Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Leikkaukset sekä kampaukset
Heidijohanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 15 Joulu 2008, 22:51

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Heidijohanna »

Oletteko löytäneet kappaa mistään, myydäänkö esim jossain nettikaupoissa? Mun miehellä on sairaan paksu tukka ja aina kun leikkaan sen koneella niin hän on karvainen kuin apina :P Ei tarvis imuroida koko miestä leikkuun jälkeen jos olis kappa :D

Itse leikkailen omia ja perheen hiuksia säännöllisesti. Koneella leikkaus on tosi helppoa, omat kokeilut saksilla onnistuu vaihtelevasti :P Sakset on muuten ihan sellaiset tavalliset pikkusakset jotka terotettu ja käytän vain hiuksiin. Olen harkinnut myös saksien ostoa mutten ole vielä raskinut.
Marni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 07:00

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Marni »

^ Oon ite ostanu oman kappani hairstorelta aikanaan. Muistaakseni näin jonkinnäkösen kapan joskus ihan Stockallakin. :)
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Herya »

^^ Mä ostin anttilasta kapan aikoinaan. Kannattaa katsastaa myös sieltä  :ts ja hairstorella olen kans nähnyt.
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Hyx »

Ei vitsi toi Anitan postaama linkki oli ihana! Pakko kokeilla tähän pidennyshiukseen! Nää on jo purkkaa latvoista niin on hyvä napsasta.. Värjään kans fledan niin ilmoitan miten käy  :D
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Anita kirjoitti: 6 minuutin hiustenleikkaus:
http://www.youtube.com/watch?v=7dQ9fySG ... r_embedded
Uskaltaisikohan kokeilla omaan päähän, hmmmm&nbsp; :)
Vau! Jos mulla olisi lyhyemmät hiukset, niin ehdottomasti kokeilisin!
Puoleen selkään yltävässä tukassa tuo taktiikka ei varmaan toimisi ellei ole halukas ottamaan pituudesta reippaasti pois.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Tuo hiustenleikkuuvideo oli kyllä mainio! Alkoi tehdä mieli leikata itsellekin, kunnes muistin etten mä halua kerrostuksia ja noin eri mittaisia hiuksia. Toisaalta, ehkä siinä vaiheessa kun tää kasvatus on siinä tavoitepituudessa, niin rohkenen tehdä hiuksillekin enemmän saksilla.

Nyt viimeisimmät leikkaukseni menivät niin että hiuksista lähti 5-6cm pois mutta latva näytti jälkeen päin katsottuna vinolta. Leikkaushetkellä se oli kyllä mielestäni suora, joten en sitten tiedä josko kiharuus hämää nyt.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
daffodil
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 16:27

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja daffodil »

Mun oli eilen pakko testata tota 6 minuutin hiustenleikkausta, eikä onneksi tapahtunut mitään katastrofaalista. ;D Olen aina ajatellut, että mun ei kannata leikata kerrostuksia, kun mun hiukset ovat niin ohuet ja harvat enkä muotoile niitä mitenkään, mutta tämähän näyttää tosi kivalta. Paljon parempi kuin aikaisemmat ihan tasapitkät hiukset. Saattaa tosin olla, että joudun lyhentämään pituudesta vielä vähän lisää; tuntuu, että tällä leikkauksella hiusten kokonaispituus ei lyhentynyt paljoakaan.
"There's no such thing as a bad idea, just poorly executed awesome ones."
MinnieMouse
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1117
Liittynyt: 06 Maalis 2006, 17:38

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja MinnieMouse »

Joissain kampaamoissa otsatukan siistimisestä saa nykyisin pulittaa jopa 15 €&nbsp; 0_0 Kuinka moni paksun otsiksen omistaja trimmaa otsatukkansa itse?
Iia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 368
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 12:58

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Iia »

Minä ainakin olen alkanut nyt itse trimmailemaan ja opettanut myös miehen/kaverin avittamaan. Ja ekaa kertaa mulla on melkeinpä aina mieleinen otsatukka.&nbsp; :)
Mursu

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Mursu »

Minäkin olen jo hyvän aikaa itse siistinyt otsatukkaani jo pelkästään sen takia että vaikka kuinka selittää niin ei saa haluamaansa. Itse saa parhaimmaan lopputuloksen ja rahatkin säilyy.
Kahvikettu
Haiven
Haiven
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Touko 2009, 16:57

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Kahvikettu »

http://www.youtube.com/watch?v=L9Erf49E ... r_embedded

Tässä on varsin hyvä ja havainnollistava video pitkille hiuksille, kuinka leikata itse hiuksensa ihan suoraan, U- tai V- malliin. Videon tekijä on käyttänyt näitä jo ennestään tuttuja ohjeita. http://community.livejournal.com/feyeselftrim/
1c F ii
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Kahvikettu kirjoitti: Tässä on varsin hyvä ja havainnollistava video pitkille hiuksille, kuinka leikata itse hiuksensa ihan suoraan, U- tai V- malliin. Videon tekijä on käyttänyt näitä jo ennestään tuttuja ohjeita. http://community.livejournal.com/feyeselftrim/
Tämä oli hyvä ohje, kiitos linkistä. Olen aiemmin leikannut hiukset itse, mutta käyttänyt pelkästään tapaa, joka tässä oli step 1. Eli tolla saa v-mallin, mikä saa mun latvan näyttämään ohuemmalta ja hapsuisemmalta. On mennyt noissa feyen ohjeissa ohi toi u-leikkaus. Lopputulos on mun ei niin kovin paksussa tukassa parempi ja latvat näyttää letillä paremmilta.
Oma väri takaisin.
Katariina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1005
Liittynyt: 17 Heinä 2007, 18:58

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Testasin tota 6 minuutin leikkuuohjetta siskoni pyllyn päälle meneviin hiuksiin. Tuli tosi hyvä&nbsp; :ts Latva jäi lievään kerrostettuun u-malliin. Lisäksi kerrostin kasvoja kehystämään hiuksia ja leikkasin suoran otsiksen. Tuli erittain hyvä ja varmasti kokeillaan samaa tekniikkaa ensi kerrallakin.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Aivan mahtava video! Jos itselläkin olisi tuonlaatuiset hiukset, niin kokeilisin. Epäilen vaan että ei se ihan niin helppoa omalle pehkolle olisi. Tasan ei käy onnenlahjat. Tuli tosi hyvännäköiset hiukset.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Miun tekisi mieli nipsaista tuon videon malliin hieman lettiä lyhyemmäksi (ei paljon haittaisi jos tulisi epätasainen), mutta ihmettelen miksi tuo ponnari ei ole keskellä otsaa vaan enemmän sivussa&nbsp; ???
Vastaa Viestiin