Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Leikkaukset sekä kampaukset
malic
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 20:08

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja malic »

^Onko tuota miten helppo käyttää? Mä oon ihan torvelo kaikkien noiden laitteiden kanssa, varmaan suurimmaksi osaksi siksi, etten oo juuri tullut käyttäneeksi ikinä.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

^Tosi helppo käyttää. Siinä tuli ohjeet mukana ja niissä oli myös vinkkejä.
Kuumenee tosi nopeesti ja siitä vain kihartamaan tai suorentamaan,  mutta ehdottomasti mulla ainakin pitää olla jokin muotoilutuote alla.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Ääh, mulla on hiusten muotoiluongelmia. Omistan ghd:n, pearl wandin ja ekstrana vielä volumasterin. Suoristusrautaa en käytä oikeastaan ikinä, en osaa kihartaa kunnolla ja suoristusominaisuutta en piikkisuoraan tukkaani tarvitse. Volyymia en osaa sillä tehdä myöskään. Pearl wandilla saan kyllä kiharat, mutta niistä tulee marttaliiton hyväksymä puudeli, joka kaipaa vain violetin häivähdyksen ollakseen P. Liinamaa. Hiusten mitta alkaa olla olkapäille, pitkähköä polkkaa kasvattelen. Olisko niistä isommista "sauvoista" mihinkään? Jos vaan myisin nuo muut alta pois...
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^Oletko kokeillut kihartaa Pearl Wandilla isompia hiusosioita kerrallaan?

Mulla on sekä perussauva että se muhkea. Se iso on periaatteessa ihana, mutta kuitenkin se on jäänyt kyllä aika vähälle käytölle, kun tuntuu, että pitäisi olla ihan valtavan pitkä tukka, jotta se toimisi optimaalisesti. Mun hiukset on hiukan bsl-mittaa pidemmät, ja tuntuu, että ne vaan eivät riitä sen paksun mötikän ympärille tarpeeksi monelle kierteelle, että lopputulos olisi varsinaisesti kihara, eikä vain vähän lainetta. Jos näpertää ihan pikkuruisista hiusnipuista koostuvia osioita, lopputulos on kiva, mutta siihen ei tahdo kärsivällisyys riittää. Mun hius on kihartumistaipuvaista ja karheaa ja pitää yleensä kiharrukset hyvin, mutta nämä jäävät näpertämälläkin niin loivaksi, että suoristuvat myös aika vauhdikkaasti. Voisi kuvitella, että vielä lyhyemmässä ja luontaisesti suorassa tukassa lopputulos voisi olla vielä miedompi.

Googlasin jonkun satunnaisen kuvan Pro wand -tuloksesta, tämä vastaa aika paljon omaani. Onhan se nätti - sen hetken minkä pysyy. Perussauvalla tai suoristimella tehdyt kiharat pysyvät minulla helposti seuraavaan pesuun.

Kuva
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Heiku »

^^Mulla on bubbsin kanssa samoja kokemuksia tuosta Pro Wandista. Hommasin sen itselle aikoinani kun mulla oli vyötärölle asti olevat pidennykset ja ajattelin Pearl Wandin olevan liian "pieni" niille. Olis kyllä kannattanut ostaa Pearl Wand. Tuolla paksummalla Pro Wandilla saa tosiaan aikaan enemmän sellaista laineen tyyppistä tai parhaassa tapauksessa kyllä ihan kunnon kiharaakin mutta aivan latvaan ainoastaan (tämä kokemus siis pidennystukalla). Jos tarpeeksi pienissä osioissa jaksaa väkertää niin tulos on kiva ja pysyvä mutta on se niin kuumaa hommaa että ei sitä jaksa. Omaan olkapäitä hipovaan tukkaan taisin kerran tuota Pro Wandia kokeilla eikä sillä saanut kuin palovammoja aikaiseksi ja mulla on myös karhea ja helposti taipuva tukka. Ehdottaisin siis myös minäkin isompien hiusosioiden kerralla kihartamista Pearl Wandilla tai sitten YouTuben avulla opiskelemaan Ghd:llä kiharrusta :)
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja nukka »

Mulla on pearl wand ja saan sillä kyllä monentyylistä kiharaa lämpötilasta, kiharrusajasta ja "kireydestä" riippuen. Kun kiertää hiusta tiukkaan pearl wandin ympärille ja antaa lämmetä kunnolla niin tulee sitä pientä tiukkaa kiharaa ja sitten taas jos haluan huolettomat isot kiharat niin kierrän vähän löysemmin, enkä anna kuumeta niin kauan :)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mulla myös onnistuu Pearl Wandilla pieni ja tiukka kikkura ja sellainen pehmeän löysä ja lainemainen. Mulla on tosin niin ohut tukka, että kunnon kiharaakaan varten ei kauaa tarvitse nokkaa tuhistaa. Kiharran usein vain ponnarin ja rennon, loivan kiharan saa jakamalla hiukset kahteen-kolmeen osioon, mikä kertonee ihan kaiken hiutulan paksuudesta.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Onko kelläään automaattikiharrinta? Huomasin Babylissin version lisäksi olevan myynnissä toisenmerkkisenkin mallin, myyjänä mm. CM Hiustalo ja hintaa 99. Kellään tietoa onko tämä edulllisempi laite samalla tavalla säädettävissä kuin Babyliss? Bloggaajat kilvan kehuneet sitä Babylissin versiot,a  mutta mietin onko tämä vempele sarjaa "käytän kerran ja kaappiin jää" vai onko tämä oikeasti nopea ja helppo käyttää...
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minua kiinnostaisi muotoiluharja, mutta kannattaakohan lyhythiuksisen investoida sellaiseen? Minulla on kyllä ilmakiharin, mutta sen kanssa hiusten laittoon menee aika kauan. Ärsyttää, kun hiukset pitää ensin kostuttaa, joten yön aikana painuneen tukan laitto ei ole niin helppoa. Olisiko muotoiluharja siihen sopivampi?

Olen myös käyttänyt minisuoristinta hiusten laittamiseen, mutta tukka on tällä hetkellä niin lyhyt, että silläkin tulee kihartaessa aika huomaamatonta tulosta. Takaa taas ei näe kihartaa ja pelkään aina polttavani sormet raudalla  ;D.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 22 Joulu 2014, 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Tarkoitatko sellaista rotaatioilmakiharrinta? Minulla on ollut sellainen pari vuotta. Babylissin, muistaakseni. Harja on kyllä aika kookas ja minulla on ollut oikeastaan koko ajan ollut lyhyehkö rikottu polkka ja itse asiassa hiusten ollessa pidemmät harja ei toiminut minulla vaan jotenkin takutti hiukset helposti. Lyhyehköön tukkaan saa nostetta helposti.
Ihan märkään tukkaan parempi on hiustenkuivain, tämä vähän kuivaneisiin.

Ainut miinus on helvetillisen kova ääni😬

Tänään tein löydön Lidlistä; suoristusrauta 15€. Ja samanlaisella raudalla laitettiin tukka lähiökampaajalla ja toimi omaan lasimaiseen suoraan tukkaan vallan hienosti, kampaaja oli ostanut sen kokeilumielessä itselleen ja teki tukkaani kestävät kiharat . Merkki tais olla Britney Spears😆 tai ainakin hänen nimensä paketissa luki.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Tarkoitin tuota Björn Axenin muotoiluharjaa tai vastaavaa, en rotaatioharjaa. Rotaatioharjalle tukkani on varmasti liian lyhyt.

Volyymiharjan nimellä oli vastaavanlainen NetAnttilassa.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 22 Joulu 2014, 22:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Ok.
silikooni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 18 Syys 2010, 22:53

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja silikooni »

Björn Axen Tools Magic Style Brush? Minä tykkään siitä älyttömän paljon! Se on äänetön, lämpenee nopeasti ja ionitoiminnon ansiosta pelkästään sillä harjaaminen saa hiukset sähköttömiksi ja kiiltäviksi Sillä saa käännettyä latvat nätisti ja hiusten tyvien kohotuskin onnistuu. Mitään kiharapilveähän sillä ei saa, mutta edellä mainittuihin toimintoihin loistava laite. Minulla on puolipitkiin hiuksiin se keskikokoinen malli.
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Tuo olisikin kätevä. Hinta on aika korkea, pitää käyttää rotaatioharjaa kunnes se hajoaa..
Käykö Magic Style Brush kosteisiin hiuksiin?
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

silikooni kirjoitti: Björn Axen Tools Magic Style Brush? Minä tykkään siitä älyttömän paljon! Se on äänetön, lämpenee nopeasti ja ionitoiminnon ansiosta pelkästään sillä harjaaminen saa hiukset sähköttömiksi ja kiiltäviksi Sillä saa käännettyä latvat nätisti ja hiusten tyvien kohotuskin onnistuu. Mitään kiharapilveähän sillä ei saa, mutta edellä mainittuihin toimintoihin loistava laite. Minulla on puolipitkiin hiuksiin se keskikokoinen malli.
Minulla on myös sama ja tykkään, mutta nyt en ole viitsinyt, kun etuhiukset vain sillä laittaa. Sillä saa aikaan myös kauniita loivia kiharoita, kun pitää vinosti sitä harjapäätä.
Kosteisiin hiuksiin ei suositella, mielummin kuiviin hiuksiin.
Minulla on myös puolipitkät hiukset ja sopii mainiosti loiviin laineisiin sekä plussaa äänettömyydestä :ts.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Vastaa Viestiin