Suoristusraudat

Leikkaukset sekä kampaukset
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Onko sinulla kokemusta siitä vanhasta GHD:stä?

Oma GHD:n rautani alkaa olemaan kymmenen vuotta vanha. Edelleen se toimii todella hyvin eikä mitään vikoja ole ilmennyt tai rikkimenosta tietoakaan vaikka käyttöä on ollut ihan todella paljon, mutta alkaahan tuolla olemaan ikää sen verran, että voisi ainakin valmiiksi alkaa miettimään mitä tuon raudan jälkeen. :)
3b F ii
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja muutettu »

^ Siitä mulla ei kyllä ole kummempaa kokemusta, ainoastaan mitä kampaajalla on tehty. Olen skipannut GHD:t kokonaan sillä tykkään itse säätää raudan lämpötilan. Hiukseni ovat sen verran hennot, että jo 160 riittää hyvin arkikampauksiin. :)
So it goes.
Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Linoa »

Mistä tällä hetkellä löytää Cloud nine touch? Oulussa verkkokauppa.com myy sitä perusversiota, mutta tuo Touch kiinnostaisi enemmän. Eleven verkkokauppa myy touchia, mutta ei ole saatavilla nyt. Please, auttakaa  :D
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Suoristusraudat

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Onko kellään kokemuksia johdottomasta/ladattavasta suoristusraudasta ja mistä sellaisen saisi ostettua? Käyttö olisi lähinnä kerran vuodessa festareilla, joten suuria summia en haluaisi sijoittaa.

Ebaysta tietysti löytyy vaihtoehtoja, mutta en tiedä miten jonkun kiinaraudan lataaminen onnistuu Suomessa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Vastaa Viestiin