Aussie Haircare

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
malic
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 20:08

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja malic »

Sain 75 ml kokoiset pikkupullot Miracle Moist -hoitoainetta ja shampoota. Shampoo on aika huonohkoa, jos sillä on edellisenä päivänä pessyt niin aamulla kutiaa päänahka. Incissä oli aika korkealla alkoholia, en oikein oo keksinyt mitä se tekee kosteuttavassa tuotteessa. Hoitoaine on aika tylsää, mutta tuntuu että joku siinäkin tökkii kun hiukset on vähän karheamman oloiset seuraavassa pesussa.

Mitä tuoksuun tulee, niin ne tuoksuvat aivan samalta kuin äidin Aasiasta tuomat tuliaistavarat :D Ja noissa on juurikin pähkinää, macadamiaa.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.
Chantel

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Chantel »

Ostin kevään Hulluilta Päiviltä tuon 3 Minute MIracle Reconstructor Deep Treatmentin ja olen sitä pikahoitiksena lähinnä käyttänyt (ei vaikuta mielestäni sen paremmin pitemmällä vaikutusajalla) ja siihen on ainakin erittäin loistava tuote!  :l Tuoksukin on kiva, tulee jotenkin itselleni HubbaBubba-purkka mieleen  :O Eli kolme minuuttia tekee todella ihmeitä, ihan pehmeät hiukset käytön jälkeen. Samaa ylistystä en kyllä Colour Mate Conditionerista antaa, sillä toistaiseksi ei ole ainakaan ihmeitä tehnyt kuiville pörröilleni ja tuoksukaan ei ole niin miellyttävä.
Tuppu_

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Tuppu_ »

Näissä Aussien tuotteissa taitaa olla hajusteita? Eli hajusteallergiselle käyttökelvotonta kamaa?
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Jep, aika voimakkaat on hajut.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Pääsääntöisesti silikonia sisältävät hoitoaineet toimivat mun tukassa paremmin kuin silikonittomat, mutta Luscious long conditioner vaikuttaa ensituntumalta aika hyvältä poikkeukselta tuohon sääntöön. Hiuksista tulee kivan sileät ja kiiltävät ja ne jäävät ilmaviksi. Tuoksu vaan ei ole yhtä hyvä kuin esim. 3MM:ssä, mutta menettelee.
Tristy

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Muutaman pesun yhteydessä olen nyt käyttänyt Take the heat -hoitista, joten pari sanaa siitä. Tekee hiuksista todella sileät ja selvittää pesusta tulleet takut hetkessä lyhyelläkin vaikutusajalla. Kuitenkin tekee hiuksista niin sileät, että en ihan näin siloista lopputulosta kaipaa, kun hiuslaatuni on jo muutenkin lasimainen ja ohut. Muistaakseni incissä oli kolmantena joku dimethiconea sisältävä silikoniyhdiste, joten olisihan tämä lopputulos ehkä ollut arvattavissakin. :P
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Viimeisin shampoo-ostokseni on ollut Aussie colour mate ja se onkin tuntunut käytössä aika hyvältä: vaikuttaa olevan melko hellävarainen värille ja jo pelkästään shampoon poishuuhtomisen jälkeen hiukset tuntuvat pehmeiltä ja takuttomilta. Ja tietenkin ihana persikantuoksu on piste i:n päälle. Luulen että kyseistä shampoota voisin käyttää jatkossakin ja samaan syssyyn voisin kokeilla myös saman sarjan hoitoainetta.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Olin eilen Lahden sokoksella ja ostin tuon 3MM tehiksen. Kokeilin eilen ja ihan miellyttävä kokemus. Hiukset jäivät pehmeiksi ja kuivuivat hitaasti. Ihmettelin vain että minkä takia INCIssä on kolme kertaa peräkkäin laitettuna sama aine cyclopentasiloxane, viiden viimeisen aineen joukossa. Simethicone oli puolenvälin jälkeen. Valitsin tuotteen silikonien perusteella, kun muissa hoitiksissa silikonit olivat alkupäässä INCIä.
Viimeksi muokannut Chronos, 12 Tammi 2011, 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Lene
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 628
Liittynyt: 22 Loka 2007, 12:21

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Lene »

Ostin viime viikolla Aussien Aussome volume+conditioning moussen. Sen pitäisi olla vaahtoa mutta kun tuotteen pursottaa kädelle ravistamisen jälkeen se lätsäshtää välittömäksi veteläksi liisteriksi.

Onko muilla kokemuksia tuotteesta, onko mun pulloni maanantaikappale vai kuuluuko sen olla tuollaista?
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Olen testaillut 3 Minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner hoitista. Pari kertaa olen saanut tällä todella kiiltävät ja terveen näköiset hiukset, mutta aika lattanat. Kun saan hoitiksella sileät hiukset, niin tuuheus katoaa. Joten en tiedä ostaisinko tätä uudestaan, koska hinta oli Anttilassa 13,90e (tarjous 9,90 e.). Enkä ole varma onko tämä tuon kympin arvoinen, ehkä paras lopputulos tulisi jos tätä sekoittaisi vaikka suosikkiini XZ karpalo-kinuskiin. Lisäksi tässä on hieman silikonia, jota välttelen jokapäiväisessä käytössä, koska silikoni lähmää yleensä hiukseni. Kerran viikossa voisin tätä käyttää, vaikka lopputulos ei ole aina ollut niin hyvä, johtuukohan eri shampoiden käytöstä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Kata

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Kata »

Lenelle vastaus pienellä viiveellä. Mulla on myös tuo Aussien Volume + Condition Mousse ja kyllähän se kutistuu kädellä, mutta ei nyt kuitenkaan häiritsevän nopeasti lässähdä. Ehkä mulla on kestävämpi yksilö. ;) Kokonaisuudessaan olen kyllä tykännyt tuotteesta erityisesti arkikäytössä, sillä se jättää hiukset koppuraisen sijaan pehmeiksi ja tuoksukin on hyvä. Föönin kanssa tukkaan tulee ihan kivasti tuuheuttakin, mutta ei nyt kuitenkaan mitään ihan uskomatonta volyymia.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja SC »

Onko ketjussa aikaisemmin mainittu ChemistDirect ainoa nettikauppa josta tuotteita voi tilata myös Suomeen? Tutkiskelin merkin omilta sivuilta tätä Volume tuotteisiin ja haluaisin kovasti kokeilla, tähän tukkaan mitkä vain tuuheuttavat yritän kokeilla josko löytäisin jonkun hyvän tuotteen.
1aFMii,&nbsp;kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Kunis

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Olen tilannut omani Semichemistä £5 + postareilla.
3 minute miracle -rekku testattu toimivaksi, muttei niin mullistavaksi, etteikö jatkossa jollain muulla tuotemiksillä hieman helpommin ja edullisemmin pärjäisi. Kaapissa on tosin vielä useampi pullo, joten saatan muuttaa mieleni :> Pidän kyllä tästä tuoksusta ihan valtavasti. Ei ärsyttänyt päänahkaa, josta valtavasti plussia.
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Aussien Take the heat-naamio on ehkä paras silottava hoitis mitä tiedän. Harmi kun sitä ei tältä paikkakunnalta meinaa mistään löytyä, on nimittäin täydellinen sulkeva ja silottava hoitis kunnon muhituksien perään :) Olen kyllä tykännyt myös muista aussien tuotteista, mm. sarjan kosteuttava shampoo ja hoitoaine ovat ihan kelpoja perustuotteita, haju on kyllä vähän sellainen, että pitemmän käytön jälkeen alkaa tökkimään ja pahasti. Voisinkin ehkä testailla tässä lähiaikoina, että joko sitä tuoksusta taas tykkäisi :D
ainokainen

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Minäkin inhosin sitä hajua ensin, mutta nykyään jostain syystä olen alkanut tykätä siitä.
Muutenkin tuo 3 Minutes Miracle -tehohoitis toimii mun hiuksissa nykyään paremmin kuin ennen; ehkä siksi, että aiemmin mun hiukset olivat todella kuivat liiallisesta hennaamisesta ja ingigoimisesta johtuen. Hiukseni olisivat ehkä kaivanneet enemmän kosteutusta kuin rakennepaikkausta, ja siksi tämä tuote ei aiemmin toiminut mulla niin hyvin.
Nykyään, kun hiukseni ovat paremmassa kunnossa, 3 Minutes Miracle toimii oikein kivasti, jättäen tuuhean ja jämäkän tunteen hiuksille. Tykkään!
Vastaa Viestiin