Sivu 1/1

Suosikkiöljysi

Lähetetty: 07 Elo 2008, 17:08
Kirjoittaja ellen
Mikä on paras luonnonöljy tai voi, jota olette käyttäneet hiustenhoidossa? Mikä öljy sopii hyvin hoitissekoituksiin, mikä taas jätettäväksi, mitä öljyä ilman ette voisi enää elää? Kertokaa pidättekö jostain öljystä yli muiden ja miksi niin on.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 07 Elo 2008, 18:23
Kirjoittaja NarnianQueen
Äänestin kookosöljyä, sillä se on koostumukseltaan, tuoksultaan ja vaikutukseltaan todella miellyttävää ja tehokasta! Sitä voi laittaa hiuksin ennen pesua reippaastikin, eikä se valu, tipu tai saa pehkoa näyttämään kovin rasvaiselta.
Vanha kunnon oliiviöljykin on hyvää ainetta omille hiukseilleni / päänahalleni, mutta sen kanssa sottaaminen on vaaratekijä. Kookosöljy on huomattavasti kätevämpää käytössä.  :)

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 17 Elo 2008, 13:26
Kirjoittaja Jouana
Minä liputan myös kookoksen puolesta. Jostain syystä se tuntuu toimivan ehdottomasti parhaiten meiksin päässä. Plussaa siitä, että huuhtoutuu hyvin, mutta kosteuttaa silti reilusti. Ei valu eikä tee muitakaan ikäviä temppuja. Kookoksen monikäyttöisyys ei sekään ole ollenkaan huono ominaisuus!
Jätettävänä ei minun hiuksilleni sovi mikään öljy. Hoitissekoitukset ovat sen verran uusi juttu omissa rutiineissa, että siitä en vielä osaa kommentoida. Toivon mukaan muistan tulla päivittelemään tänne kun alkaa mielipidettä muodostumaan!  :)

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 18 Elo 2008, 17:28
Kirjoittaja katajainen
Oliiviöljy on minun suosikkini. Se sopii tukkaan mitä parhaiten ja sen lisäks tykkään käyttää meikinpoistoon ja erilaisiin vartalokuorintoihin ja tietysti ruokaan  ;D Sekottelen sitä vähän joka hoitispurkkiin ainakin muutaman tipan. Joskus vähän ennen juurikasvun löytämistä laiton aivan järkyttävään (nyttemin leikattu jo pois) takkuhamppupesään oliviiöljyä vaikuttamaan pariksi tuntia ja se teki ihmeitä. Eihän se kuitenkaan tehnyt tukasta hyväkuntoista mutta huomattavasti paransi silti sitä hamppua  :)

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 25 Elo 2008, 22:00
Kirjoittaja Lilja
Hamppu.
Kokeilussa ovat olleet sen lisäksi vain jojoba, vadelma ja karitevoi, joista ainoastaan viimeisintä en enää käytä. Ei ollut mitenkään ihmeellistä ainetta tälle päälle.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 26 Elo 2008, 00:28
Kirjoittaja Tiitunen
Kaakaovoi on mun lemppari, koska hoitoaineeseen sekoitettuna se kosteuttaa aivan mahtavasti ja vetää hiukset kikkuraan, vaikka voisi luulla, että noinkin tuhti voi lähmäisi hennot hiukset.  :D Tarkoituksenani on kokeilla öljyjä ja voita paljon enemmänkin, kunhan saan vanhoja tuotteita kulutettuja. Saa nähdä, muuttuuko mielipide sitten.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 26 Elo 2008, 02:36
Kirjoittaja Hunajapupu
Lisäsin äänestykseen mahdollisuuden vaihtaa ääntään siltä varalta, että vanha suosikki muuttuu. :)

Itse äänestin oliiviöljyä, se on toiminut ihan loistavasti mulla. Edullista (tätä on aina muutenkin kotona ruoanlaittoa varten), kosteuttaa hyvin, ei mitään valitettavaa. Tykkään!

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 29 Elo 2008, 10:33
Kirjoittaja pitkätukka
Oliiviöljy.

(Muoks. 29.4.2010. Annoin kookokselle pitkään mahdollisuuden, koska se on niin supersuosittu tuote, ja välillä se toimikin hyvin, mutta oliivi tuntuu sopivan hiuksilleni silti kaikkein parhaimmin. )

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 29 Elo 2008, 10:41
Kirjoittaja Norppa
Annoin ääneni kaakaovoille. Tosin harvoin käytän sitä ihan yksinään, mutta tehissekoituksessa sillä tulee vaan ihan uskomattoman pehmeät hiukset. Takkupallon pelastus ja rastalatvojen kesyttäjä.

Harmi vaan että on vähän normiöljyjä hankalampi käyttää kun tätä joutuu sulattelemaan.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 08 Syys 2008, 23:06
Kirjoittaja wilvi
Avokadoöljy, ehdottomasti. Ennen pesua käytän yleensä kookosöljyä, pesun jälkeen avokadoöljyä jätettävänä.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 11 Syys 2008, 14:02
Kirjoittaja Tiizku
Olen useita öljyjä käyttänyt ja lemppariksi on noussut luumunsiemenöljy. On ainut joka ei tee hentoja hiuksia likaisen näköiseksi. Toimii märässä ja kuivassa tukassa. Aamuisin latvani ovat yhtä kuivaa söheröä mutta kun tuota vähän sipaisee niin latvat ovat taas kiiltävät ja sileät.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 09 Marras 2008, 17:40
Kirjoittaja Magia
Kookosöljy on suosikkini, tuo kivasti kiiltoa, mutta ei lähmää ja on vesimäisempää kuin muut öljyt. Hyvänä kakkosena tulee luumunsiemenöljy, sekin toimii kivasti, mutta lähmää helpommin.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 11 Marras 2008, 17:34
Kirjoittaja verdelli
voi apua, vastaako joku mulle miten noita öljyjä käytetään ja kertoo vähän että mitä ne sitten auttavat?  ;D tää oli aivan uus juttu mulle, että öljyjä voi käyttää tukassa.. ( ja joo, en ole kunnolla pyörinyt täälä vielä, niin en tiedäkkään kaikkea ;))

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 11 Marras 2008, 17:36
Kirjoittaja Magia
^ Hiustenhoidon puolella on useampia ketjuja, joissa on puhetta luonnonöljyistä, joten niihin sitten vaan lukemaan ja opiskelemaan. ;) Modet voivat varmaan poistaa nämä viestit sitten, eivät varmaan kuulu tähän ketjuun.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 19 Marras 2008, 22:58
Kirjoittaja Kiivi
Kookosöljy on käytössä ja pidän kovasti, kun vihdoinkin opin oikean annostelun!  :-* Puhtaisiin hiuksiin tuota ei voi laittaa kuin aivan mitättömän pienen tipan tai tulee heti öljyinen tukka. Ennen tukanpesua levitänkin öljyä reippaasti pituuksiin ja annan vaikuttaa puolisen tuntia. Latvat pysyvät kunnossa tuon avulla.  :)

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 29 Huhti 2010, 22:50
Kirjoittaja Mindy
Kylmäpuristetu oliiviöljy on nannaa kutreille :)

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 29 Huhti 2010, 22:53
Kirjoittaja Jouana
Listaan voisi lisätä mangovoin ja e-vitamiiniöljyn, joista molemmat ovat aivan ihania, ja kuuluvat ykköskastiin, joskaan kookosöljyä ei voita mikään! :-*

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 30 Huhti 2010, 09:20
Kirjoittaja nelma
Kookosöljyä äänestin.
Tykkään kovasti kevyestä ja nopeasti imeytyvästä koostumuksesta, ei lähmää helposti. Lisäksi on edullista ja helposti saatavilla. Kookosöljy on mulle sellainen "joka paikan öljy". Käytän sitä CWC:n esihoitiksessa, hoitoaineissa, tehissekoituksissa ja jätettävänä(-sekoituksissa). Ihollakin toimii hyvin.
Avokadoöljy on toinen lemppari. Sitä minulla on tähän asti ollut niin pieni pullko etten ole paljon muuten kuin jätettävänä käyttänyt. Siinä hommassa avokadoöljy onkin ihana - tekee hiuksista niin sileät ja vahvat.&nbsp; <3 Tilauksessa on isompi koko...

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 30 Huhti 2010, 10:48
Kirjoittaja ellen
Jouana kirjoitti: Listaan voisi lisätä mangovoin ja e-vitamiiniöljyn, joista molemmat ovat aivan ihania, ja kuuluvat ykköskastiin, joskaan kookosöljyä ei voita mikään! :-*
Lisätty :)

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 30 Huhti 2010, 11:28
Kirjoittaja Hilippa
Kookoöljystä tykkään. Olen tosin kokeillut hiuksiin vain paria öljyä ja melko satunnaista kookosöljynkin käyttö on, mutta se on tuntunut parhaimmalta.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 30 Huhti 2010, 12:09
Kirjoittaja Arnella
Kookosöljy saa äänen täältäkin <3 Tykkään erityisesti muhitella ennen pesua, mielellään vaikka yön yli. Avokadoöljy on ehlä sitten kakkoslemppari&nbsp; :)

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 02 Touko 2010, 18:17
Kirjoittaja EllaBella
Vastasin vadelmansiemenöljy. Jotenkin pidän sen tunteesta ja koostumuksesta. Hiuksiin se ei lähmää yhtään, ei vaikka käyttäis jätettävänä. Toinen on karitevoi joka saa mulla luonnonkiharat tosi hyvin esille. Mikähän taika siinäkin on..?

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 02 Touko 2010, 21:57
Kirjoittaja Anissa
Kukuipähkinäöljy toimii mulla kaikkein parhaiten, ihan HQ. :-*

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 03 Touko 2010, 21:45
Kirjoittaja Copper
Vastasin karitevoi. Liian harvoin tulee kyllä käytettyä, tekee hiukset ihanasti vahvemman ja jämäkämmän tuntuisiksi.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 12 Loka 2010, 14:58
Kirjoittaja |Piija
Vaihdoin kookosöljystä avokadoon, sillä olen todennut sen sopivan parhaiten niin muhitteluhiin, pikahoitoaineen sekaan kuin jätettäväksi. Kookos hyvänä kakkosena, varsinkin jätettävänä.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 12 Loka 2010, 17:44
Kirjoittaja hilpsu
Käyttelin tyytyväisenä seesamiöljyä jätettävänä ja ennen pesua, kunnes paranin flunssasta ja tajusin miltä se haisee. Yäk! Toimi kyllä kivasti, mutta hajuhaittojen takia vaihdoin avokadoöljyyn ja tykkään tästäkin paljon&nbsp; :-*.


Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 12 Loka 2010, 18:15
Kirjoittaja tuutikuu
Kaikki kokeilemani öljyt ovat tehneet hyvää hiuksille, mutta ainoa öljy millä en ole vielä koskaan onnistunut hiuksia lähmäämään on vadelmasiemenöljy (jonka vastasin). Se aina toimii niin yksistään yöksi levitettynä (pesu aamulla), hoitiksiin sekoitettuna kuin jätettävänä latvahoitonakin kevyesti levittyen ja hiusta pehmentäen, jättäen pituudet silti liikkuvaksi ja ilmavaksi.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 12 Loka 2010, 20:01
Kirjoittaja Klaara
En ole kokeillut muita kuin oliiviöljyä ja kookosöljyä, näistä jälkimmäiselle annoin ääneni. Hiuksille ja iholle just passeli.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 12 Loka 2010, 23:03
Kirjoittaja RockQueen
Voisiko ton muuttaa niin että tuloksia voisi katsoa äänestämättä. En ole koskaan kokeillut mitään öljyjä tukkahoitelussa, mutta asia kyllä kiinnostaisi kovasti ;D

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 13 Loka 2010, 00:04
Kirjoittaja Hunajapupu
^Nyt pitäisi näkyä tulokset myös niille, jotka eivät ole äänestäneet. :)

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 13 Loka 2010, 12:53
Kirjoittaja nelma
Mä vaihdoin lempparini kookoksestä avokadoöljyyn.&nbsp; :) Jostain syystä se tuntuu nykyään toimivan paremmin.
Muita lemppareita ovat luumunsiemen-, makadamia- ja arganöljyt.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 04 Tammi 2011, 12:51
Kirjoittaja Luciana
Vastasin oliiviöljy, koska arganöljy ei ollut listalla.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 04 Tammi 2011, 14:28
Kirjoittaja Misato
Avokadoöly on lempparini, koostumukseltaan miellyttävän kevyt eikä hoitissekoituksissa lähmää suuremmillakaan määrillä, mutta vaikutuksen kyllä huomaa.&nbsp; Käytän lähinnä muhituksissa sekä buustaamaan heikkotehoisempia pikahoitiksia, silloin tällöin nypin myös pienen määrän elvyttämään kuivia latvoja.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 04 Tammi 2011, 14:47
Kirjoittaja Hallonnikas
Olen kokeillut nyt useampia öljyjä kookoksesta aprikoosinsiemeneen, mutta edelleen mun suosikkini on saksanpähkinäöljy. Se tuoksuu jumalaiselta, toimii mun tukassani hyvin ihan pelkältäänkin ja käy ruuanlaittoonkin loistavasti, etenkin salaatteihin. ;D Harmi että mulla on nyt kaikenmaailman muita öljyjä, joten joudun käyttämään osan niistä loppuun ennen seuraavan saksanpähkinäöljypullon ostamista.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 04 Tammi 2011, 15:59
Kirjoittaja ellen
Lisäsin makadamiaöljyn, arganöljyn ja saksanpähkinäöljyn äänestysvaihtoehdoiksi.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 04 Tammi 2011, 16:16
Kirjoittaja Mariatar
Vastasin, että jojobaöljy. On ihan ykköskamaa muhituksissa. Kookosöljy tulee hyvänä kakkosena, koska toimii myös jätettävänä.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 02 Huhti 2011, 14:46
Kirjoittaja Linnee-
Vastasin oliiviöljyn. Pidän myös avokadoöljystä ja kookosöljystä. Jojobaöjy ja Arganöljy ovat liian kevyitä hiuksilleni.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 02 Huhti 2011, 18:09
Kirjoittaja EllaBella
Vaihtaisin vastaukseni Arganiaöljyyn jos vain ääntä pystyisi vaihtamaan.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 04 Joulu 2011, 14:00
Kirjoittaja ohuthius
Kookosöljy. Kun löytää sopivan määrän niin jätettävänäkin tuo ihanaa pehmoisuutta&nbsp; :-* Varsinkin hunajan kanssa pitkissä muhitteluissa myös ihana!

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 09 Joulu 2011, 14:18
Kirjoittaja Soven
Avokadoöljy on suosikkini. Kun käytän hoitoaineen seassa muhituksissa, saan selvästi pehmeämmät ja siloisemmat hiukset. Joskus levitän öljyä myös kuiviin latvoihin. Kuuluu luottotuotteisiin myöskin ihonhoidossa. :)

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 09 Joulu 2011, 14:47
Kirjoittaja Kunis
Jojoba hyvin ehdottomasti. Sitten manteli ja mustakumina. Oikeastaan mustis olisi suosikkini, mutta hinnan vuoksi en voi käyttää sitä haluamissani määrin. Harmittaa kun kaikki kahuvat kookosta, mutta minulla ei tuntunut toimivan niin yhtään.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 09 Joulu 2011, 14:57
Kirjoittaja ellen
^ Mulla mustakuminassa tökkii se tymäkkä haju, varsinkin kun sitä ei saa oikein peitettyä mitenkään tai millään tuotteella. Mahtavan kiillon se kyllä antaa hiuksille hoitoaineeseen sekoitettuna tai sellaisenaan käytettynä, kiillon näkee todella selvästi.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 04 Touko 2012, 13:43
Kirjoittaja pitkätukka
Vaihdoin ääneni oliivista kookosöljyyn. Luonnontilassa olevat hiukseni pitävät näköjään eniten kookoksesta. Värjätyt taas eivät siitä suuremmin välittäneet.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 12 Touko 2012, 23:34
Kirjoittaja hampputukka
Hoitoaineeseen tykkään sekoittaa kookosöljyä, jätettävänä tykkään avokadoöljystä. Toimii kyllä ihan hyvin toisinkin päin, mutta mulla on niin pieni purnukka tuota avokadoöljyä että hoitoainesekoituksissa sitä kuluu liikaa. Laitoin juuri pari päivää sitten tilaukseen karitevoita, aikomuksena yrittää elvyttää latvoja sillä. Saa nähdä miten toimii&nbsp; :)

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 13 Touko 2012, 12:53
Kirjoittaja Jenje
^ Ihan vinkkinä, että avokadoöljyä saa ruokakaupoista isoissa pulloissa, eikä hintakaan ole huima. ;)

Mäkin vastaan toistaiseksi ainakin kookosöljy. Se toimii ihan loistavasti muhitteluun ennen pesua ja huuhtoutuu hyvin pois, vaikka sitä levittäisi reilumminkin. Ja kookoksen tuoksu nyt vaan on ihan <3. Toinen suosikki on jojobaöljy, jota sekoittelen hoitiksiin. Mun ääneni saattaa tosin vielä muuttua, koska öljyillä läträily on vasta ihan opetteluvaiheessa, ja monia öljyjä on vielä kokeilematta.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 16 Touko 2012, 23:24
Kirjoittaja versicolori
Kookosöljy on ollut paras öljy mun hiuksille jo jonkin aikaa. Karitevoi on hyvä kakkonen. Seuraavaksi kokeiluun menee luultavimmin avokadoöljy ja manteliöljy.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 14:06
Kirjoittaja momo
Itse olen käyttänyt mm.oliiviöljyä,jojobaa,rypälettä ja risiiniä (joka ei ollut kyllä listalla) ja kuntoon eniten vaikuttanut öljy ollut ehdottomasti tuo risiiniöljy! Vielä on pakko kokeilla tuota kookosöljyä kun kaikki kehuvat sitä niin paljon :)

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 20:25
Kirjoittaja Mimi
Kookosöljy! Ei lähmää niin kuin oliiviöljy miun päässä. Muita en ole koittanutkaan päähäni, liian pienet pullot (seesaminsiemenöljy, ruusunmarjaöljy, jojobaöljy) kun tykkään laittaa aika paljon kerralla&nbsp; ;D Kaakaovoita taas joutuu sulattamaan, miulla kun kookosöljy pysyy kylppärissä litkuna&nbsp; :D

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 23 Helmi 2013, 14:12
Kirjoittaja Gekko
Vastasin karitevoin, sitä tulee useimmin käytettyä latvasuojana, toimii. Muita suosikkeja ovat tällä hetkellä avokado ja argania, näitä yleensä sekoittelen hoitoaineisiin.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 25 Helmi 2013, 17:36
Kirjoittaja kaksisarvi
Avokadoöljy on ainakin toistaiseksi ollut suosikkiöljy. Mä olen kokeillut aika montaakin eri öljyä, mutta mikään ei ole pitkän päälle toiminut. Avokadoöljy tuntuu jopa imeytyvän hiukseen ihan eri tavalla kuin muut öljyt.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 29 Maalis 2013, 15:01
Kirjoittaja versicolori
Kookosöljy on vieläkin ykkönen tehohoitona, mutta aprikoosinsiemenöljystä on tullut melkein joka päiväinen suosikki. Avokadoöljy ja manteliöljy olivat ihan ok tälle tukalle, mutta aprikoosi tekee latvat paljon pehmeämmiksi.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 29 Maalis 2013, 18:00
Kirjoittaja SC
Öljyistä olen tähän asti kokeillut vain oliivi- ja kookosöljyä, joista jälkimmäinen on noussut lemppariksi. Se peseytyy hiuksista helposti pois eikä lähmää.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 04 Huhti 2013, 21:44
Kirjoittaja Moriem
Olen kokeillut argan-, rypsi-, kookos- ja oliiviöljyjä. Listattuna parhausjärjestyksessä. Oliiviöljylle voisin antaa pari uutta mahdollisuutta kylläkin, oon tainnut tehdä hoidot sitä käyttäessäni väärin koska sillähän mä öljyläträilyt aloitinkin :D Argania en oo tosin tainnut koskaan laittaa ihan koko pituuksiin, en ainakaan muista. Hoitoaineisiin lisättynä se on tosin ollut ihan unelma, rypsiöljykin on toiminut siihen tarkoitukseen ja niitä saa ihan rauhassa laittaa vaikka puolet seoksesta ilman lähmää. Listan kahdesta muusta lajikkeesta tulee vain lähmäharmia jo tyyliin seoksen sisältäessä viidesosa öljyä ja loput hoitoainetta? :D

Monia öljyjä haluaisin vielä kokeilla. Tällä hetkellä istun aivan uusi hoitomuoto päässäni: hiukset nutturalla ja aattelin pitää yön yli! Ennen oon vaan muhitellut muutaman tunnin pipon ja muovipussin alla, pitänyt letillä tai laittanut saunomisen ajaksi. Katotaan onko tästä nyt mihinkään, olisi kiva jos toimisi niin jatkossakin voisi käyttää :) Onneksi huomenna on vapaapäivä niin on aikaa jynssäillä mahdollisia tahmoja pois ennen illalla odottavia synttärikemuja!

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 21 Tammi 2020, 13:25
Kirjoittaja miero
Jojoba, Argan ja Hamppu. Vastasin tässä tuon jojoban.

Vs: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 17 Huhti 2020, 07:45
Kirjoittaja Chronos
Kookos ja argan. Kookosöljy ei lätsäytä tukkaa ja toimii loistavasti ennen pesua. Arganöljyä olen käyttänyt latvoihin pesun jälkeen joskus, mutta minusta tuntuu että valmistajakohtaisia eroja on paljon. Esim Inun.fi-nettikaupasta saatava arganöljy on paksua ja siinä on tyypillinen tuoksu. Se on toiminut parhaiten.. Flow-kosmetiikan öljy on tuoksutonta ja ohutta ja mielestäni ei toimi samalla tavalla. En sitten tiedä onko toimivuus ihan kuviteltua. Nyt on kolmannen valmistajan pullo menossa eikä tämäkään oikein vakuuta. Veden kovuus saattaa vaikuttaa. Forssassa oli keskikova (dH7) vesi jossa runsaasti kalkkia ja sen näki selvästi. Heinolassa taas vesi on erittäin pehmeää (dH2) Tukka tuntui Forssa vuosina ihan toisen ihmisen tukalta.

Re: Suosikkiöljysi

Lähetetty: 11 Syys 2021, 12:54
Kirjoittaja Tindelila
Vissiin arganöljy koska oliiviöljyä en saa millään pois hiuksista 0_0