Fructis

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Höh. Kiva olisi silikonitonta Nutri-repair hoitista vielä vaikka pari pulloa jostain saada, mutten ainakaan Sokokselta, Anttilasta, Carlsonilta tai S-marketista sitä (tai mitään uudistunuttakaan versiota) löytänyt... Jos jaksan, käyn huomenna tsekkaamassa Prisman.

Edit. Hieman Prismassa käynti viivästyi... Mutta ei siis ollut sielläkään.
Viimeksi muokannut Hilippa, 14 Helmi 2013, 16:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Minä näin yhdessä Supermarketissa vielä vanhaa Nutri-Repairia uuden vieressä, mutten ostanut (kai ajattelin että pärjään ilmankin, no, en pärjää). Pitää varmaan käydä uudestaan katsomassa josko olisi vielä jäljellä, yleensähän ihmiset ostavat mielummin sen uuden kuin vieressä olevan vanhan :> Tuo toimii mulla yhtä hyvin kuin Nutri-Gloss-naamio, johtuu varmaan molemmissa olevasta palmuöljystä.
icemint

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja icemint »

Onko kukaan ehtinyt testata uutuus sarjaa Goodbye Damage?! :D Tuli meiän kauppaan vasta eilen oransseissa puteleissa. Telkussa menee myös mainos siitä kakshaaraset korjaavasta suihkeesta.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Mikään ei korjaa kaksihaaraisia, ainoastaan saksilla voi kaksihaaraisille tehdä jotain, eli leikata ne kokonaan pois.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Katsoin Goodbye Damage-tuotteiden incit läpi niin olin kyllä vähän pettynyt: suunnilleen pelkkää silikonia kaikki. Luulin että Fructis osaisi nyt tehdä muutakin kuin silarihuttua ja panostaisi oikeisiin hoitotehoihin. Huhhuh jos joku käyttää tukkaansa kaikkia GD- tuotteita ja uskoo niillä saavansa tukan kuntoon. Saa lähinnä jäätävät silikonikerrostumat :D
Dafina

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Dafina »

Ostin viime viikolla jossain mielenhäiriössä tuon uuden Goodbye Damage -sarjan shampoon. Liekö purkin herkullisella ulkoasulla ollut vaikutusta, mutta huono ostos tämä kuitenkin oli. Tuoksu oli kyllä todella ihana, sellainen kirpeä omena ehkäpä? Mutta tulos oli kyllä surkea, tukasta tuli tosi kuivan ja haperon oloinen, samannäköinen kuin silloin kun viimeksi tein värinpoiston. Seuraavana päivänä tukka meni myös järkyttävään takkuun, mitä se ei yleensä tee. Nyt en uskalla enää kokeilla edes toista kertaa, kun tuli yhdestä kerrasta niin järkyttävä lopputulos. Hirveästi en löytänyt suomenkielisiltä sivuilta vielä kokemuksia tästä sarjasta, mutta jossain jenkkiblogin arvostelussa kirjoittajalla oli aika pitkälti samanlaiset kokemukset tästä tuotteesta kuin minulla.
Maasha
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 11:24

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Maasha »

Onko kukaan ehtinyt testata uutta Goodbye Damage -sarjan latvasuojaa. Split end bandage taisi nimi olla. Olisi kiva kuulla kokemuksia tuosta, kun Joicon latvasuoja vetelee viimesiä ja mieli tekisi kokeilla jotain uutta :)
Viimeksi muokannut Maasha, 25 Huhti 2013, 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2b M iii
Jennq
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 02 Maalis 2013, 15:58

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Jennq »

Ovatko nämä Nutri Repairit samaa tavaraa kuin niissä vihreissä purkeissa mitä ennen oli myynnissä? Bongasin prismasta.

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http ... A&dur=1664
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Milly »

Siitä en tiedä ovatko samaa tavaraa, vanhemmista kokemusta. Ostin tuon hoitiksen kokeiluun. Silikoniahan siinä on, muttei alkupäässä.

Annoin olla päässä jonkun tunnin, joten lyhyestä vaikutuksesta en tiedä, mutta naamion tapaan käytettynä jätti hiukset kyllä tosi pehmeiksi ja kiiltäviksi. Pahimmille risulatvoille oikein mikään ei tee mitään, mutta kyllä tämä sai ne edes vähän siistimmiltä näyttämään.

Jos kokemukset ovat vielä parinkin käyttökerran jälkeen samaa, jää varmaan vakkariksi.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
moderninainen

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja moderninainen »

Maasha kirjoitti: Onko kukaan ehtinyt testata uutta Goodbye Damage -sarjan latvasuojaa. Split end bandage taisi nimi olla. Olisi kiva kuulla kokemuksia tuosta, kun Joicon latvasuoja vetelee viimesiä ja mieli tekisi kokeilla jotain uutta :)
Olen kokeillut tuota muutaman kerran, mutta eipä kyllä ole mitenkään erityinen. Yllättävän isonkin määrän saa kuitenkin nypittyä latvoihin ja silti aine tuntuu imeytyvän hyvin. En ostaisi ollenkaan, tai ainakaan uudestaan.
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Mun puoleen selkään ulottuva, aikoinaan vaalennettu hampputukka kaipaa paljon jätettäviä hoitoaineita, joten olin toiveikas kun Garnierin tuotevalikoimaan ilmestyivät  Shine&care shaker ja Miraculous oil.

Joissain jätettävissä öljyhoidoissa ongelmaksi muodostuu mahdollinen yliannostelu: tukasta tulee raskas ja limainen. Miraculous oililla en ole moista huomannut, se on todella kevyttä ja tuntuu imeytyvän hyvin. Parhaan tuloksen olen saanut laittamalla tämän kosteisiin latvoihin.

Shine&Care shakerillä saa tukan kuosiin oli se millaisessa kunnossa tahansa, tämä on mun uusi luottotuotteeni. Karkkimainen tuoksukaan ei haittaa, tosin pulloa on erittäin hankala pitää kädessä suihkutellessa.

10 euroa tuntui aluksi suolaiselta hinnalta 150 millilitrasta markettikamaa, mutta kyllä nämä tulevat loppuun kulutettua.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Mä en nyt kyllä tajua Garnieria (tai Lorkkua) ollenkaan... Miten ne ei saa useamman vuodenkaan aikana edes kunnollista verkkosivua aikaiseksi? Päättäisivät nyt, että halutaanko niitä tuotteita tuoda tänne vai ei. Joskus puoli ikuisuutta sitten kysyin niiltä, että ovatkohan silikonittomat Fructisit tulossa myyntiin täällä, ja vastaus oli ei. Sitten kysyin, josko Ultimate Blends -linjan olisi tarkoitus tulla, ja vastaus oli jälleen kieltävä. Nythän täällä on saatavilla vissiin muutama silikoninen perus-Fructis, ja niidenkin valikoima vaihtelee miten sattuu, ja osaa myynnissä näkyvistä tuskin edes valmistetaan enää. Siis miten voi olla, että yksi maailman suurimmista kosmetiikkajäteistä ei millään saa valikoimaansa järjestykseen ja verkkosivua aikaiseksi?! Ovathan nämä nyt toki useimpien mielestä melkoisen p*skoja tuotteita, mutta olisin mä jatkanut ainakin niiden silikonittomien Fructis-hoitisten ostoa, jotka jokunen vuosi sitten olivat hetken valikoimassa ja joista täälläkin ihan tykkäiltiin.
1cFii, oma väri.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Joo, Ultimate Blendsit ovat Ranskassa Ultra Doux ja muualla sitten ilmeisesti käännöksiä tästä. Jostain syystä kuitenkin englanniksi sitten Ultimate Blends, eikä Ultra Soft... Mä tykkäsin aikoinaan niistä Garnierin Respons-tuotteista ja mitä niitä nyt olikaan, ja ihmettelin niidenkin kohdalla, miksi tuonti tänne lopetettiin. Tosi mälsää, ettei näitäkään tuoda.
1cFii, oma väri.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja evergreen »

No nyt ainakin kaikkosi harmitus kehnosta Garnierin tuotteiden valikoimasta. Tuskinpa moisia enää ostaisin, tai ylipäätään yhtään mitään koko L'Oréalilta. Menin kokeilemaan Fructisin Densify-hoitista, ja voihan vee. Ei se pahalta hiuksissa tuntunut, kiiltoa tuli reippaasti ilman lähmää tai latistusta, mutta jokin tässä jämähtää hiuksiin ja pahasti. Se jokin lienee incin alkupäässä oleva aminopropyl triethoxysilane, jota en ostaessa ikävä kyllä osannut säikähtää.

Aminopropyl triethoxysilanea käytetään ilmeisesti teollisuudessa lähinnä kiinnittävänä pinnoitteena lasille. Tällaisessa http://www.inchem.org/documents/sids/sids/919302.pdf dokumentissa mainitaan mm. "...is severely irritating to the skin and eyes, which is consistent with the amino-functionality of this molecule", "...is corrosive to the skin and eyes", "...possesses properties indicating a hazard for human health (skin and eye irritation, and skin sensitization)". Iljettävää tämäkin, mutta ei kuitenkaan edes suurin syy mun v*tutukseen. Mikä mua ahdistaa on se, ettei L'Oréalilla vissiin edes liioitella, kun tän ainesosaihmeen luvataan imeytyvän syvälle hiukseen niin, ettei sitä saa täysin pois shampoopesullakaan. Siltä todellakin vaikuttaa. Neljän sulfaattivaahdotuksen ja muutaman hoitisjynssäyksen jälkeen mun hiuksissa on vahva Densify-tuoksu ja lähmätön mutta tuotteella käsitelty tuntu. Tämä siis yhden ainoan käyttökerran jälkeen.

Tämä sama kemikaali on ilmeisesti käytössä kaikissa L'Oréalin vahvistavissa/paksuntavissa sarjoissa, eli Elvital Fibrologyssä, Professionnel Volumetryssä, Kerastase mikälie-Forcessa, EverStrong Anti Breakagessa jne. Itse en ollut mitään näistä aiemmin kokeillut, enkä tullut edes ajatelleeksi, että niissä jotain tällaista olisi. Ymmärrän kyllä, jos joku tykkää saada hiuksiin tuuheutta hinnalla millä hyvänsä, mutta itse en voi sietää ajatusta siitä, että tukassani on jumissa jotain teollisuusmyrkkyä, josta ei pääse edes sulfaateilla eroon. Olen suorastaan vihainen siitä, että hoitotuotteisiin voidaan laittaa jotain tällaista ilman kummempia varoituksia. Pullo lentää suoraan roskiin, ja olen kyllä huomattavasti varovaisempi jatkossa. Yök. >:(
1cFii, oma väri.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

evergreen kirjoitti: ^ Joo, Ultimate Blendsit ovat Ranskassa Ultra Doux ja muualla sitten ilmeisesti käännöksiä tästä. Jostain syystä kuitenkin englanniksi sitten Ultimate Blends, eikä Ultra Soft... Mä tykkäsin aikoinaan niistä Garnierin Respons-tuotteista ja mitä niitä nyt olikaan, ja ihmettelin niidenkin kohdalla, miksi tuonti tänne lopetettiin. Tosi mälsää, ettei näitäkään tuoda.
Tykkäsin myös Garnier Respons-tuotteista, joskus kauan sitten näitä oli marketeissa.. Miksi pitää lopettaa hyvien tuotteiden tuonti. Tuotteet olivat hyvälaatuisia ja edullisia.

Minulla on ollut yksi Fructisin hoitoaine pikahoitiksena, joskus käytän sitä, kun haluan kiiltoa ja liukkauden tuntua hiuksiin.
Vastaa Viestiin