osaa yhdistää sitä muuhun kuin purkkaan, joka tapauksessa ei ainakaan miellyttävä tuoksu, vähän tulee myös somalien haju mieleen (tiedättehän kun he käyttävät kaikki jotain samaa hajustetta?).

Onneksi siis olin päätynyt ostamaan sen ison pullon Luscious Longia enkä tuota Reconstructoria.

Suosittelen Reconstructoriin pettyneitä ostamaan tuon Luscious Longin!

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 09 Elo 2009, 20:55
Kirjoittaja Nessum
Kumpaa tehistä suosittelisitte minun kuivaan pitköhköön ja pörröiseen tukkaan? :) Siis tuota Miracle Moistia vai  Luscous Longia? Vai onko noista kumpikaan kokeilemisen arvoisia jos tukka on tosissaan melko kuivaa ja pörröistä sorttia?  :-\

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 10 Elo 2009, 07:47
Kirjoittaja Neriana
Mielestäni Miracle Moistia ei ole tehohoitona. Ainostaan tavallisena pikahoitoaineena. Tehohoitoaineet ovat 3MM Color, 3MM Reconstructor ja 3MM Luscious Long. Suosittelen Luscious Longia.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 02 Syys 2009, 09:01
Kirjoittaja ainokainen
Ostin Stokkalta tuon 3 Minutes Miracle Reconstructorin, eli sen "perinteisen" version. Vilkaisin tuoteselosteita ja ainakin tuossa pitkälle tukalle tarkoitetussa versiossa oli dimethicone ihan ensimmäisten joukossa, joten hyllyyn jäi.
Tässä normiversiossa on vähän silikonia, se on mainittu ihan listan loppupäässä. En sitten tiedä, onko tämä "aito" rekku.

Tuotteena tämä on aika hyvä. Miinusta rumasta pullosta ja kamalasta hajusta.  :-[
Hiukset tuntuvat märkinä jännän liukkailta ja aika erilaisilta kuin esim. Joicon rekun jäljiltä. Tämä Aussie selvästi jättää sellainen ihme kalvon hiusten pinnalle, enkä oikein tiedä pidänkö siitä vai en.
Usein nämä kalvon jättävät tuotteet tekevät sen, että hiukset kuivuvat hitaammin. Minä kun en koskaan föönaa hiuksiani, haluan että tukka kuivuisi yön aikana, kun aina illalla pesen. Joidenkin hoitisten kanssa olen huomannut, että kuivuminen on hidasta ja aamullakin saa taistella inhottavan kostean tukan kanssa ja sitä on vaikea harjata.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 02 Syys 2009, 12:36
Kirjoittaja Tristy
Mun hiuksille tuo 3 minute miracle oli ihan ok, mutta ei kovin ihmeellinen. Huuhteluvaiheessa hiukset tuntui vähän karheilta ja paksummilta, mutta kuivuttuaan hiukset oli hieman pörröiset eikä mitenkään erityisen kosteutetun näköiset/oloiset, vaikka latvat taipuivatkin hieman enemmän kuin perushoitista käytettäessä. Haju on mun mielestä aika karsea, muistuttaa paljon jotain hammaslääkärin ainetta.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 02 Syys 2009, 23:11
Kirjoittaja Strix
Tristy kirjoitti: Mun hiuksille tuo 3 minute miracle oli ihan ok, mutta ei kovin ihmeellinen. Huuhteluvaiheessa hiukset tuntui vähän karheilta ja paksummilta, mutta kuivuttuaan hiukset oli hieman pörröiset eikä mitenkään erityisen kosteutetun näköiset/oloiset, vaikka latvat taipuivatkin hieman enemmän kuin perushoitista käytettäessä. Haju on mun mielestä aika karsea, muistuttaa paljon jotain hammaslääkärin ainetta.
Sehän se oli. Kavereiden kanssa mietittiin ummet ja lammet mikä haju se on. "Hammastahnaa, kanelia, saippuaa, hyvää, pahaa, karkkia..." jne. Hiemanko on jäänyt vaivaamaan päätä se haju.

Vähän turha reply, mutta halusin osoittaa kiitollisuuteni sille kun nyt vihdoin tiedän miltä tukka haisee <3

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 12 Syys 2009, 15:04
Kirjoittaja TiGi
Sain näytteen 3MM Reconstrucktorista ja mun tukalleni se teki kyllä tosi hyvää :) Hiukset tuntuu tosi sileiltä ja kosteutetuilta, varsinkin mun rutikuivat latvat tykkäsivät tästä paljon. Tuoksu tosin ei minunkaan mielestäni ollut mitenkään hyvä, mutta menettelee silti. Ostan ehdottomasti täysikokoisena kunnes saan nuo muut tehohoidot kulutettua loppuun.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 24 Syys 2009, 09:59
Kirjoittaja Lyx
Mulla on käytössä tällä hetkellä Miracle Moist shampoo ja 3MM Reconstructor ja tykkään kyllä. Hankintalistalla on vielä Miracle Moist hoitis tai Luscious Long tehis.

Minä tykkään tuosta tuoksusta, siinä on tosiaan jotain tuttua mutta ei tule mieleen mitä. Mieskin hautasi nenänsä tukkaani ja nuuhkutti kun oli niin kivan tuoksuiset hänen mielestään. Makuja on monia! :D

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 24 Syys 2009, 10:41
Kirjoittaja Twinkley
Minulla on käytössä Miracle Moist shampoo ja hoitoaine ja olen tykännyt näistä muuten todella paljon, paitsi että valitettavasti tukka rasvoittuu näillä tosi nopeasti. Varmaankin siis sopii paremmin pitkätukkaisille tai niille, joilla on kuiva päänahka, koska kosteuttaa kyllä tosi hyvin sitä. Olenkin käyttänyt näitä usein niin, että pesevämpi shampoo + Miracle&nbsp; Moist -hoitis tai sitten tuo shampoo ja hieman kevyempi hoitis. :) Tykkään kyllä, voisin uskoa, että vielä paremmin toimisi talvella. Erityisesti pidän siitä, että shampoo on selkeästi hellävarainen ja oikeasti hoitaa hiusta.

Aika kalliitahan nuo näin Suomesta ostettuna ovat, en tiedä saisiko halvemmalla jostain ulkomailta.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 24 Syys 2009, 10:51
Kirjoittaja Hilippa
Olisiko jollain lisätä Miracle Moist shampoon INCI tuonne INCI-ketjuun?

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 30 Loka 2009, 14:39
Kirjoittaja Yayah
Mun mielestä 3 MM reconstructor tuoksuu täsmälleen samalle kuin Hawaiian Tropic aurinkorasvat, miehen mielestä sille vaaleanpunaiselle purkalle, jota joskus myytiin putkilossa. Kummankaan mielestä ei muistuta mitään hammaslääkärin ainetta. Ihme tuoksu, kaikille jostain tuttu :D

Resonstructor ja Luscious Long on ihan erilaisia. En tiedä tykkäänkö kummastakaan. Reconstructor kaipaa seurakseen muuta hoitoainetta että saa hiukset selviksi. Luscious Long selvitti hyvin, mutta hiukset tulivat veteliksi.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 13 Joulu 2009, 13:11
Kirjoittaja nuunuu
Mun on pakko liittyä tähän tuoksukeskusteluun! Mulle tuli ihan dejavu tuota 3mm:ää käytettäessä, ihan liian tuttu tuoksu! Mä en saanut yhdistettyä mitenkään hammaslääkäriin, tuli ihan mieleen joku lapsuudentuoksu, voi apua sentään kun jäikin vaivaamaan. Tarvitsee mennä nuuskuttelemaan ja miettiä mikä ihme se mahtaa olla.

Käytin komboa mm shampoo + 3mm reconstr. ja tässä tukka juuri kuivuu eli en vielä ole ihan varma tuloksesta.

edit:
noniin tässä tukka hilijalleen kuivuu ja olen todella tyytyväinen! Ihanan ilmava ja pehmoinen tukka. ...ainut miinuspuoli on tässä se että huuhtelin näemmä hiukset vähän huolimattomasti ja nyt oikealla puolella tukkaa on huonosti huuhdeltu lähmänen kohta jossa on vielä hoitista. Kiva! :D Aion kyllä käydä ostamassa vielä tuollaisen normihoitiksenkin tuota Miracle Moistia (tai Luscious longia, jompaakumpaa) kun ostin vain 3mm:n.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 13 Joulu 2009, 15:04
Kirjoittaja moppi
Aussien tuotteet on kiinnostaneet minua jo pitkään, mutta saako näitä tilattua jostain ulkomaisista nettikaupoista?&nbsp; ::) Sokkarin hinnat on aika suolaiset.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 13 Joulu 2009, 15:52
Kirjoittaja keesha
^ Äkkiseltään löysin tällaisen. http://www.chemistdirect.co.uk/aussie-h ... _1736.html

Muuten aika edullista, mutta postikulut vaan on aika suolaiset, yli 7 puntaa. :-\ Ehkä jos hamstraa paljon kerralla tai tekee kimppatilauksen olisi järkevää tilata.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 13 Joulu 2009, 17:56
Kirjoittaja HeidiB
Mun ohkaiseen ja liukkaaseen, pisimmillään olkapäämittaiseen ja latvoista kuivaan vaalennettuun tukkaani 3mm rekku toimi kyllä ihan hyvin, latvat tuntuu ja näyttää vähemmän korpulta ja kammattavuuskin on hyvä.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 25 Joulu 2009, 11:46
Kirjoittaja Lemmy
Aika ristiriitaista tai no erilaista palautetta on näistä tullut, sain lahjakortin kicksiin ja ajattelin jonkin teharin käydä kokeilemassa. MIhin tuo rekku perustuu, onko siinä esim. keratiinia (epäilen, kun ei ole jo sanottu)? Näköjään kosteuttavista tehohoidoista luscious long on täällä vienyt voiton, näin mututuntumalta..

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 26 Joulu 2009, 12:33
Kirjoittaja ainokainen
Tuo Luscious Long -hoitoaine on lähes pelkkää silikonia, joten eiköhän ne tehot perustu siihen.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 26 Joulu 2009, 14:18
Kirjoittaja Butterfly
Luscious Long sisältää muuten denaturoitua alkoholia, minkä vuoksi itse olen jättänyt sen hyllyyn.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 28 Tammi 2010, 18:18
Kirjoittaja leben
Tänään tuli Cosmon mukana sokkarin mainoslehtinen ja siinä oli&nbsp; 3MM reconstructor hintaan 10,10 S-etukortilla. Voisi käydä ostamassa kun kaveri sitä kehui kovasti. Ja jos ei mun tukka tykkää niin onpa jo käyttäjä sille sitten kun lahjoitan ko kamulle sen.&nbsp; :3

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 11:17
Kirjoittaja Mariatar
Voi elämä noita Aussien Suomen-hintoja. Briteissä oli Bootseissa tarjouksena kaksi vapaavalintaista Aussien tuotetta kuuteen puntaan (6,90 e). Olisi varmaan pitänyt hamstrata enemmänkin, kun ostin vain kaksi pulloa. ::) Suomen hinnoilla aion jatkossa kyllä harkita tarkkaan, mikäli Aussieta olen hommaamassa.

Miracle Moist -shampoo on ollut kiva tuttavuus, pesee hyvin, mutta ei tee hiuksista kuivaa korppua.

3MM Reconstructor on myös melko kiva. Ei mitään älytöntä wow-efektiä, mutta tuntuu kyllä jonkin verran paikkaavan. Voisikin taas tänään heittää tuota päähän.

Plussaa ihanista hubbabubba-tuoksuista! :l

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 26 Maalis 2010, 20:59
Kirjoittaja Jenni.
Mä oon tässä käytellyt parissa pesussa Miracle Moist -shampoota. Voi että, mikä ihana tuoksu! :l Pesee ihan kivasti, ei jätä tukkaa kuitenkaan kauhean karheaksi. Tukkaan jää sellainen ihanan pehmeä tunne. Jos toimii samalla tavalla kuin tähänkin mennessä niin ehdottomasti ostan uudelleen. Hinta vaan vähän kirpaisee.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 06 Huhti 2010, 22:19
Kirjoittaja Lorena
Tähän tukkaan tuo 3MM ei tehnyt yhtään mitään! Tukasta jäi melko kuivan oloinen ja kiilloton pehko. :/ Noh, sekoittelen tätä muihin hoitiksiin että saa kulumaan pois. Hajukin oli mielestäni hieman outo, tuli mieleen ne pinkit mirame-huulirasvat &nbsp;::)

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 18 Huhti 2010, 10:18
Kirjoittaja vilmalotta
Ei jestas, ostin innoissani volume shampoon ja hoitiksen ja IKINÄ mikää ei oo saanut hiuksia yhtä lähmäsiks ja päänahkaa yhtä ärtyneeksi. Menin tyhmä vielä toisen kerran kokeilee. Pakko oli lähtee pesee XZlla hiukset uudellee, kun ei tota kihelmöintiä olis kestänyt.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 01 Syys 2010, 21:35
Kirjoittaja pinkpepper
Värihiusten shampoo kiinnostaa. Lähmääntyykö tukka nopeammin tuon kanssa? Onko kuivattava? Olisi kiva kuulla jotain kokemuksia.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 02 Syys 2010, 07:55
Kirjoittaja ainokainen
Laima kirjoitti: Tähän tukkaan tuo 3MM ei tehnyt yhtään mitään! Tukasta jäi melko kuivan oloinen ja kiilloton pehko. :/ Noh, sekoittelen tätä muihin hoitiksiin että saa kulumaan pois. Hajukin oli mielestäni hieman outo, tuli mieleen ne pinkit mirame-huulirasvat &nbsp;::)
Samat kokemukset mulla. Tuo Original-versio on on ainoa, jossa on silikonia vain ihan vähän. Eli se on olevinaan "aito" rekku. Silti, en ainakaan itse huomannut että olisi tehnyt tukalle yhtään mitään. Aika kuivaksi ja karheaksi jätti minunkin hiukseni. Ja se haju ei tosiaan ollut kovin hyvä.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 02 Syys 2010, 08:31
Kirjoittaja Jonsu
Sain tädiltäni Miracle Moist 3 mm tehiksen, huh mitä silikonimönjää. Tukka aivan liiskassa ja hajukin oli kamala.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 02 Syys 2010, 08:58
Kirjoittaja ainokainen
Joo, tosiaan sellainen ihme kalvo tuosta jäi hiukseen. Olen siis kokeillut vain sitä Original-versiota, jossa silikonia pitäisi olla vain vähän. Niissä muissa versioissa silikonia on enemmän.

Tämäkin oli sellainen tuote jonka rantautumista Suomeen oikein odotin, ja säntäsin heti Stokkalle ostamaan kun tämä tuli myyntiin. Olipa iso pettymys.&nbsp; :(

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 03 Syys 2010, 12:45
Kirjoittaja masked sinner
Oii, mä olen tykännyt 3MM:sta ihan tosi paljon! Tartun siihen purkkiin oikeastaan joka aamu, vaikka valittavana olisi pari muutakin hoitista. Mun pullo on ostettu Jenkeistä ja se on ulkonäöltään erilainen kuin Suomessa myytävät, mun pullo on violetti. Tuoksu oli musta aluksi huono, mutta nyt olen jo tottunut. Pitää kokeilla muitakin sarjan tuotteita!

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 03 Syys 2010, 22:35
Kirjoittaja Strix
Sain anttilasta joskus Frizz Remedy hoitoainenäytteen. Siitä riitti pariin kolmeen kertaan. En ollut pitkään aikaan käyttänyt silikoneja ja päätin kokeilla syväpesua edeltävällä viikolla. Hiuksista tuli aivan mielettömät, supersileät ja kiiltävät. Kiharoista tuli ihanan pehmeät ja niitä oli mahdoton olla koskettelematta. Hiukset olivat jopa liiankin pehmeät, jostain syystä Aussien tuotteilla on tapana saada iltaan mennessä latvani ihan takkuun.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 04 Syys 2010, 17:16
Kirjoittaja Mindie
Mulla on nyt ollu pari viikkoa käytössä Aussien Miracle Moist shampoo ja hoitoaine, ja täytyy sanoa, että tykkään noista kovasti :) Muuton jälkeen hiukset muuttuivat ehkä ilmaston ja veden muutoksen takia kuiviksi ja karheiksi kuin oljet, joten ostin nuo helpottamaan tuskaa. Ja täytyy sanoa, että nuo ovat todella auttaneet ! Hiukset ovat jo pesun jälkeen mukavan pehmoisen ja kosteutetun tuntoiset, ja hoitoaine tekee tuloksesta vielä paremman. Tuossa hoitiksessa tosin taitaa olla silikonia, mutta jopa minä silikonikammoisena olen uskaltanut sitä käyttää :) Eikä tuo kyllä ole aiheuttanut mitään kutinaa tai vastaavaa, jota yleensä silikonisia tuotteita käytettäessä ilmenee. Eli kyllä ehdottomasti ostan jatkossakin, etenkin kun tuntuvat ihan kohtuullisen riittoisilta.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 06 Syys 2010, 13:55
Kirjoittaja ainokainen
Ehkä minunkin pitää vielä kokeilla tuota Miracle Moist -versiota. Se Original oli mielestäni huonoa ja haisi pahalle.
Haiseeko nuo mille?

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 06 Syys 2010, 16:44
Kirjoittaja Mindie
En osaa oikeen sanoa, olen niin älyttömän huono kuvailemaan tuoksuja :) Jollain oudolla tavalla mulle tulee noista mieleen manteli, mutta nuo taisivatkin sisältää jotain pähkinää&nbsp; ??? Mutta siis sellainen aika jännä tuoksu noissa on. En itse aluksi hirveästi pitänyt siitä, mutta nyt se on jo alkanut miellyttää hajuaistia huomattavasti enemmän.

Sori, ei taida olla kovinkaan hyödyllinen viesti&nbsp; ;D

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 15 Syys 2010, 11:15
Kirjoittaja malic
Sain 75 ml kokoiset pikkupullot Miracle Moist -hoitoainetta ja shampoota. Shampoo on aika huonohkoa, jos sillä on edellisenä päivänä pessyt niin aamulla kutiaa päänahka. Incissä oli aika korkealla alkoholia, en oikein oo keksinyt mitä se tekee kosteuttavassa tuotteessa. Hoitoaine on aika tylsää, mutta tuntuu että joku siinäkin tökkii kun hiukset on vähän karheamman oloiset seuraavassa pesussa.

Mitä tuoksuun tulee, niin ne tuoksuvat aivan samalta kuin äidin Aasiasta tuomat tuliaistavarat :D Ja noissa on juurikin pähkinää, macadamiaa.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 28 Syys 2010, 13:30
Kirjoittaja Chantel
Ostin kevään Hulluilta Päiviltä tuon 3 Minute MIracle Reconstructor Deep Treatmentin ja olen sitä pikahoitiksena lähinnä käyttänyt (ei vaikuta mielestäni sen paremmin pitemmällä vaikutusajalla) ja siihen on ainakin erittäin loistava tuote!&nbsp; :l Tuoksukin on kiva, tulee jotenkin itselleni HubbaBubba-purkka mieleen&nbsp; :O Eli kolme minuuttia tekee todella ihmeitä, ihan pehmeät hiukset käytön jälkeen. Samaa ylistystä en kyllä Colour Mate Conditionerista antaa, sillä toistaiseksi ei ole ainakaan ihmeitä tehnyt kuiville pörröilleni ja tuoksukaan ei ole niin miellyttävä.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 05 Loka 2010, 14:19
Kirjoittaja Tuppu_
Näissä Aussien tuotteissa taitaa olla hajusteita? Eli hajusteallergiselle käyttökelvotonta kamaa?

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 05 Loka 2010, 17:34
Kirjoittaja nelma
^
Jep, aika voimakkaat on hajut.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 12 Loka 2010, 19:14
Kirjoittaja Hilippa
Pääsääntöisesti silikonia sisältävät hoitoaineet toimivat mun tukassa paremmin kuin silikonittomat, mutta Luscious long conditioner vaikuttaa ensituntumalta aika hyvältä poikkeukselta tuohon sääntöön. Hiuksista tulee kivan sileät ja kiiltävät ja ne jäävät ilmaviksi. Tuoksu vaan ei ole yhtä hyvä kuin esim. 3MM:ssä, mutta menettelee.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 12 Loka 2010, 22:20
Kirjoittaja Tristy
Muutaman pesun yhteydessä olen nyt käyttänyt Take the heat -hoitista, joten pari sanaa siitä. Tekee hiuksista todella sileät ja selvittää pesusta tulleet takut hetkessä lyhyelläkin vaikutusajalla. Kuitenkin tekee hiuksista niin sileät, että en ihan näin siloista lopputulosta kaipaa, kun hiuslaatuni on jo muutenkin lasimainen ja ohut. Muistaakseni incissä oli kolmantena joku dimethiconea sisältävä silikoniyhdiste, joten olisihan tämä lopputulos ehkä ollut arvattavissakin. :P

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 06 Tammi 2011, 22:11
Kirjoittaja Hilippa
Viimeisin shampoo-ostokseni on ollut Aussie colour mate ja se onkin tuntunut käytössä aika hyvältä: vaikuttaa olevan melko hellävarainen värille ja jo pelkästään shampoon poishuuhtomisen jälkeen hiukset tuntuvat pehmeiltä ja takuttomilta. Ja tietenkin ihana persikantuoksu on piste i:n päälle. Luulen että kyseistä shampoota voisin käyttää jatkossakin ja samaan syssyyn voisin kokeilla myös saman sarjan hoitoainetta.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 12 Tammi 2011, 11:24
Kirjoittaja Chronos
Olin eilen Lahden sokoksella ja ostin tuon 3MM tehiksen. Kokeilin eilen ja ihan miellyttävä kokemus. Hiukset jäivät pehmeiksi ja kuivuivat hitaasti. Ihmettelin vain että minkä takia INCIssä on kolme kertaa peräkkäin laitettuna sama aine cyclopentasiloxane, viiden viimeisen aineen joukossa. Simethicone oli puolenvälin jälkeen. Valitsin tuotteen silikonien perusteella, kun muissa hoitiksissa silikonit olivat alkupäässä INCIä.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 05 Huhti 2011, 09:45
Kirjoittaja Lene
Ostin viime viikolla Aussien Aussome volume+conditioning moussen. Sen pitäisi olla vaahtoa mutta kun tuotteen pursottaa kädelle ravistamisen jälkeen se lätsäshtää välittömäksi veteläksi liisteriksi.

Onko muilla kokemuksia tuotteesta, onko mun pulloni maanantaikappale vai kuuluuko sen olla tuollaista?

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 20 Syys 2011, 15:48
Kirjoittaja Bamboo
Olen testaillut 3 Minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner hoitista. Pari kertaa olen saanut tällä todella kiiltävät ja terveen näköiset hiukset, mutta aika lattanat. Kun saan hoitiksella sileät hiukset, niin tuuheus katoaa. Joten en tiedä ostaisinko tätä uudestaan, koska hinta oli Anttilassa 13,90e (tarjous 9,90 e.). Enkä ole varma onko tämä tuon kympin arvoinen, ehkä paras lopputulos tulisi jos tätä sekoittaisi vaikka suosikkiini XZ karpalo-kinuskiin. Lisäksi tässä on hieman silikonia, jota välttelen jokapäiväisessä käytössä, koska silikoni lähmää yleensä hiukseni. Kerran viikossa voisin tätä käyttää, vaikka lopputulos ei ole aina ollut niin hyvä, johtuukohan eri shampoiden käytöstä.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 28 Loka 2011, 23:00
Kirjoittaja Kata
Lenelle vastaus pienellä viiveellä. Mulla on myös tuo Aussien Volume + Condition Mousse ja kyllähän se kutistuu kädellä, mutta ei nyt kuitenkaan häiritsevän nopeasti lässähdä. Ehkä mulla on kestävämpi yksilö. ;) Kokonaisuudessaan olen kyllä tykännyt tuotteesta erityisesti arkikäytössä, sillä se jättää hiukset koppuraisen sijaan pehmeiksi ja tuoksukin on hyvä. Föönin kanssa tukkaan tulee ihan kivasti tuuheuttakin, mutta ei nyt kuitenkaan mitään ihan uskomatonta volyymia.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 23 Helmi 2012, 20:23
Kirjoittaja SC
Onko ketjussa aikaisemmin mainittu ChemistDirect ainoa nettikauppa josta tuotteita voi tilata myös Suomeen? Tutkiskelin merkin omilta sivuilta tätä Volume tuotteisiin ja haluaisin kovasti kokeilla, tähän tukkaan mitkä vain tuuheuttavat yritän kokeilla josko löytäisin jonkun hyvän tuotteen.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 06 Touko 2012, 17:01
Kirjoittaja Kunis
Olen tilannut omani Semichemistä £5 + postareilla.
3 minute miracle -rekku testattu toimivaksi, muttei niin mullistavaksi, etteikö jatkossa jollain muulla tuotemiksillä hieman helpommin ja edullisemmin pärjäisi. Kaapissa on tosin vielä useampi pullo, joten saatan muuttaa mieleni :> Pidän kyllä tästä tuoksusta ihan valtavasti. Ei ärsyttänyt päänahkaa, josta valtavasti plussia.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 09 Touko 2012, 18:27
Kirjoittaja Heiku
Aussien Take the heat-naamio on ehkä paras silottava hoitis mitä tiedän. Harmi kun sitä ei tältä paikkakunnalta meinaa mistään löytyä, on nimittäin täydellinen sulkeva ja silottava hoitis kunnon muhituksien perään :) Olen kyllä tykännyt myös muista aussien tuotteista, mm. sarjan kosteuttava shampoo ja hoitoaine ovat ihan kelpoja perustuotteita, haju on kyllä vähän sellainen, että pitemmän käytön jälkeen alkaa tökkimään ja pahasti. Voisinkin ehkä testailla tässä lähiaikoina, että joko sitä tuoksusta taas tykkäisi :D

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 30 Loka 2012, 10:23
Kirjoittaja ainokainen
Minäkin inhosin sitä hajua ensin, mutta nykyään jostain syystä olen alkanut tykätä siitä.
Muutenkin tuo 3 Minutes Miracle -tehohoitis toimii mun hiuksissa nykyään paremmin kuin ennen; ehkä siksi, että aiemmin mun hiukset olivat todella kuivat liiallisesta hennaamisesta ja ingigoimisesta johtuen. Hiukseni olisivat ehkä kaivanneet enemmän kosteutusta kuin rakennepaikkausta, ja siksi tämä tuote ei aiemmin toiminut mulla niin hyvin.
Nykyään, kun hiukseni ovat paremmassa kunnossa, 3 Minutes Miracle toimii oikein kivasti, jättäen tuuhean ja jämäkän tunteen hiuksille. Tykkään!

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 14 Marras 2012, 10:26
Kirjoittaja Sagu
Nappasin joku aika sitten Stockalta pienen 3 Minute Miraclen, ja tänään kokeilin ensimmäistä kertaa. Ihan kauheaa kuraa meikäläisen karvastossa. :( Pesin hellävaraisella shampoolla ja pidin 3MM:a päässä pienen ikuisuuden, mutta silti lopputuloksena supertakkuinen pehko, jonka lähelle ei edes uskalla tuoda hiusharjaa.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 17 Kesä 2013, 02:54
Kirjoittaja imaria
Tutustuin Aussieen nyt vasta ensimmäistä kertaa, kun ostin laivalla matkapakkaukset. Ostin siis Miracle moist -lilnjan shampoon, kolmen minuutin tehohoidon sekä hoitoaineen. Ja voi luoja, miten ihania tuotteita! Tukkani ei ole _pitkään_ aikaan ollut niin sileä, pehmoinen ja hyvin selvittyvä pesun jäljiltä!&nbsp; <3

Ainoa ison iso miinus on hajusteellisuus. Niitä kun yritän välttää lähipiirin vakavien yliherkkyyksien tähden. Kraah.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 21 Elo 2013, 12:51
Kirjoittaja höpönasu
Tilasin Aussien 3 Minute rekun ja kokeilin tänään. Yöksi laitoin hieman oliiviöljyä kosteisiin hiuksiin, letille ja sukka letin päälle suojaamaan tyynyliinaa. Aamulla pesin EHS-mustikkashampoolla ja laitoin rekun vaikuttamaan noin 5 minuutiksi. Huuhdellessa hius tuntui tosi sileältä ja tuoksu on mieto. Mielestäni ei mikään ihmetuote, mutta tämä on ensimmäinen rekkuni ikinä joten.. En tiedä johtuuko tämä sileys rekusta vai öljystä vai molemmista. Tuskin tämä mitään kamalaa tuhoa kuitenkaan hiukselleni teki. (: Aion käyttää loppuun ja saatan ostaa uudestaan, vielä ei ainakaan kuitenkaan kuulu lemppareihini.
http://sokos.s-verkkokauppa.fi/fi/sokos ... hoito-75ml

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 23 Tammi 2015, 21:25
Kirjoittaja Eleven
Ostin Sokoksen alennuksesta Aussien Miracle Moist -shampoon ja testasin sitä tänään. Tukasta tuli todella sileä, haju tarttui aika tiukasti kiinni (voin kuvitella kuinka vahvasti se tuoksuu huomenna kun menen treenaamaan ja pää hikoaa) ja hiukset ovat hieman latteat, mutta muuten pehmeät ja miellyttävät. Harmillisesti en ole nähnyt Luscious Long -shampoota myynnissä Suomessa, se on aivan loistava tuote!

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 17 Huhti 2015, 11:15
Kirjoittaja Sinimusta
Olen rakastunut Lucious long hoitosuihkeeseen&nbsp; :D Sarjan hoitoaine on ollut minun suosikki jo kauan. Tekisi mieli suihkia tätä vaan tuoksun takia&nbsp; :3

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 17 Huhti 2015, 16:32
Kirjoittaja Eleven
Sinimusta, katselin että sen INCIssä on alkoholia. Taisi olla ihan viimeisenä, mutta jätin silti sen takia ostamatta. Onko se toiminut sun tukassa sen tuoksun lisäksi? :)

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 17 Huhti 2015, 21:49
Kirjoittaja ainokainen
Hei, onko teistäkin sen alkuperäisen 3 Minutes Miracle -hoitiksen koostumusta muutettu?

Ostin pitkästä aikaa pullollisen, ja tuntuu että tämän tuoksu on ainakin vähän erilainen kuin ennen, ja koostumus on jotenkin lirumpi ja tuntuu silikonisemmalta kuin ennen... vai kuvittelenko vaan?

Tämä kuuluu sarjaan tuotteet joista en ensin tykännyt yhtään, mutta ajan kanssa opin arvostamaan, ja nostin jopa luottotuotteen asemaan. Hitto jos koostumusta on menty näpelöimään!

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 22 Huhti 2015, 13:10
Kirjoittaja Sinimusta
^^Kyllä tuo kosteuttaa ja siloittaa. En ole huomannut, että kuivattaisi.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 22 Huhti 2015, 22:26
Kirjoittaja ainokainen
Joo, kosteuttaahan tämä, mutta tuntuma on erilainen kuin vielä muutama vuosi sitten... eli tämä on paljon lirumpaa, siis ohuempaa ja tuoksu on musta selvästi vähän erilainen...&nbsp; ???

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 23 Huhti 2015, 12:22
Kirjoittaja Eleven
Ainokainen, tuo Sinimustan kommentti taisi koskea Luscious long -sarjan jätettävää hoitoainetta. Jos epäilyttää tuo hoitoaineen koostumus, niin sitähän voisi tiedustella ihan yhtiön päämajasta. Ainakin pulloihin painetaan teksti, että heihin saa ottaa yhteyttä ja kirjeitäkin on kuulemma kiva saada ;D.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 23 Huhti 2015, 13:00
Kirjoittaja Sinimusta
Kyllä tarkoitin juuri sitä jätettävää eli hoitosuihketta. Sitä ei taida saada edes Suomesta. Olen sen tilannut Feeluniquesta.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 23 Huhti 2015, 16:23
Kirjoittaja Eleven
En taida olla nähnyt Suomessa yhtään Luscious long -sarjan tuotteita, mikä on kummaa koska kaikkia muita Aussie-tuotteita on kyllä löytynyt.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 24 Huhti 2015, 08:56
Kirjoittaja Sinimusta
Olen tehnyt saman huomion. Se on harmi, kun se on lemppari Moisture Miraclen lisäksi. Minua ei haitannut se, että useissa Lucious long tuotteissa oli denatroitua alkoholia, koska tukka ei kärsinyt.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 25 Huhti 2015, 18:21
Kirjoittaja Moriem
Eleven kirjoitti: En taida olla nähnyt Suomessa yhtään Luscious long -sarjan tuotteita, mikä on kummaa koska kaikkia muita Aussie-tuotteita on kyllä löytynyt.
Kaukainen muistikuva, että näitä olisi ollut ainakin Sokoksilla/Anttiloissa pääkaupunkiseudulla?

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 26 Huhti 2015, 21:09
Kirjoittaja ZombieQueen
pirihiiri kirjoitti:
Eleven kirjoitti: En taida olla nähnyt Suomessa yhtään Luscious long -sarjan tuotteita, mikä on kummaa koska kaikkia muita Aussie-tuotteita on kyllä löytynyt.
Kaukainen muistikuva, että näitä olisi ollut ainakin Sokoksilla/Anttiloissa pääkaupunkiseudulla?
Stockalla (Tampere) on ainakin ollut.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 27 Huhti 2015, 08:38
Kirjoittaja Sinimusta
^Se varmaan riippuu paikkakunnasta, kun Espoossa ei ole.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 07 Heinä 2015, 20:42
Kirjoittaja DiiDii
3 minute miraclea kohta pullo mennyt, ja ostan taatusti uuden, aivan loistava tulos niin lyhyellä kuin pitkällä muhituksella&nbsp; :)

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 11 Joulu 2015, 16:50
Kirjoittaja ainokainen
Mä tykkään myös. Erityisesti se original-versio on mieleeni. Se ei latista hiuksia, vaan jättää hiukset ihanan kuohkeiksi ja silti hoidetuiksi. Tuoksu on erikoinen, mutta siihen tottuu.

Sarjaan on tullut myös uudet tehohoidot, liiloissa puteleissa:

Kuva

Ostin Jenkeistä tuota keskimmäistä Moist-hoitista, ja tää on ehkä hoitavinta hoitoainetta, mitä oon ikinä kokeillut! Tuoksuu voimakkaasti kookokselle ja on ihanan paksua ja kermaista. Hiukset jäävät tästä kyllä aika raskaan tuntuisiksi, mutta hoitotehoja to-del-la-kin löytyy kuin pienestä kylästä! Jokohan näitä saa Suomesta?

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 11 Joulu 2015, 18:13
Kirjoittaja Sinimusta
^Ulkomaillahan on pitkään ollut Aussiella nuo lilsy pullot.

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 30 Syys 2016, 22:25
Kirjoittaja ainokainen
Aussien Miracle Recharge -suihkittava jätettävä hoitoaine kokeiltu.

Kuva

Tässä ei ole silikonia yhtään, tuntuma hiuksissa ei ole yhtään liukas eikä lähmäävä. Tuoksu on tuttua Aussieta, mutta hyvin mietona. Jotkut vierastaa, mutta mä tykkään.
Sitten ne hoitotehot. Mielestäni aika vaatimaton tuote. Hiukset tuntuvat jämäköiltä ja melko sileiltäkin, mutta mitään erityistä pehmeyttä ja kiiltoa en kyllä huomaa. Pitkille, kuiville hiuksille tehot eivät varmastikaan tässä tuotteessa riitä. Jos hiukset olisivat erittäin kuivassa /huonossa kunnossa, siihen pulmaan löytyisi kyllä parempiakin tuotteita, kuin tämä. Sensijaan omille lyhyille, polkkamittaisille hiuksilleni tämä toimii ihan kivasti arkihoitona.


Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 27 Maalis 2017, 16:30
Kirjoittaja Mintsi
Viime viikolla tarttui Sokokselta matkaan Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor -pikanaamio. Eilen illalla kokeilin ensimmäistä kertaa hiuksiin. Todella pieni määrä riitti. Olen tottunut, että hiuksiin levitetään hoitista reilusti (=vähintään kourallinen), mutta tuota ei mennyt ollenkaan niin paljoa. Huuhdellessa hiukset tuntuivat mukavan sileiltä ja selviltä. Yllätys olikin sitten edessä aamulla. Laitoin hiukset pesun jälkeen märkinä leteille, koska en jaksanut odottaa niiden kuivumista ennen nukkumista. Aamulla hiukset olivat paitsi selvät myös kuivat, mikä on aikaisemmin ollut mahdotonta. Ehdottomasti ensimmäisen kokemuksen perusteella jatkoon.

Tuoksui minusta purkissa lähinnä hubba bubba -purkalle. Sille punaiselle. Hiuksiin levittäessä tuoksuun tuli pieni mentolinen vivahde. Tuoksu ei jäänyt hiuksiin häiritsevästi. Kun niitä nuuhkimalla nuuhkii, niin tuotteen kyllä haistaa, mutta ei missään nimessä häiritse.

Kuva incistä löytyy täältä. Omaan silmään osuu muutamakin silikonijohdannainen ja liuta parabeeneja. Ensimmäisistä en niin välitä, mutta satunnaisessa käytössä voin elää niiden kanssa. Jälkimmäisien kanssa elän erinomaisesti. Löytääkö joku jotain muuta epäilyttävää?

Vs: Aussie Haircare

Lähetetty: 27 Maalis 2017, 17:38
Kirjoittaja Triina
^Methylisothiazolinone ja Methylchloroisothiazolinone&nbsp; ovat sellaisia säilöntäainepahiksia, joita en mielelläni omissa tuotteissani näkisi.