KMS-tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja -kata- »

^Kiitti incien näpyttelystä :) ! Olikos se antamasi hoitisnäyte naamiota ? Mie luulin että se oli sitä normaalia hoitista.

Shampoonkin annoin vaikuttaa vähän aikaa, eikä hoitoainekkaan kauaa ollut. Aika harvakseltaan pidän tosi pitkään mitään hoitsikoita päässä, esim. tunteja en pidä koskaan. Joskus kun käyn saunassa niin sitten on pidempään ja toisinaan saatan myös pitää suihkumyssyn ja pipon alla hoitoaineita muhimassa korkeintaan 30-60 min. Jos ihan normaalisti käyn vaan suihkussa niin hoitoaine vaikuttaa sen aikaa päässä kun pesen muuten itseni tai ajelen karvoja yms. pientä puuhaa, eli en pitkään. Mä en ole huomannut monenkaan hoitoaineen kohdalla parempaa tulosta vaikka pidempään pitäisi.

Se hoitoaine kyllä tuntui ihanan pehmeältä, paksulta ja helpolta levittää, riittoisalta. Shampookin tuntui kyllä pehmittävän. Ei ollenkaan hassumpia aineita noi, tekis miel joskus kokeilla niitä lisääkin tosiaan ja muutakin tältä sarjalta, niinkuin tossa edellä jo mainitsinkin :-) !
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Joo, tuubissa lukee pehmeiden kiharoiden tehohoitoaine. Uudistuneessa KMSssä on vain yksi hoitoaine jossa yhdistyvät kaksi aiempaa. Olisi kiinnostavaa kokeilla onko se yhtä hyvää kuin tämä. Mä olen pitänyt sitä noin tunnin kerrallaan, ja silloin tuntuis että saa parhaan hoitotehon irti.
Hang out the chick habit
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

sandra kirjoitti: Miltäs Paste Up Spray muuten tuoksuu? Olen kyllä jo päättänyt kokeilla sitä seuraavaksi..  ;) Pitää vaan käytellä Headbanger ensin loppuun.
Aika hedelmäisen tapainen tuoksu siinä on, vähän alkoholimainen mun nenään mutta kuitenkin ihan hyvä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Winnie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 493
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:03

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Winnie »

Löysin eilen tarjouksesta 10 eurolla Paste Up -sprayn. Pari kokeilu kertaa nyt takana ja tykkään kyllä tuotteesta. Haju on omaan nenään vähän turhan voimakas, mutta pito ja tuuheus on sitä luokkaa, että jää varmasti käyttöön. Onko tuo muuten teillä muilla kuivattanut hiuksia miten? Alkoholi taitaa löytyä incistä aika alkupäästä.
2aMii
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

^ Hei, mistä löysit 10 eurolla???
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Olen jo tuolla ostopaikkatiedusteluja-keskustelussakin kysynyt, että mistä Turusta tai Hämeenlinnasta saisi KMS:ää? (siellä kukaan ei ole vastannut...)
Winnie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 493
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:03

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Winnie »


^^ Erään kampaamon muuttomyynnistä itäisestä Suomesta, joten sorry, tästä ei taida olla sinulle apua.
Tuolla oli kaikki KMS tuotteet 10 eurolla ja kävin nyt tämän ketjun läpi ja eiköhän sitä pidä lähteä uusinta ostoksilla töiden jälkeen...
2aMii
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Riia »

Ostin tänään kampaajaltani KMS:n Colorvitality sarjan shampoo ja hoitiksen. Ihan sen takia, että hän käytti kys. tuotteita värjäyksen yhteydessä. Koskaan aiemmin tukkani ei ole ollut yhtä sileä ja kiiltävä. Saas sitten nähdä kun käytän niitä kotioloissa, onko vaikutus yhtä hyvä. Toki raportoin sitten ;D
Hinnat: Shampoo 22 euroa
            Hoitoaine 24 euroa
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Triina kirjoitti: Otin tänään alelaarista Amp Volume rekun ja inci on todella lupaavan oloinen ja tuoksuu pullosta nuuhkuteltuna hyvälle. Pitää pian päästä kokeilemaan.
Mistä löysit tuota Amp Volume rekkua alesta?Se on mun yksi lemppari tehis ja voisin hamsteroida tuota vanhaa sarjaa,jos sitä jostain vielä saa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Anissa kirjoitti:
Mistä löysit tuota Amp Volume rekkua alesta?Se on mun yksi lemppari tehis ja voisin hamsteroida tuota vanhaa sarjaa,jos sitä jostain vielä saa.
Salosta Merinell-nimisestä kampaamosta. Taisi olla silloin pari jäljellä ja kasa muita KMS-tuotteita, mutta en tiedä onko enää. Olivat -40-50%.
Webekhet

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Mä kahmaisin oman Amp Volume rekkuni reilu viikko sitten Hairstoresta, oli sielläkin -40 %.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Ooo, oiskohan Lahden hairstoressa noita? En muista kuollaksenikaan. Täytyy käydä katsomassa huomenna. Voisin ostaa vielä kolmannen tuubin kiharasarjan tehistä varastoon, se on tajuttoman hyvää. Ensimmäisestä tuubista on vajaa puolet jäljellä :)
Hang out the chick habit
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Webekhet kirjoitti: Mä kahmaisin oman Amp Volume rekkuni reilu viikko sitten Hairstoresta, oli sielläkin -40 %.
Täytyypä mennä kurkistelemaan,josko saisi vielä tuota lisää.Oon käyttänyt kohta kaksi litran tönikkää tuota AMP volume rekkua,eli yli vuoden oikeastaan pelkästään sitä ja tukka kyllä kiittää.Ei ole ollut tarvetta kokeilla muita tehiksiä,kun tuo on ollut niin jumalaisen hyvää.Ainoa miinus pitkäaikaisessa käytössä on se,että siihen hedelmäkarkkituoksuun hiukan kyllästyy.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onkohan Myllyn Hairstorella Texture Blastia ja Amp Volume naamiota? Tai myydäänkö siellä edes ylipäätään KMS:ää?
Winnie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 493
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:03

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Winnie »

Ostin eilen Daily Fixx Moisture reconstructor  -hoitoaineen. Ei ainakaan tämän aamun kokeilun jälkeen vielä vakuttanut. Koostumus oli aika jäykkä ja tuntui, että hiukset imaisi aineen hetkessä. Laitoin vähän O&H hoitista perään, kun hiukset tuntuivat aika karkeilta. Pitää ilmeisesti kuitenkin annostella reippaammalla kädellä ensi kerralla jos tuloskin paranisi.
2aMii
Vastaa Viestiin