Suoristusraudat

Leikkaukset sekä kampaukset
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja zzww »

^En ole koskaa itse puhdistanut rautaa. Eikä ole ollut oikeastaa edes tarvetta. Suoristusrauta on 3 vuotta vanha ja keraamiset lenyt ovat kuin uudet mutta kumminkin muut osat ovat vähän tummuneet.
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja wilma »

^^ Mä pyyhkäisen ne levyt yleensä samalla kun pyyhin itse raudan päälliosatkin. Ihan kostealla liinalla vain. Siihen raudan päälliosaan kerääntyy jotain ihme muotoilutuote jämiä ja pyyhin ne siis pois. Ehkä kaksi kertaa vuodessa tulee pyyhittyä rautaa eli silloin kun siinä selvästi näkyy jotain likaa. Huomattavasti kivempi käyttää siistiä ja puhdasta rautaa.  :)
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Heleena »

almiros kirjoitti: Mun etuhiukset on jostain syystä alkanut kihartua ja pitäisi hankkia suoristusrauta niitä varten. Ei ole mitään kokemusta suoristusraudoista ylipäänsä eli onko niistä miniraudoista mihinkään? En siis luultavasti kyllä tulisi käyttämään siitä muuhun kuin otsatukkaan.
Mun mielestä sellainen minirauta on juuri otsikselle tosi hyvä vaihtoehto. Mulla on joku kaupan päällisiksi saatu minirauta, jonka merkkiä en muista, mutta se toimii oikein hyvin otsiksen suoristamisessa. Se on kätevä juuri noin täsmäsuoristajana, helpompi käyttää pienemmän koonsa vuoksi ja tehoja riittää otsikseen ihan mainiosti.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
d&c
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 833
Liittynyt: 17 Elo 2007, 23:28

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja d&c »

Mua vähän mietityttää, kun mun GHD on älyttömän kuuma. Suojaakohan kunnon suoristusvoide siltä kuumuudelta? Siinä IV Stylerissa ei ole säätönappia, joten hirmukuumalla tulee ja lämpenee äkkiä. Ei se tukka silti "kärähtäneelle" näytä, vaikka voisi kuvitella.  0_0
I wake up, it's a bad dream,
Sanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2282
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:15

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Miniraudat kiinnostaisivat muakin. Mikä olisi hyvä ja halpa, onko sellaista? Mun on näillä kosteilla säillä melkein pakko ottaa töihin joku suoristusvehje mukaan, koska kotona suoristettu tukka ehtii kihartua jo työmatkalla, joten näppärästi käsilaukkuun tai työpöydän laatikkoon sujahtava suoristin olisi nyt hakusessa.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Kävin kampaajalla ja leikkasin lyhyehkön polkan ja kampaaja suositteli mulle aivan pientä minisuoristusrautaa Schwarzkopfilta ja maksoi vaan kympin. Saan sillä mukavasti laineita, en niinkään liikaa halua suoraa, kun se ei kertakaikkiaan sovi mulle, siis ihan piikkisuoraa, mut toi käy satunnaisesti mulle laineita tuomaan, nyt kun lyhempi tukka.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Kata

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Kata »

Onko kenelläkään kokemusta tästä Amika Trio -setistä (http://www.hairstore.fi/webstore/index. ... =5&main2=1), johon kuuluu täyskeraaminen suoristusrauta, kiharrinpuikko ja minifööni? Olisiko tuosta GHD:n korvikkeeksi satunnaiselle bilesuoristajalle?
Viimeksi muokannut Kata, 12 Loka 2011, 00:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Mulla on ollu jo useamman vuoden käytössä babyliksen wet and dry suoristusrauta joka on ollut ihan ok mutta en oo oikein koskaan ollut täysin tyytyväinen lopputulokseen koska saan tosiaan taistella ihan hemmetin kauan että tukka suoristuu. Nyt noi levyjen pinnat on jo sen verran kärsineet että tukka ei enää liu'u siellä välissä hyvin vaan rauta tökkii.
Mikkelin Hairstorella oli ainakin vielä viikko sitten suoristusraudat -50% joten nyt onkin valinnan vaikeus että mikä rauta olis hyvä. En suorista päivittäin mutta kaipaisin kuitenkin sellasta rautaa joka ei taas muutaman vuoden päästä oo ihan susi.
Vaihtoehdot siis ovat:
http://www.hairstore.fi/webstore/index.php?frame=&maingroup_id=5&main2=1
http://www.hairstore.fi/webstore/index.php?frame=&maingroup_id=5&main2=1

Tai joku seuraavalta listalta...
http://www.suoristusrautasuomi.net/products_new.html?disp_order=7&page=3

Jos jollain on ees jonkinlaista kokemusta näistä niin oisin hyvin kiitollinen  :)

edit. Jaahas toi hairstoren linkki onkin siis vaan siihen listaan eli sieltä olen arponut sen vaaleansinisen chi raudan sekä sitten niiden kirkkaanpunaisten chi rautojen välillä.
edit.2. Tuo suoristusrautasuomi onkin aika "jännä" sivusto ja en kyllä sieltä uskalla mitään tilata, hieman ihmettelinkin ghd rautojen halpaa hintaa mutta en sen tarkemmin ehtinyt sivuja selaamaan  ;D
Viimeksi muokannut Illusia, 02 Marras 2011, 19:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ ei muuten ole paljon kalliimpia ghd:t vaikkapa Feeluniquessa tai Lookfantasticillakaan.  :)
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Päädyin lopulta tuohon kirkkaanpunaiseen sydämillä kuvioituun rautaan jonka sain hairstorelta hintaan 49,50€.
On kuitenkin hyväksi haukuttu ja mun käytössä tulee kestämään pitkään.
Sini87

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Sini87 »

Olisiko kellään kiinnostusta ostaa tuliterää, avaamatonta GHD-rautaa?  :)

http://www.huuto.net/kohteet/limited-ed ... /199929004
Viimeksi muokannut Sini87, 26 Marras 2011, 00:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Metalliapina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 314
Liittynyt: 16 Marras 2009, 20:36

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Metalliapina »

Verkkokauppa.comissa oli näköjään cloud nine 129,- joten ostin sen.

Tietääkö kukaan miksi ne on niin halpoja siellä nyt, onkohan se joku tarjous?

Mulla oli alunperin GHD leveänä, mutta myin sen, koska ei tullut käytettyä sitä paljon ollenkaan. Sitten ostin braunin satin hairin, joka on ihan älyttömän huono, luulisin sen cloud ninen olevan yhtä hyvä kuin se GHD oli, tai ehkä parempi.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

^Mielenkiintoista! Onko noihin cloud ninehin samanlaista aitouden tarkistusmahdollisuutta kuten ghd:ssä?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Metalliapina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 314
Liittynyt: 16 Marras 2009, 20:36

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Metalliapina »

Mä en oikein tajunnut miten se varmistetaan, siinä on joku RFID chip sisällä, ja sitten niiden sivujen kautta varmistetaan se.

En ole vielä katsonut laittanut niiden sivujen kautta sitä serial numberia, mutta veikkaan tuon olevan ihan aito, ei kai verkkokauppa.com myisi feikkejä, ja toi on sellaisen laadukkaan tuntuinen, eikä sellainen lelu niin kuin vaikka se braunin rauta mikä mulla on.

Täytyy alustavasti sanoa, että toi tekee paremman, kiiltävämmän, tuloksen kuin GHD.

Olin kyllä vähän ihmeissäni tuosta hinnasta, katsoin muista suomalaisista kaupoista sitä, niin ne pyytää sen 215,- siitä, ja feelunique jotain 160,-.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Se on muistaakseni avajaistarjouksessa uuden myymälän avaamisen vuoksi.
Vastaa Viestiin