Suosikkiöljysi

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Mikä on suosikkiöljysi hiustenhoidossa?

Aprikoosinsiemenöljy
4
2%
Avokadoöljy
29
13%
Hampunsiemenöljy
2
1%
Jojobaöljy
26
12%
Kaakaovoi
3
1%
Kamelliaöljy
5
2%
Karitevoi
20
9%
Kookosöljy
70
32%
Kukuipähkinäöljy
4
2%
Luumunsiemenöljy
3
1%
Manteliöljy
12
5%
Meloninsiemenöljy
0
Ei ääniä
Oliiviöljy
28
13%
Papaijansiemenöljy
0
Ei ääniä
Ruusunmarjansiemenöljy
2
1%
Tamanuöljy
1
0%
Vadelmansiemenöljy
3
1%
Viinirypäleensiemenöljy
0
Ei ääniä
Murumuruvoi
0
Ei ääniä
Mansikansiemenöljy
0
Ei ääniä
Mangovoi
0
Ei ääniä
E-vitamiiniöljy
0
Ei ääniä
Persikansiemenöljy
0
Ei ääniä
Arganöljy
7
3%
Saksanpähkinäöljy
1
0%
Makadamiaöljy
0
Ei ääniä
Risiiniöljy
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 220

nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja nelma »

Mä vaihdoin lempparini kookoksestä avokadoöljyyn.  :) Jostain syystä se tuntuu nykyään toimivan paremmin.
Muita lemppareita ovat luumunsiemen-, makadamia- ja arganöljyt.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Vastasin oliiviöljy, koska arganöljy ei ollut listalla.
Misato
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 292
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 21:57

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja Misato »

Avokadoöly on lempparini, koostumukseltaan miellyttävän kevyt eikä hoitissekoituksissa lähmää suuremmillakaan määrillä, mutta vaikutuksen kyllä huomaa.&nbsp; Käytän lähinnä muhituksissa sekä buustaamaan heikkotehoisempia pikahoitiksia, silloin tällöin nypin myös pienen määrän elvyttämään kuivia latvoja.
You and me make the whole world jealous
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Olen kokeillut nyt useampia öljyjä kookoksesta aprikoosinsiemeneen, mutta edelleen mun suosikkini on saksanpähkinäöljy. Se tuoksuu jumalaiselta, toimii mun tukassani hyvin ihan pelkältäänkin ja käy ruuanlaittoonkin loistavasti, etenkin salaatteihin. ;D Harmi että mulla on nyt kaikenmaailman muita öljyjä, joten joudun käyttämään osan niistä loppuun ennen seuraavan saksanpähkinäöljypullon ostamista.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja ellen »

Lisäsin makadamiaöljyn, arganöljyn ja saksanpähkinäöljyn äänestysvaihtoehdoiksi.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Vastasin, että jojobaöljy. On ihan ykköskamaa muhituksissa. Kookosöljy tulee hyvänä kakkosena, koska toimii myös jätettävänä.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Linnee-
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 24 Tammi 2011, 23:24

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja Linnee- »

Vastasin oliiviöljyn. Pidän myös avokadoöljystä ja kookosöljystä. Jojobaöjy ja Arganöljy ovat liian kevyitä hiuksilleni.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Vaihtaisin vastaukseni Arganiaöljyyn jos vain ääntä pystyisi vaihtamaan.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
ohuthius

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja ohuthius »

Kookosöljy. Kun löytää sopivan määrän niin jätettävänäkin tuo ihanaa pehmoisuutta&nbsp; :-* Varsinkin hunajan kanssa pitkissä muhitteluissa myös ihana!
Soven

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja Soven »

Avokadoöljy on suosikkini. Kun käytän hoitoaineen seassa muhituksissa, saan selvästi pehmeämmät ja siloisemmat hiukset. Joskus levitän öljyä myös kuiviin latvoihin. Kuuluu luottotuotteisiin myöskin ihonhoidossa. :)
Kunis

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Jojoba hyvin ehdottomasti. Sitten manteli ja mustakumina. Oikeastaan mustis olisi suosikkini, mutta hinnan vuoksi en voi käyttää sitä haluamissani määrin. Harmittaa kun kaikki kahuvat kookosta, mutta minulla ei tuntunut toimivan niin yhtään.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Mulla mustakuminassa tökkii se tymäkkä haju, varsinkin kun sitä ei saa oikein peitettyä mitenkään tai millään tuotteella. Mahtavan kiillon se kyllä antaa hiuksille hoitoaineeseen sekoitettuna tai sellaisenaan käytettynä, kiillon näkee todella selvästi.
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Vaihdoin ääneni oliivista kookosöljyyn. Luonnontilassa olevat hiukseni pitävät näköjään eniten kookoksesta. Värjätyt taas eivät siitä suuremmin välittäneet.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
hampputukka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 81
Liittynyt: 07 Touko 2012, 20:24

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja hampputukka »

Hoitoaineeseen tykkään sekoittaa kookosöljyä, jätettävänä tykkään avokadoöljystä. Toimii kyllä ihan hyvin toisinkin päin, mutta mulla on niin pieni purnukka tuota avokadoöljyä että hoitoainesekoituksissa sitä kuluu liikaa. Laitoin juuri pari päivää sitten tilaukseen karitevoita, aikomuksena yrittää elvyttää latvoja sillä. Saa nähdä miten toimii&nbsp; :)
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?p=848478#p848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Suosikkiöljysi

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Ihan vinkkinä, että avokadoöljyä saa ruokakaupoista isoissa pulloissa, eikä hintakaan ole huima. ;)

Mäkin vastaan toistaiseksi ainakin kookosöljy. Se toimii ihan loistavasti muhitteluun ennen pesua ja huuhtoutuu hyvin pois, vaikka sitä levittäisi reilumminkin. Ja kookoksen tuoksu nyt vaan on ihan <3. Toinen suosikki on jojobaöljy, jota sekoittelen hoitiksiin. Mun ääneni saattaa tosin vielä muuttua, koska öljyillä läträily on vasta ihan opetteluvaiheessa, ja monia öljyjä on vielä kokeilematta.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Vastaa Viestiin