Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Roksane »

pinkpepper kirjoitti: ^Mun mielestä Volumasterissa hyvää on myös se, että mä en ainakaan sitä käyttäessäni käytä mitään muotoilutuotteita. Näin tukka tuntuu pysyvän puhtaampanakin pidempään, kun muotoilutuotteet ei lähmää sitä. Vaikka kai senkin kanssa kannattaisi käyttää jotain lämoösuojaa?
Tämä on kieltämättä tosi kiva puoli. Yleensä laitan kyllä jotain lämpösuojallista / silikonista mömmöä pohjalle, mutta nautin siitä, kun ei tarvitse käyttää hiuslakkaa.
Tiizku kirjoitti:Ostin volumasterin Anttilasta alennettuun hintaan 41e mutta vielä en ole ehtinyt testailemaan
Äh, harmittaa, että nyt on sitten alennuksessa, kun juuri ehdin tuon hankkia. :( No mut näinhän tämä aina menee, ei kai pitäisi valittaa.
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

Olen aivan ihastunut tällaiseen laitteeseen http://www.amazon.com/Revlon-RV084C-3-B ... =122901850
mutten tähän asti ole löytänyt paikkaa josta juuri kyseisen laineraudan saisi tilattua  Suomeen asti (enkä siis Suomesta tuota ole löytänyt).
Osaisiko joku vinkata vastaavaa laitetta tai paikkaa josta Revlonin jumbo-rautaa saisi?
Niitä pienempiähän (esim OBH nordican)  myydään ihan jokaisessa isommassa markeitssa mutta sellainen ei tietenkään minulle kelpaa  ;D
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja nukka »

Onko kellään tuommoisista kokemuksia? Ovatko millaiset hiuksille jne? http://www.hairstore.fi/webstore/?main2=1

Olisin tilannut hairstorelta samettirullat ja sitten niihin tuollaisia klipsejä mutta ei tuolla erikseen näytä edes olevan sellaisia.

Lämpörullat kans kiinnostaa mutta miten ne käytännössä toimii? Esimerkiksi nuo hairstoren http://www.hairstore.fi/webstore/?main2=1 Olen jotenkin luullut että ne ovat vain metallisia rullia jotka sitten kuumenevat vaikka föönatessa, mutta ilmeisesti eivät olekaan?

Olisko joku toinen hairstoren tyylinen kauppa josta voisi tilata rullia ja muita hiustenhoitoaineita?


Yhdistelty tänne missä puhutaan laitteista. =) Tuo ensimmäinen linkki ei muuten johda mihinkään? -Penny
Viimeksi muokannut nukka, 12 Tammi 2009, 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Villikiharasta löytyy myös.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja nukka »

^Tuollakaan ei vaan ole niitä semmoisia kunnon klipsejä. Mistähän niitä löytyisi kun ei oikein mistään kaupastakaan löydy..

Samettirullien kanssa käytetään näköjään aika paljon noita rullapiikkejä, pysyykö niiden avulla hyvin rullat pitkissäkin hiuksissa?
Viimeksi muokannut nukka, 12 Tammi 2009, 19:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Nanette »

^Pitkissä hiuksissahan samettirullat piikeillä pysyy vain paremmin kuin lyhyissä:)
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
zeldu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 20 Touko 2008, 22:43

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja zeldu »

Käytättekö muut Volumasterin kanssa jotain lämpösuojia?

Itellä on käytössä tuo XZ:n lämpösuoja, mutta jotenki tuntuu että mählää levyt ikävästi. Nyt oon sitten ilman mitään aineita kärvennellyt. Ohjeissa taidettiin mainita ettei suositella käytettävän mitään aineita raudan alle?  ???
1a F ii, HL
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Hinguin ihan hirveesti Volumasteria.. Mutta onneksi kaveri ehti sen hankkia ja oon sitä koitellut sillä.
Ei se mun tukassa oo mikään kummallinen vekotus. Sillä ei saa päälaelle tuuheutusta, mihin sitä kaipaisin. Muuten mun hiukset onkin jo tuuheat, niin enpä sitä tarvi.
Nyt himoan OBH nordican lainerautaa. Sillä saa niin nopeasti tehtyä kivat laineet. Varsinkin kun tuunaan sillä mun omat ja pidennyshiukset niin uu mikä merenneidon tukka sillä tuleekaan! Love it!
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Tuo OBH Nordican lainerauta kiinnostaa. Tekeeko se sellaista u:maista lainetta vai v:mäistä? Zephyr merkillä olisi sellainen kreppiraudan näköinen lainerauta, mutta ne levyt ovat isommat, tai siis ne laineosat on suuremmat. Se ei maksaisikaan kuin 14 euroa. OBH:lla on hintaa enemmän, se maksaa paikasta riippuen n. 40 euroa. Oletteko te jotka omistatte tuon OBH Nordican laineraudan tyytyväisiä siihen?
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Penny »

Mulla on tuo OBH:n lainerauta, uumaista kiharaa tulee. Lusciouksen vinkistä kokeilen seuraavalla kerralla miedoimmalla lämpötilalla, yleensä olen käyttänyt keskikuumuutta, joka tuntuu tekevän mun makuun hieman liian "jyrkkää" kiharaa. Laite toimii muuten oikein hyvin, mutta tuollainen liian jyrkkä kihara ei sovi mun päähän, joten pitää testata tulisko vähemmällä lämmöllä just sellaista kivasti loivempaa merenneidonkiharaa. :)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Pakko tuo on hankkia. Mistä mahtaisi saada halvimmalla, ihan kaupasta aion hankkia?
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja naanna »

Mikähän olis halkaisijaltaan (Suomen) markkinoiden suurin piippari? Koko pitäis olla vähintään 25mm, mutta mielellään yli 30mm.
Braunin Smoothstyler ( http://www.adiscountbeauty.com/media/br ... andacc.jpg ) olis sopivan kokoinen, mutta tuo kaasupatruunasysteemi on aika epäilyttävä.
Toinen löytämäni vaihtoehto on Babylissin suoristin/kiharrin ( http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... Id=3141921# ), mutta tuossa tuo suoristinosa on taas täysin turha ja kokokin on ehkä hieman pieni.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Kikka »

pinkpepper kirjoitti: Pakko tuo on hankkia. Mistä mahtaisi saada halvimmalla, ihan kaupasta aion hankkia?
Gigantissa sen hinta on 29,90 e eli on ainakin Anttilan hintaa halvempi (siellä n. 35 e). Tommosta voisi kyllä vakavasti harkita itsekin, oon kyllästynyt iänikuiseen piippirautaan, jolla kiharoiden tekeminen kestää ikuisuuden.

Edit: Ostinkin sitten tuon raudan Prismasta samaan Gigantin hintaan.
Viimeksi muokannut Kikka, 24 Maalis 2009, 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Naanna kirjoitti: Mikähän olis halkaisijaltaan (Suomen) markkinoiden suurin piippari? Koko pitäis olla vähintään 25mm, mutta mielellään yli 30mm.
Mulla on BaBylissin Platinum 400 ilmakiharrinsetti, jossa on kaksi harjaspäätä (25 ja 40 mm) ja piippauspää, jonka halkaisija on 40 mm. Ostin omani Tarjoustalosta, mutta saattaa muualtakin löytyä!
Viimeksi muokannut Hermione, 17 Maalis 2009, 16:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet

Viesti Kirjoittaja naanna »

^Thänks, tuo vaikuttaa lupaavalta. Olis kiva nähdä millasta kiharaa tällä saa aikaan, jos joku laitteen omaava pystyis laittamaan tänne kuvia. Tuo 40mm on jo niin suuri, että epäilyttää saanko sillä kiharaa aikaan ollenkaan vai vaan lievää lainetta.  ???
Vastaa Viestiin