Hyvät harjat sekä kammat

Leikkaukset sekä kampaukset
Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Jessie »

Kuuluisikohan tämä ilmoitustauluosioon?

Eli Oulussa on suurehko koiranäyttelytapahtuma vielä huomisen, jonne liput aikuisilta 5 euroa.
Itse pääsin livahtamaan sisälle ilmaiseksi: asiaan vaikutti varmaan se, että menin suhteellisen myöhään tuonne eikä kukaan ollut enää tarkistamassa lippuja.

Roger Para maksoi tuolla 8e, eli halvemmallla pääsin kuin tilaamalla netistä.
Helleka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 785
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:30

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Helleka »

Lettu kirjoitti: Olen pitkään etsinyt edullisempaa mutta laadukasta vaihtoehtoa Mason Pearsonille. Ihan sattumalta eksyin netissä tähän www.kentbrushes.com Ne on valmistanut harjoja ja kampoja jo vuodesta 1777  8)
Hei mun äidillä on noita Kentin hajoja ollut vuosikausia käytössä! Ne on sillä kestäneet jostain 70-luvulta saakka tähän päivään ja ihan hyvin toimivat vieläkin. Äiti on niitä pessyt laimennetulla shampoolla. 

Siellä oli muuten aivan ihanan näköisiä meikkisiveltimiä, se kabuki varsinkin näytti upealta! Mutta olipa sitten hintaakin aika kivasti. 
Viimeksi muokannut Helleka, 08 Loka 2006, 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I think I am, therefore, I am. I think."
Zippo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 345
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Tuulikaappi kirjoitti: Mää sain muuten mun Denmanit tänään. ;D Oli ihan nopea toimitus, kun tosiaan torstai-iltana tein tilauksen ja maanantaina oli paketti lähtenyt matkaan. :) Olivat laittaneet mukaan vielä tuollaisen neljän tarrarullan paketin. Noi on jotain Thermo Magic Rollereita. Itse harjat vaikuttavat kivoilta. Kokeeksi harjailin vähän tuolla isommalla, niin ihan hyvin tuntui liukuvan hiuksissa. Hiukset olivat kyllä muutenkin suht selvät yöponnarin jäljiltä, joten pitää vielä tuossa illemmalla testailla, kun käyn ensin takuttamassa karvat ulkoilmassa. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että tein oikein hyvän ostoksen. :)
No hei, tosi kiva että tykkäsit  :). Jahka pesu tulee ajankohtaiseksi, niin suosittelen apuvälineiksi kovaa hammasharjaa ja hammas/ cocktailtikkua  ;) Näillä saa rapsuteltua kaikki tuotejämät pohjasta ja piikkien tyvistä pois.
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Kaveri oli ostanut kampaajaltaan pitkien hiusten harjan, sellaisen leveän ja littanan,  jossa oli muoviset piikit (samantyyppinen, kuin tuolla tokalla sivulla kata82:n linkittämässä Hairstoren kuvassa). Kampaaja olisitä suositellut ja sanonut, että ei missään nimessä lunnonharjashiusharjaa. Kaverikin kehui kovasti tuota harjaa. Taidan käydä minäkin ostamassa sen ko. kampaamosta.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Ulpu kirjoitti: Kaveri oli ostanut kampaajaltaan pitkien hiusten harjan, sellaisen leveän ja littanan,  jossa oli muoviset piikit (samantyyppinen, kuin tuolla tokalla sivulla kata82:n linkittämässä Hairstoren kuvassa). Kampaaja olisitä suositellut ja sanonut, että ei missään nimessä lunnonharjashiusharjaa. Kaverikin kehui kovasti tuota harjaa. Taidan käydä minäkin ostamassa sen ko. kampaamosta.
Millanen se harja on mitä oot menossa ostaa ja minkä kaveris osti ? Jos se kerta on samantyyppinen kun toi hairstoren harja minkä kuvankin tänne linkitin, niin siinnähän on myös luonnoharjasta ... Miks kampaaja oli erityisesti sanonut ettei luonnonharjashiusharjaa ?
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

kata82 kirjoitti: Millanen se harja on mitä oot menossa ostaa ja minkä kaveris osti ? Jos se kerta on samantyyppinen kun toi hairstoren harja minkä kuvankin tänne linkitin, niin siinnähän on myös luonnoharjasta ... Miks kampaaja oli erityisesti sanonut ettei luonnonharjashiusharjaa ?
Siis se mun kaverin ostama harja oli samanmallinen kuin se sun harja, mutta ilman luonnonharjasta. En huomannut kysyä, että miksei suositellut luonnonharjasharjaa. Täytyypä kysäistä joku kerta.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Ananas »

^ Jossain on sanottu luonnonharjasten rikkovan ja raapivan hiusten pintaa ja näin aiheuttavan niille vahinkoa. Siinä olisi ainakin yksi syy välttää niitä. Toisaalta monissa paikoissa luonnonharjaksia pidetään parhaana ja hellävaraisimpana vaihtoehtona hiuksille ja vielä pitkille sellaisille.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Seela »

Olen vihdoin löytänyt huippuhyvän harjan itselleni ja avokille eli Stockmannilta 17 euron hintaan sellainen jossa on varsiosa puuta ja harjakset on mustaa luonnonharjasta ja siinä seassa on valkoisia tavallisia muovipiikkejä. Tämä toimii aivan huippuhyvin kun normaalit luonnonharjaksista tehdyt harjat on liian pehmeitä ja pelkät muovipiikkiset taas turhan kovakouraisia. Lisäksi tällä saa hiuksiin upean kiillon ja tämä myös silottaa avokin pehkon todella tehokkaasti.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Mulla on kans tuollainen harja kuin Seelalla. Body Shopista ostin vuosia sitten eli se on puuta, jossa on luonnonharjasta ja muoviharjaksia myös. Ihan hyvä harja se on, tulee vaan harjattua sellaisella fööniharjalla, jossa on palllot piikkien päissä.  :-X Tuo toinen harja kulkee laukussa mukana. Tosi harvoin mä edes harjaan hiuksiani.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Mä olen etsimässä föönaukseen jotain hyvää harjaa. Tällaiseen olen törmännyt, josta luinkin jo Lafanquen kehut. Eli:
Tigi S-factor Surreal XXL Ceramic Straightening Brush

Kuva

Onko muilla kokemuksia? Entä Lafanque: jääkö hiukset solmuun noihin harjaksiin? "Raapiiko" päänahkaa eli ovatko teräviä. Mun budjetille toi harja on vähän hinnakas, joten kokemuksia kaivataan. Hinta on Suomessa 30€.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Manna »

Ostin tämän tapaisen harjan ja olin todella yllättynyt miten paljon se oli parempi entiseen harjaani verrattuna:

Kuva

Malli on siis litteä ja harjasten päissä on "nystyrät", mutta eivät sellaiset jotka katkovat hiuksia. Ero entiseen harjaan on todella suuri.

Mä en tee mitään pyöröharjoilla, hiuksissa on sen verran massaa etten saa omin voimineni vedettyä harjaa föönätessä hiusten läpi.
Viimeksi muokannut Manna, 15 Marras 2006, 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Lafanque

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Eydie, mulla ei oo tuosta Surreal xxl harjasta mitään muuta kuin positiivista sanottavaa. Mä en enää tiedä miten olen muka pärjännyt ennen tuota harjaa, se on kertakaikkiaan niin toimiva tälle tukalle. Jotenkin jättää mun hiukset tosi kiiltäviksikin, mutta ennen kaikkea suoristaa oikeestikin ja jättää hiukset kauniin ilmaviksi, pehmeiksi, tasaisen silkkisen näköisiksi ja tuntuisiksi. Tekee just sellasta jälkeä mitä aina tavoittelenkin.
Mun tukkaa tuo ei todellakaan oo mitenkään raapinut eikä mitään muutakaan huonoa tehnyt, I'm lovin' it.

Tuollainen mannan ostama harja multa löytyy myös mm., mutta kaikki muut harjat on jotenkin kummallisesti jääneet tosi vähälle käytölle tuon Xxl harjan ostamisen jälkeen ;)
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Ostin Roger Paran harjan Ylivieskan Hairlekiinista hintaan 12,90. Ihan hyvältähän tuo vaikuttaa, vaikka nuo harjasten päät kummastuttaa. Ne on aika terävät tai kulmikkaat nuo päät. Eiköhän tuota tule käytettyä, mutta mun pitkälle ja taipuisalle tukalle varmaan parempiakin harjoja voisi löytyä.

Ostin myös eurolla uuden afrokamman. Se on tosi hyvä!  :-*
Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Jessie »

^ Täältäkin löytyy Para ja parin euron afrokampa ja ainakin nyt tuntuu, että tuo kampa nousee kirkkaasti harjan edelle, ainakin mitä selvittämiseen tulee.

Onhan tuo harjaksi parhaimpia, mitä on tullut koetettua (ei esim. katko hiuksia), mutta selvittämiseen se ei ihan tahdo aina riittää, pahimmille rastoille on ainakin aivan liian kevyt.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Toi Tigin XXL harja on alkanut kiinnostaa kun on näitä kommentteja lukenut.  :P Tarvisin kyllä jonkin kunnon harjan föönauksen tueksi silloin kun tulee föönattua. Nykyään mä lähinnä hurruuttelen hiuksia kuivaksi ja haron niitä ehkä siinä ohessa sormilla.  ::) Sitten kun hiukset on kuivat niin harjaan läpi yleensä.Tällä hetkellä käytössä onRoger Para, Paran piraattiversio (muuten ihan samanlainen mutta ei ole antistaattinen), ihan perusharja (en osaa kuvata paremmin) ja sitten tuontapainen kuin tuossa *manna*n viestissä:
*manna* kirjoitti: Kuva
Lisäks löytyyi tupeerauskampa ja sellainen iso harvapiikkinen muovikampa jolla on tosi helppo kammata hiukset läpi kosteina suihkun jälkeen. Muutama pyöröharja löyty myös mutta ne on aika pieniä kooltaan ja tuntuu ettei niitä voi mitenkään käyttää föönatessa, sotkeutuvat lähinnä hiuksiin jne. Tuollainen tosi isokokoinen harja kuten Tigin XXL voisi toimia paremmin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Vastaa Viestiin