Fructis

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Strix

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Strix »

Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä olisiko noista Fructiksen silikonittomista CO-pesuihin? Mietityttää, siksi kysynkin :)
Roosa

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Roosa »

Mä olen tykästynyt kanssa tuohon Nutri-Repairin kuivan tukan hoitsikkaan, aivan mahtavaa tavaraa <3 Selvittää tukan niin kivasti, että herää epäilys josko niitä silikoneja siellä sittenkin olisi..... hmm
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja nelma »

Klaara kirjoitti: ^Ihan dimethicone, löytyy incin alkupäästä.
Ok, hoitiksesta en vieläkään hoksannut silikoneja. Lukupääni on kyllä vajavainen.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Klaara
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Syys 2006, 12:47

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Klaara »

^Hoitiksessa ei olekaan, tuossa shampoossa vain.&nbsp; :)
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset
Strix

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Strix »

Kaupassa lueskelin että kyllä niissä kaikissa muissa tummanvihreissä purkeissa on silikonia. Ainakin löytyi jos jonkinmoista -cone loppuista ainetta. Ostinkin nyt tämän innoittamana ton hoitsikan ja nyt viidennen kerran jälkeen en onnistu löytämään silikoneja. Ehkä jossain vaiheessa sitä uskaltaa testata CO-käytössä ja raportoida tänne jos joita muita kiinnostaa kuin minua.
Hirveää olla näin riippuvainen inc:ien lukemisesta.

Kiinnitin kuitenkin huomiota että esim tuuheuttavaa shampoota on kahdenlaista jossa toisessa ainakin oli silikoneja, toista vain mainostettiin "kermaisena" ja tuli läpinäkymättömässä pullossa. Miksi kummassa?

Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Onko tuo Garnierin tummanvihreä silikoniton nutri repair sarja täydentynyt naamiolla? Näin eilen jonkun mainoksen telkkarissa missä oli se nutri repair sh ja ha sekä sellainen tummanvihreä tehohoitopurkki. Tuotteet olivat nimenomaan niitä tummanvihreitä.. Tietääkö joku?
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja heijji »

^ Ainakaan mun silmiin ei osunut tänään kun kävin Oulun Anttilasta hakemassa tuon hoitoaineen. :) Pakkohan se oli ostaa kun niin on kehuttu, varmaan ylihuomenna pääsee testailemaan.
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Strix

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Strix »

Neriana kirjoitti: Onko tuo Garnierin tummanvihreä silikoniton nutri repair sarja täydentynyt naamiolla? Näin eilen jonkun mainoksen telkkarissa missä oli se nutri repair sh ja ha sekä sellainen tummanvihreä tehohoitopurkki. Tuotteet olivat nimenomaan niitä tummanvihreitä.. Tietääkö joku?
Joo, tummanvihreä nutri-repair naamio on kans samassa sarjassa. Se ei taasen ollut silikoniton mitä sitä lueskelin joten en voi kokemuksia siitä antaa :(
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Neriana »

^ missä näit noita naamioita? Ostin sitten kokeiluun sen perus fructisin nutri repair naamion, joka on vaaleanvihreässä purkissa. Haluaisin sen tummanvihreän version.. Citymarketissa sitä ei ollut.
Strix

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Strix »

Neriana kirjoitti: ^ missä näit noita naamioita? Ostin sitten kokeiluun sen perus fructisin nutri repair naamion, joka on vaaleanvihreässä purkissa. Haluaisin sen tummanvihreän version.. Citymarketissa sitä ei ollut.
Tämä ei tule lohduttamaan, mutta näin sen 30 minuuttia metrolla Pariisin keskustasta. Olettaisin että Stockmannilla olisi, mutta ei voi varmaksi sanoa ennen kuin palaudun kotimaahan.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Mä näin tänään Sokoksella vain vaaleanvihreässä purkissa olevia Nutri-repair naamioita. Ihmettelin sitä että näissä purkeissa oli etiketissä maininta New.
Strix

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Strix »

Hilippa kirjoitti: Mä näin tänään Sokoksella vain vaaleanvihreässä purkissa olevia Nutri-repair naamioita. Ihmettelin sitä että näissä purkeissa oli etiketissä maininta New.
Nyt kun kävin uudestaan katsomassa niin se "uusi" tummanvihreä purkki oli melkoisen vaalea. Se oli aikalailla siinä välimaastossa mitä vaalea ja tumma. Siinä luki kyl kans Nouveau, että uutuus se sielläki on. Olisko sitten sisältö päivittynyt, mutta ulkoasu ei.
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Neriana kirjoitti: Onko tuo Garnierin tummanvihreä silikoniton nutri repair sarja täydentynyt naamiolla? Näin eilen jonkun mainoksen telkkarissa missä oli se nutri repair sh ja ha sekä sellainen tummanvihreä tehohoitopurkki. Tuotteet olivat nimenomaan niitä tummanvihreitä.. Tietääkö joku?
Eikös nutri-repair-sarjassa ole myös tuubissa oleva "tehohoito"? Ostin vasta fructiksen kuivien hiusten tehiksen(tuubissa siis) ja muistaakseni siinä luki nutri-repair, en voi nyt varmistaa kun ei ole sitä tuubia käsillä. Joka tapauksessa, kovin silikonista on, ja oikeastaan ihan sen takia tuon ostinkin. Saan sillä nopeasti hyvännäköiset hiukset. Olen kyllä pyrkinyt käyttämään tuon "tehohoidon" ohella myös oikeasti hoitavia tuotteita.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Vaikka näissä Fructisin uusissa ei näköjään joissakin ole silikonia, on kammo kyseiseen merkkiin niin vahva että ajatuskin aineen länttäämisestä hiuksiin oksettaa ;D
Juurikasvu aivopesi ;)
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja nelma »

Joidenkin viikkojen epäsäännöllisen käytön jälkeen toi uusi Nutri-repair hoitoaine on musta sellainen keskiverto-ok-hoitoaine.
-Silottaa suht hyvin, muttei täysin, karheuksia jää.
-Ei tarvitse pitkää vaikutusaikaa.
-Tekee ainakin minun hiukseni suht raskaiksi, joka houkuttaisi pesemään hiukset nopeammin uudestaan.
-Ei tunnu huuhtoutuvan hiuksista kovinkaan helposti, mutta ei minulle ole koskaan siitä lähmäpäätä/likaisennäköistä yveä jäänyt. Veikkaan että jos käytäisin tätä joka pesun jälkeen vakiarkihoitiksena&nbsp; niin voisi pidemmän päälle rasvoittaa nopeammin.
-Kivan paksu koostumus

Mieluiten käytän tätä jos hiukseni tuntuvat todella kuivilta, lentäviltä ja kähäriltä tai kun aikaa ei ole paljon. Ihan hyvä ja kätevä reissuhoitoaine.&nbsp; :)
Viime reissussa sukeltelin myös järvessä ja uinnin jälkeen levittelin hieman takkuiseen tukkaan teelusikallisen NR:rää jätettäväksi niin hyvä tuli.&nbsp; ;) Ei yhtään lähmä, kesti pesemättä pari päivää.

Minulla on siis suht paksut ja raskaat, värjäillyt ja vähän vaalennetut, mutta melko hyväkuntoiset hiukset.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vastaa Viestiin