Suoristusraudat

Leikkaukset sekä kampaukset
Henrietta
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 179
Liittynyt: 14 Huhti 2006, 13:43

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Henrietta »

Hei onko kellään Remingtonin uutta Keratin suoristurautaa?
Käyttökokemuksia kaipailen, liukuuko hyvin (sensorihässäkkä keskellä
levyä) jne :)
1b Fii
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Ostin tänään Cloud Nine-raudan verkkokaupasta ja voi hyvänen aika sentään!&nbsp; :l Tuosta ei rauta parane, ihan heittämällä paras rauta ikinä! Odotukset olivat kyllä todella korkealla mutta tuo ylitti kaikki odotuksetkin, tuossa on vain kaikki täydellisesti kohdallaan: lämpenemisaika, johto, lämmönsäätö, ihanat levyt, täydellinen koko, en löydä moitittavaa. Tuntuu kuin levyt eivät edes koskisi hiuksia kun rautaa vetää hiuksia pitkin (levyt joustavat) ja suoraa, sileää ja kiiltävää saa todellakin yhdellä vedolla. Kokeilin myös kihartaa tukkaa, joka ei ole onnistunut millään raudalla ikinä, niin nytpä tuli ensiyrityksellä nättiä kiharaa. Nyt tekisi mieli leikata tukkaan kerrostuksia niin kiharat pysyisivät paremmin, mun tasapitkä tukka meinaa olla vähän painava, tarvii kunnon pitoaineet! Tästä alkoi Cloud Nine-rakkaustarina, toivottavasti se kestää pitkään koska en mä voi käyttää enää ikinä mitään muuta rautaa! Rakkautta ensikosketuksella todellakin&nbsp; <3
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Reese »

^Osaatko verrata GHD:hen? Kuvauksesti kuulostaa hyvältä ja omat GHD:t on jo niin monta vuotta vanhat, että uusien rautojen hankinta alkais olla perusteltua.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Olen kokeillut GHD:tä joskus ja muistaakseni se tuntui melkolailla samalta kuin tämä Cloud Nine, mutta nykyäänhän GHD:t kuulemma tehdään jossain Kiinassa halvemmilla osilla ja laatu on ns. romahtanut, menee kuulemma todella helposti rikki, olen kuullut ainakin johto-ongelmista ja huonoista levyistä. Cloud Ninehan on GHD-tekijöiden uudempi ja paranneltu rauta, siinä johto on raudassa kiinni pallonivelellä jotta se pääsee pyörimään ja liikkumaan ja Cloud Ninessa on myöskin lämmönsäätö olikohan noin 100-200 astetta, GHD:ssä kai on vain yksi lämpötila? :> En muuten tiedä että onko GHD:ssä myöskään niitä "kelluvia" levyjä, se tuntui mulla ainakin käyttömukavuudessa kun levyt joustavat jolloin ne liukuvat paremmin tukassa. Sun GHD:t on varmaan vielä niitä vanhempia ja laadukkaampia mutta nykyään kai puhutaan että Cloud Nine olisi parempi :>
Viimeksi muokannut Jewely, 18 Elo 2013, 00:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Pakko tulla hehkuttamaan Cloud 9 rautaa! Sain sen tänään poikaystävältä synttärilahjaksi, ja pakkohan sitä oli heti testata. Aivan ihana peli! Todella mukava käyttää, liukui hiuksissa kun unelma. Olen yrittänyt tehdä muilla raudoilla kiharaa hiuksiin, enkä ole ikinä onnistunut, mutta tällä tuli nättiä kiharaa heti ensimmäisellä yrittämällä! :o Suoristusjälkikin on ihan erilainen, kun omistamallani "halpis"raudalla. Ei enää puikkomaista emotukkaa :D
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Kalliiksi tuli, mutta laitoin just tilauksen Cloud 9:stä verkkokauppa.comin kautta. 5 vuotta vanha ja painava babylissin suoristin menee suorinta tietä roskiin :)
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Mun täytyy hehkuttaa kyllä CloudNine:a. Ostin sen viime kesänä kakkosraudaksi mutta siitä on kyllä tullut ykkönen, voittaa vanhan, " hyvän" GHD:ni mennen tullen jopa niin, että olen harkinnut GHD:n myyntiä. Rauta liukuu hiuksessa paljon paremmin ja sekä ehdoton plussa kiertyvästä, pitkästä johdosta ja lämmönsäätelymahdollisuudesta, mitä ei GHD:ssa ollut. Suosittelen kyllä Cloud9:ä kaikille, jotka sitä vähänkään harkitsevat!
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Mulla on toispuoleinen lyhyehkö hiusmalli ja haluaisin tuota pidempää puolta muotoilla raudalla. Kiharruspuikko kävi myös mielessä, mutta luultavasti suoristusrauta on kuitenkin monikäyttöisempi. Olen täysi noviisi suoristusrautojen suhteen ja melko tiukalla budjetilla. Käyttöaste on siis suhteellisen pieni, mutta en tietysti haluaisi mitään kauheaa kuraakaan ostaa.

Vidal Sassoonilla on todella halpa versio ja luinkin täältä, että joku erehtynyt sellaisen ostamaan, mutta että se vissiinkin on ihan käyttökelpoinen silti ollut ja se on nyt mullakin harkinnassa.
"- 25mm keraamiset suoristuslaatat
- Nopeasti käyttövalmis: lämpenee 0 °c - 180 °c vain 60 sekunnissa
- Pyörivä johto, joka helpottaa suoristajan käsittelyä hiuksia muotoiltaessa
- Merkkivalo joka ilmaisee kun laite on käyttövalmis"

Toinen vaihtoeho olisi tällainen:
"Hugin Alcedo HS-907 suoristimessa on keraamipinnoitteiset lämpölevyt, viisi lämpötila-asetusta, lämpenemisaika max n. 3 min. Kätevä levyjen lukitusmekanismi, pyörivä johto, ripustuslenkki ja liitosjohto 1,8 m. 230 V, teho 50 W."

Miltä noi speksit teidän silmiinne näyttää? Tuon jälkimmäisen hyväksi laskisin tuon (mitä olen ketjua lukiessa oppinut), että on voi valita lämpötilan.

edit. En malttanut odottaa vastauksia ja päätin hätäillä: tilasin tuon Hugin Alcedo -suoristimen Prisman verkkokaupasta. Kysyin vielä tarkennusta kaupan chatissa, niin lämpötilan saa säädettyä 150-230 asteeseen. Parin euron hintaero tuohon Vidal Sassooniin, jossa on vain yksi lämpötila.
Viimeksi muokannut Jouana, 16 Tammi 2014, 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Sain tossa yks päivä tilaamani Remington sleek & curl suoristusraudan. Vaikuttaa tosi hyvältä raudalta näin pari kertaa kokeituna. Mutta semmosta vaan kyselisin, että onko muitten sleek & curlis niin, kun painaa ne raudat yhteen, niin ne raudat ottaa yhteen vain vähä sieltä päästä ja muuten sitten jää sinne rautojen väliin "tyhjää" tilaa ??? Khyl mäki ne saan ihan yhteen kun vaan rankasti kädellä painaa, mutta rupesin vaan ihmettelee kuinka ne nuon on..
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Katariina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1005
Liittynyt: 17 Heinä 2007, 18:58

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Katariina »

^ Mulla ei kyllä ole ko. raudan kanssa samaa ongelmaa ?&nbsp; :o
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me
tipson
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1338
Liittynyt: 03 Tammi 2012, 20:04

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja tipson »

Eikä mullakaan!
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

No perhana! Laitoin Remingtonille viestiä asiasta. Katsotaan nyt mitä mieltä ne sielä on.
Miehen sisko on ostanut kans kyseisen raudan viikko-pari sitten ja hänellä on sama ongelma! Ei voi tietää...
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Mindie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 372
Liittynyt: 03 Tammi 2008, 15:14

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Mindie »

Mulla on kans joulusta asti ollut tuo samainen suoristusrauta, ja mulla jää kans sellainen pieni rako kun sen painaa "kiinni". Kun painaa vähän lisää niin ne levyt menee kokonaan yhteen, mutta muuten levyt koskettavat vain päistä ja muuten väliin jää pieni rako. En ole edes ajatellut että tuo olisi jotenkin virheellistä tai jotakin, kun tuo on ensimmäinen suoristusrautani, ja se on kuitenkin toiminut hyvin&nbsp; ???
Hiukset: 1b M iii, kuparinpunainen, leukamittainen polkka suoralla otsiksella.
Iho: todella pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia tulee helposti ja iho punoittaa usein
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Eikö siihen kuulukin jäädä rako? Jos miettii, että ne hiukset menee siihen väliin, niin sitten se suoristaa myös sieltä päästä. Tai siis, jos levyt ottaisi koko matkalta kiinni, niin eikö silloin raudat jää päästä auki kun hiukset laittaa väliin? Tosi vaikea selittää mitä tarkotan...
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Diiiiii emmäkää tierä onko tuo valmistusvirhe tms. mutta mun mielestä vähä outoa :D pinkpepper tajusin joo mitä tarkotat, mutta en tajunnu kuitenkaa :D Kun jos ne levyt olisi normaalisti koko matkalta "kiinni" toisissansa, ja sitten kun suoristaa ja laittaa tukan niiden väliin, niin silloinhan se "väli" menisi yhteinäisesti koko matkalta auki, kun eihän nuo raudat mihkään "taivu" :D Niin silloin se pitäisi toimia mun mielestä oikein. Kun nyt se on niin, että se ottaa vain sieltä päästä kiinni ja repii sielä välissä olevia hiuksia.

Ääää, vaikia selittää kyseistä asiaa, mutta jokainen ymmärtää kuinka ymmärtää :D Tai ei ymmärrä.

edit. Kuva raudasta. Jos selventää yhtään :D
Kuva
(klik kuva suuremmaksi)
Viimeksi muokannut peachvodka, 30 Maalis 2014, 13:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Vastaa Viestiin