Fructis

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Roosa

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Nappasin tiistaina Haaparannasta mukaani tuon Nutri Repair naamion ja eilen testasin. Mun vaalenettuun tukkaan tämä oli tosi hyvä! Raskas ja sileä lopputulos&nbsp; <3 Ei tarvi pitkää vaikutusaikaa.
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ostin kotikotiin Nutri-Repair -hoitoaineen. Tämä on kyllä yllättävän hyvä. :o Mulla ei yleensä mikään markettihoitis tuota tyydyttävää tulosta, joten yllätyin sileästä ja hoidetun tuntuisesta lopputuloksesta. Seuraavaksi kokeilin co-pesua pelkästään tällä ja lopputulos oli niin kuohkea ja silti ei mitenkään räjähtänyt, että äitikin kommentoi mun tukan näyttävän paksummalta. Tätä kyllä suosin jatkossa, jos on tarvetta edulliselle markettihoitikselle tai tarvitsee tukkatuotetilausta odotellessa äkkiä jotain kaupasta.

Kyllä tästä silti huomaa, ettei ole mikään supertehokas, joten pidempiä aikoja en käyttäisi pelkästään tätä.
LP_Alice

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

Munkin piti tulla kehumaan tuota Nutri-repair hoitoainetta, kun viikon alkupuolella ostin ja en voi sanoa muuta kuin että jumankekka! <3 Ei minulle yksikään hoitoaine ole antanut vastaavaakaan tulosta, ei O&H eikä joico eikä l'anza, ei mikään.. Tuo Nutri-repair on täydellinen pika- ja jätettävä hoitsikka! :-* Joku päivä pääsee vielä muhittelutesteihin, mutta nyt jo tuntuu, ettei enää viitsi vaivautua tilaamaan mitään kampaamotuotepöinköitä kaukaa, kun näin ihana tuote löytyy ihan lähikaupastakin, ja vielä kohtuuhintaan :D

Edit. Noniin, nyt on muhittelussakin kokeiltu joicon rekun kera. Ihan hyvä oli tulos, ei liian lähmäinen, mutta kuitenkin helpotti kuivuuteen. Hajuyhdistelmä ei kyllä sieraimia kummemmin hemmotellut. ;D&nbsp; Käytän kuitenkin mielummin tuota fructista ihan vain pika-hoitiksena ja jätettävänä, siinä toimi parhaiten ainakin minulle.
Viimeksi muokannut LP_Alice, 13 Huhti 2010, 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Strix

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Strix »

Olin Saksassa lomailemassa ja nappasin CO-hoitoaineeksi nutri-repairin kun ei paikallisesta lidlestä muuta löytynyt&nbsp; ;)
Olinkin ehtinyt unohtamaan kuinka hyvä hoitoaine oli kyseessä. Hiukset puhdistui kivasti ja oli todella hyväntuntuiset. Jatkossa käyttäisin tätä silti ainoastaan pikahoitiksena, CO-pesuja ajatellen ostan jotain edullisempaa.
Strix

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Strix »

Kiinnostaa ihan hirveästi tuo Fructiksen toinen silikoniton hoitoaine, Volume restructure tjtn taisi olla. Nutri-repair on tähän mennessä toiminut täydellisesti pikasiloittajana ja kysyn että onko tuo toinen hoitoaine mitenkä siloittava nutri-repairin rinnalla.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Volume restructrea olen käyttänyt CO-pesussa. Se tekee ihanan kiiltäviksi ja liukkaiksi hiukset, nimimerkillä eilen ostin pullon kaappiin :D Olen tykännyt, siitä tulee hiuksetkin keveäksi, haju on kyllä tyypillistä Fructista (saisivat jo alkaa vaihtelemaan tuota ominaistuoksua) mutta siitäkin pääsee yli.
Ota kokeiluun :)
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Mun piti ostaa itselleni joku Fructis silikonihoitis tuomaan kiiltoa ja liukkautta niihin päiviin kun aion pitää tukan kokoajan vapaana, tai vaikka tikkusuoraksi suoristettuna. Lisäksi olen aina pitänyt noitten tuoksusta...&nbsp; Nappasin siis kaupasta mukaan hoitoaineen kummemmin katselematta ja *tadaa* kotona tajusin ostaneeni tuon Nutri-repairin, mikä ei sitten sitä silikonia ilmeisesti sisälläkään. Eikä se siltä tunnukaan että sisältäisi. Voi itku ja viserrys.

Ehkä kuluttelen tuon loppuun ja otan sitten silmän käteen ja katson ensikerralla tarkemmin että missä tuotteissa on sitä silikonia. Jotenkin olin vaan niin tottunut siihen että kaikki Fructikset on sitä samaa silarihuttua. ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Fructikselta on tullut uusi Pure&Shine shampoo, jossa ei ole silikoneja tai parabeeneja. Eiliseltä kauppareissulta sitten tarttui mukaan ja piti kokeilla. Tuoksu on todella mieto, ei yhtään Fructis-kaltainen josta olen natissut kun en pidä siitä hajsta.
Shampoo vaahtosi todella hyvin ja pesi puhtaaksi. Pidin lopputuloksesta.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Strix

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Strix »

Ostin pure&shine hoitoaineen. Olisin ottanut shampoonkin, mutta olivat kaikki loppuneet. Vasta pari kertaa olen kokeillut ja yksi asia johon kiinnitin erityisesti positiivista huomiota oli luvattu kiilto. Hiukset tuntuivat kuivuessaan vähemmän pörröisiltä ja kun harjasin hiuksia peilin edessä huomasin tukan kiiltävän tavallista enemmän.
Tästä tulee oiva lisä/korvaaja nutri-repairille. Olenkin kaipaillut lisää variaatiota silikonittomiin pikahoitoaineisiin, tämä oli toivottu tulokas. Shampoota aion kokeilla kun kävelee vastaan.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Pure&Shine -shampooseen olen ollut tyytyväinen. Sulfaatilliseksi shampooksi pesee minusta aika hellästi, vaahtoaa hyvin ja luojan kiitos siinä ei ole sitä Fructiksen ominaishajua.
Pure&Shine-hoitoainetta en ole kokeillut co-ssa, mutta olen muhituksissa pistänyt sitä päänahan lähelle silikonittomuutensa sekä parabeenittomuutensa takia. Siinä tarkoituksessa toimii tosi hyvin, ei kutisuta eikä lässäytä liikaa.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Frida
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 25 Tammi 2010, 13:49

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Frida »

Fructiksen Volume restructor -hoitis on aivan loistavaa! Olen ylihoitanut tukkaa ja se on alkanut valua pelkkinä liruina pitkin päätä. Tämä hoitis ei tee tukasta velton ja ylihoidetun tuntuista, vaan jämäkän ja tarpeeksi sileän. Hiukset tuntuivat jo märkinä paksummilta ja jämäkämmiltä. Ajattelin ottaa tämän hoitiksen nyt arkikäyttöön ja käyttää tehissekoitusta vain kerran viikossa. Olen kokeillut myös Nutri-repairia, joka kyllä kosteuttaa ihan hyvin, mutta ei tee yhtä jämäkäksi kuin Volume restructor.
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Mun täytyy tulla kehasemaan Fructiksen rasvoittuville hiuksille tarkoitettua shampoota.. Shampoona se toimii vähän niin ja näin, mutta kodin pesuaineena se on ihan lyömätön ;D Meillä pestään nykyään vessapytty ja lavuaari ko. shampoolla sekä joskus sekoitan sitä ihan minimaalisen tipan isoon määrään vettä ja pyyhin lattiat ;D Jää ihanan raikas sitruksen ja greipin tuoksu ja puhdistustehossakaan ei ole mitään vikaa. Tulipa muuten pestyä eilen eteisen mattokin ko shampoolla kun piti jotain voimakashajuista mutta ''hellävaraista'' (ei mitään kemikaaleja) keksiä kun meidän koiralla kävi pissavahinko.

Alunperinhän kyse on tosiaan shampoosta joka on jäänyt käyttämättä kun sille ei oikein ollut käyttöä&nbsp; ::)
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Noniin nyt on kokeiltu Garnierin Pure&Shine-shampoo ja -hoitoaine.

Oon nyt tottunut aika hellästi pesevään shampooseen, niin tuo shampoo tuntuu aika pesevältä nyt mun päähän.
Vaahtoaa tosi pehmeästi ja ihanasti, mutta poishuuhdellessa hiukset tuntuu karheilta.
Hoitoaine siloittaa ihan kivasti tukkaa lyhyellä vaikutusajalla, muttei jätä niin sileäksi kuin tahtoisin.
Oli kiva kokeilla, mutten osta uudelleen. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Pure and Shine hoitoaine CO-pesussa ei mielestäni oikein toiminut. En ole ihan varma lopputuloksesta, onko tämä puhdas vai ei.

Levitin monta kourallista ainetta päänahkaan ja hiuksiin. Annoin vaikuttaa 20 minuuttia myssyn alla ja sitten lähdin vaahdottelemaan suihkun alle. Emulgoin huolella ja huuhtelin pitkään. Sen jälkeen muhitin O&H.ta muutaman tunnin.
Minulla jäi etuhiukset aika likaisen näköiseksi. Loppuosa päätä on puhtaan oloinen, mutta en ole varma lopputuloksesta, miellyttääkö vai ei. Esimerkiksi Volume Restructerilla ja Triple Nutritionilla minulle tuli puhtaat ja tuuheat hiukset. Nyt hiukset tuntuvat kasalta. No, ei aina kaikki voi toimia.&nbsp;
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
LP_Alice

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

Tykkään kovasti Pure&Shine hoitsikasta avokadoöljyn kanssa. :) Periaatteessa tulos on varsin sama kuin Triple-Nutritionin kanssa, mutta P&S on hieman paksumpaa ja helpompi levittää vain latvaan. Tuoksukin on ihanan puhdas ja hedelmäinen (ei siis perus Fructis dunkkua). ;D
Vastaa Viestiin