Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Leikkaukset sekä kampaukset
Zessa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 681
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:51

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Zessa »

Metku kirjoitti:
RockQueen kirjoitti: Ei näy tässäkään Firefoxissa Kuukuselta muuta kun avatar.
Samma här.  :-[
Kuukun kuvan saa näkyviin, kun painaa sen rastin päällä kakkosnappia ja valitsee ominaisuudet ja sitten copy pastettaa sen kuvan osoitteen ja katsoo sitä kautta.

Mutta siis hieno tukka, Kuuku!  ;D
Ihmisellä on yksi suu puhuakseen, mutta kaksi korvaa kuunnellakseen Kuva
Metku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 466
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 14:11

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Metku »

Zessa kirjoitti: Kuukun kuvan saa näkyviin, kun painaa sen rastin päällä kakkosnappia ja valitsee ominaisuudet ja sitten copy pastettaa sen kuvan osoitteen ja katsoo sitä kautta.

Mutta siis hieno tukka, Kuuku!  ;D
Höh, mutta kun mulla ei näy edes mitään rastia!  :o
Viimeksi muokannut Metku, 22 Tammi 2006, 00:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Metku kirjoitti:

Höh, mutta kun mulla ei näy edes mitään rastia!  :o
Mulla näky aluks, mutta sitten ei enää näkynyt, mutta kun "maalasin" sen kohdan, missä rasti oli ollut, siihen tuli sellanen öö tyhjä ruutu, ja sitten painoin hiiren toisella nappulalla ja "ominaisuudet". Kun pääsin sivulle, missä kuva oli, se alkoi näkyä myös keskustelussa. Vähän sekavasti selitetty, mutta jos auttaa näkymään  :)

Kivat hiukset Kuukusella kyllä  ;)
Metku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 466
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 14:11

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Metku »

Koodinpätkästä se piti sitten kaivaa se linkki. Mutta löytyipä viimein.

Tuo väri on kyllä aivan älyttömän upea! Ja leikkaus kerrassaan onnistunut. Omalla kohdalla ei varmaan ihan vastaavanlaista tulosta tulisi.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)
~vail~

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

Tia kirjoitti:
~vail~ kirjoitti: Eli lataa maalarinteippiä otsatukan poikki (suoraan tai vinoon kummin haluat) ja niksuta saksilla yläreunaa pitkin
-> saat suoranlaisen linjan ja karvat jää sopivasti liimaukseen kiinni eivätkä varise syliin. Mikäli hiusta on paksusti, niin tää täytyy vain tehdä kerroksittain uudelleen ja uudelleen... :D
Onkohan MacGyverin keksimä niksi? ;D Eikun ainiin... MacGyver käyttäisi roudarinteippiä.
Juu ja tukevaa vuoluotetta sveitsiläisellä linkkuveitsellä ;D

Mullakaan ei näy Kuukusen kuvaa, ei mitään rasteja tai koodinpätkiäkään - vain tyhjää kenttää tekstin alla ???
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Metku kirjoitti:
Zessa kirjoitti: Kuukun kuvan saa näkyviin, kun painaa sen rastin päällä kakkosnappia ja valitsee ominaisuudet ja sitten copy pastettaa sen kuvan osoitteen ja katsoo sitä kautta.

Mutta siis hieno tukka, Kuuku!  ;D
Höh, mutta kun mulla ei näy edes mitään rastia!  :o
Sama täällä!  :o Ja Firefox käytössä.
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Lonka »

Firefox täälläkin eikä tule mitää rastia tms. Eilenkin jo sitä koitin etsiä maalailemalla, mutta ei siinä ole muuta kuin tyhjää. Pöööh. Mä olisin niin halunnut nähdä ne hiukset, kuvaus kuulostaa niin kivalta ja Kuukusen hiukset muutenkin aina tosi ihanat! (Siis kaikissa kuvissa, mitä oon nähnyt.)
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja zubi »

No nyt pääsin tsekkaamaan Kuukusen kuvan. Ihanat hiukset!
Cera
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 616
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:39

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Cera »

Mäkin tasottelen aina omia hiuksiani, tosin tällä hetkellä kasvattelen, niin en niistä suuria määriä muutenkaan ottaisi (vaikka pienoista tarvetta ehkä olisi...no ajan kanssa). Kuvia ei tällä hetkellä ole, eikä niin dramaattisia muutoksia muutenkaan oman käden kautta, että niistä jotain sen suurempaa irti saisikaan.

Mulla helpoin tapa on jakaa tukka jakauksella about kahteen osaan ja siitä vaan saksimaan. Toisaalta en olekaan niin kranttu lopputuloksen kanssa ja massaa ei kauheasti ole, joten onnistuu täällä  ja tähän asti ihan kohtalaisen hyvin lopputuloksinkin.

Toisaalta olisi kiva koklata pikku kerrostusta, mutten siihen hommaan ole vielä rohjennut. Mutta kesäksi viimeistään ois kiva saada jotain uutta piristystä...tai sitten muutaman kymmenen sentin kasvupyrähdys hetkessä ajaisi myös tuon asian...  ;D
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Kuukusella on aivan ihanan väriset hiukset! ::)
Tiukunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 259
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:57

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Tiukunen »

Ihanan pierteä tukka Kuukusella ja väri on upea!  :D
Hiukset: puolipitkät,tummanruskeat,värjätyt,melko hyväkuntoiset, luonnonkiharat, hennot ja kuivat. 2c-3bFi/ii.
petomaani

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Kuukunen, ihanat hiukset!!  :-*
Gotcha

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

Joo, mä katoin kans, että pastakoneen terällä tulee varmaan aika villi tukka!  ;D

Mut mä teen kans kaiken itse omille hiuksilleni, ja olen tehnytkin jo 16-vuotiaasta asti (nyt olen 27v). Paitsi amiskassa ollessa ei tarvinnut tehdä, kun luokkakaverit teki mun puolesta, heh 8) Hiuslaatuketjun s.5 näkee mun käsien jäljen, permis ei luonnollisestikaan ole itse tehty. Koko värihässäkkä kaikkine raitoineen kylläkin on.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Belle »

Mun hiuksia tasoiteltiin viikonloppuna ihan kotosalla, kaveri teki. Ei ollut aikaisemmin leikannut naisten hiuksia, vaan vedellyt koneella ja saksilla miesten tukkaa.

Mulla on nyt pienimuotoinen kasvatus käynnissä, haluan hiukset hartiamittaan. Nyt oni siis sellainen polkkamittainen malli, joka edestä lyhyempi kuin takaa. Se oli ylikasvanut ja halusin tasoittelua, tavoitteena on tasapitkät hiukset niin helpompi kasvattaa ja näyttää siistimmältä kuin ylikasvanut ja röyhähtänyt malli. Kaverihan napsutti sitten takahiukset samanmittaisiksi kuin sivuhiukset ja veteli vielä ohennussaksilla vähän latvoja, "ettei näytä peruukilta". Siinä vaiheessa olin itse ihan  :o  :o.

Lopputulos on kyllä hyvä, mutta tuo ohennussaksien käyttö mietityttää. Aikaisemmin on käynyt silleen, että hiukset ovat ohennetuista kohdista räjähtäneet ja rispaantuneet todella nopeasti.
Minnie

Vs: Kuvia itseleikatuista hiuksista ja ohjeita

Viesti Kirjoittaja Minnie »

Jeyzie kirjoitti: Mä leikkaan ja värjään usein kavereiden hiuksia pastakoneen terällä.
Tästä sai päivän parhaat naurut ;D Otetaanpas uusi lainaus jos evilmodekin ymmärtää sitten vitsin tässä ;) Minä ainakin ymmärsin että Jeyziella oli tässä vaihtanut yksi kirjain paikkaa, mutta en tiedä sitten, saattaahan sitä pastakoneellakin ihan hyvän tukan saada. Oli miten oli  8)

(p.s eihän se ollut pelkkä hymiö, viestissä oli myös lainaus  ??? )
Viimeksi muokannut Minnie, 25 Tammi 2006, 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin