Tietoa klipsijatkoja himoaville

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^^Klipsit on kätevä ja melko nopea laittaa paikalleen, eli uskon että päivittäinen laitto onnistuu melko pienellä vaivalla. Mutta päivittäistä käyttöä en kyllä lähtisi suosittelemaan, koska rasittaahan se aika paljon hiuksia jos joka päivä laittaa klipsit ja vähän tupeeraa... Mun siis ainakin pitää tupeerata vähän klipsin alta, ettei se liu pois, tukkani kun on melko liukas ja lasimainen. Klipsit tulee laitettua melko harvoin, ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Eli jos suurimmaksi osaksi aikaa haluat pitää pitkää tukkaa, niin jatkaisin kyllä sinettilinjalla, ettei oma hius kärsisi niin paljoa :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Hola

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Hola »

Kiitos vastauksista :)

Jep, ehkä sinetit on helpommat myös jokapäiväisessä käytössä, ne kun on päässä kokoajan. Täytyy vaan tarkkailla oman hiuksen kuntoa, ja hankkia klipsit satunnaisia kertoja varten, kunnes maltan sineteistä luopua..
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Mena »

Jos sinetit ahdistaa niin kokeile ompelupidennystä, on mun mielestä hellävaraisin tekniikka. :)
Missy
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1274
Liittynyt: 12 Loka 2007, 20:16

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Missy »

Taas on alkanut himottaa klipsipidennykset ja Dream Hairilta saisi pidennykset nyt alennettuun hintaan. Foxy Locks olisi toinen vahtoehto, mutta siellä ei taida olla kuin 20-tuumaisia. Ongelmana on vaan pidennyksen sävy, Dream Hairilta sävy olisi kai joko 613# tai whiteblond. 22# ja 24# taitaa olla liian keltaisia ja 60# liian vaalea/viileä. Onko kellään kokemusta 613#:sta tai whiteblond:sta, kuinka kylmiä/lämpimiä noi on?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
Polly
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 50
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 13:45

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Polly »

Tiedättekö, että tuleeko hairtraden tilaukset kotiin vai meneekö suoraan postiin? Tuoko posteljooni vai joku eri firma jos kotiin tulee? Ostin klipsipidennykset ja nyt jänskättää, että miten ne sopii, kun tukkaa on tosi vähän nykyään. :-\

Voisittekö myös suositella jotain lämposuojaavaa spraytä noille hiuksille, kun kuulemma sellaista kannattaa käyttää jos hiuksia kihartelee..?
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja kaarina »

^ Mulle on tullut kotiin muun postin mukana (viimeksi vuosi sitten).
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Mena »

Polly kirjoitti: Tiedättekö, että tuleeko hairtraden tilaukset kotiin vai meneekö suoraan postiin? Tuoko posteljooni vai joku eri firma jos kotiin tulee? Ostin klipsipidennykset ja nyt jänskättää, että miten ne sopii, kun tukkaa on tosi vähän nykyään. :-\

Voisittekö myös suositella jotain lämposuojaavaa spraytä noille hiuksille, kun kuulemma sellaista kannattaa käyttää jos hiuksia kihartelee..?
Tulee kotiin kirjeenä. Ja mä oon tykännyt Tresemmen lämpösuojasuihkeesta, sekä omissa hiuksissa että pidennyksissä silloin kun mulla ne oli. :)
Polly
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 50
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 13:45

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Polly »

^Vaikka ne on royal mailin sign-for? Joku kuriiriko sen sitten tuo? Eihän posteljoonit esim. kirjattavia kirjeitä ikinä kotiin tuo.  :o Mistä tota Tresemmeä muuten saa? Kaupasta ihan vai kannattaako netistä tilailla?
Viimeksi muokannut Polly, 17 Joulu 2011, 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Tintu kirjoitti: ^rapunzel of swedenistä löytyy todella hyviä klipsejä. Ne ovat hiukan paksumpia kuin oma hius mutta sulautuvat todella hyvin. Omistan yhdet ja juuri tilasin toisenväriset. Sävyjä löytyy kuparisenakin, kannattaa katsella! :)
Mulla on myös näitä ja hyvin toimii  :-* Mun mielestä nää on aika pehmeää hiusta, aika lähellä mun omaa hentoa hiusta ja todellakin sulautuu hyvin omien hiusten joukkoon.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Mena »

^^ Jos se on kirjattu kirje niin sitten sulle tulee saapumisilmoitus ja haet sen postista. Mä en ole tilannut, mutta joka tapauksessa posti (Itella) sen tuo. Tresemmeä saa ihan tavallisista kaupoista, esim. Anttilasta.
Hansu35

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Hansu35 »

Tilasin klipsipidennykset HeadKandyltä. Ne ovat oikein laadukkaat ja hyvänväriset.

Nyt kysymys:
Kun rakentaa sen koko pään pidennyksen, kuinka välttää se, etteivät klipsit vilahtele sieltä oman tukan seasta?
Tähän saakka olen aina epäonnistunut. Päällimmäiset klipsit tahtovat näkyä tai vähintäänkin törröttää sieltä päällimäisten ohuiden hiusteni alta.

Olen blondi sekä sisäisesti että ulkoisesti. Jotain täs nyt menee pieleen. Olen nähny monella muullakin näitä klipsejä eivätkä ne ole yhtä törkeennäköset ku nämä mun.  :P
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^Itsellä ainakin auttaa se, että aloittaa mahdollisimman alhaalta. Pisin klipsiosio korvien keskikohdalta ja laittaa sen keskiosan kaarevasti mahdollisimman alas takaraivoon, ja rakentaa siitä ylöspäin. Ja koittaa välttää kallon korkeita kohtia, silloin ainakin klipsi näkyy! Muista myös kammata tarkasti pidennyksien ja oman hiuksen raja, ja suihkauttaa vähän lakkaa niin näyttää luonnolliselta.
Nämä neuvot ainakin omassa suht ohuessa tukassani toimivat :)
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Miten saatte kiharrettya/suoristettua pidennyshiuksia ilman niiden polttamista?

Mä yritin viikonloppuna kihartaa minisuoristusraudalla pieniä osioita, mutta eihän ne kihartuneet millään, eivätkä kyllä myöskään suoristuneet vaikka kuinka hitaasti rautaa liikutin...? Täytyykö hankkia tehokkaampi rauta vai mikä on? Vai käytättekö paljon aikaa esim. pidennysten suoristamiseen?
Mun omat hennot hiukset kihartuu/suoristuu tosi helposti.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Polly
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 50
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 13:45

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Polly »

Polly,

joo kirjattuna se tuli ja postista hain. Tilasin siis Hairtradelta klipsipidennykset ja olen todella hämmästynyt tukan laadusta, mutta väri oli kylläkin väärä. Otin nelosen, chocolate brown, mutta sivuilla ei oltu mainittu, että se on "gold based." Kiva, kiva. Noh, eniveis, mä värjäilen niitä hiuksia sitten huomenna.  ;D

Viimeksi muokannut Polly, 21 Joulu 2011, 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
princess
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 820
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 12:32

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja princess »

^Elluli, ihan tosi reippaasti käännät sitä rautaa ympäri (niinku kihartasit lahjanarua) niin tulee kiharaa millä vaan raudalla. Paras ja helpoin itelleni on ainaki Braun satin hair -piippari, joka on semmonen paksumpi. Mut kyl onnistuu ihan raudallakin.:)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree
Vastaa Viestiin