Hiusten kerroksittain leikkaaminen

Leikkaukset sekä kampaukset
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Pistän kuvaa kunhan löydän johdon jolla saan kuvat kamerasta koneelle.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja marenki »

Henriikka kirjoitti: Toisi kyllä varmasti enemmän mahdollisuuksia ja ehkä ilmettäkin.. Tällainen pituus kun mulla on alkaa olla aika raskas eikä oikein pysy millään jutuilla enää, mutta sitten taas, näyttääkö kerrostus enää tällaisessa hyvältä ilman taipuisuutta..
On tää vaikeeta.
No mullahan oli sama tilanne kuin sulla, hankkiuduin siitä tilanteesta eroon.  ;D Aluksi oli järkytys miten paljon tukkaa lähti (tästä on siis 2,5kk aikaa) mutta tukka keveni todella paljon, tukkaan tuli ilmettä, sitä voi laittaa/tupeerata/pörrötellä. Multa kerrostettiin paljon kerralla, kuten jo jossain olen aiemmin maininnut, lyhyimmistä osioista lähti yli 45cm kerralla... Olisi tietysti voinut harkita toiseenkin kertaan. :-\  Olen toisaalta nyt kateellinen pitkätukille, joilla se tukka on vyötärölle, mutta toisaalta olen helpottunut, mulla on helppo tukka.  :P

Niin ja mulla on siis suora tukka ja kyllä se minusta on hyvännäköinen.  8) Yöksi jos laittaa juuresten suosiman nutturatötsän päälaelle, niin saa halutessaan vähän feikattua taipuisuutta.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

^ Pistäpä linkkiä kuviin, jos sellaisia on. :) Tuo kuulostaa kyllä hyvältä, mutta tosiaan, epäilyttää niin paljon se sopivuus ja sitten se, että osaako kampaaja tehdä sen oikein eikä kyni mua, ja sitten tosiaan se että entä jos alkaa kaduttaa. ;D
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja marenki »

Mulla oli tarkoitus laittaa kuvia jo silloin kesäkuussa, mutta en saanut aikaiseksi.  ::) Jos saisin vähän väriä päähän laitettua tässä jonain päivänä, niin sitten ehkä... Enhän mie enää edes muista miten ne kuvat laitettiin, mutta kyllä ne ohjeet täältä jostain löytyy.

Kyllähän se alkaa kaduttamaan vähän heti kun ensimmäinen pitkätukka tulee vastaan, mutta sitten pitää muistella sitä, miten hankala se kokopitkä tukka oli.  ;) Ja sitten lopuksi päätetään kasvattaa tukkaa vähän lisää... :-[
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Mustikka kirjoitti:
Ihan malli.<3 Voi ku oliski nuin paljon hiuksia ja energiaa laittaa tukka nuin. :(
Eihän tuo ole mitenkään vaikea laittaa. Vähän vahaa sormen päihin, pöyhii ja hieman lakkaa päälle. :) Todella helppo ja nopea look.

Kuva poistettu lainauksesta. -Luomo-
Viimeksi muokannut Twinkley, 13 Heinä 2007, 13:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Mari0

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Mari0 »

Ihana tukka tosiaan. Miltä tuollainen leikkaus sitten näyttää "laittamattomana", eli mitä pitäisi kampaajalle sanoa että tuollaiseen lopputulokseen pääsisi? :)


Kuva poistettu lainauksesta. -Luomo-

Viimeksi muokannut Mari0, 13 Heinä 2007, 13:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

^ Jos tukassa on luonnonkiharaa, tukka näyttää aika paljon tuolta ilman laittamista, mutta joko sileämpänä tai pörröisempänä riippuen kiharuudesta.

Jos tukka on tikkusuora, se näyttää aika pitkälle tältä tai ainakin tämän tyyppiseltä.

Kuva
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Ja jos hiukset ovat sopivasti taipuisat, niin tuo malli näyttää laittamattomana siltä, että päältä tukka makaa päänahassa kiinni ja jokainen kerros (tai hius) töröttää ja pörröttää omaan suuntaansa vallattomasti.&nbsp; >:(
Riiggis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 316
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:17

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Riiggis »

Twinkley kirjoitti:
Mustikka kirjoitti: http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ason%20Lea

Ihan malli.<3 Voi ku oliski nuin paljon hiuksia ja energiaa laittaa tukka nuin. :(
Eihän tuo ole mitenkään vaikea laittaa. Vähän vahaa sormen päihin, pöyhii ja hieman lakkaa päälle. :) Todella helppo ja nopea look.
Miten vahaa pitäisi käyttää? Laitetaanko sitä juuriin vai mihin?&nbsp; ??? Oon yrittäny opetella sen käyttöä, mutta saan vaan likaisen ja rasvaisen näköisen tukan aikaiseksi...


Kuva poistettu lainauksesta. -Luomo-
Viimeksi muokannut Riiggis, 13 Heinä 2007, 13:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Riiggis, no minä ainakin laitan enimmäkseen sinne juuriin. Vahaa ei saa laittaa paljon, ihan vähän vain ja mielellään mattavahaa, niin ei tule likaisen näköistä niin helposti.&nbsp; :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Ja sekin auttaa että lämmittää sitä vahaa käsien välissä kunnolla.Eli hierotaan käsiä vastakkain kunnes vaha on lähes hävinnyt.
sweethoney

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja sweethoney »

olisko mitään sivua millä olis kuvia kerroksittain leikatuista hiuksista? :P
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Ice »

sweethoney kirjoitti: olisko mitään sivua millä olis kuvia kerroksittain leikatuista hiuksista? :P
melkein jokainen pitkän hiuksen kuva on kerroksittainen ;) eri asia on se, että vain voimakas kerrostus näkyy jollei ole pahemmin kerrostuksia katsellut

kannattaa tosiaan sitä mattavahaa, ja lämmittää toki niinkuin kaikki vahat, muistaen se että aloitetaan nuppineulanpään kokoisestä nököstä
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Luna »

En ole vielä kertaakaan käynyt kampaajalla joka osaisi leikata just sellaisen kerrostuksen ja etuhiukset kun tahdon, joten olen päättänyt että tästä lähtien käyn vain tasoittamassa ja kerrokset ym leikkaan itse. Etuhiukset leikkasin pari viikkoa sitten ja hieno tuli vaikka itse sanonkin, juuri sellainen kuin tahdon&nbsp; :) Kevyttä kerrostusta olen muihin hiuksiin suunnitellut, kun nykyään teen hiuksista hieman kiharat suoristuraudalla niin tulisi sitten selkeämpää kiharaa päälle kun olisi lyhyempää tukkaa.

Eli, miten on järkevintä toteuttaa teknisesti itse kerroksittain leikkaaminen? Ei siis selkeitä kerroksia vaan kevyitä lyhennettyjä hiuksia, jotka näkyy ennen kaikkea kihartaessa.
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Jadele »

noita peruukkeja ebayssa katselin (en etsi peruukkia) etsin mallia :)
Tässä omasta mielestäni aivan ihana

Toimimaton kuvalinkki poistettu. -Hunis
Viimeksi muokannut Jadele, 19 Marras 2007, 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin