Hiusten kerroksittain leikkaaminen

Leikkaukset sekä kampaukset
Fredrika

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Fredrika »

Mulla on ollut kevyttä kerrostusta jo useamman vuoden. En enää mistään hinnasta pitäisi tasapituisia hiuksia tällä tukalla.
Ego
Haiven
Haiven
Viestit: 49
Liittynyt: 22 Huhti 2006, 17:02

Rikottu leikkaus tai rikottu + kerrostettu

Viesti Kirjoittaja Ego »

Mietinpäs uutta mallia, jossa olisi rikottu latva. Muutaman jutun suhteen olen epävarma:

1. Onko useampia tapoja leikata hius rikotusti, vai pitäisikö tietää miten jyrkästi tms. rikotaan? En ole ennen ottanut, joten jos on olemassa useampia tapoja tekisin tämän suhteen mielellään tiedonhakua tai etsisin kuvan ennen kampaajalle menoa...

2. Näyttäisiköhän sellainen malli ohuisiin luonnonkihariin hiuksiin (joita usein suoristan) "paksummalta" jossa hiukset leikataan sekä rikotusti että kerrostetusti? Vai näyttäisiköhän suttuiselta...? Mallin pitäisi olla hyvän näköinen sekä suoristetuissa hiuksissa että luonnonkiharassa mallissa (jos en jaksa aina suoristaa, ja ihan vaihtelunkin kannalta...)

3. Tietäisikös joku sivustoa jolta löytyisi erilaisia rikottuja malleja, mie kun en ole löytänyt pitkänkään etsinnän tuloksena...  :-\

Yhdistin tänne. -Luomo-
Viimeksi muokannut Ego, 13 Heinä 2007, 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: luonnonkihara hieno, kuiva hius, oma väri maantienvaalea, tällä hetkellä raidoitettu eri vaalean sävyillä. Pituus leukaan asti. Kuiva päänahka...
blackcat85

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja blackcat85 »

Miltähän näyttää luonnonkihara tukka kerrostettuna? Oon jo pitkään halunnut jotain vaihtelua tylsiin hiuksiini.. Mut en haluaisi että mun pää muistuttaa palloa, kun tukka on kuitenkin tosi ilmava ja kiharainen.  ::)
rolla

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mä pidän sellaisesta pmmp laulajan tyylistä (se tumma tyttö). Niin, että tukka on kuohkeampi päältä ja latvat ohkaset.. eks sellaisia ollut paljon joskus menneinä vuosikymmeninä. Minä en suoria hiuksia kans ottais.

Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

blackcat kirjoitti: Miltähän näyttää luonnonkihara tukka kerrostettuna? Oon jo pitkään halunnut jotain vaihtelua tylsiin hiuksiini.. Mut en haluaisi että mun pää muistuttaa palloa, kun tukka on kuitenkin tosi ilmava ja kiharainen.  ::)
Mulla on sellainen mielikuva, että todella useat kiharatukkaiset leikkaavat kerroksittain tukkansa.
Tässä on joitain kuvia. Tuon ekan nappasin googlesta ja loput ovat ebaysta eri myyjiltä. Nuo on siis peruukkeja. Minusta peruukeissa näkyy vähän paremmin se malli kuin niissä "etsi hiusmalli"-sivuilla. Peruukeissa vain tuntuu olevan paljon enemmän hiuksia kuin mitä normaalisti päässä on, mutta kylläpä niillä hiusmalleillakin on lisähiuksia yms.

http://cgi.ebay.com/HOT-TWIRL-IT-New-20 ... dZViewItem


Toimimattomia linkkejä poistettu. -Hunis
Viimeksi muokannut Mustikka, 19 Marras 2007, 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
blackcat85

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja blackcat85 »

Tää on aivan ihana!


Tuossa vaan on suora otsis, mun hiukset ei oikein suorana pysy ilman rautaa.. Oon kyllä harkinnu sitä chi-suoristusta, mutta toi on niin ihanan näköinen että ehkä en näistä kiharoista luovukkaan! :D Pitääpä varmaan mennä kampaajalle tuon kuvan kanssa..  ;)

--

muoks: vai pitääköhän tilata vaan peruukki, ei ois ainakaan enää mitään hiusongelmia ;D

Toimimaton kuvalinkki poistettu. -Hunis
Viimeksi muokannut blackcat85, 19 Marras 2007, 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Mustikka »


Tässä on sama kiharampana ja kerrostetumpana.

Mieki haluan kiharat..

Toimimaton linkki poistettu. -Hunis
Viimeksi muokannut Mustikka, 19 Marras 2007, 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Ella

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Ella »

blackcat kirjoitti: Tää on aivan ihana!

Tuossa vaan on suora otsis, mun hiukset ei oikein suorana pysy ilman rautaa.. Oon kyllä harkinnu sitä chi-suoristusta, mutta toi on niin ihanan näköinen että ehkä en näistä kiharoista luovukkaan! :D Pitääpä varmaan mennä kampaajalle tuon kuvan kanssa..  ;)

--

muoks: vai pitääköhän tilata vaan peruukki, ei ois ainakaan enää mitään hiusongelmia ;D
Mulla tukka on tällä hetkellä tähän malliin leikattu. Hyvinä päivinä (kun en kampaile ja oio tukkaa liikaa) kiharat ovat tuollaiset ja tosiaankin, etutukka suoristusraudalla suoristettu. Pituutta vain saisi tulla vielä lisää noin 10-15 senttiä jotta pääsisi noihin mittoihin. Silloin taas ei tukka ehkä kiharru ihan noin nätisti. Hmm.. tuo kerrostaminen olisi kyllä aika mukava.... Mutta vaatii kyllä tässä päässä kiharanrohkaisijaa ym että se sitten näyttää hyvältä, muuten tulee vielä aikamoinen pörhö, etutukan suoristamatta jättäminen saa minut näyttämään ihan joltain oudolta hipiltä.
Viimeksi muokannut Ella, 19 Marras 2007, 13:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Mustikka kirjoitti: Itelle mie toivoisin jotain tällaista http://members.sparedollar.com/jennyhai ... sa613B.jpg
Pitää vain ensin kerätä rohkeutta.
Ohhon, mulla on tullu väärä linkki tähän. ;D En haikaile blondia kikkura tukkaa. tässä oikea linkki

Toimimaton linkki poistettu. -Hunis
Viimeksi muokannut Mustikka, 19 Marras 2007, 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
emi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:39

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja emi »

Omasta kokemuksesta kyllä voin sanoa että jos tradikaalia kerrostusta luonnonkiharaan meinaa tehdä, niin kannattaa tehdä se pikku hiljaa totutellen (joka kerralla ottaa vähän enemmän, jos vielä haluaa) ja katsoa miten oma hius suhtautuu, tuleeko mieleinen tulos. Jos siis on yhtään epävarma.
Itse en paljoa kerrallaan uskalla näille tehdä etteivät mene ihan hallitsemattomiksi. Kerran olen lyhyttä kerrostettua mallia kokeillut ja radikaalia sellaista ja EN KYLLÄ ENÄÄ IKINÄ SUOSTU MIHINKÄÄN YHTÄ ISOON MUUTOKSEEN :o
Siitä varmasti jäi ikuiset traumat :-X

Tällä hetkellä itselläni pitkä hieman kerrostettu edestä, päältä ja takaa. Tämä on se minun juttu :)

Tietysti se laittaminen on kaiken a ja o, pitää kokeilla erilaisia tapoja laittaa ja löytää se itselle sopiva, jos luonnonkiharaan haluaa jonkin erikoisen mallin leikkauttaa ja vielä saada näyttämään se mieluisalta.

Mutta mikäs siinä, jos rohkeutta riittää "hurjiinkin" leikkauksiin, niin kannattaa kerralla kokeilla, eipähän tarvitse miettiä sen pidempään sopiiko se omaan päähän vai ei ;)
Viimeksi muokannut emi, 13 Touko 2006, 17:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Kuva
http://www.ukhairdressers.com/style/ind ... ason%20Lea

Ihan malli.<3 Voi ku oliski nuin paljon hiuksia ja energiaa laittaa tukka nuin. :(
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Mulla on kans ollut kerrostetusti leikatut hiukset jo muutaman vuoden, kun vihdoinkin pitkällisten hiuskokeilujen jälkeen löysin mallin josta tykkään ja joka sopii mulle. Itseasiassa juuri tunti sitten tulin kampaajalta, kävin kampaajalla jolla en ollut koskaan ennen käynyt. Vähän jännitti, mutta kyseinen kampaaja oli oikein mukava ja ymmärsi samantien mitä haluan eikä lähtenyt kynimään hiuksiani ohuiksi kerrostetuiksi liuruiksi. Mulla on pitkät ja paksut hiukset, suht karkeat. Kerrostus on hyvin kevyt mutta kuitenkin toimiva (tuuheuttaa entisestään ja näyttää "elävältä"), kerroksia on oikeastaan yksi tai kaksi ja lyhemmät hiukset ovat vain muutaman sentin lyhemmät kuin nuo pisimmät hiukset. Ei siis ole yhtään tyhmää mennä pyytämään "vain paria kerrosta lisää"&nbsp; :) Edestä hiukset on kans kerrostetut, tai siis etummaiset hiukset eivät ole tasapitkät vaan edestä lyhimmät hiukset kasvojen sivuilla yltää n. nenän puoliväliin asti ja siitä sitten hiukset pitenevät asteittain. Tulipas muuten hyvä mieli kampaajalla kun sain kehuja siitä että hiuksilleni sopii pitkä malli niiden laadun ansiosta&nbsp; :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Te, joilla on kerrostetut hiukset! Onko kaikilla luonnonkiharaa tai -taipuisaa hiusta?
Iski tänään ajatus pienestä kerrostuksesta, mutta en ole ollenkaan varma näyttäisikö se kovinkaan hyvältä pitkässä mutta ihan suorassa tukassa. Pidän kyllä aika usein letillä yöt, eli vähän tulee lainetta, mutta sitten onkin ikävä jos ei näytäkään hyvältä.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Mulla on ihan suora tukka jossa kerrostusta.Kun tupeerra hieman pääliosaa niin lyhyet latvat rupeavat erottumaan hiusmassasta ja koulussa juuri sanottiin että kerrostus tuo paljon lisä kampaus mahdollisuuksia pitkiin hiuksiin koska tasapitkää on vaikea föönata,tupeerata jne...
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: hiusten kerroksittain leikkaaminen

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

^ Onkos sulla jossain kuvia tukasta? Olisi kiva nähdä. :)

Toisi kyllä varmasti enemmän mahdollisuuksia ja ehkä ilmettäkin.. Tällainen pituus kun mulla on alkaa olla aika raskas eikä oikein pysy millään jutuilla enää, mutta sitten taas, näyttääkö kerrostus enää tällaisessa hyvältä ilman taipuisuutta..
On tää vaikeeta.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Vastaa Viestiin