Tietoa klipsijatkoja himoaville

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^ Kiitos noin vähän ajattelinkin  :) Vaikka suoravärillä omaa väriä pidänkin yllä niin kyllä se siltikkin varmaan erottuisi.

Pitää vielä katsella, kun omaa tukkaa pitää oletettavasti niiden kanssa suoristaa  :P Että ei ole oma tukka kihara ja pidennys sitten suora.
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Lila »

Klipsijatkoja halajaville ostopaikkavinkki. Tilasin vaaleita jatkoja värjäyskokeiluja varten eBay myyjältä clip-hair2009. Odotukset eivät olleet korkealla vaikka myyjä mainosti hiusta remy-laatuiseksi - hinta oli niin halpa. No, paketti pöksähti kotiin tänään - ja nämä klipsit hakkaavat kyllä Hairtraden jatkeet kaikin puolin. Hiuslaatu tuntuu erinomaiselta. Ensiksi katsoin, että klipsit ovat turhan suuria, mutta itse asiassa kaikkineen hiusnauhan pää on litteämpi ja huomaamattomampi päässä kuin Hairtraden nauhoissa. Ja iso klipsi tuntuu tosi jämäkältä päässä.

Paketin mukana tuli kortti, jossa linkki valmistajan omaan kauppaan: http://www.zxhair.com/

Hinnat ovat tuolla vieläkin edullisemmat, ja maksaminen lienee PayPalin kautta varsin turvallista.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Mä oon ajatellut, että hankkisin clipsit häitäni varten, jotta saisin muhkeamman ja vähän pidemmän tukan siksi päiväksi. Oon aina vastustanut kaikenlaisia pidennyksiä koska se on musta huijaamista... Oon nyt päättänyt, että nuo clipsit voin vielä hyväksyä.  :D

Mutta mistä mä löytäisin tarpeeksi pitkät? Mun oma tukka on nyt 76 cm ja kesällä toivottavasti vielä vähän pidempi. Pitääkö mun vaan askarrella itse vai löytyykö mistään edes 80 cm clipsipidennyksiä? Olen selaillut nyt useamman nettikaupan läpi enkä löydä kuin maksimissaan 60 cm pitkiä :(
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Otathan huomioon että klipsit tulevat suht alas/ keskelle päätä ja olet mitannut omat hiukset kai hiusrajasta/ jakauksesta. Jos laitata niskaasi mittanauhan ja katsot missä menee 60 cm, niin aika pitkä merenneitotukkahan se jo on  :)
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Ahaa, hyvä pointti! Ei tullut edes ajateltua että enhän mä nyt ihan päälaelle niitä klipsejä laita :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
sannaofia

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja sannaofia »

Lila kirjoitti: Klipsijatkoja halajaville ostopaikkavinkki. Tilasin vaaleita jatkoja värjäyskokeiluja varten eBay myyjältä clip-hair2009. Odotukset eivät olleet korkealla vaikka myyjä mainosti hiusta remy-laatuiseksi - hinta oli niin halpa. No, paketti pöksähti kotiin tänään - ja nämä klipsit hakkaavat kyllä Hairtraden jatkeet kaikin puolin. Hiuslaatu tuntuu erinomaiselta. Ensiksi katsoin, että klipsit ovat turhan suuria, mutta itse asiassa kaikkineen hiusnauhan pää on litteämpi ja huomaamattomampi päässä kuin Hairtraden nauhoissa. Ja iso klipsi tuntuu tosi jämäkältä päässä.

Paketin mukana tuli kortti, jossa linkki valmistajan omaan kauppaan: http://www.zxhair.com/

Hinnat ovat tuolla vieläkin edullisemmat, ja maksaminen lienee PayPalin kautta varsin turvallista.
Kiitos vinkistä! Pistin tilaukseen! Kauanko sinulla kesti, että sait hiukset? Menikö tuo arvioitu 15-20 päivää vai kauemmin? Nimimerkillä Malttamaton ;)
anko

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja anko »

sannaofia kirjoitti:
Lila kirjoitti: Klipsijatkoja halajaville ostopaikkavinkki. Tilasin vaaleita jatkoja värjäyskokeiluja varten eBay myyjältä clip-hair2009. Odotukset eivät olleet korkealla vaikka myyjä mainosti hiusta remy-laatuiseksi - hinta oli niin halpa. No, paketti pöksähti kotiin tänään - ja nämä klipsit hakkaavat kyllä Hairtraden jatkeet kaikin puolin. Hiuslaatu tuntuu erinomaiselta. Ensiksi katsoin, että klipsit ovat turhan suuria, mutta itse asiassa kaikkineen hiusnauhan pää on litteämpi ja huomaamattomampi päässä kuin Hairtraden nauhoissa. Ja iso klipsi tuntuu tosi jämäkältä päässä.

Paketin mukana tuli kortti, jossa linkki valmistajan omaan kauppaan: http://www.zxhair.com/

Hinnat ovat tuolla vieläkin edullisemmat, ja maksaminen lienee PayPalin kautta varsin turvallista.
Kiitos vinkistä! Pistin tilaukseen! Kauanko sinulla kesti, että sait hiukset? Menikö tuo arvioitu 15-20 päivää vai kauemmin? Nimimerkillä Malttamaton ;)
Itse tilasin tuolta myös (kiitos vain vinkistä!). Tilasin 10.3 ja seuraavana päivänä tuli tieto että paketti on lähetetty. Tänään sain sitten saapumisilmoituksen postista. Vielä en ole kerennyt pakettia hakemaan, mutta huomenna varmaan tulee jo sitten jatkoja testailtuakin.
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Tilasin tuolta Lilan mainitsemasta paikasta 20" 100 g vaaleanruskeat klipsijatkot. Kiitos vinkistä! Mistä saisi kullanvaaleita klipsiraitoja edullisesti? Yritin pikaisesti ebayssa hakea, mutta ei osunut silmään.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Olen tässä nyt jonkun aikaa miettinyt, laittaisinko tilauksen menemään hairtradeen...  ::) Omat hiukset lyheni kampaajalla viimeksi vähän liiaksikin, ja uskoisin noiden pidennysten näyttävän ihan makeilta. Jokseenkin vaan epäilyttää omat taitoni niiden laittamisessa tai se, että lopputulos olisikin jotenkin todella selkeästi feikin näköinen.  :P
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
lines

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja lines »

Ajattelin kans ostaa tuolta ebaysta myyjältä clip-hair2009. Mukava kokeilla näin aluksi halvemmilla. Onko ihan totta että ei ole postikuluja??  0_0 Kertokaa mulle miten aitoja hiuksia voidaan myydä noin halvalla! Mutta jos tekin olette ne hyväksi havainneet, luotan siihen.  ;)
Toisiaan, minähän olen kasvattamassa lyhyitä hiuksiani ja siksi noita klipsejä kattelen, että sais vaan mahd. äkkiä pitkän tukan. Onko ihan tyhmän näköinen laittaa lyhyeen tukkaan tuollaiset clip-on-pidennykset? Kun täällähän näyttää vain pitkähiuksiset käyttävän noita. Niskasta tukka on tosiaan about 6 senttiä pitkä eli on vaarana sekin että eivät pysy noin lyhyessä.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Mena »

^ Riippuu ihan siitä miten paljon sun oma malli on kerrostettu. Ja voithan sä kerrostaa niitä jatkeitakin. :) On totta ettei tule postikuluja, ne on jo tossa hinnassa ja Kiinassa taitaa olla vähän eri hintaiset nuo postikulut muutenkin. Ja kun ne tulee suoraan sieltä ilman välikäsiä niin on edullista. Toimitusaika tosin on sen 2-8 viikkoa...  ::) Hiusten laatu ei ole mitään priimaa, mutta clip-oneihin varmasti riittävää.
lines

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja lines »

Niin, saattaa olla ettei näytä hirveän luonnolliselta mutta saattaa olla että näyttää. Kokeilemalla näkee. Muutenkin noita klipseja ajattelin leikata ku ei tuollaset 20" ihan inspaa. Ihmettelin että miten 20" 100 g on vain pari euroa kalliimpi kuin 18" 70 g kun vielä täysin samaa väriä ovat. Muutenkin kuvissa näyttää väri tosi eriltä vaikka sama värikoodi niissä on.
Pitää vaan tilata. Eihän niitä ole pakko pitää jos ei onnaa :)
Joku myi huuto.netissä varmaan ihan samoja klipsejä ja nekin tuli Kiinasta, makso puolet enemmän.
Nyt sitte hirvittää väri ja odotteluaika. En ymmärrä tavallaan kun sanotaan että voihan ne värjätä jos ei ole sopivat. Minulla ei ole värjätyt hiukset eikä siitä ole varmuutta että se väri olisi juuri sopiva ja oikea. Hirveänä kysymyksiä  ::)
Chloe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 524
Liittynyt: 30 Maalis 2007, 10:03

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Chloe »

Mä laitoin myös tilaukseen clip-onit tuolat ebaysta clip-hair2009 myyjältä. Ebayn kautta enemmän värivaihtoehtoja kuin nettikaupassa.Saa nähdä osuuko väri lähellekkään omaa väriä :D.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Mena »

Hitto, tuolla clip-on2009:llä ei ole mun sävyä myynnissä. Jouduin tyytymään Sunnydeal2008:n puljuun jossa 20" 70g pidennys maksoi 17£/n.28$. Mä siis tilasin tuon #30 värisen ja sävytän itse punaisella vaahtovärillä. Oma hius on pisimmät BSL ja lyhimmät just ja just hartioille, luulisin että tuo 70g riittää aivan mainiosti tuuhentamaan ja hieman pidentämään. Voi olla että jää ylikin, mulla on ompelupidennyksissä jäänyt 100g nauhasta 1/4 verran yli aina kun olen niin pienipäinen, ei mahdu kolmatta kerrosta. :D Ajattelin noiden pidennysten kanssa tehdä niin että ompelen kaksi samanmittaista osiota kimppaan että tulee tuplanauha, kun en varmaan mitenkään saa kuin max 3 riviä sijoitettua päähän ilman että ne kiinnitykset näkyy.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Minäkin nyt katselin Ebaystä enemmän nyt noita pidennyksiä, kun mustaan tukkaan saa helpommin. Riittääkö seitsemän kappaleen paketti koko päähän? Hakiessani löysin kahdenlaista mustaa jet black ja off black. Onko noilla mitä eroa? Toinen on sinimusta?

Edit: Pituudeksi ajattelin 15, koska olen todella lyhyt ihminen niin todella pitkät hiukset näyttävät hassulle.
Viimeksi muokannut Sinimusta, 06 Touko 2011, 10:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin