KMS-tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

No niin kokemuksia:

Daily Fix Therapy shampoo Oikein kiva shampoo vahingoittuneille hiuksille tykkään
Silker hoitoaine Todella pehmeä ja hoidetun tuntuinen lopputulos, rakastaisin varmasti tuotetta jos mulla olisi pitkä tukka, lyhyestä tulee liian liukas.
Silker hoitosuihke hyvä perushoitosuihke
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Otin tänään alelaarista Amp Volume rekun ja inci on todella lupaavan oloinen ja tuoksuu pullosta nuuhkuteltuna hyvälle. Pitää pian päästä kokeilemaan.

Joskus aikojen alussa tilasin storesta jonkun päivittäiseen käyttöön tarkoitetun shampoon rasvoittuvalle päänahalle ja kuivahkoille pituuksille. Oranssia hyytelöä, ei hirveästi vakuuttanut ja haju ei ollut erityisen miellyttävä, mutta niihin aikoihin en kyllä tajunnut hiustenhoidosta mitään.
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Osaisko joku verrata KMS:n Hairplay Paste Up Sprayta Tigin Headbangeriin? Onko lopputulos yhtään samanlainen? Minkälaiseksi tuo Paste Up Spray jättää hiukset? Tuuheuttaako tukkaa samalla tavalla kuin Headbanger?
Haulla löysin Spritzin kirjoituksen kyseisistä tuotteista, mutta kiinnostaisi kuulla lisää! Headbangeriin olen periaatteessa tosi tyytyväinen, mutta vaihtelu virkistäisi...
1bFii
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Ja etenkin korkin toimivuus kiinnostaisi, Headbangerin kanssa säätäminen saa savun nousemaan korvita.
Spritz
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:29

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Spritz »

Triina kirjoitti: ^Ja etenkin korkin toimivuus kiinnostaisi, Headbangerin kanssa säätäminen saa savun nousemaan korvita.
Minä heitin Headbangerin vihaisena roskiin, kun se ei mistään yrityksistä huolimatta alkanut toimia. >:( Pari kertaa sain ainetta sieltä ulos, mutta silloin joko laitoin sitä liikaa ja tuli limaletti, tai sitten ei tuuheuttanut ainakaan yhtä hyvin kuin KMS. Yleensä Headbangerista ei kuitenkaan vaan tullut vahaa ollenkaan ulos. Niin ja se vielä, että Headbanger ei lähtenyt minulla normaalilla shampoopesulla pois! Ihmettelin, että mikä nyt on, kun Tigin shampoolla ei saa hiuksia puhtaaksi, mutta sitten tajusin, että ihana Headbanger se vaan siellä hiuksissa vielä "tuuheuttaa". Yöh, onneksi ei tuota enää tarvitse katsella.

KMS Paste Up Spray on sen sijaan tosi hyvä. Aluksi en oikein osannut käyttää, laitoin liian varovaisesti tai jotain, mutta nyt tuolla saa kyllä tosi kivasti tuuheutta, kun vaan reilusti suihkuttelee tyveen ympäri päätä. Silleen laitan, että nostelen aina hiuskasoja ja suihkutan sinne juuriin, niin että päällimmäiseksi jää aina hiuksia jossa ei ole tuota vahaa ja ne vahakerrokset ei näy ollenkaan. Onpas vaikea selittää. Mutta mielestäni siis tosi hyvä tuote varsinkin niille pitkähiuksille, jotka käy suihkussa iltaisin ja aamulla on saatava kuivaan tukkaan tuuheutta.
Olisiko mitään kalliimpaa? :)
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja sadelma »

^Kiitti kommentista! Pitää sitten varmaan ottaa riski ja kokeilla. :) Eihän sitä muuten tiedä miten tässä päässä toimii.
Mulla on menossa toinen pullo Headbangeria ja se on kyllä onneksi toiminut ihan loistavasti. Nyt pullo alkaa olemaan vähän tukkoinen, kun aineesta on käytetty yli puolet.. Laitan Headbangeria juuri tuolla tavalla hiuksia nostellen ja suihkuttaen ainetta juuriin. Joskus saatan vähän suihkauttaa päällimmäisiin hiuksiinkin. Tosi harvoin tulee liimaletti.

Lookfantasticissa molemmat tuotteet oli muistaakseni samanhintaisiakin, joten kaikin puolin samanlaisilta tuotteilta vaikuttaa. Mutta jos pullo toimii Paste Upissa paremmin niin se on aina plussaa.
1bFii
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Voin myös kehua tuosta KMS:n Paste Up Sprayta, mulla on sekä tuo että Headbanger ja molemmista tykkään. Headbangerin suutin ei ole ainakaan vielä tukkeutunut mulla mutta eipä ole ollut mitään ongelmaa Paste Upinkaan kanssa.  Hyvin samaa mieltä olen Spritzin kanssa, teen myös niin että nostelen hiuksia ja suihkutan tuota Paste Upia (kuten Headbangeriakin) etenkin juuriin joka puolelle ja lopuksi myös vähän päälle. Tuuheuttaa kivasti, hyvä käyttää aamulla kuivaan tukkaan kun on pitkähiuksinen ja haluaa aamulla helpon muotoilun, kuten Spritzkin totesi. Tuota saa suihkia aika reilusti ilman mitään lähmäisyyden tunnetta mistä plussaa, tuon suihku on myös hyvä vahva ja tasainen. Tämä Paste Up on ehkä vähän pitävämpi kuin Headbanger mistä myös tykkään, ilmeisesti tuon takia myös tuuheuttaa paremmin. Tätä ostan uudestaankin kunhan joskus loppuu. Kannattaa kyllä kokeilla jos haluaa Headbangerin tapaisen tuotteen! :)
Viimeksi muokannut Hunajapupu, 10 Tammi 2007, 09:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
viceversa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1004
Liittynyt: 19 Marras 2006, 19:36

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja viceversa »

Sorruin heräteostamaan Hairstoren alesta KMS:n Color Vitality-hoitosuihkeen ja Daily Fixx Strenghtenin Treatment-rakennepaikkaajan, kun olivat -40%. Normaalihintaisina olisivat varmaan jääneet hyllyyn..

Näin ensimmäisen kokeilukerran perusteella tuo Daily Fixx vaikuttaa ihan loistokamalta mun ohueen tukkaan. Hiukset jäivät ihan selviksi ja pehmeiksi, myös tuuheutta tuli selvästi lisää.
Color Vitalitystäkään ei mitään pahaa sanottavaa, eli  ihan hutiostoksia nämä eivät olleet  :)
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Ovatko Texture Blast ja Paste Up Spray molemmat tuuheuttavia? Mitä eroa noilla niinku on?
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Texture blast on ihan nestemäinen, voi käyttää föönauksen alla, piippareiden alla, kuivaan tai kosteaan hiukseen jne...Paste up taas on suihkutettava vaha, käsittääkseni lähinnä kuiviin hiuksiin tarkoitettu.
Hang out the chick habit
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Spritz kirjoitti: Mutta mielestäni siis tosi hyvä tuote varsinkin niille pitkähiuksille, jotka käy suihkussa iltaisin ja aamulla on saatava kuivaan tukkaan tuuheutta.
Kuulostaapa muuten just mun kaipaamalta tuotteelta..! Tuuheutta ilman fööniä = me likes. Taitaapa mennä hankintalistalle tuo Paste Up spray. Vedättekö te muuten vielä harjalla/kammalla niitä päällimmäisiä hiuksia että tulee tasainen kuontalo vai onko t***a ihan suihkimalla hyvä?
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Itse yleensä vain suihkin, mutta jos hiukset on kovin pörrössä jo alun alkujaan niin sitten tietty pelkästään suihkimalla saattaa tulla liiankin pörrölook. Kyllähän niitä päällimmäisiä hiuksia siis voi halutessaan tasoitella harjalla kevyesti jos tarvetta on, itselläni ei ole ollut vielä tähän mennessä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Miltäs Paste Up Spray muuten tuoksuu? Olen kyllä jo päättänyt kokeilla sitä seuraavaksi..  ;) Pitää vaan käytellä Headbanger ensin loppuun.
1bFii
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Tänään kokeilin KMS:än Curl Up shampoota ja hoitista. Ihan hyvältä tuntuivat. En nyt järin ihastunut, mutten vihastunutkaan. Ihan "normaalin" oloinen tukka tuli, ei mitään erikoista, ei kihartunut sen kummemmin kuin normaalistikkaan, vähän kevyt ja höttöisä, mutta ihan kohtuu pehmeä jne. Tuli vähän mieleen Tigin Moisture Maniacit, joilla mun tukasta tulee kyllä vähän parempi ehkä.
Tuoksu mieto, ei jäänyt edes mieleen millainen. Koostumukset mukavan paksuja ja riittoisan oloisia.
Jäi kuitenkin sen verran positiivinen mielikuva näistä, että olisi kiva kokeilla noita toistekkin ja muitakin tuotteita KMS -sarjalta!
Harmi kun noiden Inciä ei ollut tuolla inci ketjussa. NekoNeko, jaksaisitko näpytellä incit ? Kiitos :) .
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Nyt ne on näpytelty inci ketjuihin, ei muuta kun lukemaan ja ihastelemaan! Kuinka pitkään pidit naamiota, kata? Mä olen pitänyt shampootakin melkein viisi minuuttia päässä, tuntuu että se pehmentää ihanasti. Enkä mäkään ole huomannut kihartumisen lisääntymistä, mutta ne hoitaa täydellisesti :)
Hang out the chick habit
Vastaa Viestiin