Aussie Haircare

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Mielestäni Miracle Moistia ei ole tehohoitona. Ainostaan tavallisena pikahoitoaineena. Tehohoitoaineet ovat 3MM Color, 3MM Reconstructor ja 3MM Luscious Long. Suosittelen Luscious Longia.
ainokainen

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Ostin Stokkalta tuon 3 Minutes Miracle Reconstructorin, eli sen "perinteisen" version. Vilkaisin tuoteselosteita ja ainakin tuossa pitkälle tukalle tarkoitetussa versiossa oli dimethicone ihan ensimmäisten joukossa, joten hyllyyn jäi.
Tässä normiversiossa on vähän silikonia, se on mainittu ihan listan loppupäässä. En sitten tiedä, onko tämä "aito" rekku.

Tuotteena tämä on aika hyvä. Miinusta rumasta pullosta ja kamalasta hajusta.  :-[
Hiukset tuntuvat märkinä jännän liukkailta ja aika erilaisilta kuin esim. Joicon rekun jäljiltä. Tämä Aussie selvästi jättää sellainen ihme kalvon hiusten pinnalle, enkä oikein tiedä pidänkö siitä vai en.
Usein nämä kalvon jättävät tuotteet tekevät sen, että hiukset kuivuvat hitaammin. Minä kun en koskaan föönaa hiuksiani, haluan että tukka kuivuisi yön aikana, kun aina illalla pesen. Joidenkin hoitisten kanssa olen huomannut, että kuivuminen on hidasta ja aamullakin saa taistella inhottavan kostean tukan kanssa ja sitä on vaikea harjata.
Tristy

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mun hiuksille tuo 3 minute miracle oli ihan ok, mutta ei kovin ihmeellinen. Huuhteluvaiheessa hiukset tuntui vähän karheilta ja paksummilta, mutta kuivuttuaan hiukset oli hieman pörröiset eikä mitenkään erityisen kosteutetun näköiset/oloiset, vaikka latvat taipuivatkin hieman enemmän kuin perushoitista käytettäessä. Haju on mun mielestä aika karsea, muistuttaa paljon jotain hammaslääkärin ainetta.
Strix

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Strix »

Tristy kirjoitti: Mun hiuksille tuo 3 minute miracle oli ihan ok, mutta ei kovin ihmeellinen. Huuhteluvaiheessa hiukset tuntui vähän karheilta ja paksummilta, mutta kuivuttuaan hiukset oli hieman pörröiset eikä mitenkään erityisen kosteutetun näköiset/oloiset, vaikka latvat taipuivatkin hieman enemmän kuin perushoitista käytettäessä. Haju on mun mielestä aika karsea, muistuttaa paljon jotain hammaslääkärin ainetta.
Sehän se oli. Kavereiden kanssa mietittiin ummet ja lammet mikä haju se on. "Hammastahnaa, kanelia, saippuaa, hyvää, pahaa, karkkia..." jne. Hiemanko on jäänyt vaivaamaan päätä se haju.

Vähän turha reply, mutta halusin osoittaa kiitollisuuteni sille kun nyt vihdoin tiedän miltä tukka haisee <3
TiGi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 18:26

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja TiGi »

Sain näytteen 3MM Reconstrucktorista ja mun tukalleni se teki kyllä tosi hyvää :) Hiukset tuntuu tosi sileiltä ja kosteutetuilta, varsinkin mun rutikuivat latvat tykkäsivät tästä paljon. Tuoksu tosin ei minunkaan mielestäni ollut mitenkään hyvä, mutta menettelee silti. Ostan ehdottomasti täysikokoisena kunnes saan nuo muut tehohoidot kulutettua loppuun.
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Mulla on käytössä tällä hetkellä Miracle Moist shampoo ja 3MM Reconstructor ja tykkään kyllä. Hankintalistalla on vielä Miracle Moist hoitis tai Luscious Long tehis.

Minä tykkään tuosta tuoksusta, siinä on tosiaan jotain tuttua mutta ei tule mieleen mitä. Mieskin hautasi nenänsä tukkaani ja nuuhkutti kun oli niin kivan tuoksuiset hänen mielestään. Makuja on monia! :D
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Minulla on käytössä Miracle Moist shampoo ja hoitoaine ja olen tykännyt näistä muuten todella paljon, paitsi että valitettavasti tukka rasvoittuu näillä tosi nopeasti. Varmaankin siis sopii paremmin pitkätukkaisille tai niille, joilla on kuiva päänahka, koska kosteuttaa kyllä tosi hyvin sitä. Olenkin käyttänyt näitä usein niin, että pesevämpi shampoo + Miracle&nbsp; Moist -hoitis tai sitten tuo shampoo ja hieman kevyempi hoitis. :) Tykkään kyllä, voisin uskoa, että vielä paremmin toimisi talvella. Erityisesti pidän siitä, että shampoo on selkeästi hellävarainen ja oikeasti hoitaa hiusta.

Aika kalliitahan nuo näin Suomesta ostettuna ovat, en tiedä saisiko halvemmalla jostain ulkomailta.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Olisiko jollain lisätä Miracle Moist shampoon INCI tuonne INCI-ketjuun?
Yayah
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 02:51

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Yayah »

Mun mielestä 3 MM reconstructor tuoksuu täsmälleen samalle kuin Hawaiian Tropic aurinkorasvat, miehen mielestä sille vaaleanpunaiselle purkalle, jota joskus myytiin putkilossa. Kummankaan mielestä ei muistuta mitään hammaslääkärin ainetta. Ihme tuoksu, kaikille jostain tuttu :D

Resonstructor ja Luscious Long on ihan erilaisia. En tiedä tykkäänkö kummastakaan. Reconstructor kaipaa seurakseen muuta hoitoainetta että saa hiukset selviksi. Luscious Long selvitti hyvin, mutta hiukset tulivat veteliksi.
Viimeksi muokannut Yayah, 05 Marras 2009, 02:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nuunuu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 128
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 13:34

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja nuunuu »

Mun on pakko liittyä tähän tuoksukeskusteluun! Mulle tuli ihan dejavu tuota 3mm:ää käytettäessä, ihan liian tuttu tuoksu! Mä en saanut yhdistettyä mitenkään hammaslääkäriin, tuli ihan mieleen joku lapsuudentuoksu, voi apua sentään kun jäikin vaivaamaan. Tarvitsee mennä nuuskuttelemaan ja miettiä mikä ihme se mahtaa olla.

Käytin komboa mm shampoo + 3mm reconstr. ja tässä tukka juuri kuivuu eli en vielä ole ihan varma tuloksesta.

edit:
noniin tässä tukka hilijalleen kuivuu ja olen todella tyytyväinen! Ihanan ilmava ja pehmoinen tukka. ...ainut miinuspuoli on tässä se että huuhtelin näemmä hiukset vähän huolimattomasti ja nyt oikealla puolella tukkaa on huonosti huuhdeltu lähmänen kohta jossa on vielä hoitista. Kiva! :D Aion kyllä käydä ostamassa vielä tuollaisen normihoitiksenkin tuota Miracle Moistia (tai Luscious longia, jompaakumpaa) kun ostin vain 3mm:n.
Viimeksi muokannut nuunuu, 13 Joulu 2009, 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
moppi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 161
Liittynyt: 03 Maalis 2009, 21:39

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja moppi »

Aussien tuotteet on kiinnostaneet minua jo pitkään, mutta saako näitä tilattua jostain ulkomaisista nettikaupoista?&nbsp; ::) Sokkarin hinnat on aika suolaiset.
Aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ Äkkiseltään löysin tällaisen. http://www.chemistdirect.co.uk/aussie-h ... _1736.html

Muuten aika edullista, mutta postikulut vaan on aika suolaiset, yli 7 puntaa. :-\ Ehkä jos hamstraa paljon kerralla tai tekee kimppatilauksen olisi järkevää tilata.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
HeidiB
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1656
Liittynyt: 06 Syys 2008, 00:52

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja HeidiB »

Mun ohkaiseen ja liukkaaseen, pisimmillään olkapäämittaiseen ja latvoista kuivaan vaalennettuun tukkaani 3mm rekku toimi kyllä ihan hyvin, latvat tuntuu ja näyttää vähemmän korpulta ja kammattavuuskin on hyvä.
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Aika ristiriitaista tai no erilaista palautetta on näistä tullut, sain lahjakortin kicksiin ja ajattelin jonkin teharin käydä kokeilemassa. MIhin tuo rekku perustuu, onko siinä esim. keratiinia (epäilen, kun ei ole jo sanottu)? Näköjään kosteuttavista tehohoidoista luscious long on täällä vienyt voiton, näin mututuntumalta..
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
ainokainen

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Tuo Luscious Long -hoitoaine on lähes pelkkää silikonia, joten eiköhän ne tehot perustu siihen.
Vastaa Viestiin