Suoristusraudat

Leikkaukset sekä kampaukset
Lotus

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Lotus »

Olen ostamassa Cloud 9 -raudan kunhan löydän parhaan paikan tilata. Semmoista vain pähkäilen nyt kuitenkin tässä että kannattaisiko tähän puoliselkään asti pitkän, kuivan luonnonkiharan suoristamiseen hommata normaali vai leveä versio?

Olenko käsittänyt oikein että leveällä suoristaminen on tehokkaampaa ja nopeampaakin kun tukka on pitempi ja vaativampi suoristaa?

Edit: Taidan kuitenkin päätyä siihen kapeaan kun on siihen tottunut niin vaikuttaa tuo leveä jotenkin kömpelön malliselta... Ja otsatukkakin kun löytyy niin leveän kera joutuisi aina laittamaan myös kapeammankin lämpiämään. X)
Viimeksi muokannut Lotus, 28 Joulu 2011, 12:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Metalliapina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 314
Liittynyt: 16 Marras 2009, 20:36

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Metalliapina »

Se leveä on paras sellaiseen tosi paksuun, vähän vaikeaan hiukseen, mulla on itsellä tosi paksut karheat pitkät /vyötärölle/ hiukset, ja GHDn leveä rauta suoristi ne alle 10 min, kun tavallisen levyisellä cloud 9 siihen saattaa mennä joku 20 minuuttia.

Sitä leveää on kans ehkä jotenkin helpompi käsitellä ainakin mun mielestä, se on painavampi, ja sitä kautta vähän vakaampi.

Mä en usko, että se leveä käy otsikseen ollenkaan, ainakin se olisi varmaan tosi vaikeaa.

edit, ai niin, ja pakko vielä mainita, että se cloud nine on ihan älyttömän hyvä&nbsp; <3
Viimeksi muokannut Metalliapina, 28 Joulu 2011, 16:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress
Lotus

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Lotus »

^ Kiitos kovasti vastauksesta!

Kuulostaa siltä että minulle tuo ohuempi oli oikea valinta, koska vaikka hiukseni on karkeaa ja kuivaa ja suht pitkä, on se kuitenkin myös ohut. Ja otsatukan kanssa saan aamuisin kirota jo ohuillakin raudoilla. X)

Pelkkää hyvää olen Cloud 9 raudoista kuullut nyt niin kovasti että piti uskaltautua tilaamaan, monen monituisen muun merkin ja mallin jälkeen. Mitään yli 40 euroa maksavaa rautaa en ole koskaan ennen käyttänyt joten saas nähdä mitä tapahtuu. Odotukset ainakin on korkeat. :)
enilyy

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja enilyy »

Onko Cloud Nine hyvä rauta ja onko verkkokauppa.com luotettava ostopaikka?
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja zzww »

^raudasta ei ole tietoa mutta verkkokauppa .com on ihan hyvä paikka. Kaikki mitä tilaa tulee ja kaikki tulee alle viikossa. Asiakaspalvelukin on asianmukaista ja ystävällistä.
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
Lotus

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Lotus »

No minä ainakin olen saanut käsityksen että olisi hyvä tämä rauta, GHD:n veroinen tai jopa parempi. Juttua löysin mm. tästä blogista: http://www.rantapallo.fi/mungolife/2011 ... taivaassa/

Ja verkkokauppa.com:han on hyvinkin tunnettu ja suosittu kotimainen verkkokauppa. Tilasin sieltä Cloud 9 -rautani perjantaina ja hain paketin postista tänään. Eli nopea oli toimitus. :)

Nyt hiustenpesulle ja uusi rauta testaukseen!&nbsp; :ts
enilyy

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja enilyy »

Kerro miten rauta sitten toimi :)
Lotus

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Lotus »

Noniin nyt oli Cloud 9 eka kertaa käytössä. Ihan mahtava vekotin! En voisi tyytyväisempi olla. Kyllä on ihan hintansa väärti vaikka aluksi vähän hirvittikin, 30-40 euron rautoja ennen ostaneena...

Sain tämän karhean, kuivan, pörröisen luonnonkiharan peikkopehkoni ihanan suoraksi, sileäksi ja kiiltäväksi vain 150 astetta käyttäen. Olin aluksi hyvin skeptinen etenkin tämän lämpötilan kohdalla, vaikka olinkin lukenut siitä että tällä raudalla huomattavasti matalampikin lämpötila riittää. Joten pakkohan se oli sitten uskoa kun omin silmin näki ja tunsi tuloksen. Kokeilin myös 200 astetta ja sillä sai aikaiseksi jo ihan ihmeitä (kokeilin kaikenmoisia kiharoita ja muotoja). Tuosta löytyy vielä korkeampi eli maksimilämpötila-asetus mutta jostain syystä missään ei kerrota että mikä se korkein lämpö on...

Mukana tulee kätevä muovinen suoja johon raudan voi kuumanakin iskeä jäähtymään. Miinusta siitä, että kun sen suojan vetäisee pois ja rauta samalla aukeaa, on tällöin käsi helposti semmoisessa paikassa että raudan "sarana" samalla jättää ihon sinne väliin ja se sattuu ihan &nbsp;:-X :sti.

Miinusta Verkokauppa.comille siitä että lafka ilmoittaa raudan takuuajan olevan 12 kk vaikka valmistaja ilmoittaa selvästi sekä nettisivuillaan että raudan mukana tulevassa vihkosessakin, että valmistajan takuu on 24 kk. Mutta ehkäpä tämä 12 kk on Verkkokauppa.comin omia juttuja. Sillä valmistajan takuuhan on aina se jonka mukaan mennään.

Mutta siis joo, yhteenvetona; aivan mahtava kapistus, suosittelen! &nbsp;:ts
Viimeksi muokannut Lotus, 04 Tammi 2012, 00:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
enilyy

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja enilyy »

Lähetin yksi päivä Cloud 9 raudan maahantuojalle SKT-groupille sähköpostia jossa kyselin, että tietävätkö he ovatko verkkokauppa.comissa myytävät raudat aitoja ja vastaukseksi sain:

Kiitos tiedustelustasi.
Ikävä kyllä en voi kommentoida kysymykseesi mitään koska kyseinen
verkkokauppa ei osta tuotteitaan virallisen maahantuojan kautta (SKT-GROUP tai Goldwell).
Yritämme selvittää asiaa mutta tällä hetkellä emme tiedä mitä kautta heidän tuotteensa tulevat maahan
tai kuka ne on valmistanut.

Että näin.. :(

Tänään tuli verkkokauppa.comista viesti että pakettini on postitettu mutta taidan pistää sen palautuksena takaisin.. En halua riskeerata ja ottaa sitä riskia jos rauta ei olekkaan aito.. Myös tuo aikaisemmin mainittu takuu juttu ihmetyttää..
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ Verkkokauppa.com on kyllä ihan luotettava kauppa, mikset laita heille itselleen viestiä asiasta? On mahdollista että Verkkokauppa tuo kyseiset tuotteet itse maahan.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja muutettu »

En kyllä usko missään nimessä että Verkkokauppa myisi feikkejä. Verkkokauppa on kuitenkin tosi tunnettu, itseään paljon mainostanut sekä hyvän aseman saanut tunnettu firma. Itse tilasin myös Cloud Ninen, voihan sen aitouden tarkistaa kunhan laitteen on saanut kotiin. Mutta omalla kohdallani ei ole kyllä epäilyjä asian suhteen. Todennäköisesti Verkkokauppa juurikin tuo tuotteet maahan itse.
So it goes.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Efva »

En usko minäkään hetkeäkään että Verkkokauppa myisi feikkejä. Tuo takuu on varmaan tosiaan Verkkokaupan oma takuu, valmistajan takuu sitten erikseen.

Mulla on nyt ollut GHD (IV Styler) parisen vuotta, ja koska tuona aikana olen käyttänyt sitä korkeintaan parikymmentä kertaa, tein nyt päätöksen koettaa myydä se pois. Minulle se ei vain ole hintansa väärtti, ihan saman asian ajavat kaksi vanhempaa suoristusrautaani silloin harvoin kun tukkaani suoristan. Kiharoita taas en koskaan oppinut tekemään.

Oikeastaan mun tukkaani suoristaa paremmin Remingtonin volyymikiharrin, niin hassulta kuin se saattaakin kuulostaa.
Lotus

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Lotus »

Minä olen hyvin varma siitä että tuo Verkkokaupan 12 kk takuu on heidän oma "automaattinen" takuu, mutta tokihan tässä pätee sitten myös valmistajan takuu. Se ohittaa aina jälleenmyyjän.

En ole hetkeäkään epäillyt etteikö tämä rautani olisi aito. Olisi aika paksu juttu jos niinkin tunnettu, hyvämaineinen ja kauan pyörinyt firma möisi väärennettyä tavaraa.

Mutta jotta mitään ei jää epäilyksen alle (ja kun asia nyt kerran heitettiin ilmaan niin minä oon sen luontonen että sitten homma selvitetään juurta jaksaen), laitoin nyt tuonne Cloud 9:lle suoraan postia jossa kyselin sekä aitous- että takuuasiaa.

Cloud 9 ilmoittaa sivuillaan aitouden varmistamisesta seuraavaa: Although many irons on the market use a hologram to prove their authenticity, these can be easily copied. Therefore, Cloud Nine irons have each been given their own unique identity code thanks to a state-of-the art RFID chip. This chip is designed to protect you and your product from fraud or mis-selling. To confirm authentication, please contact us on 0845 0267 121.

Eli ennen kuin lähden suoraan soittamaan britteihin kysyin viestissäni josko asian voi selvittää halvemmallakin tapaa vaikka mailitse tai myyjän kautta, tai josko voisin soittaa heidän int numeroon tuon brittinumeron sijaan kun semmoinenkin sieltä sivuilta löytyy...

Ainiin, sen unohdin mainita että sen puoleen olen myös ihan tyytyväinen että tuli tämä ostettua suomalaiselta firmalta, että tässä oli ihan valmiina se normaali eur-johto. Kiinni tai mukanakaan ei tullut sitä UK-versiota, jota vähän etukäteen ressasinkin että pitääkö siihen se pää vaihtaa ja miten semmonen sujuu ilman että tämmönen minunlaiseni rähmäkäpälä onnistuu saamaan siitäkin sähkärin.
enilyy

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja enilyy »

Eikö kukaan verkkokauppa.comista Cloud Nine raudan tilannut voi tarkistaa rautansa aitouttu?
Lotus

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Lotus »

enilyy: No minähän tuossa kerroin juuri että olen tarkistamassa rautani aitoutta ja että odottelen vastausta tuolta Cloud 9:lta.
Vastaa Viestiin