Hyvät harjat sekä kammat

Leikkaukset sekä kampaukset
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja -kata- »

MANNA: Mistä ostit tuon harjan ja mitä maksoi ? Miten se eroaa muista samantyyppisistä harjoista?

Luinkohan muuten oikein, kun olin lukevani että joku mainitsi jostakin antistaattisesta harjasta ? Eli siis sähkösyyttä poistais tms. ? Missä sellasia on myytävänä ja mihin hintaan? Onko ne hyviä?


OT:na ... Mä oon muuten ihan mämmikoura harjojen kanssa siltä osin, että kun tukkaa föönaan niin en osaa hyödyntää oikein mitään harjaa  ::) ... En osaa käsitellä harjaa ja fööniä taitavasti samaan aikaan !! Jotenkin tuntuu vaikealta saada oma tukka föönattua harjaa samaan aikaan käyttäen, esim. niinkuin kampaajat tekee niin hyvin suit sait sukkelaan ... Varmaan onkin paljon helpompi toisen tukka föönata sillatavalla kuin oma. Mutta kyllähän moni vissiin itsekkin siihen kykenee ... Miksi oi miksi, olen niin taidoton  ::)  ???  ;D ...
Viimeksi muokannut -kata-, 18 Marras 2006, 20:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Ainakin Roger Paran harjasta myyjä sanoi mulle että on antistaattinen. Noita Paroja saa kait aika monesta hiustuotekaupasta, joku taisi mainita ostaneensa sellaisen Hairlekiinista ja itse näin noita mm. Starabiassa (Helsingissä kauppakeskus Arabiassa). Olisikohan perus Paran hinta ollut n.13e?

Tuota toimivuutta en hirveästi osaa kommentoida, kun mulla ei hiusten sähköisyys ole juuri koskaan ongelmana. En ainakaan Paralla harjaamisen jälkeen ole kärsinyt leijailevista hiuksista.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja -kata- »

^ nii, eipä mullakaan ole sähköisyys ongelmaa juuri ollenkaan. Talvella ehkä pienehköä sellaista vaikeammin hallittavuutta on havaittavissa ja tulee aina mietittyä että mistähän löytäs sellasen oikein harjojen kuninkaan!? Harjoilla kuitenkin on eroa, mitä nyt itte olen vähän eri harjoja kokeillut. Mitään kalliita harjoja en omista, ainakaan vielä  :P ...
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Ostin kyseisen  "SIMPLY NATURAL trend hair collection"  hiustenpidennyksiin soveltuvan harjan jota ilman en vois enää elää vaikkei pidennyksiä enää olenkaan!  ;) Varmasti hellävarainen, mutta sillä saa hiukset selvitettyä hyvin.
Tää on tälläinen iso harja jossa on muoviset "luonnonharja" -tyyppiset piikit. Maksoi muistaakseni jonku 5e.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Osaiskos joku suositella noista "paddle brush"-malleista hyvää föönausversiota? Uusimmassa Hair-lehdessä esiteltiin Kiehl'sin sopuhintaista harjaa, joka oli suht avonainen selkäpuoleltaan, mikä käy ihan järkeen, jos ajattelee, että se on nimenomaan föönauskäyttöön tarkoitettu. Tuota en tietenkään ole mistään löytänyt. Mulla on hiuksissa suunnilleen polkkapituus, kaapista löytyy ennestään muovinen luurankoharja ja keskikokoinen Vidal Sassoonin antistaattinen pyöröharja. Luulisin, että tuo lapiomalli ois varmaan mun rikottua hiusmallia ajatellen paras valinta.

Mutta mikä näistä?  ???

Kuva Kuva Kuva Kuva

Vai oisko esim. Hairlekiineissa joku hyvä myynnissä, budjettini venyy ehkä sinne 30-35 euroon. Nuo luonnonharjaksiset Mason Pearsonit ja Kentit ei varmaan fööniharjoina toimi niin hyvin kumminkaan, että kantsis harkita?
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Mun lempiharjani on Marlies Möllerin "New Classic Brush", jonka kuvaa ja kuvausta voi vilkaista täältä:

http://www.marliesmoeller.com/product_d ... =en&id=333

Tuolla tulee todella sileiksi hiukset, ja harjan nystyrät myös hierovat päänahkaa ihanasti. :-* Ehdottomasti paras harja, jota olen kokeillut. Monet kaverini, jotka ovat kokeilleet harjaani, ovat heti halunneet hommata oman.

Marlies Möllerillä on muitakin laadukkaita harjoja, voin suositella lämpimästi! :)
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

^^Mutta mistäs nuita saa, ja paljonko maksaa? Ainakaan Shop Locatorissa ei ollut Suomea listattuna ollenkaan. Näyttäis ainakin harvemmalta kuin esim. Kentin vastaava, eli on varmaan hellävaraisempikin?
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Maria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 378
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 00:48

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Maria »


Miten te Juurakset saatte harjat puhtaiksi?Ite en meinaa millään saada hiuksia pois niitten pikkien välistä :-[
Onko jotain hyviä vinkkejä? ;)
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ Pesen shampoolla. Ja kiskon karvat sormin pois sieltä piikkien välistä ;D
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja calypso »

Maria kirjoitti:
Miten te Juurakset saatte harjat puhtaiksi?Ite en meinaa millään saada hiuksia pois niitten pikkien välistä :-[
Onko jotain hyviä vinkkejä? ;)
Ensin revin enimmät hiukset käsin, sitten jollain kammalla otan loput irti. Pesen shampoolla (mahdollisimman halvalla tai jollain vikaostoksella), joskus annan harjojen ja kampojen hetken liota lavuaarissa joka on täytetty lämpimällä miedolla shampoovedellä. Yhtä harjaa hinkkaan sellaisella kynsiharjan tapaisella pienellä puuharjalla koska siihen tuntuu aina jämähtävän muotoilutuotteet ja muu töhnä.
Puuvartista aitoharjasharjaa en liota ettei se mene pilalle. Siitä on muutenkin lakkaus lähtenyt pikkuhiljaa irtoamaan, onhan se tosin pitkästi yli 10 vuotta vanha  :D
Maria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 378
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 00:48

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Maria »


Mä olen nähnyt näitä hiustenpoisto haravoita Ninjassa. :)
Vois mennä tiirailemaan onko niitä vielä!
crema
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 09 Loka 2006, 01:11

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja crema »

Ite ihastuin Tigin Black Hardcore Ceramin Brush - harjaan. Viimeksi kun kävin kampaajalla hän alkoi suoristaa kiharaisia hiuksiani tuolla harjalla ja olin aivan kauhuissani, luulin että jäljestä tulisi kauhea höttökampaus... Niinkuin itse yleensä olen saanut aikaan yrittäessäni suoristaa. Mutta hiukset olivatkin todella sileät, kiiltelevät ja heiluivat kauniisti. Oli pakko kurkistaa mikä harja oli kyseessä ja kävinkin sitten myöhemmin ostamassa sen kotiin. Ihastuin jälkeen niin kovasti että voisi joskus kokeilla kotonakin.
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Shi Shi kirjoitti: ^^Mutta mistäs nuita saa, ja paljonko maksaa? Ainakaan Shop Locatorissa ei ollut Suomea listattuna ollenkaan. Näyttäis ainakin harvemmalta kuin esim. Kentin vastaava, eli on varmaan hellävaraisempikin?
Hitsi vieköön, miten multa on voinut jäädä huomaamatta tämä viesti, anteeksi. :-[
Mä asun Saksassa, ja noita MM:n tuotteita on hyllyt kaikkialla väärällään, joten olen ajatellut, että niitä saisi helposti nettikaupoistakin, mutta nyt kun googlettelin, en kyllä onnistunut löytämään nettikauppaa, joka toimittaisi Suomeen. :( Mutta jos et ole ehtinyt hommata vastaavaa harjaa, niin mä voin  kyllä sulle tuollaisen täältä lähettää jos haluat. Siinä tavaratalossa, josta itse harjan ostin se maksoi 39 euroa. Ei siis mikään halpa, mutta todellakin hyvä. Siitä on olemassa matkakokokin, ja taidan hankkia itselle vielä sellaisenkin.
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Menin tiputtamaan Body Shopin kampa/harjani (en ikinä muista kumpi on kumpi,joten olkoot), eipä tuo maksanutkaan kuin 12 euroa  >:( Se oli kyllä todella hyvä, ehkä pari hiusta lähti harjatessa. Vaikka mistä minä tiedän mikä siihen vaikutti..

No joka tapauksessa hiuksia lähtee kauhea tukku tällä ainoalla Tiimarin kampa/harjallani (sama selitys) joten.

Mutta tuota Body Shopin öh juttua voin suositella ihan lämpöisästi. :) Olenkohan kirjoittanut tähän ennen..
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja calypso »

Keltis, en nyt ole varma mitä tarkoitit tuolla ettet tiedä kumpi on kampa ja kumpi harja mutta tässä kuvat molemmista  :D

Kampa:
Kuva


Harja:
Kuva
Vastaa Viestiin