Fructis

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
ansq
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 200
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 20:26

Fructis

Viesti Kirjoittaja ansq »

En löytänyy haulla aikesempaa ketjua tästä aiheesta (enkä kyllä ihmettele :D) mutta viimeksi kaupassa näin tältä sarjalta uusia tuotteita, ja ostinki hoitoaineen.
Hyllyssä näytti olevan muutama varteenotettava puteli..mm. siinä oli semmonen suihke mikä tekee hiuksista yön aikana jotain... en nyt muista tarkkaan...
Mites, ootteko huomannu/käyttäny näitä tuotteita? Mä en ole vuosiin käyttäny, jotenki siiitä on jääny huono kuva..

sillä on se uus sarja, nordic hair tms...


Yhdistetty viestejä. ~ Tuikkuli
Viimeksi muokannut ansq, 01 Syys 2008, 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Magia »

ansq kirjoitti: Hyllyssä näytti olevan muutama varteenotettava puteli..mm. siinä oli semmonen suihke mikä tekee hiuksista yön aikana jotain... en nyt muista tarkkaan...
Hyvin luultavasti luo hiuksiin yön aikana huolellisen silikonikerroksen.

En käyttäisi, liian lätsäyttäviä ja silikonisia. Ei kannata ostaa, ennen kuin on syynännyt incin huolellisesti, ellei sitten yleisestikin tykkää käyttää silikonia.
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja keesha »

Sattuipas. Ihan mielenkiinnosta ostin juuri vknloppuna fructista, vaikka kaikki sitä parjaavat eikä se tosiaan mitään parasta ole. Eli kokeilussa juuri tuo Fortifying night treatment. Nyt ekan kerran kokeilleena voin sanoa (ylläri ylläri) että haju on tosi fructismainen ja voimakas, pisti nenään läpi yön. Mulla hiukset menee ihan kauheeksi linnunpesäksi (varsinkin lyhyenä) yön aikana, mutta nyt täytyy todeta että tuo auttoi. Aamulla oli hiukset edelleen sileät ja käsiteltävät, suorastaan ilosta hämmästyin kun ei tarvinnut alkaa vedellä ja suoristusraudalla lääräämään. Eli jatkan käyttöä, jos vain tuota fructisominaista tuoksua siedän...
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Stationery »

^Tuo kuulostaa siltä, että voisi toimia yösiloittajana tukassani. Yöllä tukka tuntuu helposti menettävän kiillon ja menevän pörröön, mutta tuo voisi pitää sitä kurissa. Täytyy jopa harkia hankkimista. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Hvetää oikeen tunnustaa mutta mä olen tykännyt Fructiksen naamioista sulkevina pikahoitiksina. Koostumus on kuitenkin paksumpaa, kuin monissa hoitiksissa, niin miellyttävämpää käyttää, eikä tuotetta kulu niin paljoa. Shampoisiin en uskaltaisi koskea, enkä tavallisiin hoitsikoihin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Minä muistelisin myös tykänneeni joskus pidempihiuksisena Fructisin naamiopurkeista. Laitoin ensin jonkun hoitavan tuotteen päähän ja muhiteltuani sitä laitoin Fructisin naamion tuomaan vielä kiiltoa, sileyttä ja liukkautta. Toimi tietysti loistavasti tuossa tarkoituksessa.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
kuukkeli

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja kuukkeli »

Meidän huusholliin on hankittuna tuota Nordic Hair Care shampoota ja hoitista, lupaavat tuoda runsautta ja kiiltoa. No olen nuita joskus koittanut parisen kertaa ja ainakin omaan paksuhkoon ja karheaan tukkaan tuo shampoo tuntuu tosi takuttavalta vaikka sitä silikooniakin siitä löytyy jostain välistä (muistaakseni kuudentena incissä), ei hyvä shampoo siis, en käytä. Hoitoaine on sitten ihan mukavan paksua koostumukseltaan, sisältää amodimethiconea kolmantena incissä mutta ei silti tunnu mitenkään hirmu selvittävältä/hyvältä hiuksissa ja tuo hoitoaine on varsinkin jotenkin ihmeen kimmeltävää, niinkuin siinä olisi jotain kiiltohippuja seassa. Ihmetyttää vähän kun noissa lähes kaikissa fructicsissa on ihan alkupäässä mm. "titanium oxidea" kuten tässäkin hoitoaineessa jo neljäntenä amodimethiconen jälkeen, ehkä se on sitä kimmeltävää ainetta? En ole tätä hoitoainettakaan käyttänyt sitten sen kummemmin mutta ehkä saattaa joskus mennä pikahoitiksena tehiksen jälkeen tai jotain. Muutenkin inhottaa tuo fructiksien perushaju niin että  ;D yrh. Ja millään muilla tuotteilla en ole niin pistänyt silmään tuota silikoonien kerrostumista hiuksiin kuin fructiksilla. Hiuksiin alkaa pikku hiljaa muodostumaan ainakin itselläni selvästi sellainen samea kalvo jonka huomaa ainakin tietyissä valaistuksissa. Joskus viime talvena siis käytin jostain syystä fructiksen värihiusten ja kuivien hiusten shampoota ja hoitoainetta ja voin tämän kertoa.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Mena »

Ei kellään sattuis olemaan tuota uutta silikonitonta keratiini (?) sisältävää shampoota tai hoitista hankittuna? Lähinnä inci kiinnostaa, pisti niin silmään tuo mainos että oli silikoniton kun näiden "tehohan" tuppaa pohjautumaan silikoniin...  ;D
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Neriana »

^^ Meillä on se shampoo ja se on todellakin silikoniton. Mies sitä käyttelee ja on tykännyt kovasti. Olen nyt töissä joten INCIä en pysty tänne naputtamaan.
ainokainen

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Minuakin kiinnostaa tuo uusi silikoniton tuotesarja. Olisikohan siinä joku ihan oikeasti toimiva rekku, vai onko niin että tehoavaa ainetta on 1% ja loput jotain täyteainetta...

Voiko halvalla saada hyvää?  ???
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Mä myönnän kanssa käyttäneeni aikoinaan Garnierin naamioita sulkevina pikahoitiksina. Sitten jossain vaiheessa ne vedettiin myynninstä ja nyt on tulleet taas takaisin (puhun nyt niistä pyöreissä purkeissa olevista). Täytyy käydä tiiraamassa sitä vahvistavaa naamiota, kesällä kunnon silikonikerros ei haittaa yhtään.. Mutta jos incissä on amodimenthicone, silloin jää kauppaan.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Mahdoinko olla huolimaton vai eikö uuden putelin inci:ssä ollut ollenkaan keratiinia? ???
Mainoksessahan sitä mainostetaan kovasti...
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja garme »

En minä ainakaan huomannut mitään keratiiniin selkeästi viittaavaa sanaa, mutta mitään piiloilmaisuja en kyllä tunnekaan. Aika hämmentävää jos mainostetaan keratiinilla eikä sitä koko tuotteessa edes ole, mutta toisaalta ei kai pitäisi ihmetellä.
iHerb alekoodi: FEW484
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Minsku »

BTW, eikös siinä mainoksessa sanota keramidi?
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

^ Minä en taas ole kuullut mainittavan mistään tuollaisesta. ::) Minulla vain pisti silmään se, että silikoniton se uusi sarja ainakin on.
1a F ii
Vastaa Viestiin