Fructis

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Onhan Fructicsella aikaisemminkin ollut silikoniton (tuuheuttava) shampoo. Tuliko tää uusi nyt sen tilalle?
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Onko kukaan uskaltautunut kokeilemaan tuota silikonitonta? Kiinnostuin, kun näin mainoksen telkkarissa. Olen aina pitänyt fructiksen imelästä tuoksusta, ja olisi kiva saada sarjalta edes yksi tuote käyttöön
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Neriana »

No niin, kaikkien teidän vuoksi päätin sitten uhrautua ja ostaa tuon uuden kuiville ja vaurioittuneille hiuksille tarkoitetun hoitoaineen joka on silikoniton.  Inci näyttää ainakin näin amatöörin silmään melko hyvältä.
Perus fructis tuoksukin on onnistuttu säilyttämään  ::) Väriltään hoitoaine on kellertävää, selvitti tukan hyvin ja odottelen että hiukset kuivuisivat niin voisin kertoa koko totuuden.

Tässä tulee kuitenkin Inci:

Nutri-Repair hoitoaine (uusittu)

Aqua, Cetearyl Alcohol, Eleis guineensis oil/palm oil, Behentrimonium chloride, CI 19140/ Yellow 5, CI 15985/ Yellow 6, Niacinamide, Ribes nigrum oil/ black currant seed oil, saccharum officinarum extract/ sugar cane extract, stearamidopropyl dimethylamine, olea europaea oil/ olive fruit oil, chlorhexidine dihydrochloride, camellia sinesis extract/ camellia sinesis leaf extract, benzyl alcohol, lianool, pyrus malus extract/ apple fruit extract, pyridoxine hci, persea gratissima oil/ avocado oil, butyrospremium parkii butter/ shea butter, citric acid, citrus medica limonium peel extract/ lemon peel extract, glycerin, prafum


EDIT:

No niin, nyt on yön yli nukuttu ja jo eilen kun hiuksia föönailin niin olihan ne aika silkkiset ja liukkaat (tämä siis minusta pelkästään hyvä asia +++) Jotenkin vaikeata uskoa että tuo olisi silikoniton?? Voisiko joku paremmin osaava varmistaa naputtelemani incin perusteella, että eihän tuossa nyt ole silikonia?

Jos tuo todella on silikoniton, niin menee aivan samantie lempparihoitoaineeksi.
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

^ Kyllä tuo mun mielestä on silikoniton ihan oikeasti, ihan hyvältä näyttää kun on noin paljon kaikkia öljyjä ja uutteita. Keltaista väriainetta heti alussa niin ihmekös tuo että on keltaista, toivottavasti ei värjää hiuksia ;D
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Joo no ei se niin keltaista ollut :D sellaista kerman väristä ehkä enempikin.. Tuon väriaineen huomasin vasta kun aloin näpyttää inciä ja olin jo ehtinyt kommentoida väriä. Latvat tuntuu siloisilta eikä tarvinnut edes pitkää vaikutusaikaa. Tavalliselle ohuelle suomihiukselle tämä tuskin käy sillä niinkuin jo totesin todella liukkaan ja sileän letin tällä saa aikaiseksi, eli ihan ohuelle tukalle tuskin sopii.

Olin aika varma että tänään olisi jo rasvainen tukka, mutta ei, oikeastaan paljon helpompi oli muotoilla kuin yleensä ja sai pysymään helposti kuohkeana.

Itse sairaalla tavalla tykkään tuosta fructiksen perus tuoksusta, joka tässäkin on aika voimakas, tosi laitoin ihan tipan tuota hoitoainetta jätettävänäkin hiuspituuksiin.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja nelma »

Että muakin nyt rupes himottamaan noi uudet silarittomat  ;D
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mä sorruin ostamaan tuon uuden silarittoman shampoon. Kertoilen ensi pesun jälkeen sitten lisää. Yritin katella marketista shampoota jossa ei olis panthenolia tai silikonia (pidennykset ja sinetit on jo nyt liukuneet vähän...) ja XZ kun ei sovi mun päälle niin tää oli melkeinpä ainoa vaihtoehto.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Olen käytellyt nyt useamman päivän tuota fructisin kuiville ja vaurioittuneille hiuksille tarkoitettua hoitoainetta, sitä uutta versiota ja tykkään kyllä edelleen&nbsp; :-* ei ole rasvoittanut hiuksia yhtään tavallista nopeammin vaikka mietin sitä aluksi erittäin paksun koostumuksen vuoksi.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Koska mulla rupeaa olemaan hoitoaineet lopussa niin sain hyvän syyn käydä ostamassa tuon uuden silikonittoman hoitsikan. Nyt on vielä hiukset märät joten saa nähdä miltä hiukset tuntuu kuivina mutta harja meni kyllä aika vaivattomasti hiusten läpi kun ne suihkun jälkeen selvitin. Silottavalta siis vaikuttaa.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Ilmeisesti nuo kaikki silikonittomat on pakattu niihin tumman vihreisiin pulloihin? Hilippa ostitko kuiville hiuksille tarkoitetun hoitsikan vai sen tuuheuttavan sarjan hoitoaineen?
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ kuiville ja vaurioituneille tarkoitetun, ja just tumman vihreä pullo.

Tästä tulee muuten mun uusi HG-tuote! Eilisen ensikokeilun jälkeen hiukset tuntuu nyt silkinpehmeiltä ja ilmavilta!
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Neriana »

^^ Jep, samat on aatteet ko. tuotteesta. Ei ole tarvinnut jätettävää laittaa ollenkaan kun hiukset on niin sileät jo valmiiksi. Tai oikeastaan olen unohtanut laittaa jätettävää. Ja niinkuin kommentoit, hiukset ovat silti ilmavat.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mulla on siis se vahvistava & tuuheuttava silikoniton shampoo. Testasin eilen ensimmäistä kertaa. Ei takuttanut ja tukka on tosi kuohkea ja kiva.&nbsp; :) Ei lässähtänyt nukkuessakaan vaan pikemminkin saa painella itse hiuksia alaspäin. Sopii mulle hyvin, kun mulla on nää pidennysten sinetit korkealle asti vedetty ja lättänä tukka ei peitä niitä kunnolla.
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voi että, olisinpa lukenut viestejänne eilen! No, täytyy ensi viikolla mennä itsekin ostamaan tuota silikonitonta&nbsp; <3
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
Lynnei

Vs: Fructis

Viesti Kirjoittaja Lynnei »

Siis mitä ihmettä?? Juureksetko täällä kilpaa kehuvat Fructisia? Maailmankirjat sekaisin  ;D Itseasiassa mäkin olen kiinnostunut ainakin tuosta uudesta tuuheuttavasta shampoosta ja miksen Nutri-Repair hoitsikastakin latvoihin käytettäväksi... Aika ihmeellinen temppu kyllä luoda Fructisiin silikoniton linja kun ne dimethiconet & kumppanit ovat aikaisemmin olleet ainoita asioita mitä noista litkuista tulee ainakaan mulle mieleen.

Argh, ennen pelkkä niiden limenvihreiden shampoopullojen näkeminen sai huonotuuliseksi. Kiva kun uudet purnukat ovat vähän miellyttävämmän väriset :)
Vastaa Viestiin