Tietoa klipsijatkoja himoaville

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
rolla

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mä en vaan ymmärrä, että kun ne päälihiukset sitten laskeutuu siihen päälle, niin tuulessa sen verran hulmuaa, että klipsit tulee esille.. Voisi olla koko ajan sellainen olo, että eikai se tukka vaan heilahda jottei klipsit näy.

Mistäköhän saisi ellun punaista klipsiä ja hiuksia..?
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Rolla kirjoitti: Mä en vaan ymmärrä, että kun ne päälihiukset sitten laskeutuu siihen päälle, niin tuulessa sen verran hulmuaa, että klipsit tulee esille.. Voisi olla koko ajan sellainen olo, että eikai se tukka vaan heilahda jottei klipsit näy.
Ei minulla ainakaan näy vaikka missä tuulessa olisi. Toki oma tukkani onkin sen verran paksu ja noita nauhoja on puntillinen. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Mä pidän hiukset aina kiinni, joten ei ole pelkoa siitä, että tuuli niitä päällä olevia hiuksia liikuttelisi mihinkään. Mutta, jos olisivat auki, niin varmaan näkyisivätkin välillä, sen verran ohut kerros mulla on omaa tukkaa siinä päällä. Ja jos olisivat auki, pelkäisin myös koko ajan niiden putoavan. Kiinni pitäessä ei ole kumpaakaan ongelmaa.

Kävin juuri ostamassa uutta aitohiusnauhaa uusia lisäkkeitä varten. Pienellä neuvottelulla sain vihdoinkin ostettua sitä täältä pikkukaupungistakin. Viikonloppuna sitten ompelemaan.
Aargh! juuri kun tuolla edellisessä viestissä ehdin hieman jo kehaistu tuota afroditen palautus tsydeemiä,että hyvin on toiminut.Niin eipä olisi pitänyt!
Nyt sitten olivat palauttaneet minulle rahat vain osittain! Elikkä,kun palautin nuo klipsit niin ne oli kyllä maksettu takaisin,mutta postikuluja ei!
Tutkin nyt vasta huhtikuun tiliotettani ja huomasin, että minullekaan ei oltu palautettu postikuluja. Pistin sähköpostia menemään ja laittoivat kyllä postikulut tililleni heti seuraavana päivänä. Mutta siis vasta huomautuksen jälkeen.
Stationery kirjoitti: Kävin eilen Helsingin asematunnelin Euroihmeessä ja sieltä löytyi eurolla noita klipsuj, joissa on tekohiusta kaiken maailman kirkkaissa väreissä ja taisi olla joku normaalikin väri joukossa. Eurolla sai myös kaksi pienempää klipsua, joissa oli puolet lyhyemmät hiukset. Jos jotakuta kiinnostaa nuo klipsut, tai miksi ei tuo tukkakin.
Kävin tänään Turun Euroihmeestä ostamassa neljä tuollaista (oranssia!) lisäkettä noiden klipsien takia. Ne olivat ihan samoja klipsejä kuin ne mitä olen ostanut Glitteristä, vain silikoni/kumi/mikä lie reuna puuttui. Tulivat siis tosi halvaksi. Kiitos vain vinkistä Stationery. (Niitä oransseja raitoja en kyllä pistäisi päähäni mistään hinnasta, kenenköhän makuun ne on tarkoitettu?)
Viimeksi muokannut Avena, 20 Touko 2006, 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFi
stinttapo

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Mulla on kylle menny nyt totaalisesti yli ymmärryksen, että miten noi klipsit oikein kiinnitetään hiukseen?Täytyykö olla joku letti?Tupeeraus? Miten,häh ??? ei tajuu... ;D ::)
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Silver »

Arrakki kirjoitti:
Aargh! juuri kun tuolla edellisessä viestissä ehdin hieman jo kehaistu tuota afroditen palautus tsydeemiä,että hyvin on toiminut.Niin eipä olisi pitänyt!
Nyt sitten olivat palauttaneet minulle rahat vain osittain! Elikkä,kun palautin nuo klipsit niin ne oli kyllä maksettu takaisin,mutta postikuluja ei!
Tutkin nyt vasta huhtikuun tiliotettani ja huomasin, että minullekaan ei oltu palautettu postikuluja. Pistin sähköpostia menemään ja laittoivat kyllä postikulut tililleni heti seuraavana päivänä. Mutta siis vasta huomautuksen jälkeen.
Jaahas,että harrastavat sitä enemmänkin.Onpa kummallista touhua taas.
Ajattelevat varmaan että kaikki edes tuu ajatelleeksi,että kokeillaan "kepillä jäätä" josko saisivat itselleen rahat :D
Hyvä summa noista tuleekin,kun vaan enenpi saa noita palautuksia ja aina postikulut jätetään palauttamatta.
Saa olla tarkkana!
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
sus-su

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja sus-su »

stinttapo kirjoitti: Mulla on kylle menny nyt totaalisesti yli ymmärryksen, että miten noi klipsit oikein kiinnitetään hiukseen?Täytyykö olla joku letti?Tupeeraus? Miten,häh ??? ei tajuu... ;D ::)
Oon kans ihan pihalla!  ??? Mistäköhän Tampereella noita voisi löytää? Hennesillä ei ainakaan ollut...
rolla

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja rolla »

Siis ne on semmoiset hiusklipsit vain. Mäkään en kyllä ole ihan perässä, että mistä löydätte kaupasta juuri sellaisia ja saatte ommeltua hiusnauhan siihen kiinni. Sen ompelun vielä ymmärrän, mutta miten saatte tavallisista kaupoista juuri oikeanlaisia klipsejä. Tähän punaiseen tukkaan tuskin ihan heti ainakaan löytyy, koska eikai klipsi voi olla eri värinen.
sus-su

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja sus-su »

Eikö siis ole ollenkaan sellaisia klipsejä, missä ne karvat on jo valmiiksi kiinni? Vai olenko nyt käsittänyt koko jutun ihan väärin?  ???
rolla

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja rolla »

Kyllä saa ostaa valmiita klipsejä hiuksilla, mutta ne ovat ilmeisesti todella paljon kalliimmat kuin itse ostaa muutama klipsi ja hiukset erikseen. Omat ostamat klipsit ei montaa euroa meinaan maksa.

Tuolla sivulla 4 onkin kuvia klipseistä, mutta mä en ole koskaan nähnyt tällaisia edes missään hennesissä .. täytyy joskus mennä oikein kyttäämään  ;D Mäkin jäin miettimään, että mites noi pysyykää kiinni .. ja tosiaankin taitaa olla ruskeita kaikki. Mutta jos mä maalaan ne  :D
Viimeksi muokannut rolla, 22 Touko 2006, 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sarastus
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:18

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Sarastus »

Esimerkiksi täältä voi katsoa miten nuo klipsit kiinnitetään: http://www.garlanddrake.com/205/ercw05c.htm
Jossain suositellaan omien hiusten juurten tupeeraamista jos on hyvin liukkaat hiukset, itselläni pysyvät loistavasti ilman mitään tupeerauksia.
Omat klipsini tilasin Ebaysta, siellä oli vaaleita, ruskeita ja mustia, omani ovat vaaleat. Myös hiukset ovat Ebaysta:

Kuva
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Sarastus, ovatko nuo siis omat hiuksesi? Eivätkö nuo nauhan päät törrötä tai mitään kun klipsit ovat noin kaukana reunasta?

20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Sarastus
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:18

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Sarastus »

On "omat" hiukset. Eivät törrötä yhtään, menevät oikein hyvin päänmyötäisesti. Eivät ne noissa kohdin olisi jos törröttäisivät, olisin ommellut ne uudestaan :).
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Tässä on sitten mun lisäkkeet vielä malliksi. Tein nämä eilen ja tällä kertaa taitoin hiusnauhan ensin kaksinkerroin, ompelin kiinni ja lisäsin sitten klipsit. Tuli sitten kaksi kertaa enemmän tuuheutta kuin niistä edellisistä ja olen tyytyväinen. Mulla ei ole siis tarkoitus pidentää näillä tukkaani vaan ainoastaan lisätä tuuheutta. Edellisen hiusnauhan värjäsin, mutta nyt löytyi niin saman väristä kuin oma tukkani, että ei tarvinnut edes värjätä. Klipsit ovat niitä Glitterin klipsejä, paitsi yksi, joka on Euroihmeestä. Klipsitkin ovat olleet sattumalta näissä ihan tavallisissa kaupoissa juuri oikean värisiä. Hintaa noille lisäkkeille on tullut kyllä varmaan ihan yhtä paljon kuin valmiillekkin.

Kuva
1bFi
sus-su

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja sus-su »

Vinkatkaa, jos tiedätte mistä Tampereelta saisi ostaa noita klipsejä, mieluiten hiuksen kera. Epäilen todellakin omia kädentaitojani  ;D
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Tietoa klipsijatkoja himoaville

Viesti Kirjoittaja Avena »

Sus-su, jos MINÄ olen saanut nuo ommeltua, niin sitten ne saa kuka tahansa. Nimimerkki "peukalo keskellä kämmentä ja koulussa aikanaan tekninen työ."
1bFi
Vastaa Viestiin