Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja miolla »

Mä vähän arvelinkin, että punainen olisi suosituin - samaa mieltä on lähipiirikin ;D Itse kuitenkin kyllästyin tuohon punaiseen ku se on se tuttu ja turvallinen ja tylsä vaihtoehto, punapää kun olen synnyiltäni. Ajattelin pitäytyä tässä ruskeassa jonkin aikaa ja sitten voin taas palata punaiseen kun alkaa tulla vieroitusoireita :D
Viimeksi muokannut miolla, 24 Tammi 2011, 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

^  No, mun mielestä taas juuri toi ruskea sopii parhaiten.  :D  Se on jotenkin sähäkämpi kuin punainen. Ja punaiseen taittavana, lämpimänä ruskeana sopii hyvin sun ihonsävyynkin. Mun silmään vaalea sopis huonoiten, mutta onhan se siinäkin sävystä kiinni - ehkä joku punertava mansikkablondi jos vaaleaa haluaa?
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Mielestäni myös miollalle sopii tuo tummanruskea todella hyvin, oot kauniin kalpea siinä :) Punainen on toki myös nätti ja luonnollinen ja piristävä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Mun mielestä miollan lookeista sopii kaikki, oma suosikkini on ehkä tuo tummanruskea. Nuo kaikki antavat mun mielestä tosi erilaisen tyylin: vaalea on luonnollinen, kaunis ja klassinen; punainen on räväkkä, nuorekas ja boheemi ja tuo tumma on minusta tyylikäs, vaaleaa ihoasi korostava ja saa sinut näyttämään enemmän nuorelta naiselta kuin tytöltä. Jokainen antaa siis mun mielestä tosi erilaisen vaikutelman.  :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
pekaani
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1514
Liittynyt: 06 Helmi 2008, 11:38

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja pekaani »

Chaos kirjoitti: Mielestäni myös miollalle sopii tuo tummanruskea todella hyvin, oot kauniin kalpea siinä :) Punainen on toki myös nätti ja luonnollinen ja piristävä.
^ Samaa mieltä, tummassa myös korostuu kaikki piirteet parhaiten, varsinkin vaaleaa ihoa vasten :ts. Punainen on toki pirteä myös, semmoinen tyttömäisempi (leikkauksella on osuutta asiaan varmasti myös).
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja miolla »

Hunajapupu kirjoitti:...tuo tumma ... saa sinut näyttämään enemmän nuorelta naiselta kuin tytöltä.
Onhan noiden kuvien välissä (vaalea - tumma) oikeastikin 2½ vuotta, että se selittänee osittain miksi näytän vanhemmalta :D

Kiitos kivoista kommenteista, ei siis vissiin ihan pieleen mennyt tää tummaksi värjääminen. Itse olen pikkuhiljaa alkanut olemaan sinut tämän kalpeuteni kanssa ja nyt korostankin sitä mielelläni luomalla vahvoja kontrasteja - huulipunaa, tummaa silmämeikkiä juhliin tmv :)  Mutta luonnollisen brunette-vaikutelman ylläpito on hankalahkoa tämän couperosaan taipuvaisen ihon kanssa, mutta kyllä se siitä. Mansikkablondia koitin tuolloin vaaleana aikana, mutta kaupan värivalikoimasta en silloin löytänyt sopivaa sävyä ja hiukseni olivat jo niin rikki, että oli pakko lopettaa vaalentaminen. Näillä mennään.

Pointtini? Uskaltakaa muutkin kalkkilaivan kapteenit kokeilla eri hiusvärejä jos siltä tuntuu. Itse jumitin punaisessa tosi kauan, koska mielestäni pisamat eivät sopineet muitten hiusvärien kanssa yhteen, mutta kyllähän ne toimivat ihan hyvin yhteen niin blondin kuin bruneten tukkavärin kanssa ;)
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ No täällä on yksi kalkkilaivan kapteeni, joka on seilannut punaisen, vaalean ja mustan välillä jo liiankin pitkään ;D :D Mutta, nyt tulee ensi toukokuussa VUOSI, kun oon mustissa hiuksissa ollut. (Tosin olin tuossa kaksi viikkoa marraskuussa punapää jälleen, mutta sitä kaduinkin jo heti...) 10 vuoden aikana olen nyt enimmäkseen kuitenkin mustahiuksisena ollut. Ja kyllä tämä on vain se mun värini. Varsinkin, kun vahvistu se, ettei kyse ollutkaan hiusväriallergiasta! Sen jälkeen oon huokaissut helpotuksesta ja ollut mustahiuksisena. Ja mä nykyään rakastan tätä, enkä haikeile muiden värien perään! Oon mä ennenkin toki tykännyt mustasta väristä paljon, mutta aina miettinyt minkä värin laitan seuraavaksi, nyt EN mieti.

Mulla vaikuttanut muutenkin se, kun pukeudun mustiin ja oon persoonallisen näköinen, niin oon hävennyt itseäni ja miettiny mitä ihmiset ajattelee, kun usein käytän bändipaitoja (siis death- ja blackmetal) ja sitä kautta ollut epävarma hiusten värini kanssa myös. Mutta itse tykkään tyylistäni ja se kaikkein tärkeintä on. Ei muiden mielipiteet. Ei sitä koskaan opi tuntemaan itseään, jos aina menee muiden mielipiteiden ja toiveiden mukaan. Menipäs psykologiseksi höpinöksi.

Mä siis nyt värjäilen sinimustalla värillä hiuksiani (latvoja vain muutaman kerran vuodessa) ja se vaan on se mun väri :-* Ja mun väritykseenkin se sopii kaikkein parhaiten.

Mutta tuun vasta hehkuttamaan tästä enemmän tuossa toukokuussa tai itse asiassa heinäkuussa, kun sitten on ainakin ollut musta tukka mulla VUODEN, voitteko kuvitella?! :D ;)

1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Susanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 53
Liittynyt: 15 Huhti 2008, 21:50

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Minusta joko punainen tai vaalea.. molemmat passaavat todella hyvin!  tosin tumma väri korostaa ihanasti sun silmien väriä. :)
QueenOfWinter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 328
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 12:17

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja QueenOfWinter »

Taalla yksi joka pohtii sopivinta hiusvaria. Olen nyt hennaillut muutaman kuukauden ja tykkaan kovasti hennapunaisista hiuksista, mutta en ole kovin varma sopiiko se minulle  ??? Tuntuu etta tuo henna latistaa jotenkin. Tykkaan eniten punaisista savyista, mutta laitan tahan nyt kuva blondikaudestani. Sanokaa te  ;D Muutenkin saa kertoa mita ihmetta teen hiuksilleni. Tassa muutamia kuvia vuosien varrelta:

Kuva
Kuva
Kuva



Viimeksi muokannut QueenOfWinter, 02 Helmi 2011, 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Mun mielestä noista blondi oli paras! Se näytti minusta lähes yhtä luonnolliselta kuin punainen ja oli mielestäni ehkä persoonallisin. :)

edit: Siis blondi oli miollalle, QueenOfWinterille sopii mun mielestä tosi kivasti toi punainen, ylin kuva paras!
Viimeksi muokannut Unnu, 04 Helmi 2011, 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

Blondi saa minunkin ääneni. Ja tuo pixie-leikkaus oli siihen aivan nappivalinta! Säpäkkä ja persoonallinen.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
Choko
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 102
Liittynyt: 27 Touko 2009, 22:42

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja Choko »

Täältäkin ääni blondille! Tosi kaunis väri ja näyttää sopivan sulle hyvin! :)
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...
hilary

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja hilary »

Minäkin suosin blondia :) Raikkaan näköinen.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja miolla »

QueenOfWinterille blondi voisi sopia, mutta tuo kuvassa oleva sävy on mielestäni liian tuhkainen/valkoinen ja riitelee ihon kanssa, leikkaus tosin on kiva. Tai vaihtoehtoisesti kulmat voisi värjätä oikein tummaksi ja korostaa niitä enemmän, nyt tuo platina-lookki jää jollain tavalla vähän puolitiehen. Punainen näyttää hyvältä.
Unnu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1303
Liittynyt: 03 Maalis 2010, 23:18

Vs: Mikä hiusväri kalpealle iholle?

Viesti Kirjoittaja Unnu »

Ajattelin kysellä teiltä mielipiteitä mikä näistä voisi olla mun valkoselle iholleni paras, mutta kuinka ollakaan värit heittivät häränpyllyä&nbsp; :'( Olis silti kiva kuulla teiän asiantuntevia mielipiteitä, jos tosta nyt selvää saa :)

edit: kuvat poistettu :)
Viimeksi muokannut Unnu, 12 Touko 2011, 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.
Vastaa Viestiin