Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mulle tehtiin eilen kiharat raudalla, jota en ole ennen nähnyt. Kyseessä on siis kiharruspuikon näköinen rauta, jossa on klipsi ja se puikko-osa pyörii itsensä ympäri. Kiharista tulee kauniimmat kuin suoristusraudalla ja ainakin omalla kohdallani kihara on myös pysynyt paremmin eikä valahda suoraksi niin helposti. Tätä rautaa on ehkä helpompi myös käsitellä kuin suoristusrautaa (silloin kun tehdään kiharoita).

Tässä on ainakin yksi vastaava kiharrusrauta:

www.amazon.com/Infiniti-Conair-Evolutio ... WJJZYKVE8A
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko tuo piippausrauta vai jokin uusi vekotin?
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Belle »

Onko kellään kokemusta uudesta tv-shop muotoilijasta? Näin eilen mainoksen tästä fusion stylerista ja olen mainonnan uhri, alkoi vaikuttaa niin hyvältä että harkitsen puolitosissaan :). Tuo on siis jonkinlainen tuulikihartimen ja muotoiluraudan yhdistelmä, näin käsitin.

Mulla on lyhyehköt hiukset ja suoristusrautaa inhoan vuosien polkka-suoristusrautakierteen jälkeen. Löytyy lisäksi ikivanha tuulikiharrin jolla ei tule oikein minkäänlaista taivutusta ohueen ja lasimaiseen hiukseen.

http://www.tvins.com/fi/perfecter-fusion-styler-fi
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Manna »

pinkpepper kirjoitti: Onko tuo piippausrauta vai jokin uusi vekotin?
En ole nähnyt kyseistä tuotetta Suomen markinoilla ja hetken nettiä selattuani huomasin tämän olleen jonkun vuoden markkinoilla. Conairia on useampaa eri kokoa, CHI:stä ei ilmeisesti ole saatavilla kuin yksi koko.

Löysin Youtuben puolelta kaksi videota. Ensimmäisessä on Conairin tuote ja toisessa CHI:n vastaava tuote.
Conairin tuote on hinnaltaan reilut 20 puntaa ja CHI:n yli 100 puntaa.

www.youtube.com/watch?v=Gd0AW7BJw5U

www.youtube.com/watch?v=PleKh9ql7Fo

Hiukset kannattaa poistaa raudasta eri tavalla kuin mitä videolla näytetään (ei suoraan vetämällä vaan pyörittämällä hiukset irti).

Voisin hankkia tuon halvemman raudan, jos sitä saa eurooppalaisella pistokkeella jostain.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
ÄiskäVärjääTaas

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja ÄiskäVärjääTaas »

Pampula kirjoitti: Onko kenelläkään kokemusta Babyliksen Automaattisesta kihartimesta?
Olisi nyt tarjouksessa Anttilassa 99 euroa, normaalihinta 129 eur.
Tästä samasta vmplstä olisin kysellyt kanssa... Toimiiko tuo ainoastaan pitkien hiusten kihartamiseen vai saisiko sillä lyhyemmälle hiuksistolle tehtyä tyvikohotusta?  0_0

Lightinthebox.com myi babylissä hieman yli 40e hintaan mutta jäi semmoinen kutina että taitaapi olla kopio vaan... niin suuri tuo hintaro kuitenkin.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja nukka »

Ostin itselleni volumasterin ja nyt vaan mietin miksen ole tuota jo aiemmin hommannut. Niin kätevä laite :D

Vähän tuottaa vielä hankaluuksia tehdä kreppaukset niin etteivät ne näkyisi, mutta eiköhän se tästä.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja SH »

Miten voi olla, että ghd:llä tehdyt latvakiharat suoristuu puolessa tunnissa, mutta puikkokiharat pysyy? Ghd:ssä on korkeampi lämpötilakin. Jos käytän puikkoa, niin föönaan ensin ja föönauksen alle käytän jotain lämpösuojaa ja sitten laitan esim. Osiksen flatlineria kuivaan tukkaan. Ghd:n kanssa olen laittanut suoraan kuivaan tukkaan laitettavaa muotoilutuotetta ja lakkaakin vielä, kuten myös puikkokiharoiden kanssa. Olisi niin kätevä laittaa tukka aamulla vartissa, mutta jos se tuulessa suoristuu, niin aika turha edes yrittää. Ghd:llä tulisi arkisempi look kuin puikolla. Myös Cloud9 O pot rullaus on yhtä tyhjän kanssa, kun nekin laineet suoristuu lähes heti.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mulla on muuten ihan sama juttu! Edes kampaajan suoristusraudalla tekemät laineet/kiharat ei pysy niin hyvin kuin puikolla tehdyt.
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja SH »

Onko kukaan ehtinyt testailla letittäjää? Niitä on Gigantissa hintaan 29.90. Ensivaikutelma kaupssa testattuna ei vakuuttanut. Kone pyörittää hiusta ympäri, mutta en kyllä ymmärrä, miten sillä letin saisi aikaiseksi. Paketissa oli kuitenkin kuvia esim. vesiputousletistä.
Youtubessa on tutoja tähän Babylissiin laitteeseen, mutta eivät nekään vielä vakuuta laitteen helppoudesta. Toisaalta houkuttaisi kokeilla.  ;D Tuote on paristokäyttöinen.
https://www.youtube.com/watch?v=4RJWqgkOCss
Viimeksi muokannut SH, 06 Joulu 2015, 09:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Occhi verdi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 67
Liittynyt: 08 Heinä 2014, 16:39

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Occhi verdi »

Sain joulupukilta uusimman Babyliksen automaattisen kiharruslaitteen, jossa on myòs sàiliò vedelle. <3 <3 <3 Ihanat ja kestàvàt kiharat tulee, helppo kàyttàà, mutta pitàà olla varovainen, ettei hiuksessa ole takkuja eikà irtohaituvia làhellà, muuten imaisee ne mukaan ja menee jumiin.&nbsp; Huippua on myòs se, ettà silottaa tàmàn pòrròisyyden, kun mulla on luonnonkiharaa. Voin suositella.&nbsp; :ts
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja nukka »

Onko kellään tästä tai samantyylisestä kokemuksia? http://www.gigantti.fi/product/terveys- ... rauta-5837

blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mulla oli tuollainen, mutta en tykännyt. Mun tukka ei kiharru kovin helposti, eikä tuollakaan saanut kovin kummoista jälkeä.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^^Mulla on juuri tuo, ostin juurekselta käytettynä :) (Löytää muuten aika helposti käytettynä, kannattaa kysäistä vaikka täältä ennen kuin ostaa uutena) En viitsi tuolla kovin usein kihartaa koska siinä menee aikaa, mutta lopputulos on kyllä minusta ihan kiva. Tekee sellaista melko pientä lainetta mutta kuitenkin luonnollisen näköistä. Mulla laineet pysyy hyvin ilman mitään aineita ja hiukset pysyy myös pidempään puhtaina kun tyvi on niin koholla. Varsinkin aiemmin kun oli lyhyempi lob-tukka niin tuli ihan hauska lookki tuolla :)
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja nukka »

Jostain syystä tuota kyseistä rautaa ei tunnu saavan mistään. Giganttiin ja verkkokauppaankin tulee niitä vasta ensi viikolla. Käytettynäkään en oikein löytänyt. Harmi, viikonlopulle olisi ollut tarvetta :(
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Nyt on tukka polkkamitassa, mutten osaa muotoilla tätä mitenkään. Töihin lähtiessä föönaan ja laitan sitten pinneillä kiinni, pois kasvoilta. Käytän föönatessa yleensä harjaa apuna tai diffuuseria ja rutistelen käsin. Tukkani on suora, joten diffuuseri ei ihmeitä tee. Joskus käytän ilmakiharrinta, mutta kosteisiin hiuksiin se on hidas, riippuen käytettävästä muotoiluosasta (3 erilaista). Minulla on myös suoristusrauta sekä kiharrinpuikko, joista jälkimmäistä en osaa käyttää. Suoristusrautaa olen käyttänyt silloin tällöin, mutta viimeksi en saanut sillä mitään kiharoita aikaiseksi, vaikken tehnyt mitään toisin kuin edellisellä kerralla. Tukka oli silloin lyhyt. Jos olisi jokin yhtä helppokäyttöinen laite kuin ilmakiharrin, jota voisi käyttää kuiviin hiuksiin ja jolla saisi&nbsp; tuuheutta sekä vähän kiharaa. Onko sellaista vai onkohan liikaa vaadittu?
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 16 Maalis 2016, 18:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Vastaa Viestiin