Suoristusraudat

Leikkaukset sekä kampaukset
Mellie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:20

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Mellie »

Tilasin nyt kuitenkin GHD:t tuolta LF:stä, kun siitä tuli halvempi paketii kokonaisuudessaan muiden tuotteiden kanssa. Toivottavasti tulisi tällä viikolla, tilasin ne n. viikko sitten.

Aikaisemminhan olin todella tyytyväinen tuohon OBH Nordican rautaan, mutta sitten annoin vaan periksi, kun se pinnoite alkoi taas kulumaan pois! :o Mähän sain vaihtaa uuden tilalle keväällä, kun mun "vanhasta" (n. 9 kk käytetty) raudasta oli ruvennut pinnoite kulumaan pois, kun siinä oli takuu vielä voimassa. No nyt siihen taas yhtäkkiä on tullut kulumia jotka repivät hiuksia inhottavasti. Ja tuo uusi rauta mulla on ollut käytössä vaan n. 4kk! En tajua. Muuten aivan ihana rauta, hintaansa nähden (jotain 40 €), mutta en jaksa tuota kestämätöntä laatua. En edes käytä niitä rautoja joka päivä, ehkä keskimäärin kerran viikossa, ja puhdistan hellävaraisesti kostealla pyyhkeellä silloin tällöin. Mutta kun ei kestä niin ei kestä. Nyt on hirveät odotukset GHD:tä kohtaan.. ::) No ei ainakaan voi pinnoite kulua pois jos on täys-keraaminen! ;D
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mun on varmaan pakko tilata GHD:t. Töissä olen nyt kyseistä rautaa käyttänyt ja sillä vaikka mitä upeita juttuja tehtyä niihin päätä myöten makaaviin lättähiuksiin. Miten saisin parhaiten kuljetettua rautaa koulun ja kodin välillä kun teen kerta päättötyöjuttuja joten haluan mahdollisimman upeaa jälkeä?
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja naanna »

GHD:n rautoja on täällä varmaankin hehkutettu jo ihan tarpeeksi, mutta pakko on munkin kertoa mielipiteeni.
Omani tilasin siis LF:stä ja tätä ennen käytössä oli Babylissin Wet&Dry -raudat. Olin niihin ihan suhteellisen tyytyväinen, kun suoristin yleensä vaan otsista. Nyt kun sitten innostuin suoristamaan välillä koko tukan, niin eihän noista ollu mihinkään. Samaa kohtaa sai suoristaa monta kertaa ja raudat ei liukunu ollenkaan. Tilasin sitten GHD:t, kun niitä on kehuttu, mutta en kuitenkaan odottanut mitään ihmeitä. Heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen oli kuitenkin aika selvää, että nämä raudat on ehdottomasti hintansa arvoiset. Liukuvat kuin unelma, kuumenevat nopeasti, jälki on sileää ja pehmeää. Lyhyesti sanottuna täydelliset raudat suoristukseen. Olen tyytyväinen.  :)
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Tiizku kirjoitti: Miten saisin parhaiten kuljetettua rautaa koulun ja kodin välillä kun teen kerta päättötyöjuttuja joten haluan mahdollisimman upeaa jälkeä?
Mulla ainakin tuli GHD IV Stylerin mukana sellainen kätevä säilytyspussi/lämpöalusta, johon raudat voi laittaa kuumanakin. Tuossa on siis erillinen lokero itse raudalle, ja johdonkin saa kätevästi pussukan sisään.
1c F ii
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Tuleeko sellainen aina mukana? Tilasin sen paketin lookfantasticista missä saa mukana sen suihkeen.
Mellie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:20

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Mellie »

^Mä tilasin sen saman paketin ja siinä ei ainakaan ollut mukana mitään pussukkaa, valitettavasti.  :(
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja naanna »

^^Ainakin HQhairista voi tilata pelkän lämpömaton/suojapussin:
http://www.hqhair.com/code/products.asp ... 7210&pID=1
Viimeksi muokannut naanna, 13 Syys 2008, 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja kiwi »

^ Kuinka kauan teillä kesti tulla tuo rauta (kerrotteko mistä tuli, jos ette sanoneet?) ja paljon oli postikulut?
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Tilasin oman GHD:ni vähän alle vuosi sitten HQhairista, ja toimituksessa meni noin viikko. Monesti HQhairista on paketit tulleet ihan parissa päivässäkin, tuo viikon toimitusaika oli joulun alla. Kannataa ottaa huomioon, ettei tilaa aerosolituotteita samassa paketissa, silloin toimitus voi kestää neljäkin viikkoa, koska aerosoleja ei saa enää kuljettaa lentopostina. Postikuluja tulee ihan normaalit HQhairin postarit, eli £3.50.

Tuo Naannan linkittämä suojapussi on sama mikä mulla tuli raudan mukana.
Viimeksi muokannut Kaisa, 13 Syys 2008, 20:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja naanna »

Mun GHD:t tuli tälllä viikolla Lookfantasticista ja postarit oli sen normaali 3,75£. Tilauksen tein myöhään sunnuntai-iltana ja paketti oli perillä jo keskiviikkona. Sain mielestäni suhteellisen edullisesti, kun mukana tuli ilmaiseksi GHD:n Thermal Protector -suihke, sain tilauksesta ale-koodilla -2£ ja punnan kurssi on tällä hetkellä melko alhainen.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

GHD:t saapui tänää ja ovat kyllä loistavat. Onko kellään muuten kokemusta QIV SI raudasta? Meille tuli töihin noita ja mulle on väitetty että olisivat vastaavat kuin GHD. Hinta ainakin oli samaa luokkaa.

EDIT. Saako tuota lämpömattoa muualta tilattua kuin hqhairilta, kun en saa lafkalta tilausta menemään läpi?

EDIT2. Tilasin Hairstockista kun siellä oli suojamattoja joissa tasku.
Viimeksi muokannut Tiizku, 17 Syys 2008, 17:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Kyllä munkin on varmaan pakko tilata itselleni tuo GHD, olen kauan jo vastustanut kiusausta, mutta nyt kun tuli tiedot veronpalautuksista niin kai se on pakko noihin tuhlata. Täytyy vaan varmaan sitten siirtää ostostelua tuonne loppuvuoteen.

Ärsyttää nuo halpisraudat, kun ei niillä kyllä mun hiuksia suoriksi saa. Työraudoilla saa kyllä ihan hyvin, mutta ne on töissä.
Joo ihan turha viesti  :)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Pystyttekö näiden tietojen perusteella sanomaan, onko nämä Villikiharan nettisivuilla myytävät GHD:t uusinta mallia ja varmasti aidot (http://www.villikihara.fi/cat/product_details.php?p=309)?:

- IV-sarja
- valm. koodi: 84014
- hinta: 232.00 €

Mua kiinnostaa se medium koko.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Luna »

Onko kellään kokemusta valkoisesta tai täysmustasta GHD-raudasta, mitään eroa tavalliseen? Mulla suuresti haluttaisi tilata jompi kumpi niistä, vielä jos mukana tuleva hajuvesi olisi hyväntuoksuista niin diili olisi aika hyvä. En vain tiedä kumpi väri olisi parempi, harmi kun musta on out of stock lf:ssä ja sieltä mieluiten tilaisin raudat.
diabolicat

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja diabolicat »

Mä oon ihan täysin kädetön mitä tulee tukanlaittoon. :D JA vielä kädettömämpi, kun en nää taakse. Kotona oli peilikaappi, joka kummasti helpotti tukanlaittoa, mutta kun omilleni muutin, niin lähes poikkeuksetta on kämpät ollu peilikaapittomia. Nyt kuitenkin uuden tukan innoittamana (kampaaja laittoi suoristusraudalla kivat taivutukset), ja kun en jaksanu odottaa mun rekkaroitumisen hyväksymistä tänne, kävin jo hakemassa itelleni Vidal Sassoon 230 c pro ribbon curls. Ei varmasti pärjää millekään GHD:lle, mutta toivon mukaan sillä on hyvä alottaa. :)
Vastaa Viestiin