Aussie Haircare

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Mulla on sekä Moist-että Luscious Long hoitoainetta ja molemmat ovat superhyviä! Ihanan pehmeitä ja kermaisen tuntuisia ja tykkään että ne tekevät hiukset huuhdellessa hieman raskaammaksi, ihankuin tukkaa olisi enemmän  ;D
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Minä en oikein ole lämmennyt noille kokeilemilleni Aussien tuotteille. Kokeilussa on ollut Miracle Moist shampoo ja hoitoaine sekä rakennepaikkaava 3MM. Shampoo oli todella pesevää eivätkä hoitoaine ja tehohoito tuntuneet kovin hoitavilta. Incitkään eivät vakuuttaneet minua. Mutta varsinkin shampoo kyllä tuoksui kivalle.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Ropelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:53

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Ropelli »

Nyt olen saanut tyhjäksi Miracle Moistin shampoon ja hoitiksen ja ihan tyytyväinen olen kyllä aineisiin. Niinkuin Lynx sanoikin, hoitis on ihmeen maitomaista, mutta ihmeen hoitavaa siitä huolimatta.
Luscious Longia haluaisin kokeilla seuraavaksi tästä sarjasta.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Mella »

Ihastuin kyllä kovasti Aussien Luscious Long -shampooseen ja tehikseen. Tehis on ihanan kermainen, toi pullosysteemi vain mietityttää että saakohan tuosta puristettua ulos sitten loppuvaiheessa viimeisiä rippeitä pois. Jännä. Shampoo oli ihanan vaaleansinistä, tuoksui miedosti ja vaahtosi hyvin. Latvat näyttävät nyt aika hyviltä. Like it!
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja nelma »

Oliko noi Luscious Long sh- ja ha silarittomia? Tein kaupassa pikavilkaisun enkä ainakaan heti ollut löytävinäni...
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vince
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 349
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:54

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Vince »

Ostin eilen pikahoitikseksi Miracle Moist -hoitiksen uteliaisuuttani. Hiukseni ovat kuivahkot ja pörröiset, vähän laineilevat. Tänään sitten aamulla testasin sen, pidin päässä shampoon jälkeen viitisen minuuttia. Tuo tuntui kumman kevyeltä, mutta ei kuitenkaan ollut ja pieni määrä riitti hiuksiin mainiosti. Hiusten kuivuttua hahtuvat olivat mukavan pehmeät ja pörröisyys ei ollut niin silmiinpistävää. Ekalta kokeilulta tämä toimii mulla mainiosti pikahoitiksena ja ostan varmasti lisää, kun tämä loppuu. Tosin nyt tekee mieli ostaa kaikkia muitakin sarjan tuotteita. ::)
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Liina »

Törmäsin Sokoksella näihin tuotteisiin, olivat ihan normaalikokoisissa pulloissa (250ml?) ja hintaa taisi olla reilu kymppi. Siellä oli korissa ilmaisia näytteitä tuosta 3 min tehohoidosta, jotka oli tosi isoja (20 ml) ja mulla riittää pari näytettä varmaan puoleksi vuodeksi&nbsp; ;D ei siis tarvii ostaa. Näytteitä siis ainakin Espoossa Tapiolan Sokoksella&nbsp;
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Kronia »

nelma kirjoitti: Oliko noi Luscious Long sh- ja ha silarittomia? Tein kaupassa pikavilkaisun enkä ainakaan heti ollut löytävinäni...
Mitä katselin noita kaupassa, niin mielestäni ainakin kaikissa hoitoaineissa oli silikoneja.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
Annaperkele

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Annaperkele »

Sain Aussie 3 Minute Miracle lahjaksi, tietääkö kukaan saako/uskaltaako tätä käyttää pidennyksiin? Touksuu/Haisee kyllä vähän oudolle. Aika pistävälle. En tiedä sitten miltä tuoksuu hiuksissa.
Viimeksi muokannut Annaperkele, 10 Kesä 2009, 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Liiselot

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Liiselot »

Minäkin olen mielenkiinnolla tutkaillut noita tuotteita, varsinkin sitä Luscious Long&nbsp; -sarjaa. INCI-listoja lueskellessani totesin ihmetyksekseni, että Luscious Long shampoon ja hoitoaineen ainekset olivat täysin&nbsp; samat!!! (kumminki oon lukenu vaan kahta shampoo pulloo :P) Samassa järjestyksessä jopa! Mietin että onkohan niissä määrissä sitten kumminkin jotain eroa vai ihan tyhminäkö ne meitä pitää... Miten siihen teiän mielestä pitäis suhtautua?

Ostin kyllä sitten sen shampoon kun oon halunnut koitella jotain sulfaatitonta ja se käsittääkseni oli sellainen. Niin ja en siis nähnyt siinä hoitiksen (niinkuin en shampoonkaan siis...) INCIssä silikonia, kun siitäkin joku kyseli. Mutta oonkohan lukenut nyt jotenki ihan hassusti niitä listoja vai oliko ne pullot jotenki väärillä teksteillä...&nbsp; ???
Viimeksi muokannut Liiselot, 11 Kesä 2009, 02:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Mulla oli jossain vaiheessa Hair Insurance suihke ja hoitoaine (jenkeistä) ja mun mielestä aika peruskamaa. Suihke oli enemmän selvittävä, kuin hoitava ja hoitoaine perus silarimössöä.

Maksoin näistä ehkä 4 dollaria kipale (hoitoainekin oli 400 ml:n pullossa), joten Suomen yli 10 €/plo tuntuu ihan järjettömältä riistolta. Tämä sarja ei kyllä vakuuttanut mitenkään noin muutaman tuotteen perusteella.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Maii*
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 30 Joulu 2008, 23:41

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Maii* »

Anissa kirjoitti: Maksoin näistä ehkä 4 dollaria kipale (hoitoainekin oli 400 ml:n pullossa), joten Suomen yli 10 €/plo tuntuu ihan järjettömältä riistolta. Tämä sarja ei kyllä vakuuttanut mitenkään noin muutaman tuotteen perusteella.
Ostin Aussien tuotteita huhtikuussa Lontoosta ja muistelisin, että siellä maksoivat noin kolme ja puoli puntaa kipale, lisäksi oli tarjous, että kun osti kaksi sai toisen puoleen hintaan. En ole vielä ehtinyt testailemaan, ostin myös pari muotoilutuotetta shampoon ja hoitoaineen lisäksi.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Kamala kun niin tekisi mieli ostella tuota Moist-sarjaa. Lähinnä shampoon ja tehiksen tahtoisin kokeiluun, mutta onneksi ovat kuitenkin sen verta hintavia etten rahojani laita niihin. Suihketta ei tainnut ainakaan Tampereen Sokoksen hyllyssä olla? Tai ei sitä ole tainnut missään muuallakaan olla. Se kiinnostaisi vieläkin enemmän.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

3 Minute Miracle tehistä olen käyttänyt nyt 2 pulloa ja tämä jää kyllä vakiokäyttöön. Tämän tuoksukin on mun makuun ja pidän siitä että se jää hieman tuoksumaan vielä kuiviinkin hiuksiin. Kiva kuitenkin olisi jos tuo puteli olisi vähän pehmeämpää muovia niin saisi aineen jämätkin vaivattomammin ulos.

Myös Miracle Moist hoitoaineesta olen pitänyt, vaikka se äkkisiltään tuntuukin tosi kevyeltä. Kuitenkin hiukset on kuivuttuaan pehmoiset ja sileät. Ja käytän tätä usein siis aamuisin, jolloin en anna hoitoaineen vaikuttaa juuri ollenkaan vaan huuhdon lähes heti levittämisen jälkeen pois.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Aussie Haircare

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Olen ajatellut tuota 3MM tehistä käydä ostamassa ulkomaanmatkalle mukaan.. Siellä ei ole pahemmin aikaa muhitella tunteja naamioita joten tuo voisi olla ratkaisu.. En vain ole koskaan käyttänyt ko. tuotetta eli pitäisi kokeilla ensin kotona.

Olen vain puun ja kuoren välissä sillä Aussiella on kaks tehistä jotka kiinnostaa;

Luscious Long tehis
3MM tehis

Kaipaisinkin vertailua näistä tuotteista, kumpi on parempaa, ja miksi. Myös mainitkaa pliis hiuslaatunne, omani on kihara.
Vastaa Viestiin