Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mä olen ilmeisesti innostunut kaikista hiusvempeleistä nyt kun oon nyt parissa kuukaudessa ostanut Remingtonin Pearl Pro stylerin (ns. lainerauta), Babylissin rotaatioharjan ja nyt viimeisimpänä OBH Nordican laineraudan! Ensimmäinen alennuksesta, toinen tarjouksesta ja kolmas käytettynä onneksi :) Oon huomannut että kun tukkaa muotoilee jollakin näistä, hiusten pesuväli pitenee koska tukka nousee päänahasta enemmän, juuri sopivia siis mulle :) Eikä näiden käyttö ole vaikeaa tai aikaavievää, itse vain saatan unohtaa nuo laitteet välillä.. Oonkin asettanut itselleni tavoitteeksi käyttää jotakin näistä (tai vanhempaa Pearl wandia) vähintään kerran viikossa :)
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Onko puikkokiharrinta käytettäessä hiuksissa syytä olla muuta kuin lämpösuojaa? Lämpörullissa kun varotellaan, että tuotteet palavat hiukseen kiinni, joten mietin, mikä politiikka on tuon kanssa.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Kuumeneeko lämpörullat tosiaan niin paljon, että ne voivat polttaa lämpösuojan hiukseen kiinni? Mä en ole kyllä omissa rullissani moista huomannut, vaan ihan paljain käsin niitä käyttelen, eikä ne mitenkään polttavan kuumilta tunnu. Ennemmin rullien kanssa on ehkä se ongelma, että niitä ei ole kovin helppo putsata, ja ne tuotteet tietysti likaavat sen samettipinnan.

Mä olen kyllä Pearl Wandin kanssa käyttänyt lämpösuojaa ilman mitään ongelmia. En kyllä kuumenna sitä koskaan ihan maksimilämpötilaan. Esim. suoristusrautaahan käytetään huomattavasti kovemmalla lämpötilalla, eikä sekään polta tuotteita hiukseen kiinni. Toisaalta löytyyhän Youtubesta se mahtava kiharrustutoriaali, jossa mimmi polttaa sauvakihartimella tukkansa irti. ;D

Ehkäpä joku asiantuntija tietää asiasta enemmän, mutta kyllä mä ainakin aion jatkossakin käyttää kihartimen kanssa lämpösuojaa ja niinhän ne taitavat kampaamoissakin tehdä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

^ Aa, ilmaisin epäselvästi. Lämpösuojaa voi maltilla laittaa minunkin käsitykseni mukaan. Tarkoitin nimenomaan, että voiko muita muotoilutuotteita kuin lämpösuojaa käyttää, lämpörullissa kun ei muuta suositella.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Pepper
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 17:27

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Pepper »

Onko kenelläkään parempaa tietoa Miracurl kiharrinkojeesta (olisi kätevä kaltaiselleni laiskalle naiselle ;D):

http://www.totalbeauty.com/content/blog/miracurl-shoot

Tällaisia ei kai ole vielä Suomessa saatavilla? Babylis on valmistaja.


Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Virus »

^ Määkin haluan! :D No, vekotin näyttää olevan Amazonissa myynnissä reilulla 200 taalalla, mikä on aika kova hinta hienostakin käkertimestä. Jäänee hankkimatta, vaikka hauska vehje onkin.
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
Pepper
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 17:27

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Pepper »

Tuo taisi olla nyt saatavilla lookfantasticilla, hinta oli jotain 160-170€, jos muitan oikein.

Tuolla hinnalla ei kyllä vielä tule kauppoja. En pysty perustelemaan itselleni, miksi tuollaista tarvitsin (tuolla hinnalla) - olen kuitenkin hiustenlaiton suhteen sen verran low-maintenance.
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Täytyy täälläkin mainostella, että puikkokiharrin on ehkä paras ystäväni nykyään. Pari kuukautta tiivistä yhteiseloa (luultavasti kampaajani kauhuksi  :D ). Teen usein kiharoita nutturan pohjaksi ja sillä tavalla tulee hyvä arkikampaus. Sain jopa kv-yhteydessä kehuja kokouksessa kehuja kampauksestani, siis minä, jolla on ne viisi pohjoismaista haiventa päässäni. Me likes!  :-*
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Olen aikeissa ostaa kihartimen rotaatioilmakihartimenlisäksi ja olen tutkaillut kahta laitetta, Remington Pearl Wand ja  Pro Curl. Kumpaa suosittelette kasvatusvaiheessa olevalle noin polkkamittaiselle yleiseen kohotteluun, latvojen kääntöön ja 'hieman'  kiharaan? Oma tukka on tikkusuora ja blogeista lueskeltuani olen ymmärtänyt noiden tekevän kestävää kiharaa.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Mun pitkä, karhea, luonnontaipuisa hiukseni pitää yleensä hyvin kaikki kiharat, mutta Pro Curlit eivät tahdo pysyä. Sillä tehdyt kiharat ovat suoristusrautakiharan ohella suosikkini, mutta eivät ne kestä likimainkaan yhtä hyvin, kuin suoristimella tai Pearl Wandilla tehdyt. Pearl Wand -kiharat kestävät hyvinä seuraavaan pesuun saakka, mutta kiharasta tulee herkästi minulle liian tiukkaa korkkiruuvikiharaa. Tässä tietysti on pääsyyllisenä käyttäjä, joka intoutuu kihartamaan liian pieniä osioita liian kovilla tehoilla.. Lyhyempään ja suorempaan hiukseen suosittelisin kuitenkin tuota Pearl Wandia, jos toiveena on saada yhtään erottuvaa kiharaa, taivutteluun tuo Pro Curl -paksukainen voi olla ihan omiaan, mutta lyhyempää hiusta ei hirveän reilusti taida ylettää sen möhkäleen ympärille kiharrettavaksi. Pearl Wandilla hoitaa kyllä varmasti pelkän taivuttelun myös, jos vain osaa olla vetämättä sitä överiksi, toisin kuin allekirjoitanut..
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Kiitos bubbs vastauksesta! Minulla on lasimaiset ohuehkot hiukset joten Pro ei saata tehdä näille mitään. Pituuttakaan ei hirveästi vielä ole ja joskus tarvitsee kihartaa kunnon kiharoille, joten tuo Wand lienee parempi.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

babylissa kirjoitti: Kiitos bubbs vastauksesta! Minulla on lasimaiset ohuehkot hiukset joten Pro ei saata tehdä näille mitään. Pituuttakaan ei hirveästi vielä ole ja joskus tarvitsee kihartaa kunnon kiharoille, joten tuo Wand lienee parempi.
Mullakaan ei oikein toiminut tuo Pro Curl. Mulla on myös lasimaiset hennot hiukset ja Pro Curlilla en saanut mitään aikaan. Lähti eteenpäin. Mulla on siis olkapäille ulottuvat hiukset.
Ohuemmalla sauvalla taas saa aikaan kunnon kiharat.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Mulla on Pearl Wand ja se on ollut lasimaisille hiuksilleni oikein hyvä! Mulla on vähän polkkaa pidemmät hiukset kyllä, suunnilleen olkapäille. Tulee helposti korkkiruuvia, mutta vaihtoehtoisesti voi vaan vetää hiussuortuvan puikon läpi, jolloin tulee loivempi lopputulos. Suosittelen!  :ts
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja tipson »

^ Kommenttisi nyt viimeistään sinetöi mun Pearl Wand ostopäätökseni! :D Harkitsin sitä jo kaksi vuotta sitten ja aina, kun pitäisi juhliin laittaa kiharat niin toivoisin, että mulla ois se. Olen kuitenkin pitäytynyt suoristusrautakiharoissa, mutta ne niin kyllästyttää jo, että on tullut aika hankkia toi sauva  ;D. Mulla on pari senttiä yli solisluun pituiset, liukkaat ja värjäämättömät hiukset niin jospa tuolla kiharat pysyis  :P

Päivitystä: Ostin sauvan ja tein jo kiharoitakin! Aivan ihana <3 suoristusrautakiharat näyttää mun hiuksissa aina lopulta pörröisiltä, mutta nää näyttää ihanan kiiltäviltä. Oli nopeaa ja helppoa tehä. Tein puhtaisiin hiuksiin ilman muotoilutuotteita enkä laittanut lopuksikaan mitään. Saa nähdä kauanko kestää näin :) Helposti sai tuolla myös kiharan tai laineiden tiukkuutta säädeltyä ja sauvaa ei tarvinnut myöskään kuumentaa niin kuumaksi kuin suoristusrauta, jotta saa kiharoita aikaiseksi.
Viimeksi muokannut tipson, 08 Helmi 2014, 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
Shinea
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Marras 2012, 23:05

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Shinea »

Tulin suosittelemaan BaBylissin lämpörullia. Olen aina ollut hyvin skeptinen kaikkia muotoiluhärpäkkeitä kohtaan juuri siksi, että pelkään niiden polttavan hiukseni. Uskaltauduin kuitenkin ostamaan kyseiset lämpörullat ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen: lopputuloksena on kauniin kiharat, eivätkä rullat kuumene niin kuumiksi, että sormensa polttaisi. Kierrän rullat kuiviin hiuksiin kohtalaisen isoissa osioissa, sillä muutenkin karvaa on paljon ja pitkästi, enkä jaksa kähertää osissa. Rullien annan"vaikuttaa" 15-20 minuuttia, jonka aikana meikkaan nassun kuntoon. Kun nassu on kunnossa, avaan rullat ja suihkin päälle hiuslakkaa. Aim In laav!!

Muita kanssasisaria, jotka rakastuneet kyseisiin rulliin? :)
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />
Vastaa Viestiin