Aussie Haircare

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
lily

Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja lily »

Mitä mieltä olette Aussien tuotteista? Niitähän saa nykyään myös Suomesta, Kicksistä. Minun kyllä tekisi mieli kokeilla  :D
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Porvoon Sokokselta löytyi myös, pyörittelin kyllä pulloa käsissä mutta en raaskinut vielä ostaa. :)
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Ostin Lontoosta sarjan 3min tehohoitoja ja colour care -suihkeen. Tehohoidot ovat paksua jankkia, mutta ihan loistokamaa! Puree tähän tukkaan kuin häkä ja tuloksena kiiltävä, jämäkkä tukka joka selviää helposti. Suihke haisee aika kummalle, joten sitä en ole hirveästi käytellyt, ei ollut mitenkään kummoinen.
Rapunzel

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Rapunzel »

Ainakin Aussie Moist -hoitiksen ja 3 Minute Miraclen jenkkiversiot sisältävät silikonia (dimethicone (Moist) ja simethicone (3MM)). Suht silikonittomia siis kuitenkin. Musta toi 3MM on ihan ok perushoitista, joka selvittää varsin hyvin. Tehohoidoksi en sitä kyllä sanoisi... Minkä hintaisia Aussiet ovat Suomessa? Ostin USA:n matkalla n. 800 ml:n pullon 3MM 5 dollarilla, mutta ei taida Suomesta ihan sillä hinnalla saada? :)
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Manna »

lily kirjoitti: Mitä mieltä olette Aussien tuotteista? Niitähän saa nykyään myös Suomesta, Kicksistä. Minun kyllä tekisi mieli kokeilla  :D
Mulla on viimeisimmäksi ollut käytössä Aussie Moist ha ja se lyö laudalta mm. kaikki tähän mennessä kokeilemani Redkenin hoitoaineet. Ostin tämän ihan sokkona ja nyt pitäisi hamstrata sitä pari pulloa  ::)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Olin menossa ostamaan Moisteja, mutku Color Matet tuoksuvat persikalle, niin enhän mä voinut vastustaa... Tarttui matkaan myös 3 Minute Miracle. Kokemuksia kerron, kunhan otan ne käyttöön.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Magia »

^ Voitko tarkistaa, onko sinun 3 Minute miracle-pullossasi silikoneja? Ja jos on, niin missä kohtaa inciä?Minulle on kaksi pulloa noita blogiarvonnasta tulossa.

Aussie vaikuttaa ihan kiinnostavalta sarjalta, mutta Suomessa taitaa olla laatutasoon nähden vähän turhan kallis. Muistankohan ihan oikein, että olisivat jotain 6-8e luokkaa per pullo?
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Ainakin Sokoksella hintaa oli enemmänkin 10-11e pullo, sen takia ne jäikin vielä hyllylle... :-\
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Magia kirjoitti: ^ Voitko tarkistaa, onko sinun 3 Minute miracle-pullossasi silikoneja? Ja jos on, niin missä kohtaa inciä?
Pikatsekkauksella löysin vain simethiconen viimeisestä neljänneksestä.
Juhannusruusu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 165
Liittynyt: 08 Huhti 2009, 21:50

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Juhannusruusu »

Minulla on tuo 3 minuutin ihmehoitsikka, ei ole mitenkään erikoista, mutta ihan kelvollista. Minua vaan ärsyttää se pullo, sitä pitää puristaa hampaat irvessä, että saa ainetta ulos. Eläkeläisenä en voi tuota käyttää, tai sitten on ryhdyttävä rankkaan kehonrakennukseen vanhoilla päivillä  :D
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja nelma »

Onko Luscious Long-sarjasta kokemuksia?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Anki kirjoitti: Bongasin muuten Aussien tuotteita myös Sokokselta (Hki keskusta) markettihiustuotteiden osastolta.
Kävin muutama päivä sitten juuri tuolla Sokoksella ja olisin halunnut vilkaista niiden incejä. Tuotteet eivät kuitenkaan osuneet silmääni. Olen toisaalta tunnettu siitä, että en löydä sitä mitä lähden etsimään. Sokeus maksimoituu siinä tilanteessa.

Ovatko Aussiet muuten Suomessakin 800 ml:n megaputeleita? Jos, niin olettaisin havaitsevani ne jossain vaiheessa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Magia »

^ Minä en ole tainnut nähdä kuin pienemmissä pulloissa. On kai niitä jenkeissäkin monen kokoisia.
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Kiitos paikkatiedosta :). Uteliaisuus ajaa minut kuikuilemaan sitä hyllyä vielä uudestaan&nbsp; :D.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Rapunzel

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Rapunzel »

Pitää mennä minunkin kyttäilemään Aussie-hyllyä... :D En usko, että Suomessa on noita "family-size"-pakkauksia, mutta jenkeissähän normikokokin Aussien hoitoaineissa on 400 ml (tai 1 litra), joten siellä kaikki on tosiaan vähän suurempaa. Vähän harmittaa, kun en tuota Moist-hoitoainetta ostanut, vaikka sitä hiplailinkin moneen otteeseen. Monessa paikassa kun tuntuu olevan siitä varsin hyviä arvosteluja. Itse asiassa kävin noilla Suomen Aussie-sivuilla ja tajusin, että olen n. 5 vuotta sitten ostanut Heathrow:n lentokentältä Miracle Moist shampoon, mutta en yhtään muista, oliko hyvä tuote vai ei. Varmaan aika keskinkertainen, kun ei herätä sen kummempia muistoja.
Vastaa Viestiin