KMS-tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Heleena »

KMS-tuotteita on nyt myynnissä HQHairin Outletissa ihan hyvillä alehinnoilla. Myynnissä on mm. tuota Amp Volume Reconstructoria, jota moni on täällä kehunut sekä ainakin Silken- ja Color-sarjojen tuotteita. Ostaisin varmaan kokeiluun itsekin jos en olisi lakossa. Sen sijaan yritän houkutella muita ostamaan... ;)
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Norppa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 923
Liittynyt: 31 Elo 2006, 11:33

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Norppa »

Kävin hakemassa lisää tuota rekkua testiin. Olis siellä HS:ssa ollut niitä ihan pulloittainkin, mutta ostin kumminkin niitä kerta-annospusseja kun ne jotenkin tuntuu halvoille (20 snt/7 ml). Ei sitten ainakaan jää taas turhaa pulloa kaappiin pyörimään jos kyllästynkin tähän pian.

Toinen minkä ostin sarjalta oli kiharavoide. Se oli kans aika pieni pullo, oliskohan alle 100ml ollut. Tuoksuu aivan ihanalle! Purkin mukaan kirsikan kukille. Oon kokeillut tätä vasta kuiviin hiuksiin, niin että sekoitin siihen vähän vettä ja sitten kosteutussuihkeella kostutettuun tukkaan sitä puristelin. Tuntuu tosi kivalta, ei tuu yhtään sellasta koppuraa tai yleensäkkään tunnetta että olis jotain ylimääräistä tukassa. Mutta tässäpä ei olekkaan kai ollenkaan silikonia (täytyy tarkistaa inci kotona) kuten kaikissa kihara voiteissa yleensä tupaa reippaasti olemaan, vaan muistaakseni aika paljon ainakin öljyjä.
Testaan tätä vielä illalla uudelleen ohjeen mukaisella tavalla kosteisiin hiuksiin kun pesen tukan illalla.

Mut oon tosiaan tätä nyt illalla ja aamulla laittanut tukkaan eikä hiukset tunnu tästä isommasti likaantuneen eikä ollenkaan lähmääntyneen.

Tästä taitaa tulla mun uus suosikki.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja MAS »

Tuli hommattua tuo 750 ml:n Blonde Treatment, mutta tämä blondi ei saa sitä auki  :( Pitäisikö tuon pumpun toimia samalla tavalla kun TIGIen? Olen pyöritellyt ja vääntänyt, pelkään että seuraavaksi menee rikki... vinkkejä kiitos?
1b F ii
Melisande

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Melisande »

^ Niiden pitäisi toimia siten, että kun kiertää nokkaa toiseen suuntaan (vastapäivään?) niin se pumppu ns. pongahtaa ylös pari senttiä. Tigeissä taitaa olla sama systeemi. Itsellä on blonde treatment ja amp volume isoissa tonkissa, toisen kanssa sain pumpata todella kauan ennen kuin tavaraa alkoi tulla, toinen toimi ihan ok.

Blonde treatment oli kyllä pettymys. Tuoksu on mielestäni kamala, kuin joku miesten epäonnistunut partavesi. Jättää lisäksi takkutukan, itse värin kirkastamisesta ei jäänyt mielipidettä. Ehdin kokeilla vaaletukkaisena vain pari kertaa, eikä tehnyt mieli tuon tuoksun takia kovin kauaa muhitella.

Amp volume reconstrustor taas vaikuttaa yhden kokeilun jälkeen lupaavalta. Hiukset tuntuivat huuhdeltaessa todella paksuilta, hieman takkuisilta tosin. Joutui laittamaan perään silottavaa hoitista aika reilusti. Tähän täytyy tutustua vielä tarkemmin, tuli kyllä kiiltävä ja hyvän tuntuinen tukka jo ekalla käyttökerralla. Ja avon blondatusta karheasta kuontalosta teki todella paljon pehmeämmän tuntuisen.
Viimeksi muokannut Melisande, 13 Maalis 2008, 09:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Ice »

^^ Kannattaa painaa sitä pumppua samalla kun pyörittää, OT.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Voi ahdistus, sain tutulta 750 ml:n putelin KMS Color Vitality blonde treatment-hoitoainetta. No ajattelin, etten tuomitse sitä arvosteluista huolimatta, ennenkun kokeilen itse.
Tukka meni ihan hirveään takkuun jo laittaessa ainetta päähän, ja tunsin jo silloin, että tää retki ei hyvään pääty.
Haisi pahemmalle, kun Lanzan Magic bullet eli kymmenkertainen mummotuoksu. Elättelin kuitenkin vielä toiveita, josko kaikki muuttuisi paremmaksi, kunhan saan tukan huuhdeltua ja selvitettyä. No se olikin oma operaationsa, huuhtelu oli työlästä ja tuntui, ettei hoitsikka lähde millään päästä. Hiukset tuntui huuhdellessa jotenkin raskailta.
Selvittäminen oli kamalaa, tukka oli ihan takussa ja nyt fleda on lähinnä kuivan ja takkuisen tuntuinen. Jaa niin, tän pitäs vissiin kirkastaa väriä, ainakaan eka kerta ei tehnyt mitään kiiltoa tai kirkastavaa tulosta mun hiuksiin.
Katsoin että esim. Hairstorella tuon kokoinen puteli hoitoainetta maksaa 50 e, ihan törkee hinta noin surkeasta tuotteesta. Voi miksi tuo purnkukka ei voinut olla vaikka Nexxusta tai Joicoa? :)
Viimeksi muokannut Kikka, 19 Marras 2008, 00:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja juuriska »

HQ-Hairin Outletissa on KMS Paste Up-sprayt tarjouksessa. 100 ml:n pullo n.3,5 GBP:tä ja 200 ml:n n.5,5 GBP:tä. Isompi tuli maksamaan lähetyskuluineen 9,05 GBP:tä.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja MAS »

Melkein vuoden käyttelin tuota 750ml KMS Color Vitality blonde treatment:a. Haju oli melkoisen tympeä , mutta huuhtoutui onneksi pois, vaalennettuja hiuksia kirkasti hiukan mutta ei mitenkään merkittävästi vaikuttanut väriin.

Ihan ok perushoitiksena kunhan laittoi reilusti ja antoi olla vähän pidempään. Hinta 5e/750ml ei ollut ollenkaan paha, kalliimmalla en kyllä mitenkään ostaisikaan. Tuskin ostan tuollakaan hintaa uudestaan.
1b F ii
Apricot
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 847
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 22:36

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Apricot »

Mulla loppui myös vähän aikaa sitten tuollainen 750 ml:n pönikkä vihdoin ja ei mennyt kuin pari päivää, kun mies kyseli että mihin se violetti litku on hävinnyt!? Hän kuulemma niin tykkäsi siitä eikä haissut pahalle niinkuin L'anzat ja Tigit. Nyt meille on sitten taas tulossa tuota, jos mies kerrankin toivoo jotain härpätintä.  ;D
Mun puolesta olisi kyllä saanut jäädä ensimmäiseksi ja viimeiseksi pulloksi, vaikka ei tuo missään nimessä huonoimmasta päästä ole, lähinnä tosiaan johonkin perushoitoaineeseen verrattavissa.
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."
latte

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja latte »

Mistä olette ostaneet tuota Color Vitality blonde treatmenttia (750ml)? Mä tilasin joskus sellasen hairstorelta ja nyt kun kaipailisin lisää, niin ainakaan niiden valikoimista en löytänyt.

Pahanhajuista tököttiä, mutta musta tuntui, että se kirkasti kivasti näitä mun luonnonvaaleita hiuksia.
stroke

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja stroke »

Mistä olette ostaneet tuota Color Vitality blonde treatmenttia (750ml)? Mä tilasin joskus sellasen hairstorelta ja nyt kun kaipailisin lisää, niin ainakaan niiden valikoimista en löytänyt.
Ostin hairstoren liikkeestä eilen, maksoi kympin.
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Eikö tosiaankaan ole kokemuksia Flat Out tai Silk Sheen shampoista/hoitoaineista ? Incit olisi myös kiva tietää  :) vai enkö osannut käyttää hakua?  :-[
An-Chu
Haiven
Haiven
Viestit: 27
Liittynyt: 09 Helmi 2010, 18:03

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja An-Chu »

Osaakohan kukaan sanoa onko KMS:n Moistrepair Revival Cremessä silikonia? Yritin sen inciä ettiäkin mutta huonoin tuloksin...
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

Pesin KMS Silk Sheen Shampoolla, jonka jälkeen tukka sai saman sarjan Treatment -naamion. Tuo naamio oli aivan ihanan paksua jankkia ja pidennystukka "suli" (pehmeni, selveni) sormissa! Ennen föönausta laitoin vielä Silk Sheen Therapy tippoja, ja ai että on pehmoiset kutrit. Raskaat ja suorat. Tippoja tosin täytyy todella käyttää säästellen... Kotoa löytyy vielä pikahoitis, sen testaan seuraavassa pesussa. Mutta ainakin naamiota hamstraan kyllä vastakin jos jostain alelaarista bongaan!! Juuri sellaista silikonimössöä, mitä pidennys rakastaa.

eidt. Nyt on pikahoitiskin testattu - en voi lakata silittelemästä hiuksiani :) . Vaahdotin shampoolla kahteen kertaan, mutta silti hoitis selvitti hiukseni hetkessä. Kuivana hiusten silkkisyys ja kiilto on aivan fantastinen. Tästä sarjasta tuli kyllä ehdottomasti yksi pidennyshiusten suosikkini kerta heitolla! Pesee kaikki Tigit sata-nolla.
Viimeksi muokannut tuutikuu, 14 Joulu 2010, 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

^ Eli Silk sheen sarja taitaa olla vain silikonimössöä :D onko shampoossa sulfaatteja? Esim. sodium laureth sulfate.
Vastaa Viestiin