Hyvät harjat sekä kammat

Leikkaukset sekä kampaukset
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Minä pesen harjani noin kerran kuukaudessa tai harvemmin, vähän riippuu miten pölyinen/likainen se on. Käytän tuota harjaa kuitenkin joka päivä. Pesen harjan haalealla vedellä johon on lisätty hieman marseillesaippuaa, sitten yön yli kuivumaan.
Pesen saippualla enkä shampoolla koska Mson pearsonin kotisivuilla näin neuvottiin, ilmeisesti shampoo vahingoittaa harjan kumityynyä... ???
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja calypso »

Minä pesen shampoolla eikä pelota kumityynyn puolesta, sillä harjani ovat kaikki halpoja ja harjoistani tippuu piikit aina ihan sama miten kohtelee  :D
Joskus muinoin en siis pessyt ollenkaan -> piikit tippuivat
sitten pesin saippualla -> piikit tippuivat
Ehkä joskus kun saan kunnon harjoja ostettua niin kiinnitän enemmän huomiota niiden "huoltoon"  :)
Niin, ei ne piikit siis heti putoa eikä hurjaa tahtia mutta tippuu kumminkin ja harvenee  ;D
Mrs. Priest
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:54

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Mrs. Priest »


Onkohan vauvaharja liian pehmeä hiuksille, että saako sillä selvitettyä hiuksia? Aitoharjasharjat jotenki repivät hiukset. Pelottaa! Henkeäkin alkaa aina ahdistaa, kun harjaan noilla harjoilla.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja heijji »

Minä en ainaakaan oo huomannut että aitoharjasharja repisi pahemmin. En kyllä käytäkään sitä hiusten selvittämiseen, vaan kampaan hiukset ensin harvapiikkisellä kammalla ja tarvittaessa käytän sen jälkeen tuota aitoharjasta. Näin jo muutaman vuoden eikä tukka oo milläänsäkään :)
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Zippo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 345
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Mä suosittelen aina ja kaikille Denmanin harjoja. Piikeissä ei ole palluroita päässä, vaan ne ovat suippenevia, jämäköitä mutta pehmeitä nylonpiikkejä. Mulla on kolme normaalikokoista ja kaksi käsilaukku-kokoista harjaa enkä luopuisi yhdestäkään  :). Voi tilata osoitteesta www.denmanbrush.com ja maksuna käy Visa. Olen pari kertaa tilannut, luotettavaa toimintaa ja nopeasti tulevat.

Piikkien pohja on kumia ja sen saa irti liu´uttamalla, joten pesu on helppoa. Antistaattisiakin ovat ja tosi kestäviä. *mainospuhe*  ;)
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Mitäs mieltä olette tästä Hairstoren harjasta, itselläni on sellanen ja minusta tuntuu ihan hyvältä, mutta mitähän ne piikit siinä on aitoharjaksen lisäksi  ::) ... Jos joku muukin omistaa sen harjan, niin olisi kiva kuulla kokemuksia.

2151917
Aitoharjasharja, leveä
CenCei

http://www.hairstore.fi/productimages/2151917.jpg

http://www.hairstore.fi/webstore/handlers/main.php?maingroup_id=5&subgroup_id=22
Viimeksi muokannut -kata-, 10 Elo 2006, 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
mangomeloni

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja mangomeloni »

Jos jostakin harjasta en tule koskaan luopumaan niin tästä:

Tällä selvittää pitkät, lyhyet, takut, pidennykset, föönaukset, juhlakampaukset, KAIKKI! Ja nimenomaan aitona Roger Para:na.

Kuva
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

kata82 kirjoitti: Mitäs mieltä olette tästä Hairstoren harjasta, itselläni on sellanen ja minusta tuntuu ihan hyvältä, mutta mitähän ne piikit siinä on aitoharjaksen lisäksi  ::) ... Jos joku muukin omistaa sen harjan, niin olisi kiva kuulla kokemuksia.
Eiköhän ne jotain muovia ole ne piikit. Mulla on ollut toi harja vuoden verran, ja aina välillä sitä käytän. Lähinnä aamusella vaan harjaan hiukset kerran läpi sen jälkeen, kun olen ne ensin kammalla selvittänyt. Kuulemma tollasen aitoharjasharjan pitäisi antaa kiiltoa hiuksiin. Mihinkään selvityshommaan tota harjaa en voi käyttää, kun ei siitä tulisi mitään.
Ne pidemmät muovipiikit siellä välissä on ainakin mun mielestä ihan hyvä juttu, koska jos siinä olisi pelkästään niitä samanpituisia aitoharjaksia, niin se harja todennäköisesti vaan liukuis hiusten pinnalla. Joskus aikaisemmin kokeilin jotain sellaista extrapiikitöntä aitoharjasharjaa, niin se oli kuin olisi vauvaharjalla harjannut. Ei ottanut yhtään hiuksiin kiinni.
1c M ii, tjsp
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja tnn »

mangomeloni kirjoitti: Jos jostakin harjasta en tule koskaan luopumaan niin tästä:

Tällä selvittää pitkät, lyhyet, takut, pidennykset, föönaukset, juhlakampaukset, KAIKKI! Ja nimenomaan aitona Roger Para:na.
Mulla on tuollainen samanlainen punainen, ja siitä  en luovu !  :D Omani on koiranäyttelystä joskus muinoin ostettu, ennen jopa koirani harjana ollut. Mutta huomasin kuinka hyvä on omalle tukalle, ja koira saa tyytyä markettiharjaan  ;D En oikeastaan edes ole tiennyt että noita on ihmisten hiusharjoinakin.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja heijji »

Mistä tuollaisia Roger Para:n harjoja voi ostaa ja onko kalliita?
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja tnn »

Heijji kirjoitti: Mistä tuollaisia Roger Para:n harjoja voi ostaa ja onko kalliita?
Mä ostin koiranäyttelystä 7 €:llä ehkä 3 vuotta sitten  ;D En tiedä onko "aito", mutta uskoisin ainakin.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
mangomeloni

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja mangomeloni »

Aidossa lukee Roger Para kuten kuvassa. Aidossa on se etu että se kestää, eikä harjakset vääntyile tai kulu, aito ei myöskään sähköistä (mustapohjainen ei ollenkaan, on antistatic).

Kampaamokaupoista varmaankin löytyy, kampaamoista voi kysellä, yleensäkin missä vaan myydään kampaamotuotteita.

Koirille myydään myös samoja, pitkäturkkisille kuulemma kehuttu tuote! (Kyllä, meillä on omat harjat molemmille...:))
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja siili »

Mulla on kans tuo Roger Para:n antistaattinen harja. Ikinä en luovu on kyllä niin hyvä, harjojen Rolls-Royce  8)
Kampaja ystäväni osti minulle tuon jostain tukusta, en ole sattunut koskaan huomaamaan noita missään kaupassa myytävänä.
Valerius

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Valerius »

Niin, jos joku ei huomannut, niin tuolta mangomelonin kuvan takaa löytyy kauppa, mistä voi tilata noita. Postikuluja tosin tulee ihan kivasti

http://www.findogs.fi/kauppa/products.php?p=bdff97
Puggie

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Puggie »

Harjaa en ole käyttänyt vuosiin, mutta kammoista käytössä ovat Madoran ja Mason Pearsonin harvapiikkiset kammat. Molemmat suunniteltu erityisesti pitkille hiuksille ja molemmat liukuvat hyvin hiuksissa -> vähemmän katkenneita hiuksia.
Vastaa Viestiin