Kuinka usein käyt kampaajalla?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käyt kampaajalla?

Kerran viikossa
0
Ei ääniä
Kerran kahdessa viikossa
1
0%
Kerran kuukaudessa
20
6%
Kerran kahdessa kuukaudessa
50
14%
Kerran kolmessa kuukaudessa
75
21%
Kerran puolessa vuodessa
94
26%
Kerran vuodessa
30
8%
Kerran kahdessa vuodessa
19
5%
En käy kampaajalla
68
19%
 
Ääniä yhteensä: 357

Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Mai »

Mä vaihdoin ääneni nyt sitten että kerran vuodessa koska niin olen nyt tehnyt ja voisin kuvitella tekeväni tulevaisuudessakin, vähän niinkuin vaikka vuositarkistus jos ei muuta vaikka nyt onkin ollut positiivisia kokemuksia kun olen saanut tehtyä tukalle jotain uutta, piristää mieltä ja ilmettä.  :)
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
marsuzioni

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja marsuzioni »

nyt oon ottanu parturissa käynnin vähemmän tavaksi kasvatusoperaation takia, ja ihan rahan menon takia. Ennen kävin joka kuukausi tuhlaamassa parturiin sen 90-130e. Nyt pyrin vähentämään näitä käyntejä kolmen kuukauden välille. Ellen sen jälkeen jopa puolen vuoden välein jos saadaan ensi kerralla väri omaa väriäni tarpeeksi lähelle jossa juurikasvu ei haittaa
-JI-

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja -JI- »

Käyn kampaajalla noin kaksi kertaa vuodessa.Viimeiksi kävin heinäkuussa ja leikkautin otsiksen, nyt otsista ei enää ole, kasvanut pois.
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Mindie »

Tein vastauksen strategisen vaihdon jälleen kerran :) Nykyään kun minulla on otsis, tulee sitä leikata 3-4 viikon välein, ja siksi ääni kerran kuussa. Muuta hiuksistoa leikkautan sitten noin 3 kuukauden välein.
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
itachi

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja itachi »

Olen käynyt kampaajalla kerran (2010), enkä sen jälkeen edes harkinnut, joten tästä valikoimasta vastasin "En käy kampaajalla". En ollut reissun tuloksiin tyytyväinen ja leikatun mallin pitkällisen poiskasvattelun jälkeen ei tehnyt mieli mennä uudestaan kokeilemaan onnea.

Periaatteessa voisin käydä kampaajalla tasaamassa latvoja ja otsatukkaa, mutta homma hoituu kotona tai sukulaisissa piipahtaessakin. Omanvärisyys ja "tylsän muotoisuus" mahdollistavat kampaajattomuuden :D

Edit. Muutin vastaustani. Käyntivälin tulisi olla nykytukalla pari kuukautta. Todellisia kampaajakäyntejä on silti harvemmin, sillä välillä tutut voivat leikata tukkaa ja välillä kituutan kolmekin kuukautta samalla tukalla.
Viimeksi muokannut itachi, 24 Loka 2015, 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Fishbones
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 08 Maalis 2010, 20:24

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Fishbones »

En käy kampaajalla lainkaan. Tai no, nyt on tiedossa kampaaja-opiskelijalla käyntiä koulujuttujen nimissä (yksi kerta takana, kaksi ensi viikolla). Mutta ihan omasta halustani en ole mennyt vuoden 2011 syksyn jälkeen.
Pari kertaa käynyt mielessä käynti, mutta aina on lykkääntynyt tai olen saanut itse hoidettua homman. Leikkaan kuitenkin nykyisin hiukseni itse, enkä värjää niin kampaajalle ei ole syytä mennä. Virheitähän itse leikatessa tulee tehtyä, mutta niistä voin syyttää ainoastaan itseäni.
rockabillykhaleesi

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja rockabillykhaleesi »

Viime vuosina olen käynyt aika tasaisesti kaksi kertaa vuodessa, mutta tilanne todennäköisesti muuttuu nyt kun leikkautin skarpin polkkatukan ja opiskelen parturi-kampaajaksi. Hiusmalli todennäköisesti vaatii leikkelyä useammin kuin ennen, mutta ihan oikealla kampaajalla ei välttämättä tarvitse käydä ollenkaan, kunhan meille vaan opetetaan kuinka tällaista polkkatukkaa leikataan :D Rahatilanteen salliessa haluan kuitenkin käydä kampaajalla aina silloin tällöin, koska onhan se ihan erilaista luksusta kuin luokkakavereiden kanssa väkertäminen koulun tiloissa.
ainokainen

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

5-6 viikon välein. Tyvikasvun vaalennus, koko hiusten sävytys, Olaplex ja latvojen tasoitus. 200€ laaki.  :3
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Mir »

Vaihdoin ääneni myös, nykyisin käyn noin kahden kuukauden välein leikkauttamassa tätä reuhkaa muotoonsa. ;D Ihanaa luksusta!
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

En käy kampaajalla. Kampaajakäyntien välissä tuli itse trimmattua nykyään poiskasvatettua otsatukkaa, ja huomasin olevani yhtä tyytyväinen ellen tyytyväisempi itse leikattuun. Niin rohkaistuin leikkaamaan koko hiuksistoa. 2011 lopetin värjäämisenkin kampaajalla kevyt/kestoväreillä allergiaoireiden takia eikä sitten ollut enää mitään syytä käydä.

Kesästä 2014 alkaen olen värjännyt itse hennalla hiukseni. Leikkaaminen on hauskaa ajanvietettä, mutta olen n. viimeiset 3 vuotta pakosta opetellut pysyttelemään erossa saksista, sillä haluan kokea pitkätkin hiukset. Vieroitus on onnistunut, en enää leikkaa kuin satunnaisia kaksihaaraisia, joita löytyy yhä harvemmin vaikka hiukseni ovat pidemmät kuin koskaan, kiitos juurikasvun.&nbsp; :ts
syreeni
Haiven
Haiven
Viestit: 23
Liittynyt: 16 Tammi 2015, 21:45

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja syreeni »

Käyn kampaajalla tosi harvoin, vain silloin kun haluan raitoja. Yleensä leikkaan ja värjään itse.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Olen viimeksi käynyt kampaajalla 8 vuotta sitten. Oli vain niin monta huonoa kokemusta, että en halunnut kampaajien enää koskevan tukkaan :(


Haluaisin kyllä, mutta sitten kitsastelen aina ja säästän rahaa kun en mene. Nyt on kyllä vakaasti suunnitteilla että syksyllä menen kampaajalle ja leikkautan reippaasti lyhyemmäksi ja haluaisin samalla jonkin tyylikkään leikkauksen.
marja
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 67
Liittynyt: 04 Helmi 2016, 09:15

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja marja »

Tosi harvoin tulee käytyä. Joulukuussa kävin pätkäisemässä huonot värjätyt latvat pois. Sitä ennen käynti on tainnut olla ala-asteella elikkäs varmaan joku reilu 15 vuotta sitten. On kanssa ollut tosi paljon huonoja kokemuksia kampaajista, joten eipä ole pahemmin kiinnostanut sinne mennä. Olen nyt ajatellut, että alkaisin tasoittamaan latvoja tasaisin väliajoin kampaajalla (jos vaan viitsin). Jäi nimittäin aika p*ska maku suuhun tuosta joulukuunkin käynnistä. En ollut varannut aikaa, sillä kyseiseen kampaamoon voi mennä ihan aikaa varaamatta. Siinä oli neljä kampaajaa nojailemassa tiskiin ja näin myös varausvihkosta ettei kellään ollut edes tulossa asiakasta juuri silloin. Siinä ne kaikki sitten venkoilivat kuka tulee tasoittamaan latvani, kunnes joku sanoi viimein "no mä voin sitten ottaa". Ymmärrän kyllä ettei latvojen tasoittaminen ole sitä kaikista mieluisinta hommaa, mutta ei sitä nyt tarvitse asiakkaan edessä venkoilla.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja elly »

Mulla on tällä hetkellä sellainen jämpti kerran vuodessa -tahti. :D Aloin ihmetellä keväällä miksi hiusmallistani ei ole enää tietoakaan, mutta eihän tuo ole ihmekään jos tukka on kasvanut 15 cm edellisestä kampaamokäynnistä. Otan siis projektiksi käydä useammin kampaajalla ja saapahan kivan hiusmallin lisäksi tuettua suomalaisia palveluita. :)
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Viesti Kirjoittaja naapio »

Yleensä käyn ennen jotain isompaa lomamatkaa eli puolen vuoden välein. Viimeksi kävin eilen ja sitä edellisen kerran maaliskuussa. Ainakin 10 senttiä leikattiin pois eli vanhasta mallista ei ollut kuin muisto jäljellä. Nyt on taas pitkähkö polkka.
Raitoja käpälään!
Vastaa Viestiin