Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Leikkaukset sekä kampaukset
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Jatkan vielä tuosta rotaatiomallista. Se kohottaa hyvin ja muotoilee perustylsän a-linjaisen polkkamitan kuosiinsa. Malli on Babyliss Brushing Ionic, aika mötikkä ja kovaääninen. Onko kellään kokemusta muista malleista ja merkeistä? Tykkään tuossa siitä että sillä voi muotoilla kosteita hiuksia.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Toinen vaihtoehto, jota olen miettinyt, on kiharruspuikko. Onkohan sen käyttö helpompaa kuin kiharrusraudan, jossa on se kahvan tapainen, jonka allehiusten latvat tulevat? Minulla on kyllä sellainen kiharrin, jossa on monta vaihtopäätä, mutta se tuntuu kuumenevan hitaasti ja miedolle lämmölle. Pitäisi testata sitä, jos se toimisi. Jos ei, niin hankin jonkin uuden laitteen, jos maltan kasvattaa hiuksiani.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja SH »

Markantalon verkkokaupasta saa nyt alle viiteenkymppiin noita magic stylereitä. Pearl wand -kiharruspuikko Anttilassa alle 24 eurolla.  :)
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Mä ostin tuossa joulun alla, ohuen ja paksun kiharruspuikon sekä kahden, lähinnä kihartamiseen käyttämäni suoristimen oheen, vielä tämän Remingtonin ovaalipuikon:

Kuva

Menin taas johonkin blogilankaan ja hehkutuksen myötä kuvittelin, että tarvin tuonkin ihan välttämättä. No en kyllä olisi tarvinut, lopputulos ei ole niin merkittävästi erilainen, mitä noilla kahdella muulla tai suoristimella saa aikaan käsiteltäven hiusosioiden kokoa säätelemällä.

Ja sitten tänään törmäsin tähän.

Kuva

Näyttää ihan kertakaikkisen nerokkaalta! Sen normaalin, kärkeä kohti pienenevän kiharruspuikon kanssa aina ärsyttää, kun latva kihartuu tiukemmin ja tyvi löysemmin. Usein tyvi jää pitkältä matkalta ihan suoraksi, ellei kiharra pikkuruisissa osioissa. Oon usein itsekseni miettinyt, miksi tällaista kiharrinta ei ole - no, on näköjään sitten.

Olisikohan syytä hankkia kuudes kiharrin? Äh, oon ihan toivoton hamsteri.
Katariina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1005
Liittynyt: 17 Heinä 2007, 18:58

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Onkohan mun Remingtonin Silk-sarjan puikkokiharrin (vastaava kuin pearl wand) rikki? Puikko menee heti päälle kun pistää töpselin seinään, eikä sitä saa sammutettua On/Off-nappulasta vaan tämä vain lukitsee lämpötilan. Onko muilla näin vai laitetaanko töpselin iskemisen jälkeen vielä puikko päälle erikseen?

Tässä pohdin laitanko tuon vaihtoon vai onko tuo joku ominaisuus...
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me
silikooni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 18 Syys 2010, 22:53

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja silikooni »

Kyllä minun Remington Silkiin pitää laittaa virta päälle erikseen ja sammuukin virtanappulasta. Joku vika on sinun kihartimessasi. Laitteellahan on 5 vuoden takuu, joten palauta ihmeessä ostopaikkaan.
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Mun tuo yllä esittelemäni Remington Silk ovaali ei kyllä sammu virtanäppäimestä. Menee päälle siitä kuitenkin, muutenhan virtanäppäimellä ei juuri funktiota olisikaan. Sammuisikohan se, jos painaisi pitkään? Oon pitänyt tuota vähän outona ominaisuutena, en oo ajatellut, että voisi olla virheellinen.
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja SH »

^Löysitkö jostain (netti)kaupasta tuota alaspäin levenevää puikkoa?
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja tipson »

^ Merkin omassa nettikaupassa toi Reverse Conical Wand maksaa 30 puntaa ja Tescon sivuilla 15 puntaa, en tiedä toimittaako Suomeen, mutta pikaisella googlauksella tuota on myynnissä useammassa paikassa.

http://store.toniandguy.com/products/5/electrical/2
http://www.tesco.com/direct/toni-guy-reverse-conical-wand/611-7141.prd
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja bubbs »

^^Mulla tuo tuli sattumalta vastaan ebayssä kun selasin jotain hiustuotteita, maksoi siellä 20 puntaa, postarit 5. On kyllä varmaan sillä brittipistokkeella, ilmoituksessa ei ollut mitään mainintaa.
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Onko kenelläkään kokemusta Babyliksen Automaattisesta kihartimesta?
Olisi nyt tarjouksessa Anttilassa 99 euroa, normaalihinta 129 eur.
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Mindie »

Liittyen tuohon keskusteluun Remingtonin kihartimien virtanappulasta: mulla on Remingtonin suoristusrauta, ja siinä se virtanappi ainakin toimii niin, että rauta menee päälle virtanappia lyhyesti painamalla, mutta sammutus vaatii että nappia painaa muutaman sekunnin ajan :)
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Munkin piti muuten kommentoida aiemmin tuota virtanappula-asiaa. :) Mulla on Remingtonin kiharrin, ja juuri noin kuin Mindie sanoi, niin sammuttaessa sitä virtanappia pitää painaa vähän pidempään kuin käynnistäessä. Uskoisin, että sama periaate on kaikissa Remingtonin hiuslaitteissa.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Pampula kirjoitti: Onko kenelläkään kokemusta Babyliksen Automaattisesta kihartimesta?
Olisi nyt tarjouksessa Anttilassa 99 euroa, normaalihinta 129 eur.
Sivu taaksepäin kyselin juuri samaa, ja tässä tiiti2:sen vastaus.
tiiti2 kirjoitti: ^ Mulla on se Babyliss, mutta en tiedä osaanko kovin sua jeesata.  :) Laite on jäänyt aika vähälle käytölle ja lähinnä laatikon täytöksi, kun harvemmin arkisin jaksan tukkaa värkätä kovinkaan montaa hetkeä. Ostin siis omani vissiin jo toista vuotta sitten Ruotsista, ja silloin alkuinnostuksen myötä hiuksia tuli jonkin aikaa kiharreltua.

Babylissillä syntyy tosi nättiä kiharaa, mutta kerralla kiharrettava osuus on aika pieni. Koko pään kihartamiseen saa siis varata hyvän tovin aikaa. Alkuun yritin aina kihartaa kerralla liian ison osion, mutta hyvin nopsaan laitteen vaatimille tavoille oppi. Mulla on todella helposti takkuuntuva hiuslaatu ja ihan alkuun hirvitti, että saan tukkani sylttyyn, johon auttaa vain sakset. Yhtään takkua en kuitenkaan ole laitteella päähäni saanut.  :ts
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja nukka »

Mulla on remingtonin pearl wand ja nyt haluaisin sellainen tasapaksun kihartimen, jossa on se "läppä" jonka väliin hius tulee. Onko kiharrusjäljessä tai muuten kihartamisessa suurta eroa? Mietein vaan, että onko järkeä hommata uutta kiharrinta?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Vastaa Viestiin