Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Leikkaukset sekä kampaukset
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja garme »

Belle kirjoitti: Onko kellään kokemusta uudesta tv-shop muotoilijasta? Näin eilen mainoksen tästä fusion stylerista ja olen mainonnan uhri, alkoi vaikuttaa niin hyvältä että harkitsen puolitosissaan :). Tuo on siis jonkinlainen tuulikihartimen ja muotoiluraudan yhdistelmä, näin käsitin.

Mulla on lyhyehköt hiukset ja suoristusrautaa inhoan vuosien polkka-suoristusrautakierteen jälkeen. Löytyy lisäksi ikivanha tuulikiharrin jolla ei tule oikein minkäänlaista taivutusta ohueen ja lasimaiseen hiukseen.

http://www.tvins.com/fi/perfecter-fusion-styler-fi
Ostos-tv:n uhrina ostin Velform Supreme Stylerin, joka vaikutti samankaltaiselta kuin tuo mitä telkkarissa mainostetaan, mutta oli vähän halvempi. Lämmönsäätömahdollisuuksia taitaa olla vähän vähemmän.

Olen ollut tähän ihan älyttömän tyytyväinen. Ajattelin että tällä saisi vähän latvoja käännettyä ja tuuheutta hiuksiin (pyöröharjan ja föönin yhteiskäyttö ei multa vaan suju). Tuuheutta on vähän vaikea saada, enkä ehkä ihan suoristajaksi ostaisi, mutta tää tekee sellaisen kivan laittamattoman mutta siistin näköisen tuloksen arkeen. Lisäksi saa tosi kivat kiharatkin tehtyä. Eikä kyllä ole kädet tai korvat palaneet, kuten tällaiselle poropeukalolle välillä käy. Hiusten pitää kuitenkin olla tosi hyvin selvitetyt, koska muuten tarttuvat herkästi kiinni.

Yksi miinus on sanottava, ja se on se, että johto on tässä ihan kauhea. Liian lyhyt, ja jotenkin kankea, pyörii tosi herkästi itsensä ympäri ja melkein joka hiusosion jälkeen saa olla selvittelemässä johtoa. Meillä on vielä hankalassa paikassa vessan pistorasiat, ja tätä saa oikeasti kirota. Mitenkään nopeaa tämän laitteen käyttö ei siis ole.
iHerb alekoodi: FEW484
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja FairyC »

Onko kellään kokemusta tästä laitteesta? https://www.tokmanni.fi/hiustenhoitokon ... 7752971/dp

Näytti nettiselailun perusteella kätevältä laitteelta. Onnistuin noilla kiharruspuikoilla aina polttamaan vähintään sormet ja nyt olisi hakusessa näppärä kiharrin pitkiin hiuksiin. Kokokin oli sopiva, kun en kuitenkaan mitään ihan megaloivia laineita halua.
Monty
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 581
Liittynyt: 19 Heinä 2012, 12:10

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Monty »

hahahaa, ostin tuon Remington Silk kuivain vekottimen ja olen  nyt kokeillut diffuuseria - en tarvitsekaan enää erikseen kasaripermistä, kun diffuuseri tekee mun luonnonkirahasta sellaiset :D
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja FairyC »

FairyC kirjoitti: Onko kellään kokemusta tästä laitteesta? https://www.tokmanni.fi/hiustenhoitokon ... 7752971/dp

Näytti nettiselailun perusteella kätevältä laitteelta. Onnistuin noilla kiharruspuikoilla aina polttamaan vähintään sormet ja nyt olisi hakusessa näppärä kiharrin pitkiin hiuksiin. Kokokin oli sopiva, kun en kuitenkaan mitään ihan megaloivia laineita halua.
^ Tuo laite testattu ja hyväksi havaittu. Helppo tehdä kiharoita, kunhan oppii käyttämään. Hyvin myös asetuksia säätämällä saa valittua, että minkälaista kiharaa haluaa. Tykkään kovasti!
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Virus »

^ Häijy ja tarpeeton OT-huomautus: olipa muuten "freesi" meikki tuolla ohjevideon naisella. ::)
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja FairyC »

^Oli kyllä kieltämättä hiukan tunkkainen sotamaalaus, mutta laite kyllä pelitti hyvin. Sai jopa hyvin takahiukset kiharrettua ilman näkytyytt taakse ja itsellä hiukset on reilusti rinnan alle.
Angel
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 05 Huhti 2008, 22:46

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Angel »

Onko tuota vaikea oppia käyttämään? En nimittäin yrityksistä huolimatta ole oppinut tekemään suoristusraudalla kiharoita.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.
FairyC
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 04 Touko 2011, 10:24

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja FairyC »

^ Jos tuota mun mainitsemaa härpäkettä tarkoitat, niin on rutkasti helpompi tehdä kiharoita, kun suoristusraudalla. Lisäksi tän kanssa ei näpit pala, niinkuin onnistuin toheloimaan kiharruspuikon kanssa. Näppärä laite on ja nätit kiharat tulee.
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja naapio »

Työkaveri lainasi mulle testiä varten omaa Babyliss Secret Curl -härveliään ja aamulla pikatestissä sain sillä aikaan helposti ja nopeasti kivoja löysähköjä kiharia olkapäämittaiseen tukkaan. Varmaan kymmenisen minuuttia sähläsin kylppärissä ja molemmat sivut oli jo siinä ajassa kiharrettu. Olen ihan käsi kaikessa hiusten laittamisessa ja tuo oli mukava yllätys. Remingtonin Pearl Wand mulla on, mutta sillä poltan näppini ja korvani ja päänahkanikin välillä ja sen käytössä mulla menee ikuisuus. En ole oppinut myöskään suoristusraudalla kihartamaan hiuksia kunnolla. Tuolla Secret Curlilla oli oikeasti todella helppo tehdä kiharaa ja mun takkuuntuvat karvani vain kerran olivat mennä jumiin. Silloinkin laite itse heti huomasi lopettaa pyörimisen ja sain tukkani välistä pois ihan helposti.

Tykkään kuitenkin kiharasta lookista tosi paljon joten taidan alkaa katsella tuollaista käytettyä.

*Päivitys*
Ostin kampaajaltani pro-version tästä härvelistä käytettynä ja o-la-la! Eilen illalla vajaa 10 min kiharrusta vastaleikattuun polkkaan ja tukka on ollut ihan unelma koko tämän päivän, saan kehuja oikealta ja vasemmalta ja tukka tuntuu niin oikealta. Aivan fantastinen laite!
Viimeksi muokannut naapio, 09 Kesä 2017, 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Raitoja käpälään!
riinam
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Maalis 2009, 16:40

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja riinam »

Onko kukaan juures kokeillut suoristusharjaa tai sellaista lämpöharjaa (kuten ilmakiharrin, mutta ilman sitä ilmaa, niinkuin kiharrin mutta harjaksilla  ::) )? Oon kaivannut jotain laitetta, jolla sais laitettua hiukset vähän rennommin. Oma tukka on bob/lob-mittainen ja taipuisa, se pitää lämpökäsitellä jotta näyttäisi hyvältä. Suoristusraudalla tulee joko todella suoraa tai todella kiharaa, kaipaan hieman välimallia. Mietin vähän noiden kahden vempaimen välillä, että kumpihan ois näppärämpi.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

^Minulla on tuollainen ja olen pitänyt siitä enemmän kuin GHD:n suoristusraudoista. Yhtään volyymia tuolla en ole onnistunut hiuksiini saamaan, mutta suoraa jälkeä tulee nopeasti. Tuon käyttäminen ei ole niin tarkkaa kuin suoristusrautojen, eikä silti hiuksiin tule mutkia tai vekkejä.


Suosittelen ehdottomasti. Omani sain joululahjaksi ja se on ostettu kampaamosta (en muista nyt merkkiä). Tässä on lämpötilan säätö, mistä myös plussaa.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mun on pitänyt kysyä tuota samaa! Onko sulla Painted Lady siis tämän tyylinen? Noita on aika paljon erilaisia enkä oo oikein perehtynyt vielä noiden ominaisuuksiinkaan.

Mulla on riinamin kanssa sama ongelma, eli haluaisin sellaiset luonnollisen suorahkot hiukset. Suoristan hiuksia paljon ja nyt mun tukka on vielä vaalennuksesta johtuen vähän kuivempi ja lob-mitassa, joten kun tämän suoristaa niin latvat vain sojottaa piikkisuorina. Jos en suorista niin tukka on pörröinen ja typerillä laineilla eli pakko on jotenkin käsitellä kuitenkin.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

Vähän kun netin syövereitä kaiveli, niin löytyihän se. Minulla on siis tämä. Varmaan toiminnaltaan ihan samanlainen, kuin Jewelyn linkittämä harja.

Tuolla saa nimenomaan sellaiset luonnollisen suorat hiukset. Ei samalla tavalla piikkisuoria hiuksia, kuin suoristusraudoilla, kun hiuksia ei litistetä levyjen väliin. [size=small]Kokemukseni mukaan tuo on paljon nopeampi verrattuna suoristusrautaan. [/size]
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

naapio: Minkä merkkisen laitteen ostit kampaajaltasi?
riinam
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Maalis 2009, 16:40

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja riinam »

Mää mietin jotain tämän tyylistä. Tuo kyseinen yksilö on aika hinnakas, mutta vaikuttaa just siltä mitä mulla oli mielessä: saa suoristettua ja siloitettua ja taivutettua latvojakin hieman. Mietin että pelkkä suoristusharja voisi olla turhan kömpelö ja käy pelkästään suoristamiseen, tuollainen pyöreämpi olisi monikäyttöisempi, jos vaan toimii niinku pitää  ;D
Vastaa Viestiin