Suoristusraudat

Leikkaukset sekä kampaukset
hedgehog
Haiven
Haiven
Viestit: 14
Liittynyt: 07 Tammi 2013, 22:13

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja hedgehog »

Remingtonin Pearl -suoristusrauta oli Mustassa pörssissä hintaan 42,90. Hinta on näyttänyt muualla olevan jotain 70e paikkeilla, joten pakkohan tuo oli nyt ostaa kun olen uudesta raudasta haaveillut. Vielä en ole ehtinyt rautaa kokeilla, joten en osaa siitä sen kummempaa arviota antaa.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja muutettu »

^^ Oleellisin ero on, että Cloud Ninessa on lämpötilansäätö. Osa myös sanoo, että GHD:n laatu on huonontunut sen kulta-ajoista, ja Cloud Nine vastaisi tuota vanhaa GHD:n hehkutettua laatua.
So it goes.
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Milly »

Yhdessä nettikaupassa olisi 2012 christmas edition ghd v 88 puntaa. Mieli tekisi ostaa, mutta mietin millaiseksi säätämiseksi se menee. Pitääkö ostaa erillinen pää jotta sen saa tungettua pistorasiaan?
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Mirju
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 358
Liittynyt: 23 Elo 2009, 11:18

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Mirju »

^ Ei tarvitse! GHD- rautojen pistokkeesta pitää vain irrottaa se brittipää ruuvaamalla kai, sen sisältä paljastuu ihan meidän Euro-pistoke :)
Milly
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 294
Liittynyt: 12 Tammi 2012, 11:43

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Milly »

Mirju kirjoitti: ^ Ei tarvitse! GHD- rautojen pistokkeesta pitää vain irrottaa se brittipää ruuvaamalla kai, sen sisältä paljastuu ihan meidän Euro-pistoke :)
Hieno juttu  :) Lähtee sitten ensi viikolla tilaukseen, hinta on meinaan vastustamaton ja GHD:n ostamista pohtinut jo pidemmän aikaa.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Mä ostin tänään vihdoin Cloud Ninen hajonneen GHD:n tilalle  :-* Toivottavasti se on hypetyksen arvoinen, sormet syyhyää päästä kokeilemaan! Taidan kuitenkin odottaa huomiseen.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja janniina »

En tiedä, kuuluisiko tämä tänne vai jonnekkin muualle, mutta laitetaan nyt tänne.

Eli omistan GHD-raudan, mutta hysteerisenä hiushenkilönä en ole suunnilleen puoleen vuoteen uskaltanut käyttää sitä. Voisitteko (edes yrittää :D) uskotella ettei suunnilleen kerran pari kuukaudessa tai harvemmin hiusten kiharruksesta GHD'lla ole sen suurempaa haittaa hiuksille?

Olisi ihanaa joskus väkerrellä jotain ihania kampauksia, mutta olen tyytynyt tekemään vaan kavereille kun omaa tukkaa pidän kuin kukkaa kämmenellä. :/
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

^ Hukkaanhan se kallis lelu menee, jos ei ikinä raaski käyttää :D En usko, että satunnaisesta käytöstä on merkittävää haittaa, ainakaan jos hoitotuotteet ovat kunnossa. Käytä lämpösuojaa (oma suosikkini on Kerastasen Ciment Thermique, tekee hiuksista silkinsileät ja tuoksuu raikkaalle). Lämpösuoja vähentää raudan kuumuudesta ja mekaanisesta hankauksesta koituvaa rasitusta. GHD on kuitenkin hellävaraisempi kuin moni muu muotoilurauta.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja janniina »

Mimiya kirjoitti: ^ Hukkaanhan se kallis lelu menee, jos ei ikinä raaski käyttää :D En usko, että satunnaisesta käytöstä on merkittävää haittaa, ainakaan jos hoitotuotteet ovat kunnossa. Käytä lämpösuojaa (oma suosikkini on Kerastasen Ciment Thermique, tekee hiuksista silkinsileät ja tuoksuu raikkaalle). Lämpösuoja vähentää raudan kuumuudesta ja mekaanisesta hankauksesta koituvaa rasitusta. GHD on kuitenkin hellävaraisempi kuin moni muu muotoilurauta.
Tottahan tuo on, on jo seissyt sen puolisen vuotta tossa hyllyllä tyhjän panttina.

Osaisitko suositella jotain enemmän opiskelijabudjettiin sopivaa lämpösuojaa? Vai onko tuo Kerastase oikeasti riittoisaa että uskaltaisin tilata?
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Noh, en ole suuri expertti, mutta halvemmista tuotteista esim. TreSemme on monen mielestä hyvä. Kannattaa kurkata tuonne erilliseen Lämpösuojat-ketjuun, josko sieltä löytyisi vinkkejä. :) Omassa käytössäni tuo Kerastase on kyllä kestänyt tosi pitkään.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

Minäkin olen ollut nyt muutaman viikon Cloud Ninen -raudan onnellinen omistaja. Ihana poikaystäväni osti sen minulle synttärilahjaksi, kun olin monta kuukautta jahkannut että raaskinko ostaa vai en. :) Mulla ei ole ennen ollut omaa suoristusrautaa, kälyn rautaa olen lainaillut, ja onhan tuo Cloud Nine ainakin siihen (muistaakseni joku Babyliss) verrattuna aivan ihana. Olen ollut suorastaan hämmentynyt siitä, että oikeasti minun karheasta ja pörröisestä kuontalostani saa niin sileän. Ja todella vähän siihen kuluu aikaa, vaikka mullakin on aika pitkä tukka ja sitä on paljon. Tuo rauta tulee kyllä vielä pelastamaan monta aamua. &nbsp;

Ja sitten tuosta janniinan huolesta, että uskaltaako sitä suoristusrautaa käyttää, niin jotenkin olen siirtynyt viime aikoina tässä hiustenhoitofilosofiassani sellaiselle tasolle, että jos kerran jonkun suoristusraudan tai vaikka kihartimen avulla saan tukastani paljon paremman näköisen kuin ilman, niin miksi en sitten sitä hyödyntäisi? Mihin mä sitä tukkaani nyt oikein säästelisin? Voisihan sitä ajatella, että panostaa vaan johonkin juhliin tai viihteelle tai muihin spesiaalitilaisuuksiin, mutta toisaalta kun se oikeasti piristää ihan tavallista ankeaa arkipäivää, että voi olla tyytyväinen hiuksiinsa. Vaikka sitten joutuisikin useammin leikkaamaan latvoja tai vastaavaa.

Silloin kun olen aloitellut hiustenkasvatusta olen kyllä panikoinut itsekin enemmän, mutta kummasti sekin on kai auttanut, että hyvällä hoidolla ja oikeilla tuotteilla siitä tukasta kuitenkin on tullut pitkä ja omalla mittapuulla ihan hyväkuntoinenkin. &nbsp;:)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Mä en ainakaan oo huomannut, että suoristusrauta olis mitenkään merkittävästi mun hiusten kuntoon vaikuttanut, vaikka käytänkin joka pesun jälkeen jo moooonen vuoden ajan (ja lisäksi hiustenkuivaajaa). Enemmän murehtisin vaikka hiusten värjäämisestä. Värjäämisestä oon huomannut olevan selkeästi negatiivista vaikutusta hiusten kuntoon, ja oonkin käyttänyt nyt pelkästään Elumenia. Muutkin suoravärit toki on ok.

Kun jaksaa vaan vähän panostaa hiusten hoitamiseen (hyvät hoitoaineet ja tehohoitoja + jätettävä) ja käyttää lämpösuojaa, niin sanoisin että mitään hätää ei ole vaikka joka päivä suoristusrautaa käyttäisikin. :)
3b F ii
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja janniina »

Memmuuh kirjoitti: Mä en ainakaan oo huomannut, että suoristusrauta olis mitenkään merkittävästi mun hiusten kuntoon vaikuttanut, vaikka käytänkin joka pesun jälkeen jo moooonen vuoden ajan (ja lisäksi hiustenkuivaajaa). Enemmän murehtisin vaikka hiusten värjäämisestä. Värjäämisestä oon huomannut olevan selkeästi negatiivista vaikutusta hiusten kuntoon, ja oonkin käyttänyt nyt pelkästään Elumenia. Muutkin suoravärit toki on ok.

Kun jaksaa vaan vähän panostaa hiusten hoitamiseen (hyvät hoitoaineet ja tehohoitoja + jätettävä) ja käyttää lämpösuojaa, niin sanoisin että mitään hätää ei ole vaikka joka päivä suoristusrautaa käyttäisikin. :)
Minä olenkin sen luokan hiushullu etten edes värjää hiuksiani :D En silloin edes huolehtisi moisesta asiasta.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Hue »

Mä menin ja tilasin eilen GHD:n Asokselta (hintaan 102€) ja nyt vasta luin, että niistä ei saa nykyään irroitettua sitä UK blugia. UK blugin sisällä ei siis olekaan europistoketta.

Ei muuta kun adapteriostoksille sitten. Vähän kyllä harmittaa, mutta ei voi mitään. Miksi tämä tieto ei ole päätynyt juurikasvuun asti?&nbsp; 8) Sokeasti luotin siihen, että kyllä juurikasvussa olisi asiasta jotain tietoa, jos siihen on tullut muutoksia.

Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Heiku »

^ Prismasta saa reilulla eurolla sellasen valkosen pään jonka voi laittaa kiinni siihen Ghd:n johtoon, ainaki näin pikkusiskolle askarreltiin&nbsp; kun se sai joululahjaksi Ghd:n eikä sieltä pistorasian alta paljastunu kuin johtoja...
Vastaa Viestiin