Suoristusraudat

Leikkaukset sekä kampaukset
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Mindela »

^ Kyllähän feeluniquestakin tulee paketti usein sen 2vk. Uskon, että on ihan aitoja, mutta adapterihan on varmaan UK-mallinen? Vai olisiko siinä myös EU-adapteri. Jos minä olisin nyt hankkimassa Cloud 9-rautoja, tilaisin kyllä ne verkkokaupasta. Ihan vaan sen takia, että takuuasiat voisi hoitaa verkkokauppa.comin kautta  :) Ja raudathan on verkkokauppa.comissa edullisemmatkin!
Jillian

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Jillian »

Onko Lotus tai joku muu saanut jo varmistuksen Verkkokaupasta tilaamansa Cloud 9-raudan aitoudesta? Houkuttelisi kovin tilata, mutta en mitään feikkiä halua.
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Miia »

Mulla on ihan Verkkokauppa.comin myymälästä ostettu Cloud 9. En nyt ymmärrä tätä feikkikeskustelua. Kyseessä on kuitenkin sen verran iso yritys, jolla on fyysisiä liikkeitäkin, ettei minulla ainakaan ole epäilyksiä, etteikö raudat olisi aitoja.

Cloud 9 on kyllä ihan mieletön rauta. Mulle tärkeimpinä ominaisuuksia erittäin nopea kuumentuminen, johon ei mene montaa sekuntia sekä lämpötilan valinta. Rauta tekee hyvää jälkeä ja vaikuttaa muutenkin laadukkaalta, eikä lonksu. Olen tehnyt sekä kiharaa että suoristellut, sekä käännellyt latvoja. En voi yhtään pahaa sanaa tästä sanoa.
Metalliapina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 314
Liittynyt: 16 Marras 2009, 20:36

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Metalliapina »

Se on ihan aito se verkkokaupan rauta, ne tuo ne ilmeisesti maahan itse, joten sen takia hinta on noin pieni.

Edelleen mun mielestä cloud9 on ihan mieletön, parempi kuin ghd.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja nukka »

Mulla on joku remingtonin rauta, joka on muuten ihan hyvä mutta on minusta ihan liian kuuma, paljon vähemmälläkin lämmöllä hiukset suoristuisi.

Ajattelinkin nyt että voisin ostaa uuden raudan. Löytyisköhän halvemmista raudoista (alle 50€) sellaista jossa voisi säätää lämpötilaa?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja tiita »

^ Mulla itselläni on Remingtonilta Sleek & Curl - rauta, joka on mielestäni hintaluokassaan todella hyvä. Siinä on digitaalinen lämmönsäädin, sekä (nimensä mukaan) sillä saa suoraa että kiharaa jälkeä. Kiharatkin onnistuvat yllättävän vaivattomasti, yleensä en ole onnistunut halppisraudoilla saamaan kunnon kiharaa aikaiseksi. Tässä esimerkiksi Gigantin sivuilta tuo samainen rauta.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
irvikissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 961
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja irvikissa »

Mä tilasin kanssa nyt vihdoin ja viimein uuden raudan itselleni, verkkokauppa.comista Cloud ninen. Entinen rautahan mulla oli vuosia vanha Babylissin Wet & dry, joka ei liukunut tukassa ollenkaan, eikä oikeastaan myöskään suoristanut... ::) Mietin pitkään, viitsinkö oikeasti panostaa yhteen hiustenmuotoilulaitteeseen noin paljoa, mutta onneksi ostin! Ihan mieletön ero sekä suoristustuloksessa että suoristamiseen käytetyssä ajassa! Vanhalla raudalla sai vetää yhtä suortuvaa useita kertoja ja olkapäämittaisen tukan suoristaminen kesti helposti puolikin tuntia. Cloud ninellä meni valehtelematta viisi minuuttia ja yksi veto raudalla per suortuva riitti kevyesti. Ghd:tä en ole kokeillut, mutta tämä menee kyllä heittämällä ykköseksi parhaiden hiuslaitteiden listalla!
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Mun vanha Sassoonin rauta alkaa vedellä viimeisiään, ja kai se pitää sitten Cloud Nine sen tilalle seuraavaksi hankkia. Sen verran lupaavan oloisia arvioita tälläkin foorumilla ;)
Jillian

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Jillian »

Täällä on nyt yksi onnellinen Cloud9-raudan omistaja! Tai no toivottavasti onnellinen, en ole vielä ehtinyt kokeilla sitä (pakko pitää jokin roti huomisen tentin takia...). Elättelen kuitenkin toiveita, että osaisin viikonloppuna tehdä kiharat sillä.  :) Tilasin Verkkokaupasta ja ihan huippunopea toimitus: tilaus sunnuntai-iltana ja tiistaina paketti oli jo noudettavissa.
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja kemp »

löysin anttilasta kympillä Vidal Sassoon vs nano suoristuraudan. ostinpa sen hetken mielijohteesta ja sen jälkeen vasta googlailin mielipiteitä/kokemuksia. noh, sehän on haukuttu pystyyn.
äsken kokeilin sitä omaan pörröiseen tukkaani (nimimerkillä MAAILMAN HUONOIN HIUSPÄIVÄ), rauta kuumaksi, hitosti lämpösuojaa ja menoksi.
ei ollenkaan pahaa jälkeä! hiukseni suoristui yhdellä kerralla ja meni ihan sulavasti läpi.
eihän toi tietenkään mikään ghd tai cloud nine mutta toimii mulla oikein kivasti.
en haluis käyttää tätä joka päivä, mutta ymmärrän nyt miksi suoristurautaan voi jäädä koukkuun!!!  :l :l :l
Empero

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Empero »

Olisko kellään kokemuksia Hairstoren värähtelevästä Vibration Straightener muotoiluraudasta (http://www.hairstore.fi/webstore/index. ... =5&main2=1)?
Etuhiuksia tulee n. joka toinen päivä suoristettua ja välillä muutenkin, joten ei ihan jatkuvassa käytössä tarvitse kuitenkaan. Tällä hetkellä käytössä Remingtonin pieni rauta, mutta se kuumenee niin kuumaksi että ihan pahaa tekee ;D

Pitkän mietinnän jälkeen päädyinkin CHI nano silver- rautaan, joka oli huimassa tarjouksessa Hairstorella  :T
Kyselisinkin nyt kokemuksia CHI:n suoristusraudoista?



Peräkkäiset viestit yhdistetty, omaa aiempaa viestiään voi muokata modify-napin avulla =) - Penny
Viimeksi muokannut Empero, 23 Marras 2012, 09:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Hei mulle saa ehdottaa jotain hyvää minisuoristusrautaa!  :)
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

^ Mulla on Cloud 9 Micro Iron ja oon ollut tosi tyytyväinen. Lämpenee muutamassa sekunnissa, liukuu hiuksissa helposti. Mulla oli tota ennen joku ilmaiseksi saatu ei-minkään-merkkinen minirauta, ja olin kai siihenkin silloin ihan melko tyytyväinen, mutta nyt kun kokeilin taas sitä Cloud 9:n jälkeen niin voi vitsi mikä ero...siis sillä vanhalla ei tee yhtään mitään verrattuna tuohon Cloud 9:iin.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

^ Okeei, täytyypä muistaa tuo :) Hah, joo mulla kans jostaki ilmaiseksi saatu minirauta ;D Alkaa tosissaan veteleen viimesiään ku hiukset vaan katkeilee sillä :-\
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Otin pitkästä aikaa muutamia vuosia sitten ostetun ghd-minin käyttöön ja opettelin tekemään jonkinsorttisia laineita polkkamittaiseen tukkaan. Nyt vasta käytännössä älysin miten tehdään kiharaa sillä tavoin että vedetään suortuvia raudan väliin kuin tehtäisiin kiharaa lahjanaruun :o
No, olipas sekavasti selitetty.. mutta vaikka joskus juutuupparista ohjeita katsoin en onnistunut.
Mikä oleellinen ero on tuolla paljon hehkutetulla Cloud Ninella ja GHDlla?

*Ihan OT mutta geehoodeestä tulee aina mieleen ennen foorumilla viihtynyt vissiin jonniinverran laitetta käyttänyt Lafanque :)
Viimeksi muokannut babylissa, 29 Joulu 2012, 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin