Hyvät harjat sekä kammat

Leikkaukset sekä kampaukset
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja eOwyn »

Minulle ainoa oikea on pehmeäharjaksinen luonnoharjasharja, sellainen vauvaharja, muilla ei uskalla tätä pehkoa edes lähestyä, jos haluaa harjan saada vielä irtikin tukasta. Mä olen tällainen peikko ;D
Lafanque

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Tigin S-factorin xxl ceramic brush on muuten todella hyvä, ihan huippu mulle. Kiillottaa ja suoristaa upeesti tätä t***a. Parempi mitä uskalsin odottaa. Tekee juuri sellasta käsinkosketeltavaa silkkisyyttä mitä haluan hiuksiini.
iines
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 398
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 17:24

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja iines »

Minulla on L ja S kokoiset keraamiset pyöröharjat föönaukseen, tavallinen harja ja pari tupeerauskampaa. Noilla pärjäilin kun hiukset oli lyhkäsemmät. Ajattelin investoida muutamaan harjaan kun tukkaa kasvattelen. Haluaisin ehdottomasti luonnonharjaksisen harjan, koska se luultavasti sopii sileille hiuksilleni hyvin. Luonnonharjaksistahan voi myös käyttää föönaukseen, vai olenko ihan väärässä? Katselin Hairstoren harjoja ja mietin ovatkohan minkälaisia, koska niin edullisia ovat verrattuna näkemiini kampaamoiden hintoihin. Keskikokoinen aitoharjasharja HS:lla 5 €, kampaamossa vastaavanlainen jopa 15 €.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.
Rosey
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 203
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 15:20

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Rosey »

Redkenin pyöröharja.
Luonnonharjasharjalla saa ihanan kiillon,mutta myös tekee hiukseni tosi sähköiseksi,eikä sillä saa takkuja auki. Huono laatu?
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Mulla on kaks harjaa ja yks harvapiikkinen kampa.
Kaikki Cailapin (marketeissa)
Tavallinen harja on puuta ja harjakset aika paksut ja niissä on pallukat päässä (puuhun muotoiltu ei erillisiä kuten muovipäät)
Aitoharjaksinen,jota tulee harvemmin käytettyä paitsi latvojen selvittelyyn jos ovat säkkärät yön jäljiltä.
Harvapiikkistä käytän suihkun jälkeen hoitoaineen levittämiseen.
Haluaisin sellaisen ison lapioharjan.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Zippo kirjoitti: Mä suosittelen aina ja kaikille Denmanin harjoja. Piikeissä ei ole palluroita päässä, vaan ne ovat suippenevia, jämäköitä mutta pehmeitä nylonpiikkejä. Mulla on kolme normaalikokoista ja kaksi käsilaukku-kokoista harjaa enkä luopuisi yhdestäkään&nbsp; :).
Katselin tuolta sivustolta noita harjoja. Ainakin osa näyttää ihan asiallisilta. Mitä harjamalleja sulla, Zippo, on? Mä tarttisin harjan lähinnä selvitykseen ja ponnarinteon avuksi, mutta noi grooming-mallit, jotka kuvauksen puolesta on just hiusten selvitykseen tarkotettu, näyttävät vähän epämääräisiltä (= liikaa luonnonharjasharjoilta, jotka ei tässä päässä kovin hyvin toimi).
1c M ii, tjsp
Zippo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 345
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Mulla on Classic Styling-mallistolta kaikki omat harjat, lisäksi yksi Freeflow-sarjan käyttämätön harja myytävänä. *vink*

Eli kaksi käsilaukkukokoa (D14), joista toinen puna-musta-valkoinen ja toinen puukuvioinen (ei enää myynnissä). Sitten Fashion FX-puolelta D3 Diamante Red on keskikokoa ja on muuten todella kaunis harja ja ihanan tuntuinen käteen&nbsp; :-*. Ja isoista D4-kokoisista yksi puukuvioinen ja yksi musta-valkoinen (ostettu Tampereen hiusfestivaaleilta viime syksynä).

Denmania myy myös Metrobeauty (huom. ihania erikoisvärejä) ja Sbs-uk.net tuon Denmanin oman kaupan lisäksi.

Classic Styling-harja on musta aivan täydellinen selvitykseen ja just kampausten tekoon. Isoimmassa D4-koossa on päähän lisätty painoa, joten sitä käyttää automaattisesti varovaisemmin. Itse harjaosa on luonnonkuminen ja irroitettavissa pesua varten, mitä itse pidän ehdottomana edellytyksenä. Ja piikit tosiaan sileitä, jämäköitä, pyöristettyjä päistään ja lisäksi antistaattisia. Ei edes talvipakkasilla tee mun karvastoani leijuvaksi&nbsp; :).

Mä en ole oppinut käyttämään mitään muuta Denmanin harjamallia, vaikka joskus noita muita tilasin. Grooming-sarjan paddle brush ei eroa tavallisista kaupassa myytävistä imho millään tavalla ja aitoharjasharjaa pidän itse turhana omalle tukalleni. Antaahan se kiiltoa joo, mut halvempiakin on siihen tarkoitukseen. Vent-mallin harja on liian harva ja kova mun mieleen, mutta kiharalle tukalle voisi olla ihan ok. Tuotteiden laatu on kyllä erittäin hyvä, eli siitä annan bonusta&nbsp; ;).

Ja Be-bob hilseharja mulla on myös ja sillä on ihana rapsutella kutiavaa päätä&nbsp; :D.
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Hyvähyvä. :) Just tuo Classic Styling -osasto nimittäin näyttikin parhaimmalta. Niin, ja kiitos opastuksesta. *tekemässä jo tilausta* :D
1c M ii, tjsp
Zippo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 345
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Aina valmis avittamaan rahan tuhlaamisessa hiusjuttuihin&nbsp; ;D. Mitä kaikkea Tuulikaappi nyt sitten tilasit?
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Tuolta Classic-mallistosta tilasin 2 x D3 ja 2 x D14. Mulle tulee itselle molempia kokoja yksi, äidille ajattelin antaa ton toisen D3:n ja virityksen houkuttelin haluamaan kans tollasen pikkuharjan. :D Sinne meni noin 40 euroa, joten noitten on sitten kans syytä olla hyviä. ::) ;D No, saanpa ainakin hyvän syyn heittää ton Cailapin tappoharjan roskiin, jos/kun sille ei ole enää käyttöä.
1c M ii, tjsp
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Ostin Robert Baran antistaattisen harjan, tuli tänään postissa! Vähän eka ihmettelin sitä piikkien materiaalia, ajattelin että raapivat tai tarttuvat hiuksiin. Selvitin sillä pesun jälkeen tukan, ja ei kyllä tarttunut! Ihan kivan tuntuinen.&nbsp; :)
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Sandaali kirjoitti: Vähän eka ihmettelin sitä piikkien materiaalia, ajattelin että raapivat tai tarttuvat hiuksiin.
Onko noi Paran harjojen piikit sellaiset... hmm... siimamaiset? ;D Siis vähän niinkuin luonnonharjasharjoissa. Siis sellaisia harjasnippuja, vähän niinkuin paksua siimaa. Mä löysin tosi saman näköisiä harjoja yhdestä parturi-kampaamosta. Paran logoa niissä ei ollut, eli olivat varmaan jotain kopioita. Mutta väritys ja malli oli samat, ja niissä piikit olivat just tuollaisia harjasryppäitä.

Mää sain muuten mun Denmanit tänään. ;D Oli ihan nopea toimitus, kun tosiaan torstai-iltana tein tilauksen ja maanantaina oli paketti lähtenyt matkaan. :) Olivat laittaneet mukaan vielä tuollaisen neljän tarrarullan paketin. Noi on jotain Thermo Magic Rollereita. Itse harjat vaikuttavat kivoilta. Kokeeksi harjailin vähän tuolla isommalla, niin ihan hyvin tuntui liukuvan hiuksissa. Hiukset olivat kyllä muutenkin suht selvät yöponnarin jäljiltä, joten pitää vielä tuossa illemmalla testailla, kun käyn ensin takuttamassa karvat ulkoilmassa. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että tein oikein hyvän ostoksen. :)
1c M ii, tjsp
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Sandaali kirjoitti: Ostin Robert Baran antistaattisen harjan, tuli tänään postissa! Vähän eka ihmettelin sitä piikkien materiaalia, ajattelin että raapivat tai tarttuvat hiuksiin. Selvitin sillä pesun jälkeen tukan, ja ei kyllä tarttunut! Ihan kivan tuntuinen.&nbsp; :)
Mistä tilasit?

Minäkin olisin uuden harjan tarpeessa, mutta hyviä ei tunnu löytyvän mistään.
Maria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 378
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 00:48

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja Maria »

Miten "hoidatte" harjojanne?Eli millä pesette jne?
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hyvät harjat, sekä kammat

Viesti Kirjoittaja calypso »

Maria kirjoitti: Miten "hoidatte" harjojanne?Eli millä pesette jne?
Minä ainakin pesen ihan shampoolla. Eli jotain halpaa shampoota ja lämmintä vettä --> pesu, huolellinen huuhtelu ja kuivaus. Ennen pesua ja monesti muulloinkin poistan irronneet hiukset harjasta. Mitään säännöllistä pesutahtia ei oikeastaan ole, vaan teen sen silloin kun muistan tai tarve vaatii.
Vastaa Viestiin