Keskustelua Garnierin väreistä

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
elluee

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja elluee »

kellään kokemusta tuosta luonnolliset sävyt sävystä 7.3? Haluaisin juuri tuollaisen värin kun tuossa paketin kuvassa, en yhtään tummempaa. Itsellä kirkkaan vaaleat hiukset. Mutta tuo 7 kuulostaa mielestäni niin tummalta. Kerkesin jo ostaa Loreal preference 8 sävyn, mutta jotenkin tuntuu että se jäisi liian vaaleaksi ja harmaaksi. Niin voi olla että käyn vaihtamassa sen tuohon garnieriin.
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Kukka »

^Lemppariväri&nbsp; <3, melko lähellä omaa hiustenväriäni ja kun omassa tukassa on sitä punertavuutta, niin sekin korostuu tämän värin kanssa. Kiilto on myöskin hyvä. Ei kylläkään ole yhtä vaalea kuin paketin kuvassa. Omaa hiustani tummentaa siis jonkin verran.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mulla oli lähes jaskat housuissa ( ;D) kun pohdin kaupan hyllyllä että mikä ruskea väri ei vetäisi mun latvoja mustiksi. Ne tuppaa aina vetämään ihan liian tummiksi ja silti piti saada joku "vahva" väri joka taittaa pois punaisuutta (hennat pohjalla, sen jälkeen liian tummaksi mennyt ruskea väri, siihen päälle blandattu värinpoisto -> takas hennanpunainen ja ruskeaa suoraväriä joka pysyi kaksi pesua eikä edes poistanut punaisuutta yhtään). Tartuin sitten mammuttimarkkinoiden tarjouksen kunniaksi Garnier Luonnolliset Sävyt 5 ruskeaan pakettiin ja lampsin kassalle. Ja jestas että mä olen tyytyväinen! Laitoin koko päähän, pakkauksessa on vaikutusaika 20min tai jos tarttuu huonosti / on harmaita niin 30min. Annoin olla jotakuinkin 14min ja huuhdoin pois. Väristä tuli hyvä, hieman lämpimämmän sävyinen kuin pakkauksessa (ei tätä lämpöä pois saakaan ikinä). Mutta ruskea, myös latvoista. :ts Oon tosi tyytyväinen. Kestosta en osaa vielä sanoa mitään kun en ole päässyt tätä reuhkaani vielä pesemään.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Laitoin taas 5.3 Garnier Nutrisse sarjasta ja ei yhtään liian tumma tullut. Laitoin siis vaan taakse alahiuksiin. Olen nyt kokeillut 7.3, 6.3 ja lopuksi 5.3, kun muita ei ollut. Kaikki ovat hyviä sävyjä, mutta nuo 5 ja 6 sävyt erottuvat mulla parhaiten ja natsaavat hyvin kullanvaalean kanssa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.&nbsp; Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Kisumirri
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 250
Liittynyt: 21 Syys 2011, 13:35

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Kisumirri »

Värjäsinpäs eilen Nutrisse 3.03 värillä ja tuli lähes musta&nbsp; :-\
No, ainakin pääsin eroon punaisesta ja kyllähän tämä varmaan haalistuu..&nbsp; :)
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja keesha »

Cittarissa näkyi Garnier nutrissen hyllyssä ihania uusia punaisia! Yksi oli joku todella tumma punainen, 2-asteinen ellen ihan väärin muista. Samoin Livelle oli tullut uusia punasävyjä... Ääk, himottaisi niin ostaa ja värjätä joku ihana punamusta tai tummanpunainen itsellekin. :P
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Siis onko Luonnolliset sävyt, sävy 111 voimakkaasti vaalentava mitä luin vaalennusketjusta? Purkin ja hiustupsun nähtyäni toi ois just eikä melkein mun oma väri, niin pitäis saada tietää. Edit. Ajattelin tuolla sävyllä värjätä vikan kerran ja lopettaa sitten värjäily kokonaan (paitsi hopeatuotteet on käytössä toki keltaisuuden taittoon).

Edit2. Niin ja se ei taida kuitenkaan värjättyä hiusta vaalentaa?

Edit3. Onko Garnier 100% XL1 tai 10.1 lopetettu kokonaan? En ole nähnyt aikoihin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

^Itse olen värjäillyt tyveä tuolla luonnollisten sävyjen 111:llä, vaalentaa ihan kivasti ja taittaa samalla viileään. Nyt ei ole purkkia mistä tarkistaa, mutta muistaakseni purkin kyljen mukaan vaalentaisi noin 4 astetta... Olen ollut tyytyväinen :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Kiitos kommentista BlueBerry! Oon nimittäin just lähdössä ostamaan kyseistä väriä ja laitan tänään :) Toivottavasti tulis semmonen tulos, että värjäilyt ois siinä. Kerron minkälainen tulos tuli sitten. Omaa väriä ei ole nyt lainkaan näkyvissä, kun viime sävytyksestä niin vähän aikaa, mutta tahdon värjätä nyt, ettei tartte omaa väriä enää värjäillä vaan sen kun kasvattaa ja hoitaa vaan!

Edit. Eli värjäsin tällä. Edelleen jäi keltaista, mutta se ei maailmaa kaada, poistuu hopeashampoolla. Varmana ois tullut viileänvaalea koko hiuksiin, jos oisin tehnyt vielä vaalennuspesun tms, mutten todellakaan tahtonut hiusteni kunnon vuoksi. Joku 7 cm tyvestä on viileänvaaleaa, tosi kaunis sävy. Tärkeintä, että tyvestä sain noin viileän, niin ei oman värin ja värjätyn välillä ole niin suurta eroa. Kuitenkin sitä leikkaa keltaista latvaa pikkuhiljaa pois ja hopeashampoo on käytössä kerran viikossa. Vaikken siis enää aio värjätä/vaalennella, niin voin todellakin suositella niille, jotka haluaa viileänvaalean (ei mun mielestä tehnyt liian tuhkaista), aika puhdas sävy ja vaikutusaika tässä on vain 20 min!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Maasha
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 11:24

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Maasha »

Törmäsimpäs kaupassa käydessäni ainakin minulle uuteen hiusväriin, Garnier Nutrisse Mousseen. Eli ilmeisesti joku näitä uusia vaahto-kestovärejä. Ostin itselleni sävyn 5.52 helmenhohtoinen mahonginruskea. Onko kenelläkään vielä kokemuksia näistä? Mietityttää, josko nämäkin ovat sitä sorttia, että vetävät liian tummaksi &nbsp;;D Garnierin sivuilta ei vielä ainakaan läytynyt tietoja ko. tuotteesta. &nbsp;Tuossa vielä kuva jonka löysin jostain netin uumenista.

Kuva
Viimeksi muokannut Maasha, 12 Tammi 2012, 14:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2b M iii
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Belle »

^ Wau, vaikuttaa mielenkiintoiselta! Ilmeisesti Garnierin vastine Lorkun Sublime Mousselle. En ole itse nähnyt noita vielä kaupassa. Sävy 5.52 kuulostaa herkulliselta, tulehan kertomaan sitten käyttäjäkokemuksia :).
Tepsukka

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Tepsukka »

Mulla oli semmoiset erittäin vaaleat hiukset joissa ihan juurikasvun vieressä jämiä oranssista sävytteestä ja juurikasvu oli 7 asteinen luonnostaan hieman oranssiin vivahtava. Stten ku olin ostamassa hiusväriä niin halusin juurikin jonkun seiska tai 6 asteisen kuontalon ja ostin 2 pakettia nuita Nutrisse mousseja. Olin kyllä netistäkin lukenu ja tutuilta kuullu, että nuo vaahtovärit voi vetää erittäin tummaksikin, mutta tyhmän täytyy itse kokeilla... No sen sitte vetäsin päähän ja nyt hiukset on jotku 5 asteiset todella kylmät ja tuhkaiset(harmahtavat osittain) Tykkään kyllä tästä väristä kun sopii mun iholle ja vihertäville silmille, mutta harmittaa kun koko kesän vaalentelin hiuksia mustista vaaleiksi ja tarkoituksena oli vaan pieni sävymuutos&nbsp; :( Mutta väristä voin sanoa, että koostumus todellakin oli todella hyvä vaahtomainen ja helppo levittää hiuksiin. Itselläni on tosi paksut kainalopituiset hiukset ja suosittelen ottamaan 2 pakettia väriä vaikka hiukset ei kovin paksut ja pitkät olisikaan, koska tuon koostumuksen takia saattaa olla ettei tuu tasaista lopputulosta vähällä määrällä. Ja itse ostin stockalta ja maksoi vähän päälle 11e paketti
Maasha
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 11:24

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Maasha »

^ Kiitoksia tiedoista. Vielä en ole päähäni ainetta pistäny ja täytyy itsellänikin käydä hakemassa toinen purnukka väriä, jotta varmasti riittää tähän tukkaan. Kerro Tepsukka myös sitten, haalistuuko sävy kuinka paljon ensimmäisissä pesuissa :)
2b M iii
Tepsukka

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Tepsukka »

No nyt olen pessyt pääni suunnilleen 10 kertaa ja väri on haalistunut vain ihan vähäsen eli nyt hiukset on suunnilleen 5-6 asteiset ja nyt kun tarkemmin noita kuvia katselen ja oon vertaillut mun hiusten sävyä niin kyllä se veti todella tummaksi! ainakin 4asteiseksi, koska nyt on jotkut 5-6 asteiset hiukset. Tosiaan se vihertävyys on nyt lähtenyt pois ja ainakin luonnonvalossa oranssi pohjaväri paistaa läpi ja saa hiukset näyttämään ehkä hieman luonnollisemmilta. Muuten tosi hyvä väri, mutta en luottaisi siihen, että millaiset hiukset noilla pitäis tulla
Maasha
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 11:24

Vs: Keskustelua Garnierin väreistä

Viesti Kirjoittaja Maasha »

Eilen sain lopultakin aikaiseksi nakata tuon Nutrisse Moussen päähäni. Koska en löytäny mistään toista pakettia tuota 5.52 sävyä, jouduin tyytymään yhteen väripurnukkaan. Ohjeista poiketen levitin sitten aineen kosteisiin hiuksiin. Paketillinen riitti juuri ja juuri paksuun ja melko pitkään pehkooni. Vaahto oli kyllä helppo ja mukava levittää, siitä suuri plussa :)

Tukkani oli ennestään 6-asteinen lämmin ruskea. Kuten Tepsukkakin kertoi, myös minulla väri vetäisi melko tummaksi, n. 4 asteiseksi. Muuten kyllä tuli oikein mahonkinen ja kiva sävy. Jospa tämä tästä hieman haalistuisi ja vaalenisi pesujen myötä. Muuten kyllä voisin jo pelkän aineen koostumuksen ja levitettävyyden vuoksi kokeilla uudelleen&nbsp; :)

2b M iii
Vastaa Viestiin