KMS-tuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Onko foorumilaisia kokemuksia Kms-sarjasta? Ostin taannoin tuon Color vitality -hoitoaineen, ja täytyy sanoa, että se on yksi parhaimmista hoitoaineista, mitä vastaan on tullut. Tekee ihanan sileäksi, kiiltäväksi ja pehmeäksi ja hiukset pysyvät puhtaana ja helposti harjattavana ainakin kaksi päivää pesusta. Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia tästä sarjasta, kannattaako kokeilla muitakin sarjan tuotteita.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Kokemuksia löytyy AMP-volume reconstructor-hoitoaineesta. Tuoksuu hedelmäkarkeille, ja ihmeen hyvä hoitoteho on aineessa, noin tuuheuttavaksi tuotteeksi. Tukasta tulee paksun ja jämäkän oloinen, mutta silti pehmeä. Aika samanoloista ainetta kuin Simin energymask.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Kuukunen kirjoitti: Kokemuksia löytyy AMP-volume reconstructor-hoitoaineesta. Tuoksuu hedelmäkarkeille, ja ihmeen hyvä hoitoteho on aineessa, noin tuuheuttavaksi tuotteeksi. Tukasta tulee paksun ja jämäkän oloinen, mutta silti pehmeä. Aika samanoloista ainetta kuin Simin energymask.
Mulla on tuota samaista AMP Volume hoitoainetta ja tekee tosiaan sileiksi ja pehmeiksi hiukset, mikä on tosi yllättävää juuri kuin tuuheuttavasta on kyse. Tykkään ihan hurjasti! Varmasti ostan tältä sarjalta jotain muutakin, niin hyvää tuo hoitoaine ollut.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Todia »

Kuukunen kirjoitti: Kokemuksia löytyy AMP-volume reconstructor-hoitoaineesta. Tuoksuu hedelmäkarkeille, ja ihmeen hyvä hoitoteho on aineessa, noin tuuheuttavaksi tuotteeksi. Tukasta tulee paksun ja jämäkän oloinen, mutta silti pehmeä. Aika samanoloista ainetta kuin Simin energymask.
tuota minullakin on. löysin outletista aikoinaan niin tosi hyvään hintaan litran. ;D en ymmärrä, miten niitä siellä myytiin niin edullisesti. mutta tosiaan, itse olen luullut, että tuo on tehis. joka tapauksessa ihan hyvä tuote, inci on aika yksinkertainen, mutta tehoja löytyy ihan riittävästi ainakin tähän päähän.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
nanai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 374
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 08:11

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja nanai »

Minulla on samantapaisia kokemuksia Reconstruct-hoitoaineesta kuin muilla. Hoitsikka on hyväntuoksuinen, tuuheuttava, mutta tekee samalla hiuksista pehmeät. En ehkä maksaisi siitä 20 €, mutta jos halvemmalla saa niin kannattaa kyllä ostaa.

Omistan myös KMS:n värjätyille hiuksille tarkoitettun shampoon ja hoitoaineen. Shampoo vaahtoa hyvin, muttei pese hiuksia narskuviksi.Hiuksista tulee pehmeät, kiiltävät ja ne pysyvät puhtaina kauan. Sh tuoksuu raikkaalle ananakselle. Hoitoaine on myös todella pehmentävä ja kiiltoa antava. Sekä sh että hoitis tekevät hiuksista hieman muovisen tuntuiset, siis hyvällä tavalla.
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break
Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Bembo »

Mulla taas on KMS tuotteista lähinnä negatiivista kokemusta. Mulla oli tarjouksesta ostettua thickening cremeä, ei siis sitä hoitista vaan jotakin tuuheuttavan muotoilutuotteen ja hoitoaineen väliltä. Se kyllä siloittaa takut hetkessä mutta ohuet hiukset jäävät lätsähtäneiksi vaikka kuinka vähän laittaisi eikä sitä tosiaan paljoa tarvitakaan. Myös haju oli inha. Liekö jotain varastossa vanhentunutta sitten...samoin tuuheuttava muotoiluvaahto oli pettymys. Teki hiukset korpuksi ja tikkuiseksi eikä tuuheuttava vaikutuskaan pysynyt kauan.
shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja shivaree »

KMS-syväputsari löytyy. Liian voimakas ainakin miun tukalle, Pantenekin oli parempi.
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Bambi »

Mä sain joskus jonkun KMS hoitiksen tilaajalahjaksi kun tilasin tuotteita storelta, muistaakseni se oli joku Color vital hoitoaine, mutta en löytänyt sitä enää storella kaupattavien KMS-tuotteiden joukosta, poistunut tuote?

Hoitoaine oli muuten ihan hyvä, selvitti ja teki hiukset pehmeiksi, mutta tuntui että se imeytyi hiuksiin ja sitä olisi pitänyt läträtä ihan jumalattomasti joka kerta, annoin sen sitten eteenpäin äidilleni.

Tuon kokemuksen myötä en siis kuitenkaan vakuuttunut KMS-sarjasta, enkä ole muita tuotteita kokeillut.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Ostin itse tuon color vitality hoitoaineen 2 kk sitten, ettei se kovin vanhaa voi olla....
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Tuoreimmassa Pinnissä Sanna Furu kehuu KMS:n Texture Blast -tyvikohotinta salaiseksi aseekseen. Se on voimakaspitoinen, mutta muuten kevyenoloinen ALKOHOLITON ja SILIKONITON neste, joka tuoksuu omena-jasmiinilta KMS:n nettisivujen mukaan. Olen käyttänyt tuotetta nyt muutaman päivän ja ainakin toistaiseksi olen oikein tyytyväinen.
Viimeksi muokannut Marylee, 14 Helmi 2006, 17:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja sipe »

Tuo texture blast on myös yksi mun suosikkituotteista, eikä pelkästään tuon tuoksun vuoksi...

Sopisi varmaan aika mainiosti sellaiselle, jolla on lasimainen tukka. Tuo nimittäin aika lailla karheutta ja rakennetta ilman alkoholia.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Euphoria

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Eli Texture Blast siirtyy hankintalistalleni. Kuulostaa nimittäin unelmatuotteelta.
Tiusku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 15:20

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Tiusku »

Mulla myös kokemuksia Color Vitality -shampoosta ja hoitiksesta. En kyllä kehuisi ihan yhtä vuolaasti kuin Kikka; tuntuivat aika "huituloilta" tähän päähän. Ehkä vain tykkään silikonisemmista tuotteista. Tuoksu on kyllä kiva (ananas) ja shampoo on mukavan vaahtoavaa ja pesevää.

Multa löytyy myös KMS:n hopeashampoo, joka tekee aika koppuraksi (niin kuin kai melkein kaikki hopeashampoot?), ja haju on niin järkky etten ole paljon kärsinyt käyttää! Tuo haisee semmoiselle halvalle kukkais-dödölle tms., ja haju jää vielä hiuksiin aika äkäiseen!
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett
Lintunen
Haiven
Haiven
Viestit: 32
Liittynyt: 03 Maalis 2006, 18:09

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Lintunen »

Ostin outletista vitosella amplifying sprayn, joka haisee tosi pahalle ja tekee hiukset aika tahmaseksi. Kyllähän se tuntuu tuuheuttavan, varsinkin tupeeratteassa (ei ymmärrä miten kirjoitetaan??? :D), mutta en taida oikein osata laittaa sitä oikein..?
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: KMS-tuotteet

Viesti Kirjoittaja Chaos »

taika kirjoitti: Ostin outletista vitosella amplifying sprayn, joka haisee tosi pahalle ja tekee hiukset aika tahmaseksi. Kyllähän se tuntuu tuuheuttavan, varsinkin tupeeratteassa (ei ymmärrä miten kirjoitetaan??? :D), mutta en taida oikein osata laittaa sitä oikein..?
Tarkoitatko siis KMS:n spraytä?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Vastaa Viestiin