Klipsilisäkkeistä ja klipsiraidoista oli storen puolella ainakin puheita, eikä niitä ole saanut kuin tilaamalla maailmalta. Otin hairiumiin yhteyttä ja kiltisti kerjäsin josko joskus... ja vastaus pompahti sähköpostiini tänään:
Hei!
Tuotevalikoimaamme on tulossa kyseiset tuotteet talven / kevään aikana!
Terveisin
Asiakaspalvelu
Hairium Oy
deko kirjoitti:
Klipsilisäkkeistä ja klipsiraidoista oli storen puolella ainakin puheita, eikä niitä ole saanut kuin tilaamalla maailmalta. Otin hairiumiin yhteyttä ja kiltisti kerjäsin josko joskus... ja vastaus pompahti sähköpostiini tänään:
Hei!
Tuotevalikoimaamme on tulossa kyseiset tuotteet talven / kevään aikana!
Terveisin
Asiakaspalvelu
Hairium Oy
deko aloittaa säästämisen
JEE!! Ihanaa! Kiitoksia Deko!! (petomaani aloittaa säästämisen myös)
En kyllä ihan käsittänyt miten nuo laitetaan.. Liimataanko ne siis omian hiuksien latvoihin jollain? Vai tuleeko ne juureen kiinni? Kestääkö ne käytössä kuinka kauan?
Alkoi kiinnostamaan nuo nyt vaikka omiin hiuksiin en pituutta tai paksuutta välttämättä tarvitse, mutta noilla saisi kivaa vaihtelua
Missähän hinnoissa nuo pyörii? Nuohan näyttää olevan aitoa hiusta mutta voiko niitä värjätä? Minulla kun on kirkkaan punaiset ja mustat hiukset ja tuolla näytti olevan vain "luonnollisia" sävyjä..
calypso kirjoitti:
Liimataanko ne siis omian hiuksien latvoihin jollain?
Eihän mikään pidennys latvoissa pysyisi, juureen siis. Tuo kyllä näyttu kohtuu simppeliltä jutulta, eikä tuollakaan sivulla hinta ollut paha.
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun
No niin minäkin ajattelin mutta niissä kuvissa näytti se jatkojen laittaja heiluvan sen vempainen (suoristusraudan näköinen kapine) kanssa siinä latvojen kohdalla. Ja kun siinä ei oikein näytetty sitä kiinnitystä..
calypso kirjoitti:
No niin minäkin ajattelin mutta niissä kuvissa näytti se jatkojen laittaja heiluvan sen vempainen (suoristusraudan näköinen kapine) kanssa siinä latvojen kohdalla. Ja kun siinä ei oikein näytetty sitä kiinnitystä..
... se suoristusraudan näköinen vempele oli suoristusrauta
Klipsilisäkkeet kiinnitetään pienillä litteillä ja huomaamattomilla soljilla oman hiuksen tyveen. Eli voi kiinnittää ja irroittaa itse.
Mä olen ostanut Kinnuselta joskus noita klipsilisäkkeitä, tosin raitojen tekoa varten, sellaisia yksittäisiä tupsuja. Ne tietysti oli tekokuitua, mutta aitoa hiusta olevat olisi aivan ihanat!
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)