Aussie Haircare

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

Luscious Long sisältää muuten denaturoitua alkoholia, minkä vuoksi itse olen jättänyt sen hyllyyn.
leben
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 19 Heinä 2009, 01:37

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja leben »

Tänään tuli Cosmon mukana sokkarin mainoslehtinen ja siinä oli  3MM reconstructor hintaan 10,10 S-etukortilla. Voisi käydä ostamassa kun kaveri sitä kehui kovasti. Ja jos ei mun tukka tykkää niin onpa jo käyttäjä sille sitten kun lahjoitan ko kamulle sen.  :3
1b M ii n.66cm huijausmitalla. Hiuksissa nyt: Elumen RR@all /shokkivärit-Impulsiivinen shoppailija-

Blogini: http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.com/
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Voi elämä noita Aussien Suomen-hintoja. Briteissä oli Bootseissa tarjouksena kaksi vapaavalintaista Aussien tuotetta kuuteen puntaan (6,90 e). Olisi varmaan pitänyt hamstrata enemmänkin, kun ostin vain kaksi pulloa. ::) Suomen hinnoilla aion jatkossa kyllä harkita tarkkaan, mikäli Aussieta olen hommaamassa.

Miracle Moist -shampoo on ollut kiva tuttavuus, pesee hyvin, mutta ei tee hiuksista kuivaa korppua.

3MM Reconstructor on myös melko kiva. Ei mitään älytöntä wow-efektiä, mutta tuntuu kyllä jonkin verran paikkaavan. Voisikin taas tänään heittää tuota päähän.

Plussaa ihanista hubbabubba-tuoksuista! :l
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Mä oon tässä käytellyt parissa pesussa Miracle Moist -shampoota. Voi että, mikä ihana tuoksu! :l Pesee ihan kivasti, ei jätä tukkaa kuitenkaan kauhean karheaksi. Tukkaan jää sellainen ihanan pehmeä tunne. Jos toimii samalla tavalla kuin tähänkin mennessä niin ehdottomasti ostan uudelleen. Hinta vaan vähän kirpaisee.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Lorena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 603
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 19:17

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Lorena »

Tähän tukkaan tuo 3MM ei tehnyt yhtään mitään! Tukasta jäi melko kuivan oloinen ja kiilloton pehko. :/ Noh, sekoittelen tätä muihin hoitiksiin että saa kulumaan pois. Hajukin oli mielestäni hieman outo, tuli mieleen ne pinkit mirame-huulirasvat  ::)
vilmalotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:39

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja vilmalotta »

Ei jestas, ostin innoissani volume shampoon ja hoitiksen ja IKINÄ mikää ei oo saanut hiuksia yhtä lähmäsiks ja päänahkaa yhtä ärtyneeksi. Menin tyhmä vielä toisen kerran kokeilee. Pakko oli lähtee pesee XZlla hiukset uudellee, kun ei tota kihelmöintiä olis kestänyt.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Värihiusten shampoo kiinnostaa. Lähmääntyykö tukka nopeammin tuon kanssa? Onko kuivattava? Olisi kiva kuulla jotain kokemuksia.
ainokainen

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Laima kirjoitti: Tähän tukkaan tuo 3MM ei tehnyt yhtään mitään! Tukasta jäi melko kuivan oloinen ja kiilloton pehko. :/ Noh, sekoittelen tätä muihin hoitiksiin että saa kulumaan pois. Hajukin oli mielestäni hieman outo, tuli mieleen ne pinkit mirame-huulirasvat  ::)
Samat kokemukset mulla. Tuo Original-versio on on ainoa, jossa on silikonia vain ihan vähän. Eli se on olevinaan "aito" rekku. Silti, en ainakaan itse huomannut että olisi tehnyt tukalle yhtään mitään. Aika kuivaksi ja karheaksi jätti minunkin hiukseni. Ja se haju ei tosiaan ollut kovin hyvä.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Sain tädiltäni Miracle Moist 3 mm tehiksen, huh mitä silikonimönjää. Tukka aivan liiskassa ja hajukin oli kamala.
ainokainen

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Joo, tosiaan sellainen ihme kalvo tuosta jäi hiukseen. Olen siis kokeillut vain sitä Original-versiota, jossa silikonia pitäisi olla vain vähän. Niissä muissa versioissa silikonia on enemmän.

Tämäkin oli sellainen tuote jonka rantautumista Suomeen oikein odotin, ja säntäsin heti Stokkalle ostamaan kun tämä tuli myyntiin. Olipa iso pettymys.  :(
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Oii, mä olen tykännyt 3MM:sta ihan tosi paljon! Tartun siihen purkkiin oikeastaan joka aamu, vaikka valittavana olisi pari muutakin hoitista. Mun pullo on ostettu Jenkeistä ja se on ulkonäöltään erilainen kuin Suomessa myytävät, mun pullo on violetti. Tuoksu oli musta aluksi huono, mutta nyt olen jo tottunut. Pitää kokeilla muitakin sarjan tuotteita!
Strix

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Strix »

Sain anttilasta joskus Frizz Remedy hoitoainenäytteen. Siitä riitti pariin kolmeen kertaan. En ollut pitkään aikaan käyttänyt silikoneja ja päätin kokeilla syväpesua edeltävällä viikolla. Hiuksista tuli aivan mielettömät, supersileät ja kiiltävät. Kiharoista tuli ihanan pehmeät ja niitä oli mahdoton olla koskettelematta. Hiukset olivat jopa liiankin pehmeät, jostain syystä Aussien tuotteilla on tapana saada iltaan mennessä latvani ihan takkuun.
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Mindie »

Mulla on nyt ollu pari viikkoa käytössä Aussien Miracle Moist shampoo ja hoitoaine, ja täytyy sanoa, että tykkään noista kovasti :) Muuton jälkeen hiukset muuttuivat ehkä ilmaston ja veden muutoksen takia kuiviksi ja karheiksi kuin oljet, joten ostin nuo helpottamaan tuskaa. Ja täytyy sanoa, että nuo ovat todella auttaneet ! Hiukset ovat jo pesun jälkeen mukavan pehmoisen ja kosteutetun tuntoiset, ja hoitoaine tekee tuloksesta vielä paremman. Tuossa hoitiksessa tosin taitaa olla silikonia, mutta jopa minä silikonikammoisena olen uskaltanut sitä käyttää :) Eikä tuo kyllä ole aiheuttanut mitään kutinaa tai vastaavaa, jota yleensä silikonisia tuotteita käytettäessä ilmenee. Eli kyllä ehdottomasti ostan jatkossakin, etenkin kun tuntuvat ihan kohtuullisen riittoisilta.
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
ainokainen

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Ehkä minunkin pitää vielä kokeilla tuota Miracle Moist -versiota. Se Original oli mielestäni huonoa ja haisi pahalle.
Haiseeko nuo mille?
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Mindie »

En osaa oikeen sanoa, olen niin älyttömän huono kuvailemaan tuoksuja :) Jollain oudolla tavalla mulle tulee noista mieleen manteli, mutta nuo taisivatkin sisältää jotain pähkinää  ??? Mutta siis sellainen aika jännä tuoksu noissa on. En itse aluksi hirveästi pitänyt siitä, mutta nyt se on jo alkanut miellyttää hajuaistia huomattavasti enemmän.

Sori, ei taida olla kovinkaan hyödyllinen viesti  ;D
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
Vastaa Viestiin