Suoristusraudat

Leikkaukset sekä kampaukset
Sini87

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Sini87 »

Onko Cloud 9 rungoltaan samankokoinen kuin ghd?  ??? Toivottavasti tuo verkkokauppa.comin asia selvinnee... Itsekin olin sieltä suunnitellut tilaavani. Tuleeko raudan mukana muuten "presentation box" vai pelkkä suojapussi?
Viimeksi muokannut Sini87, 12 Tammi 2012, 10:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Cloud 9 saapui eilen ja ihana on. :-* ^ Tuli laatikossa, josta löytyi rauta, käyttöohje ja suojapussi.
Kerkesin hieman testailemaan rautaa ja kiharsin tukkaa nopeasti. Täytyy sanoa että mainio vehje. Tukeva ja tosi laadukkaan oloinen aiempaan Remingtonin rautaani verrattuna. Tuon tukevan otteen takia rautaa on helppo käsitellä kihartaessakin. Tuntuu myös todella, että Cloud 9 kuumentaisi tukkaa vähemmän kuin aiempi rautani (samassakin lämpötilassa).
So it goes.
Sini87

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Sini87 »

Olin yhteydessä verkkokauppa.comiin ja sieltä kerrottiin, että verkkosivuilla on virheellinen tieto takuuajasta. Eli takuu siis on 24kk  :O
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja garme »

Olin viimein antanut itselleni melkein luvan tilata GHD:n, kun rahaa on käytössä aiempaa enemmän ja kun pääsin taannoin testaamaan sitä niin olin aivan myyty. Nyt kun vaan pitäisi tilata, rupeaakin tuo Cloud Nine houkuttelemaan vielä enemmän. Vaikka hintaero ei enää olisikaan mikään älytön, niin se on sitten kuitenkin vielä vähän lisää tuon melko suolaisen GHD-hinnan päälle. Tuo lämpötilan säätö vain olisi todella mahtava juttu näin käsitellylle hiuspehkolle, kun suoristettuakin tulee melkein joka pesun jälkeen.

Molemmilla raudoilla on tyytyväisiä käyttäjiä ja varmaan ovat molemmat hyviä, mutta osaisiko kukaan omakohtaisesti vertailla näitä kahta? Ja mistä muualta olette onnistuneesti tilanneet kuin verkkokauppa.comista?

Edit. Päädyin sitten kuitenkin hakemaan itselleni tuon Cloud 9:n. Vähän olen ehtinyt testailemaan ja hyvähän tämä on. Jälki ei ole merkittävästi parempaa eikä suoristaminen nopeampaa kuin vanhalla herstylerilla, mutta tämä tekee saman pienemmällä lämpötilalla. Herstylerissahan ei ole säätömahdollisuutta, mutta kuuma se on, tuntuu että joskus polttaa kätensä ihan vain koskemalla hiuksiin suoristamisen jälkeen. Ensin testasin C9:a 150 asteella, ja sen jälkeen 125 asteella, ja molemmilla suoristuivat hiukset hyvin. Mun hiukset kaipaa lähinnä joka suuntaan taipuvien latvojen ojennukseen saamista ja pörröisyyden taltuttamista erityisesti kostealla säällä, en tiedä miten kiharammat ja paksummat hiukset käyttäytyisivät. Ehkä vain kuvittelen, mutta tuntuu myös, että tällä hiukset jäisivät vähän kiiltävämmiksi. Jäljen kestävyydestä en osaa vielä sanoa.

Tuossahan tulee mukana tuo suojakotelo, jonka voi pistää heti käytön jälkeen päälle. Se itseäni kyllä vähän epäilyttää, kuumenee todella näppärästi nimittäin myös se kotelo ja siihen meinaa jo näpit polttaa. Ehkä pakkotilanteessa voisin käyttää tuota.
Viimeksi muokannut garme, 27 Tammi 2012, 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iHerb alekoodi: FEW484
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja wilma »

Ostin uuden mini suoristusraudan kiharrusta varten. Vanha lakkasi joku aika sitten toimimasta, ja vaikka siinä olisi ollut takuuta jäljellä niin kuittia en löytänyt sitten mistään...

Tämä mun uusi rauta on babylissin straightener-curler. Raudan reunoissa on pienet levyt kiharrusta varten. Vanhassa ei tuollaisia ollut, saa nähdä onko noista oikeasti kuinka paljon apua siinä kiharan teossa. Rauta on hyvän mallinen kädessä ja kaikinpuolin muutenkin vaikuttaa kestävältä ja hyvälaatuiselta. Mini suoristusrautoja oli tosi vähän kaupoissa, anttilassa oli tasan 1 malli ja prismassa kaksi mallia. Muut mallit mitä katsoin, oli jotenkin sellaisia heppoisen oloisia, suoristusosat taittui sivusuunnassa jne.

Toivottavasti toimii, vaikuttaisi ainakin kelpo raudalta kiharan tekoon!  :)
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja kuku »

wilma kirjoitti: Raudan reunoissa on pienet levyt kiharrusta varten.
Whaat, pienet levyt? Valaise mua :D Minunkin tekis mieli ostaa tommonen minisuoristusrauta juurikin kihartamiseen, (vaikka oma tukka luonnonkiharahko onkin) eli kerroppa sitten miten toimii!
2a F ii – Iho: kuiva
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Mä en löytänyt siitä mun raudasta pikagooglauksella kuvaa, mutta on aika hyvin saman näköinen kuin tämä: http://kanwalj.files.wordpress.com/2011/07/babyliss-icurl-pro230.jpg

Eli tuo "suoristusosa" jatkuu vielä reunoille. Ymmärsitkö idean?  :D

Eilen testasin ensimmäistä kertaa. Tykkään, mun mielestä parempi kuin tavallinen mini suoristusrauta. Kiharat sai tehtyä nopeammin, kun lämpöä on siinä raudan reunoissakin. Nuo levyt on vain toisella puolella, eli mitään sormien polttamis ongelmaa mulla ei ollut.
Ostin Prismasta, maksoi vähän vajaa 25e.  :)

Edit: löytyihän se kuva, kuvassa tosin eri värinen mitä mulla on. http://www.shopping4net.se/Common/PCCs/Products/Grpx/C4Net/Img-CBSSJ-BY-1-XX-XX_1.jpg Babylissin GPB007E rauta siis kyseessä.

Tykkään kyllä kovasti, hyvä minirauta nimenomaan kiharrusta varten.
Viimeksi muokannut wilma, 15 Maalis 2012, 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja kuku »

^ Ahaaaa, tommonen, tajusin! Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta tuotteelta, laitan ton harkintaan!
2a F ii – Iho: kuiva
Anu77

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Anu77 »

Mistäköhän tuota Cloud nine rautaa saisi ostettua Suomessa. Verkkokauppa.com:ssa näytää olevan pitkä toimitusaika...
Varjotar

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Remington Sleek & Curl tuli taloon :) Mulla oli joskus halpa OBH- Nordican suoristin, joka sit lopulta levis käsiin 0_0
Halusin laadukkaan raudan, jolla sais kiharoita ja suoristusta. Harvoin on käyttöä, mut tarviin kuitenkin ;D
Viimeksi muokannut Varjotar, 27 Maalis 2012, 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tsupp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 71
Liittynyt: 21 Helmi 2012, 14:16

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja tsupp »

Onko kellään havaintoja minisuoristusraudasta, jossa olisi lämmönsäätömahdollisuus? Etsinnöistä huolimatta ei ole tullut vastaan. Cloud ninellahan on myös micro iron, mutta jotain vähän halpiksempaa etsin, vaikkei sekään nyt maltaita maksa. Mulla on Cloud nine ihan normikokoisena, ja minirauta tulee vaan todella satunnaiseen käyttöön matkoille ja kihartamiseen niin ei viitsisi kauheasti panostaa.
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Laitoin verkkokauppa.comista tilaukseen tuon Cloud Ninen. Tällä hetkellä mulla on käytössä Babylissin wet&dry, ja halusin nyt raudan, jolla saisin hiukset suoristettua helpommin. Tuolla babylissilla joutuu useamman kerran käsittelemään yhden hiusosion, että saa suoraksi, vaikka ei mulla olekaan kovin kiharat hiukset, enemmänkin taipuisat. Viime kesänä Helsingissä käydessäni Forumin käytävällä kaupattiin jotain keraamista rautaa, en tullut katsoneeksi mitä merkkiä se oli, koska en ajatellut tarvitsevani sitä. Tuota rautaa kuitenkin kokeiltiin hiuksiini, ja todella pehmeä ja kiiltävä lopputulos sillä tuli, pelkästään yhdellä vedolla. Tiedä sitten, mikä tuon alkuperäinen myyntihinta olisi oikeasti ollut, mutta myyjä kertoi sen olevan 200€, mutta olisi kuulemma myynyt sen minulle 80€:lla. Jälkeenpäin on kyllä harmittanut, etten tuota rautaa ostanut, mutta toivottavasti tuolla Cloud Ninella saa vähintään yhtä hyvää jälkeä aikaan:)

Tipson, en kyllä muista muuta kuin että se rauta oli musta :D Eli saattoi hyvinkin olla tuo.
Viimeksi muokannut Cherry, 31 Maalis 2012, 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja tipson »

Cherry kirjoitti: Laitoin verkkokauppa.comista tilaukseen tuon Cloud Ninen. Tällä hetkellä mulla on käytössä Babylissin wet&dry, ja halusin nyt raudan, jolla saisin hiukset suoristettua helpommin. Tuolla babylissilla joutuu useamman kerran käsittelemään yhden hiusosion, että saa suoraksi, vaikka ei mulla olekaan kovin kiharat hiukset, enemmänkin taipuisat. Viime kesänä Helsingissä käydessäni Forumin käytävällä kaupattiin jotain keraamista rautaa, en tullut katsoneeksi mitä merkkiä se oli, koska en ajatellut tarvitsevani sitä. Tuota rautaa kuitenkin kokeiltiin hiuksiini, ja todella pehmeä ja kiiltävä lopputulos sillä tuli, pelkästään yhdellä vedolla. Tiedä sitten, mikä tuon alkuperäinen myyntihinta olisi oikeasti ollut, mutta myyjä kertoi sen olevan 200€, mutta olisi kuulemma myynyt sen minulle 80€:lla. Jälkeenpäin on kyllä harmittanut, etten tuota rautaa ostanut, mutta toivottavasti tuolla Cloud Ninella saa vähintään yhtä hyvää jälkeä aikaan:)
Oisko ollu HerStylerin rauta? Näitä ainaki yhteen aikaan helsingis ostoskeskuksissa myytiin kovasti tohon tyyliin!

Näyttääkö tutuilta? http://www.herstyler.fi/components/com_ ... nyxBox.jpg

Ja siis myyvät just siihen tyyliin että "oikee hinta 200€, mutta te saatte tämän sillä ja sillä hinnalla".
Viimeksi muokannut tipson, 31 Maalis 2012, 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
aurinkoutu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 16 Maalis 2009, 01:44

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »

Hoi, onko kokemuksia Cloud 9:n micro stylerista? Jotkut tuntuvat olevan sitä mieltä, että aivan paska ja lähinnä vain huonoja puolia kuten pienenpieni koko, mutta iso muuntaja jne. Joten mites on? 60 euroa pienestä raudasta on kuitenkin jonnin verran, joten olisi kiva tietää, että kannattaako muutaman itsepäisen lyhyen kutrin suoristamiseen ostaa vain about 20 euron kapea rauta.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja kuku »

Onko kukaan tilannut Feeluniquesta Cloud 9 suoristusrautaa? Meinasin tilata verkkokauppa.comista mutta siellä 2-4 viikon toimitusaika, eli feeluniquesta tulisi nopeammin... On nuo feeluniquen suoristusraudat varmaan ihan aitoja, luulisin?
2a F ii – Iho: kuiva
Vastaa Viestiin