Tietoa klipsijatkoja himoaville

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Arrakki kirjoitti: Lähetin juuri Hairiumiin sähköpostilla kysymyksen, että milloin niitä klipsilisäkkeitä oikein tulee. Kun en jaksaisi enää odottaa, kun olen saanut päähäni, että ne ratkaisevat kaikki hiusmurheeni.
Ja tänään sain tälläisen vastauksen:

Hei!

Klipsilisäkkeet päivitettään kevään aikana, kun saamme uudet tarkemmat
kuvat tuotteista ja eri pituuksista. Voit kysellä tuoteesta lisää
puhelimitse ja tehdä tilauksen jos haluamasi sävy löytyy.

Terveisin

Asiakaspalvelu
Hairium Oy
Väinönkatu 26, Väinönkeskus
40100 Jyväskylä

www.hairium.com
sales@hairium.com
puh. 014 619 760
fax. 014 619 762



Ymmärtäisin ton niin, että lisäkkeitä olisi siis jo saatavilla, vaikka nettisivuilla ei vielä näy.
1bFi
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Efva »

Mirre kirjoitti: Voi ärh... yritin tilata tuolta Afroditesta (hiustukku.fi) niitä klipsejä ja luulin jo onnistuneenikin, mutta sitten tuli meiliä, että ne on loppu eikä niitä saada lisää.  :-\ Mistäs niitä nyt sitten löytyisi...
Yesh, niitä oli sittenkin! Nettisivujen tilaussysteemissä oli vain ollut väärä tilauskoodi.

Sit tarttis vain hankkia sitä aitohiusnauhaa. En oo vain päättänyt vielä väriä - tosin täytynee mennä vähän senkin mukaan, mitä värejä siinä liikkeessä on, jonne aion mennä asioimaan. :) Punaista tai vaaleaa joka tapauksessa, tai sitten jotain siltä väliltä (raitoja siis ajattelin). Hmmm...

EDIT: Tänään hain postista nuo klipsit. Eivät kyllä ole samoja kuin firman nettisivuilla  :-\, puolet pienempiäkin eikä niissä ole sitä silikonireunaa, mutta toisaalta hintakin oli halvempi. Ja kyllä nuokin tuntuisivat päässä pysyvän... Värkkään nyt noihin niitä raitoja, en malta jättää hommaa sikseenkään. ;D
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

No nyt siellä Hairiumin sivuilla oli tällainen teksti:

TUOTEVALIKOIMA UUDISTUU, PÄIVITÄMME TUOTTEET LÄHIAIKOINA.

Hainhammasklipsillä kiinnitettävät Fabhair -lisäkkeet on valmistettu japanilaista alkuperää olevasta korkealaatuisesta ja kestävästä kuidusta. Tuotteen mukana saat pesu- ja hoitoohjeen.


Kuidusta? En mä kuitulisäkkeitä halua vaan aidot. Eiköhän niillä ole sitten tulossa aitohiuksesta klipsilisäkkeitä ollenkaan? En viittisi taas sähköposteilla sinne.
1bFi
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Efva »

Jatkan klipsiraitayksinpuhelua... ;D

Anyway: suuri kiitos teille, kun tutustutitte mut tuohon klipsisysteemiin! Värkkäilin tänään neljä raitaa + yhden leveämmän osion yhteensä 30 cm:stä punaista aitohiusnauhaa. Suurin vaiva oli oikeastaan hiusten leikkaamisessa sopivan pituisiksi, se meinasi olla vähän hankalaa.

Nyt tarttis vielä testata, että miten nuo raidat pysyvät menossa mukana esim. bilettämään lähtiessä. :)
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Kuva

Näitäkö sinä sieltä Afroditesta tilasit Mirre? (Älyttömän huonot nettisivut tolla firmalla, meni jo eilen siihen hermot.) Ja pitikö ne hiukset jotenkin ommella tohon? Vaatiiko taitoa? *Peukalo keskellä kämmentä* Mulla nimittäin olisi aitohiusnauhaa, josta ens hätään voisi kanssa värkätä jotain tuuhennusta, kun en saa mitään selvää tosta Hairiumin klipsilisäketilanteesta. Kerro myös, miten pysyvät päässä. Tee joku ultimate-testi niiden kanssa. Mossaa vaikka.
1bFi
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Efva »

Arrakki

Se tilausjuttu oli oikeastaan aika sekava... Tilasin siis juurikin noita klipsejä sieltä sivujen kautta. Sitten tuli meili, että valitettavasti klipsiraidat ovat loppu, eikä niitä saada lisää. Lähetin sitten takaisin meiliä, että varsinaisesti yritin kyllä tilata pelkkiä klipsejä. Sitten tuli vastaus, että heillä on nettisivuillaan väärä koodi ja että noita klipsejä kyllä on. No, sitten kun ne klipsit tulivat, niin totesin, että ne eivät kyllä ole noita kuvan klipsejä vaan pienempiä eikä niissä ole tuota silikoninauhaa. Olivat kyllä vastaavasti halvempiakin (jotain 2,30, kun alkuperäinen hinta oli ollut reilun kolmen euron luokkaa). En tiedä sitten, ovatko jo korjanneet sen koodin tuonne nettisivuille, olettaisin näin.

No, nämäkin klipsit tuntuvat toimivan oikein hyvin ja oikeastaan on parempikin, että ovat pienempiä ainakin tässä raitatarkoituksessa... Voi laittaa aika lähelle jakausta eikä silti näy helposti. :) Teen tosiaan tässä kohtapuoliin jotain moshaustestiä. ;D

Nauhan kiinnitys klipseihin oli tosi helppoa, ompelin vain ne ompelulangalla noista rei'istä nauhaan kiinni aika lujasti. Mullakin on aika lailla peukalo keskellä kämmentä, mutta sen helpompaa ei olisi voinut olla. :)



Ishamael
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 538
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:37

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Ishamael »

Se hainhammas hiuslisäke kuituhiuksella on ihan klassinen, iso irtolisäke joka ei siis ole tämä klipsipidennys systeemi.
Se juntataan vain yhteen kohtaan kiinni kuten irtoponinhäntä.  ;)

Ei ole ollut pahanhintaisia klipsejä, täällätä kävin kysymässä meidän alan tukusta, nimellä peruukin kiinnitys klipsit ne kulkevat.. 5€kappale  :o
Onneksi tuli ostettua loput 6 kpl hairstore outletistä 1€/kpl ja niissä oli karvat mukana, vaikkakin vihreät.

Se silikonilla varustettu on siinä mielessä parempi, että sen pito on paljon voimakkaampi, joten se soveltuu paremmin kokonaisen bauhan kiinittämiseen, ei ala valua vaikka painoa tulisikin. Mutta raitoihin nuo silikonittomat sopivat myös aivan hyvin.

Jos haluaa aivan ultimate kiinityksen noille, tupeeraa tyven ensin kunnolla ja lakkaa päälle, ja kiinittää vasta sitten, ei tipu eikä valu  ;)
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Kiitos sekä Mirre että Ishamael tiedoista. Kummankin tutkimani kotimaisen firman (Hairiumin ja Afroditen) nettisivujen kuvat ja tiedot ovat niin epäselviä, että ei niistä mitään selkoa saa. Tosiaan eivät ole hinnalla pilattuja mitkään irtoklipsit, joten voisihan niitä nyt ostaa ja kokeilla, kun se hiusnauha on jo kerran olemassa. Mulla vaan on niin ohuet hiukset, että pelkään, että sieltä näkyvät kaikki klipsit, olivat ne kuinka pienet hyvänsä.

Edit. En nyt taida tilata noita tuolta Afroditestä, jos niissä ei kerran ole sitä silikoniakaan. Täytyy nyt odotella pari viikkoa, että pääsee Turkuun tai Helsinkiin johonkin liikeeseen itse hypistelemään noita ja valitsemaan ihan näkemällä ne. Onkohan Hairlekiinissä, sen ainakin löytäisin.
Viimeksi muokannut Avena, 18 Maalis 2006, 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFi
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Efva »

Tässä kuva noista klipseistä - vasemmanpuoleinen on kampaamokaupasta ostamani tekohiusraita ja oikeanpuoleisessa raidassa on Afroditesta tilattu klipsi. Paristo on vain mittakaavaa antamassa, kun tästä firmasta ei löytynyt tulitikkuja ;D Meinasin myös laittaa kuvan raidoista paikoillaan, mutta sitten iski itsekritiikki, kun oma tukka näytti siinä niin sekaiselta sen Arrakin ehdottaman moshaustestin jälkeen. Hyvin pysyi muuten! ;D

Kuva

Noita vasemmanpuoleisia on ollut myynnissä siellä kampaamokaupassa sellaisenaankin 7 euron hintaan  :o Nyt tosin olivat loppu joka tapauksessa.

Viimeksi muokannut Efva, 19 Maalis 2006, 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Kiitos taas Mirre. Toi patteri oli tosi hyvä tossa kuvassa, en nimittäin tajunnut, että klipsit ovat noin pieniä. Ehkä ne sitten saa näkymättömiin jopa mun ohueen tukkaani. Ja helpottava kuulla, että pysyivät jopa moshatessa  :). Mun suurin pelkoni nimittäin on, että mun uusi hieno huijaustukkani putoaa väärässä paikassa lattialle.

Viimeksi muokannut Avena, 07 Touko 2006, 23:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFi
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Mirre kirjoitti: No, sitten kun ne klipsit tulivat, niin totesin, että ne eivät kyllä ole noita kuvan klipsejä vaan pienempiä eikä niissä ole tuota silikoninauhaa. Olivat kyllä vastaavasti halvempiakin (jotain 2,30, kun alkuperäinen hinta oli ollut reilun kolmen euron luokkaa).
Minäkin nyt tilasin tuolta Afroditestä noita klipsejä, eikä mullekkaan tullut noita kuvan klipsejä vaan paljon pienempiä. Mun mielestä ne on vielä pienempiä ja erilaisia kuin nuo, jotka Mirre sai. Silti jouduin maksamaan niistä se hinnan, mikä sivuilla oli (3,40). Mun mielestä toi on kyllä huijausta ja aion kyllä palauttaa ne. Lähetän kohta sähköpostia sinne firmaan. Siinä nettisivujen klipsissä on silikoniraita ja paljon enemmän reikiä eli on selvästikin isompi ja tukevampi kuin ne, jotka ne lähetti mulle. Tarkoitus oli kiinnittää hiusnauhaa, eikä se kyllä tollaisilla huterilla pikkuklipseillä pysy.

Mistä Helsingin keskustasta voisi ostaa noita klipsejä?
1bFi
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Efva »

Arrakki kirjoitti: Minäkin nyt tilasin tuolta Afroditestä noita klipsejä, eikä mullekkaan tullut noita kuvan klipsejä vaan paljon pienempiä. Mun mielestä ne on vielä pienempiä ja erilaisia kuin nuo, jotka Mirre sai. Silti jouduin maksamaan niistä se hinnan, mikä sivuilla oli (3,40). Mun mielestä toi on kyllä huijausta ja aion kyllä palauttaa ne.
No voi höh  :-\ Mähän sain postikulut anteeksi kun siinä oli sitä sähläystä, mutta sen lisäksi mun laskujen mukaan klipsin hinnaksi tuli silti vähemmän kuin tuo 3,40. Tuo tuntuu kyllä tosiaan vähän oudolta, olisivat edes vaihtaneet sen nettisivujen kuvan!

Noi mun klipsit on jo niin pieniä, että jos ne Arrakin saamat on vielä pienempiä, niin aika pikkuisia ovat kyllä.
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Silver »

Arrakki kirjoitti: Minäkin nyt tilasin tuolta Afroditestä noita klipsejä, eikä mullekkaan tullut noita kuvan klipsejä vaan paljon pienempiä. Mun mielestä ne on vielä pienempiä ja erilaisia kuin nuo, jotka Mirre sai. Silti jouduin maksamaan niistä se hinnan, mikä sivuilla oli (3,40). Mun mielestä toi on kyllä huijausta ja aion kyllä palauttaa ne. Lähetän kohta sähköpostia sinne firmaan. Siinä nettisivujen klipsissä on silikoniraita ja paljon enemmän reikiä eli on selvästikin isompi ja tukevampi kuin ne, jotka ne lähetti mulle. Tarkoitus oli kiinnittää hiusnauhaa, eikä se kyllä tollaisilla huterilla pikkuklipseillä pysy.
Mulla on ihan samanlainen tapaus täällä ja palautus kyllä lähtee! Toihan on ihan huijausta!
ja hinta on silti tosiaan tuo sama 3,4e!

edit.
Laitoin sähköpostia palautuksesta ja pian tuli viestiä.
Afroditella on sentään palautussopimus postissa!
Viimeksi muokannut Silver, 31 Maalis 2006, 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Pahoittelivat minulle tapausta ja vastasivat, että voin palauttaa klipsit ja ne korvataan minulle. Postin palautussopimuksesta eivät muistaneet minulle mainitakaan, joten laitoin ihan postimerkillä menemään. Kovin luotettavaa kuvaa en nyt tästä firmasta saanut.
1bFi
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Silver »

Arrakki kirjoitti: Postin palautussopimuksesta eivät muistaneet minulle mainitakaan, joten laitoin ihan postimerkillä menemään. Kovin luotettavaa kuvaa en nyt tästä firmasta saanut.
Joo mäkin kysyin tuosta palautuksesta ihan,että onko heillä palautussopimusta.Eivät varmaan muuten olisi sitäkään maininneet  ::)
Sama täällä,että eipä tunnu kovin ammattilaisten toiminnalta,vaikka kyseessä on sentään yksi alan tukuista/maahantuoja.
Web sivut ovat huonot ja sitten lähetellään mitä sattuu!
Olen joskus aikaisemminkin tilannut (on jo aikaa) ja silloinkin jotain palautin ja rahat on kyllä aina saanut takaisin joten siinä suhteessa ei valittamista.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Vastaa Viestiin